Imperium

Behemoth`s Lair

Plotki, ploteczki...

Permalink

Co prawda mamy już temat na sprawdzone informacje o Heroes VII, jednak niektóre nie są oficjalnie potwierdzone, a mogą być prawdziwe. W tym temacie można umieszczać wszelakie informacje, niekoniecznie oficjalne, najlepiej z podaniem źródła. Niektóre z nich mogą zostać oficjalnie potwierdzone, a następnie przeniesione do głównego tematu z informacjami.

Tymczasem: temat Akademii, który pojawił się na Youtube, a następnie został usunięty, po czym wskrzeszony na Heroes Community dzięki Arugafowi:

https://www.dropbox.com/sh/8uiu5ddtecx2pld/AAAKF-3kgtKuB5ihMc7bYTYZa?dl=0

Przypuszczalny skład frakcji: Przystań i Akademia, opracowany na podstawie "wykopanych" z danych strony podobizn jednostek, opracowany również przez Arugafa:

http://www.acidcave.net/sphinx/arugaf.png


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 13.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

hmm...
Osoba pisząca wydaje się naprawdę wiarygodna. Jestem jej w stanie zaufać w 99%, a jeśli się mylę to i tak to wyjdzie raczej prędzej niż później.
Ale co do samej treści, to cieszy planowane opcja dla Behemota. Nie twierdzę, żeby mi jakoś specjalnie brakowało tej jednostki, niemniej to dobra wiadomość dla JB jako takiej :)
Zielony smok bez opcji latania też mnie jakoś nie boli - dobrze jak są urozmaicenia ;)


Permalink

Na prośbę Hayvena:
Jak donosi nam HC mamy garść nowych informacji o demokratycznych wyborach do Sylvanu:
- Siła będzie nastawiona na powolny wzrost swej armii. Ich Drzewce będą obronne i średnio często będą się poruszać;
- Równowaga nacisk położy na umiejętności jednostek i mobilność, rezygnując tym samym z "czystych" obrażeń;
- kochana Furia postawi na agresję poprzez wysoką inicjatywę i obrażenia lecz kosztem zasiegu ruchu. Ich Drzewce będą posiadać najmniej zdolności.

Dodatkowo wiedzą, że ludziom nie podobają sie kroczące smoki i "oszustwo" Furii, ale nie mogą nic z tym zrobić. :P

At least: za miesiąc będzie głosowanie na line-up Twierdzy. Tak, pojawią się Behemoty. I jakieś morskie potwory (na pustyni...). Szczęśliwi? :P

Hayven

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/12297

Jeśli macie problem z wyświetlaniem odnośnika do HC, odznaczcie opcję "Emotikony", w edycji ustawień profilowych.
Ewentualnie wylogujcie się, albo zajrzyjcie do kodu strony (Firefox: Ctrl+U) w poszukiwaniu prawidłowego adresu, ALBO zaznaczcie opcję cytowania wypowiedzi, jednak nie zamieszczajcie nowej.
Miłego dnia.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 16.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Ja jednak wolałbym głosować na jakieś konkrety, a nie ogólniki. Teraz nagle się okazuje, że te same jednostki w każdej z trzech opcji mogą się inaczej zachowywać, mieć inne cechy itp. To co to za głosowanie, skoro może się okazać, że ja np. zagłosowałem na Równowagę, bo brałem pod uwagę jedynie rodzaje jednostek, a gdybym wiedział o nich więcej, to zagłosowałbym inaczej? Jak dla mnie to nie jest prośba graczy o ich zdanie, tylko bawienie się z nimi, czyli trochę niepoważne zachowanie. Może przesadzam, ale nie bardzo mi się to wszystko podoba.

Permalink
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=40444&PID=1241125#focus

Jak się okazuje, wcześniejsze info o głosowaniu dot. jednostek Twierdzy oraz szczegółach line-upów było całkiem zgrabnie napisaną manipulacją. Do czego to ludzie są zdolni się posunąć, byle tylko ich ulubiona opcja wygrała... :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj.

Co wiadomo do tej pory na temat interaktywności mapy przygody? Przyznam, że dość mnie zaciekawił ten temat.

Na gameplayu można zauważyć choćby burzenie mostów i jego odbudowę.

Szkoda, że raczej nie pojawi się bardziej rewolucyjny pomysł terra formingu w rodzaju przemiany terenu. Coś w klimacie wypalania traw i wyjaławiania ziemi. Na przykład w celu rzucania zaklęć przypisanych do konkretnego podłoża.

Pozdrawiam.

Permalink

Była mowa o osuszaniu mórz, by zwiedzać pieszo ich dna :)


Permalink

Czesc,
nie chce takim banalem zajmowac przestrzeni nowego tematu.

Od 15 lat gram w h3 czyli przez prawie polowe swojego zycia hehe, wlasnie dostalem h7 i mam klopot.
Kto to jest do cholery gumbernator i przeedewszystkim jak zgodnie z pierwsza misja mam kogos zrobic takim gubernatorem ?

dzieki

Permalink

Gubernator to funkcja gry, którą zaczerpnięto z Heroes 4, gdzie bohater z umiejętnością Szlachectwo zwiększał przyrost jednostek w mieście.

W Heroes 7 ta funkcja działa w inny sposób. Każde miasto posiada strefę kontroli i do każdego miasta można przypisać jednego gubernatora/zarządcę. Samo w sobie nic to nie robi, ale jeśli bohater wybierze wśród swoich zdolności określone jako "Zarządca: cośtam", wtedy ta zdolność działa na obszarze strefy kontroli miasta.
Każda umiejętność Mocy lub Neutralna posiada przynajmniej 1 zdolność określoną jako "Zarządca" (najwięcej jest w Ekonomii).

Jak awansować bohatera na gubernatora? Wystarczy przeciągnąć jego portret na ekranie miasta na kółko w lewym górnym rogu i gotowe.