Imperium

Behemoth`s Lair

Mody do Heroes V

Czy korzystasz z MOD-ów do gry Heroes of Might and Magic V?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Nie ma to jak zielona kolczuga ulepszana na szarą :P Cóż, nie gram w HV, ale efekty oglądam z zaciekawieniem.


Permalink

Uważam, że Twój mod, Hayvenie, to bardzo ciekawy pomysł. Oczywiście, wymaga mnóstwa pracy, ale efekty mogą być wspaniałe. Życzę powodzenia.
Sama używam następujących modów: Xazardous Skillwheel, Coloured Gems, Hero Info, New Gargoyle, Mantykory, Balance, Dragons and Buildings, Kampanie H5 i HoF dla Dzikich Hord, Mapki fabularne z Podstawki i Kuźni Przeznaczenia oraz Conflux Mod.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.07.2014, Ostatnio modyfikował: Iza Rex

Permalink

2 pytania:

- Kojarzy ktoś może gdzie znajduje się plik tekstowy odpowiadający za opis do kapliczki zaklęć 3go poziomu?

http://i.imgur.com/gTskBmR.png

- mógłby ktoś mi podesłać oryginalną zawartość pliku tekstowego znajdującego się w:
texts.pak\Text\Game\MagicShrines\Level3\Description.txt


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Jeśli ktoś wyrazi chęć, to mogę tutaj zamieścić skrót wszystkiego, co działo się w ciągu ostatniego miesiąca w związku z modyfikacją, a jak nie, to potencjalnych chętnych odsyłam do Tawerny.

Mniej roboty było z modem Xazardous Combat - otóż postanowiłem go na własny użytek dostosować pod rozdzielczość 1366*768, a co więcej, powinien on dawać możliwość korzystania z okna chatu, której nie mieli wcześniej użytkownicy monitorów panoramicznych :)

Mod NIE zawiera w sobie Rage_Necro button, a to po to żeby się nie gryzł z nowym przyciskiem Dagona, Hella, Silveresa i moim ;)

klik!

Permalink

Na 1440x900 działa okej, ale wiem, że był problem z innymi rozdziałkami... Fajnie byłoby poprawić okienko chatu, dla każdej rozdzielczości moda.

Punkt x:0 i y:0 jest w lewym dolnym rogu?


Permalink

Fail, w lewym górnym :) Oczywiście zależy też od systemu umiejscowienia, podanego w pliku okna (np. EPA_LOW_END daje lewy górny róg jako 0, 0 ale podobno np. EPA_HIGH_END daje 0, 0 w prawym górnym; nie wiem, nie sprawdzałem ;)).

Permalink

hmm... to czegoś tu nie kminię, dlaczego wartości dla y są dodatnie? Chodzi mi o umiejscowienie okienka chatu w twojej poprawionej wersji.
O ile dobrze pamiętam układy współrzędnych wartości dodatnie dla y powinny być powyżej osi x.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Nie do końca, ponieważ grot osi 'Y' jest skierowany w dół. Taki tam porypany system :P

Permalink

W ostatnich dniach dział modów do H5 powiększył się o kilkanaście pozycji. Jest wiele nowych alternatywnych projektów jednostek. Wszystkie wyselekcjonowane przeze mnie, coby uniknąć pasztetów. Perełką są oczywiście Nowe Gargulece.
Doszło też kilka modów zmieniających interfejs, jak chociażby najnowszy Rage-Necro Button w polskiej wersji językowej.

Już na chwilę obecną nasza biblioteka modów jest jedną z lepszych(jeżeli nie najlepszą) w sieci. Wszystkie mody są starannie pogrupowane i opisane. Te zmieniające coś w wyglądzie interfejsu czy to jednostek doczekały się też screenów. Jednak wciąż trwają prace nad dodaniem kolejnych.

Gdyby ktoś znalazł coś ciekawego to gorąco proszę o link.
Tymczasem zachęcam do testowania! :)

EDIT:
Dzisiaj pojawił się nowy skillwheel w wersji 3.3 oraz interfejs pola bitwy spod znaku Xazardus - oba w pełni zaktualizowane i nastawione na wszystkie rozdzielczości! :)


Permalink

Cieszę się, że zamieściłeś mojego moda "Skies", jednak "CameraSettings" też jest mój. Czemu przypisałeś go Morthiemu?

A tak swoją drogą to "Skajs" wymaga poprawy, muszę się za to zabrać... kiedyś. Chodzi o zrobienie "fałszywego czarnego horyzontu, żeby nie było tego wystającego kawałka "SkyDome" na dole. Kiedyś :D

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Znalazłem to na HC właśnie w poście Morthiego. A wiedząc, że on lubi się bawić takimi rzeczami jakoś za automatu przypisałem to jemu. Sry, już poprawiam :)

EDIT:
przed chwilą dorzuciłem również poprawioną wersję ekranu wczytywania - jest jeszcze lepszy! :)

EDIT2:
I kolejne 3 nowe mody! :D
1. Nowy wygląd Fanatyka - ma 2 miecze :)
2. Nowe tła dla Menu głównego - tym razem mamy animowane przeloty kamery wokół zamków! perełka!
3. PEST (Permanent and Endless Simultaneous Turns) czyli nieskończone tury jednoczesne - wymagają jeszcze testów na polskim podwórku, ale zapowiadają się super :D Więcej tutaj.


Permalink

Hej, a widziałeś moje stare modyfikacje, które zamieszczałem na HC?

Eliminacja kręcących się kółek pod jednostkami

Modyfikacja muzyczna

Co do modyfikacji muzycznej - dodaje on tematy z menu głównego na pola bitewne (i temat Wizards_CombatUp2, który jest wykorzystywany w scence dialogowej pod koniec kampanii, a brzmi świetnie), ponadto umożliwia przydzielenie własnych tematów wszystkim 64 bohaterom! Wystarczy stworzyć folder MusicMOD w folderze music w folderze z grą i wrzucić do niego plik muzyczny o nazwie zgodnej z angielskim imieniem bohatera i rozszerzeniem .ogg (jeśli nie możecie przekonwertować, powinniście dać radę choćby i poprzez zmianę rozszerzenia np. 7-zipem), np. Maeve.ogg, Lucretia.ogg, Shak'Karukat.ogg. Możecie ich nie słyszeć od razu po odpaleniu gry danym herosem, ale zapewniam was, że pojawi się albo następnym razem, albo po przebrzmieniu tematu terenu, na którym stoi bohater.
Mod nie powoduje błędu sumy kontrolnej!
Ponadto, możliwe jest wrzucenie własnej melodii na pole bitwy, musi ona mieć jedną z poniższych nazw (można kilka, będą one dotyczyć frakcji, której nazwę noszą):

Academy1
Academy2
Dungeon1
Dungeon2
Fortress1
Fortress2
Haven3
Haven4
Inferno3
Inferno4
Necropolis1
Necropolis2
Neutral3
Neutral4
Stronghold1
Stronghold2
Sylvan1
Sylvan2

Kiedyś to była wielka modyfikacja (400MB - głównie przez to, że nie znałem możliwości konwersji MP3 do .ogg ;P), ale z niewiadomej przyczyny (może nazwa "MusicMod_byHayven"?) został on ograniczony ("The file is copyrighted and cannot be shared") i nie chcąc ryzykować, zostawiłem sam trzon (100% legalny!), a wszystkie tematy, które przydzieliłem bohaterom (pochodziły z innych części HoMM) usunąłem. Został jedynie wspomniany wyżej trzon.

Jeśli będziesz chciał stworzyć mirror, to zamień treść oryginalnego Readme na powyższą :)
Kółka też nie powinny zresztą powodować błędu sumy kontrolnej.

A, i jeszcze jeden wart uwagi mod - indywidualne modele bohaterów by Shadow, Daion-Fang, Vinacha, Nengkan, Wintersong, Milkman, Pakje Melk, Psathka, yche2990, sfidanza, Nelgirith and Morrock. Zamieszczam wersje zaktualizowane do powyższego moda muzycznego i nic nie zmieniające, oprócz podania ścieżek do melodii bohaterów. Przyjemniej się gra, a każdy bohater ma oddzielny .h5u, dzięki czemu możemy wybrać najlepsze modele do gry, a resztę po staremu. Myślę, że kiedyś może sam zrobię coś takiego od nowa... ale to kiedyś - jeśli w ogóle.

Akademia
Loch
Przystań
Inferno
Nekropolis
Twierdza
Sylwan

PS. Pamiętacie Bohaterów Jaskini Behemota? :) To jest wycinek planowanego niegdyś moda o Jaskini Behemota, dodający bohaterów Jaskini na wszystkie mapy standardowe z ToE (a nawet starą Arenę) i pierwszy mod, w którym kleiłem modele i efekty specjalne. Bohaterowie mają własne tematy muzyczne (jaskiniowe). Zawieszony z racji braku odzewu, weny i bohaterów Jaskini do odwzorowania :P Chcecie dołączyć do paczki? Piszcie tutaj albo na priva, może coś wymyślę :)

W paczce m.in.: Hellburn, Tabris, Mosqua, Bychu, Hayven. Nie pamiętam, czy ktoś jeszcze, ale wątpię. Tak czy owak, polecam :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

1. Eliminacja kółek - Spoko, chociaż poza znikomą dozą klimatu, niewiele wnosi do gry wraz ze swoimi utrudnieniami. Ale wrzucę.
2. Muzyka - nie widzę sensu. Każdy ma youtube, winampa czy innego mediaplayera
3. Bohaterowie - Właśnie dlatego ja wybieram co się znajdzie na naszej liście. I od razu mówię, że u nas TO nie zostanie popełnione! 95% tych bohaterów to jakieś pasztety. Sytuację ratują trochę ci z lochu, ale Przystań woła o pomstę do nieba.

EDIT:
I jeszcze 2 mody:
1. Modzik usuwający kręcące się kółka spod creepów na mapie przygody
2. Ulepszone wyświetlanie ikonek jednostek i bohaterów. Są teraz bardziej szczegółowe! :)

EDIT2:
I jeszcze jeden i jeszcze raz... :)
Tym razem 2 wersje tego samego moda Look and Feel, który to dodaje do Dzikich Hord menu główne, muzykę i oraz intro i outro* z bazowej H5 i HoF. Click!

* mnie osobiście intro coś nie działa, ale gdyby ktoś mógł przetestować byłbym wdzięczny.


Permalink

2. Muzyka - nie widzę sensu. Każdy ma youtube, winampa czy innego mediaplayera

Polemizowałbym, ale Twój dział, Twoja decyzja.

Inna wersja moda na enty, wykonana na prośbę Hellburna. Tutaj ent ma animację śmierci, ale ruch wygląda nieco dziwacznie, a ponadto nie przechodzi na niego tekstura pojawiająca się po uderzeniu Kuli Ognia albo po Głębokim Zamrożeniu.

Permalink

Enty się wykrzaczają
- kiedy stoją widać sporo białych elementów
- kiedy giną pojawiają się te białe kloce

http://i.imgur.com/T29DJh1.jpg

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 27.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

OMG, dafuq? :(

Hm, hm... a czy nie masz przypadkiem odznaczonej opcji "efekty specjalne" w ustawieniach grafiki?

Permalink

Opcja Brak specjalnych efektów jest u mnie odznaczona.
edit: przed chwilą sprawdziłem z zaznaczeniem i jest to samo

EDIT2:
zmieniłem efekt dla Czaszki Markala - płonąca jest o niebo fajniejsza!
Wszystkie osoby, które pobrały wcześniejszą wersję uprasza się o aktualizację. click :)

http://pliki.jaskiniabehemota.net/h5/uploads/files/Lights_Skull_Armor.png

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 30.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Myśleliście na wrzuceniem moda Reanimation? Jest to genialny, moim zdaniem, mod, który dodaje między innymi strefy kontroli i konwersję miast.