Imperium

Behemoth`s Lair

Pomoc do skryptów ERM

Permalink

Chciałbym prosić o pomoc przy napisaniu skryptów:
1. abym gdybym na mapie stanę w miejscu: X-60, Y-67, powierzchnia tracił 2 ifryty, a dostawał diabła.
2. abym kiedy dojdę do obiektu "kościoła" dostawał +3 do morale i ulepszał mnichów do kapłanów za 30 sztuk złota.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.01.2007, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Oto i skrypt:

ZVSE

!?HM-1;
PO998:V1/?y3;

HE-1&v998=60/v999=67/v1000=0/y3=0:C2/52/-2/1 C2/54/1/1;

PO998&v998=60/v999=67/v1000=0:V1/1;
UN&v998=60/v999=67/v1000=0:R1;

!?OB63/35;

!!HE-1:R0/3 C1/8/9/d;

Post należy zacytować i wtedy skopiować :)


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 30.01.2007, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

To ja też mam takie małe pytanko:
Jak wyglądaby skrypt, w którym ulepszona harpia dostaje rzucanie klątwy(jak Mroczni rycerze)?


Permalink

Skrypt na to wygląda tak:

ZVSE

!?MF1;
BA:A?y10;
BG&y10<>1:A?y5 N?y6 D?y7;
BMy6&y10<>1:T?y8;
VRy9&y10<>1/y8=73:S1 R3;
!!BMy6&y8=73/y9=4/y10<>1:C42/y7/2/3/1;

Post należy zacytować i wtedy skopiować


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2007, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

Tak szczerze troche inaczej sobie go wyobrażalem, bo ostatnio dużo przyglądalem się skryptom. Z tego co napisałeś kojarze tylko dwie linijki.

W orginalnym "script50" który odpowiada za zdolności jednostek przy awansach, widziałem nieco inną wersje tego. Z plików txt troche się dowiedziałem, o wszyskich zdolnościach(flagach). Tylko dwoch rzeczy nie mogłem znaleźć w scryptach: "Szarży" i "Uderzenie i ucieczka" znam jedynie symbole ich c99 oraz b98. Teraz chciałbym wiedzieć dwie rzeczy, czy mogę w ten sam sposób zastoswać inne czary np: spowolnienie, zmieniając jedynie numer czaru i numer jednostki?
Oraz drugie pytanie: Jakby wyglądał skryp z taką "flagą" jak Szarża(identyczne paramatry jak u czempiona)?

Skryp działa ale klątwa jest przed atakiem, a jak będzie po ataku?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Szczerze powiedziawszy to ja piszę własne skrypty i nie sugeruję się Wogifikacją.
Jednak umiejętności jednostek takie jak szarża można dodawać jednostkom tylko przy pomocy systemu doświadczenia. Pisałem chyba nawet w którymś temacie jak to zrobić.
Wystarczy modyfikacja odpowiedniego pliku. Wszystko jest opisane w dokumentacji.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2007, Ostatnio modyfikował: Altair