Imperium

Behemoth`s Lair

Heroes VII - miasta, jednostki, fabuła.

Permalink

Witajcie. Co powiecie na to byśmy wymienili się własnymi pomysłami na temat Heroes VII? Ja zaproponuje na rozpoczęcie tematu mój pomysł na pierwszy zamek.

Przystań (Bohaterowie - Rycerz [moc], Kapłan [magia]) .

1.Piechur (Zwykły ludzki żołnierz uzbrojony w maczugę i słabej jakości kolczugę):
Atak - 3
Obrona - 1
Obrażenia - 1~2
Punkty życia - 4
Szybkość - 4

1+.Gwardzista (Zwykły ludzki żołnierz uzbrojony w buzdygan, drewnianą tarczę i lepszej jakości kolczugę):
Atak - 4
Obrona - 2
Obrażenia - 1~2
Punkty życia - 4
Szybkość - 4
Umiejętności:
Ogłuszający cios (Jednostka ma 20% szansy na ogłuszenie przeciwnika przez co nie wykona kontraataku)

2.Kusznik (Człowiek używający w walce lekkiej kuszy, opancerzony w brygantynę):
Atak - 4
Obrona - 3
Obrażenia - 3~4
Punkty życia - 10
Szybkość - 4
Strzały - 12
Umiejętności:
Jednostka dystansowa (Atakuję z dystansu)

2+.Strzelec (Człowiek używający w walce ciężkiej kuszy, opancerzony w brygantynę):
Atak - 6
Obrona - 3
Obrażenia - 3~4
Punkty życia - 12
Szybkość - 5
Strzały - 24
Umiejętności:
Jednostka dystansowa (Atakuję z dystansu)

3.Pikinier (Pikinier opancerzony w kolczugę):
Atak - 5
Obrona - 10
Obrażenia - 2~5
Punkty życia - 20
Szybkość - 4

3+.Halabardnik (Halabardnik opancerzony w kolczugę):
Atak - 5
Obrona - 10
Obrażenia - 2~5
Punkty życia - 25
Szybkość - 6
Umiejętności:
Powstrzymanie szarży (Jednostki posiadające umiejętność szarży zadają normalne obrażenia)

4.Mag Bojowy (Mag ubrany w brązową szatę, używający laski do rzucania magicznych pocisków):
Atak - 7
Obrona - 7
Obrażenia - 5~8
Punkty życia - 35
Szybkość - 5
Strzały - 8
Mana - 30
Umiejętności:
Rzucający czary (Zaklęcia - Magiczny Pocisk [Obrażenia 10 x liczba jednostek, - 5 many])

4+.Elementalista (Mag ubrany w niebieską szatę, używający laski z magiczną kulą w środku do rzucania magicznych pocisków):
Atak - 7
Obrona - 7
Obrażenia - 6~9
Punkty życia - 35
Szybkość - 5
Strzały - 11
Mana - 30
Umiejętności:
Rzucający czary (Zaklęcia - Magiczny Pocisk [Obrażenia 10 x liczba jednostek, -5 many], Kula Ognia [Obrażenia obszarowe 10 x liczba jednostek, -10 many], Zamrożenie [Zamraża przeciwnika na dwie tury, -10 many], Kamienna Skóra [dodaje +3 do obrony, -8 many], Piorun [Obrażenia 25 x liczba jednostek, -12 many]

5.Zbrojny (Wojownik w zbroi łuskowej, do walki używa długiego miecza i tarczy):
Atak - 14
Obrona - 14
Obrażenia - 10~14
Punkty życia - 60
Szybkość - 5

5+.Paladyn (Wojownik w najlepszej jakości zbroi łuskowej, do walki używa ognistego miecza i tarczy):
Atak - 16
Obrona - 14
Obrażenia - 10~14
Punkty życia - 80
Szybkość - 5
Umiejętności:
Ognisty Miecz (20% szans na podpalenie przeciwnika, które redukuje mu obrażenia co turę)

6.Kawalerzysta (Jeździec w płytowej zbroi z kopią):
Atak - 22
Obrona - 20
Obrażenia - 20~30
Punkty życia - 100
Szybkość - 7
Umiejętności:
Szarża (Obrażenia, które zadaje jednostka, zwiększa się o 5% za każde pole, pokonane przed atakiem)

6+.Czempion (Jeździec w płytowej zbroi z lancą):
Atak - 24
Obrona - 22
Obrażenia ~ 20-30
Punkty życia - 100
Szybkość - 9
Umiejętności:
Szarża (Obrażenia, które zadaje jednostka, zwiększa się o 5% za każde pole, pokonane przed atakiem)

7.Anioł (Piękna majestatyczna istota w białej szacie z dwuręcznym mieczem):
Atak - 27
Obrona - 27
Obrażenia ~ 50
Punkty życia - 200
Szybkość - 7
Umiejętności:
Lot (Pozwala na latanie do dowolnego, niezajętego pola, nie zwracając uwagi na przeszkody)

7+.Serafin (Piękna majestatyczna istota w białej szacie otoczoną skórzanymi elementami pancerza z dwuręcznym mieczem):
Atak - 31
Obrona - 31
Obrażenia - 50
Punkty życia - 200
Szybkość - 7
Umiejętności:
Lot (Pozwala na latanie do dowolnego, niezajętego pola, nie zwracając uwagi na przeszkody)
Wskrzeszenie (Jednostka może wskrzesić dowolną sojusniczą istotę [50 punktów życia x liczba jednostek])