Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

Kwasowa grota padła i nie mam pomysłu gdzie mogę ponarzekać więc zrobię to tutaj ;)
Czy HotA 1.3 tylko u mnie jest tak zbugowana że nie da się praktycznie grać? Sam Edytor Map mi działa, generator map losowych w grze i cala reszta innowacji też, ale jak mam wykupić nowego bohatera albo chociaż początkowego wstawić do garnizonu i następnego dnia wyjść z zamku, to wywala BUGI. Już nawet nie wspomnę o klatkowaniu animacji podczas walki, nie wyświetlaniu portretów bochaterów i obecności Sylvi i innych bochaterów ze specjalnością w nawigacji na mapie Wojna Planowana.

Pozostaje mieć nadzieję że dzięki updaterowi szybko to zaktualizują :)

Permalink

Zainstalowałeś dodatek na czystego Heroesa? Jakie błędy wywala (błędy zapisują się do logów)? Może jakieś zrzuty ekranu, albo save'y?


Permalink

Prócz tego, że nie działa edytor to zarejestrowałem pewien denerwujący mankament :P przy puszczaniu tury gra czasami wysypuje się do windowsa. Pomaga na to zwykle wcześniejsze zapisanie gry w sposób tradycyjny.


Permalink

Nieco rozczarowany udźwiękowieniem Cove postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Stworzyłem tak oto paczkę, która podmienia muzykę w zamku (na motyw tunelu prowadzącego na Regnę z MM8) oraz modyfikuje niektóre dźwięki jednostek:
Aspidy (atak, ruch)
Assidamy (śmierć)
Armata (strzał jest nieco głośniejszy)
Niksy (obrażenia, śmierć)
Piraci (ruch, śmierć)
Żeglarze (obrażenia, śmierć)
Czarodziejki (obrażenia, śmierć)

Plik CoveTown.mp3 należy wgrać do katalogu mp3, natomiast folder 'pack' należy umieścić w 'Packs' w '_HD3_Data', a następnie odblokować paczkę w launcherze HD.
Miłego grania. :)


Permalink

Docent Picolan na Heroes Community, 3 maj

[...]1.3.3 will be released this month[...]

Nareszcie! :) Trochę im się przedłużyła ta premiera 1.3.3.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Na Facebooku pojawiła się informacja o tym, że wersja 1.3.3 zostanie opublikowana już za kilka dni - może 1 lipca :) ?

Wymieniono także kilka "nowości":
1. Strzałki na mapie przygody sygnalizujące drogę bohatera zyskują dodatkowy kolor.
2. Armaty zyskają swoje własne siedlisko.
3. Więcej rodzajów portali.
4. Nowe obiekty dekoracyjne mapy przygody.
5. Fort na Wzgórzu zyska kolejne warianty terenowe.
6. Wiele poprawek graficznych, a wśród nich zupełne nowe siedlisko hydr.

Oryginalny post: LINK.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.06.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jest sporo fajnych poprawek... ale najbardziej ucieszyło mnie postawienie Groty Cyklopów BEZ KRYSZTAŁU jedynie przy ulepszeniu trzeba ponieść koszt 5 sztuk tego surowca. Od razu gra Strongholdem jest zupełnie inna:)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.07.2014, Ostatnio modyfikował: Micca

Permalink

Wczoraj, wieczorową porą, myślę sobie: HotA... jest nowa wersja, a w zasadzie jeszcze nie grałem, żadnej potyczki na tym rozszerzeniu. W związku z tym pobrałem i odpaliłem najnowszą wersję Rogu Otchłani.
Wybrałem mapkę dodaną wraz z hotą, a mianowicie King of the hill. 8 graczy, rozmiar S(chciałem L, ale coś musiałem nie trafić kursorem chyba, no ale nieważne :p), a na początek oczywiście Cove.

Szybka relacja z gry:

Cove na plus, średnio mi podchodzą jednostki takie jak Nixy i to ptaszysko, ale ogólnie daje radę :) Piraci są świetni! :D Ciężko mi się wypowiadać w kwestii balansu względem pozostałych frakcji, ale ten zamek wydaje się dość mocny. Generalnie wszystkie statsy pchałem w atak, w związku z czym jednostki na blessie robiły sieczkę. Niemniej przeciwnikiem był komputer więc za wiele wymagać też nie mogę.

Super, że powstały nowe budynki mapy przygody - tych nigdy za wiele! :D Akurat na tej mapie kluczem okazały się magazyny, w których ku mojej uciesze raz w tygodniu można dostać pokaźną ilość wybranych surowców. Zwykłe, kopalnie i tartaki w zasadzie nie miały większego znaczenia. Bardzo fajne urozmaicenie rozgrywki.

Z nowych jednostek najbardziej do gustu przypadli mi piraci(super, że mają 3cie ulepszenie!! yay :D) i węże. Co prawda widać, że nie są to jednostki, które były w grze od początku, ale i tak - moim zdaniem - frakcja jako całość prezentuje się lepiej niż Wrota żywiołów. Ogólnie grafika daje radę - większość nowych budynków na mapie przygody, które miałem okazję zobaczyć, prezentuje się elegancko i pasuje do reszty. Niestety widziałem też w edytorze takie kwiatki jak Red Tower - wizualnie: tragedia ;/

Nie ukrywam, że gra na nowych zasadach, czyli koncentracji na magazynach jest ciekawym urozmaiceniem. Poznawanie właściwości nowych budynków również sprawiło mi sporo frajdy. Muszę tylko przysiąść do jakiejś większej mapki, gdzie przyjemność z odkrywania nowych elementów będzie dłuższa.

No! W końcu mogłem coś z czystym sumieniem powiedzieć o tym dodatku :)


Permalink

Może ktoś odpowie i podpowie.
Czy jest może jakiś sposób, aby kampanie z RoE, AB i SoD uruchomić w samej HotA?

Permalink

Ja mam propozycję do Factory z HotA.
Otóż ulepszenie Coalta zamiast szkarładny Coalt
powinno się nazywać Quetzacoalt.
Quetzacoalt to inaczej wąż pierzasty w mitologii Azteków.
Czyli coś takiego"
Coalt -> Quetzacoalt

Permalink

Jeśli ktoś był kiedyś ciekaw, jak któryś z twórców Heroes III zareagowałby na Fabrykę, to w wywiadzie zrobił to Michael Wolf.

https://youtu.be/UIs1HTzoRVM?t=3984 (1:06:24)

Widać ewidentny brak entuzjazmu co do tej koncepcji. Miasto podoba mu się graficznie, ale uważa, że lepiej by było zrobić własną grę o kowbojach na silniku Heroes III niż łączyć ich ze światem Might and Magic. Nie jest i nigdy nie był również entuzjazmem Forge, ale jeśliby już miał zasugerować motyw przewodni dla miasta zaawansowanego technologicznie, to byłby to cyberpunk.

Permalink

Zgoda. Wpychanie kowboi w Herosy jest dziwne. Ale trudno miec pretensje ze robia!

Permalink

https://forum.df2.ru/index.php?showtopic=28170&view=findpost&p=783844

Post od Лентяй (na heroescommunity znany niegdyś jako don_ko) sprzed tygodnia. Oficjalnie nie zostało nigdy powiedziane, że to nowy koordynator projektu, ale w praktyce pełni taką rolę od czasu odejścia Docenta.

Moje podsumowanie:

Najważniejsza informacja, rzucona mimochodem, to że Fabryka wkrótce zostanie zaprezentowana szerszej publiczności. Ciężko mi powiedzieć, czy chodziło mu tylko o nowy ekran miasta, czy o całe miasto dodane do gry, więc ktoś znający rosyjski musi potwierdzić.

W poście jest również napisane, że don_ko zmienił ekran miasta całkowicie WBREW wizji Docenta i celowo ją odrzucił, gdyż jego zdaniem nie pasowała do gry. Z tego samego powodu także odnośnie fabuł kampanii postanowiono nie wykorzystywać wielu kontrowersyjnych pomysłów Docenta.

Każdy w zespole ma swoje własne wyobrażenie tego, jak powinno wyglądać futurystyczne miasto w Heroes III, więc ostateczny kształt miasta jest wynikiem wielu kompromisów, a nie realizacją wizji tylko jednej osoby. Ale gdyby Docent Picolan wciąż był w zespole, prawdopodobnie wyglądałoby ono inaczej.

Rola Docenta w zespole była bardzo duża, ale i bez niego zespół jest w pełni sprawny.

Permalink

Nowi ludzie nowe wizje. Tylko że niestety jak wiecie wojna! Teraz to mogą ich zgarnąć żeby szturmowali umocnione pozycje bo to młodzi mężczyźni więc raczej nie gry im w glowie.

Permalink

Moim ulubionym trybem gry w heroesach jest płonące pośladki z kolegą. W ramach aktualizacji mam pytanie, czy jest sens, a jak jest, czy ktoś mi takowe zrobi, ustawić nową mapę Fiery riches na wariant w sojuszu?

Permalink

Ciekawostki, które znalazłem na temat jednostek Factory: czerwie nie zakopują się, tylko normalnie wędrują po polu bitwy jeśli bitwa rozgrywa się na pokładzie okrętu lub na magicznych chmurach, a pancerniki zwijają się w kulę i toczą po polu bitwy jeśli są pod wpływem zaklęcia przyspieszenie.

A tutaj link do informacji o statystykach budynków, bohaterów i jednostek nowego miasta https://heroes.thelazy.net/index.php/Factory