Imperium

Behemoth`s Lair

Top 10 bohaterów

Permalink

Adela - dyplomacja.
Ryland - dyplomacja.
Cyra - dyplomacja.
Kyrre - logistyka.
Gunnar - logistyka.
Pyre - logistyka.
Dessa - logistyka.
Monere - logistyka.
Sir Mullich - szybkość plus 2.
Shakti - można mieć przy dobrych wiatrach ponad 100 troglodytów na starcie.


Permalink

Nie numeruję :P

Erdamon - solidny kop dla żywiołaków ziemi.
Loynis - ośmielę się stwierdzić, że ma najlepszą specjalizację ze wszystkich.
Tazar - z sentymentu do mojego ulubionego zamku :)
Isra - witajcie legiony szkieletów...
Thorgrim - żegnaj, slow.
Thant - Taak, ilość rekompensuje jakość :)
Fiur - 50% (z hakiem) do obrażeń żywiołaków ognia/energii
Gunnar - jedyny logistyk wśród wojaków
Aenain - 7 defensywy idzie w niebyt. ZA KAŻDYM RAZEM!
Tyraxor - wilki stają się jeszcze silniejsze ;)


Permalink

Podam po jednym(moim zdaniem najlepszym) bohaterze do każdego z zamków. A więc:
1. Zamek - Lyonis - Łatwy wybór, tylko Lyonis i sir Mullich są tu dobrzy,ale stawiam na Lyonisa bo Modlitwa wydaje mi się lepsza niż speed(zawsze można znaleźć arty na speeda i to poprawia sytuacje,mimo że nie będzie szybszy niż Mullich to dla mnie speed jest mniej ważny).
2. Bastion - Mephla - Lubie grać bardzo defensywnie Bastionem a dzięki specjalności Mephali efekt jest lepszy.
3. Forteca - Neela - To samo co wyżej.
4. Inferno - Zydar - Ofensywny zamek, a dzięki jego specjalności moc czarów ofensywnych się kumuluje.
5. Loch - Gunnar(nie jestem pewien czy tak się nazywa) - Prawie Nigdy nie gram Lochem ale jeśli jestem do tego zmuszony biorę Logistyka.
6. Nekropolis - Thant - Podobnie jak w przypadku Inferno,efekt się kumuluje.
7. Twierdza - Dessa - Dla mojego stylu gry najlepiej pasuje mi do barbarzyńców i gram wyłącznie nim.
8. Cytadela -(...) - Cytadelą grałem jedynie w Kampanii(Adrienne) więc się nie wypowiadam.
9. Wrota żywiołów - Monare - Bardzo ciężki wybór ale stawiam na żyw.magii.

[color=green]Drag: Interpunkcja i literówki[/color]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.04.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Zamek - Loynis - Modlitwa
Bastion - Ivor - Elfy
Forteca - Josephine - Golemy
Cytadela - Alkin - Gorgony
Twierdza - Shiva - Roki
Nekropolis - Voy - Nawigacja
Lochy - Dace - Minotaury
Inferno - Ignatius - chowańce(za to ma taktykę)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.07.2010, Ostatnio modyfikował: Trotom

Permalink

Piquedram jest specem od gargulców, a Voy jest z Fortecy ;).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.07.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

a Voy jest z Fortecy ;).]>

A co ty nie powiesz! Wejdź sobie do tawerny i zobacz Cytadela.

Permalink

Trotom

Nekropolis - Voy - Nawigacja

Trotom, zaprzeczasz sam sobie. Bo Voy oczywiście nie jest z necro, a z cytki, jak napisałeś w ostatnim poście, tylko w wymienianiu bohów w przedostatnim Twoim poście masz błąd :D


Permalink

Wyjaśnijmy sobie raz na zawsze:
Fortress - Forteca
Tower - Wieża
Koniec. Kropka.


Permalink

A jak ktoś opiera się na polskiej wersji to jest gorszy i ogólnie niedorobiony? : D


Permalink

Nie jest gorszy, ale niech żyje ze świadomością, że tłumaczenie CDP jest błędne i istnieje coś takiego jak słownik polsko-angielski.


Permalink

1. Thant
2. Isra
3. Solmyr
4. Darkstorn
5. Gurnisson
6. Lyonis
7. Moandor
8. Jeditte
9. Galthran
10. Ciele

Nieco zmieniłem zdanie przez Trochę czasu, ale uważam że Oni są najlepsi.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Na początku zadam pytanie - czy na mapach losowych wybranie bohatera specjalizującego sie w jakimś stworzeniu zwiększa szansę na pojawienie się siedliska tegoż stworzenia gdzieś kolo zamku?

Na małych mapach
1 Ciele
2 Sir Mulich
3 Shakti
4 Grindan/Labetha (Magia Ziemi+ Spowolnienie= Mass Slow po 2 levelach)
5 Bron
6 Verdish (namiot + wczesne wiwerny)
7 Solmyr (za szybko kończy się mana, magia Ciele jest bardziej elastyczna)

Na większych mapach
do zastanowienia dochodzi większość elementalistów, bohaterowie z logistyką i z dyplomacją.
Podzieliłbym bohaterów na tych, którzy lepiej od innych nadają się na epickie bitwy, ale długo do nich dorastają i na początku nie są aż tak silni np Crag Hack i jego 5% ATT
oraz bohaterów którzy mają przewagę tylko w pierwszym tygodniu gry np Bron z początkowymi bazyliszkami. Osobiście [color=#FCE94F](najbardziej lubię grę bez zasobów początkowych)[/color], nawet na dużych mapach, preferuję tych "pierwszotygodniowców". Umożliwiają szybszy wzrost od przeciwnika na samym początku.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 12.08.2010, Ostatnio modyfikował: Heyer Dal

Permalink

Krellion - startuje z Odpornością, a w dodatku wzmacnia i tak już niszczycielskiego Ogra.
Crag Hack - wiadomo :)
Gundula - Równowaga pomiędzy ofensywą a magią.

Rashka - Mądrość na początku zawsze mile widziana, ponadto patronat nad Ifrytami.

Elleshar - ogromna ilość many.
Mephala/Thorgrim - najlepsi wojownicy w Bastionie (moim zdaniem).

Bron - Odporność i Płatnerz, fajny komplet początkowy, plus patronat nad Bazyliszkami.
Tazar - przeciwieństwo Crag Hacka.

Isra - legiony Szkieletów.
Aisllin - fenomenalny Nekromanta i duży plus na start w postaci Deszczu Meteorów.

Iona - z sentymentu.

Gunnar - ogromna ilość punktów ruchu, ewentualnie Dace - również świetny wojownik

Adela - Mądrość, Dyplomacja i Błogosławieństwo na starcie mówią same za siebie.
Sorsha - bardzo dobra wojowniczka, z lekkim przymrużeniem oka na Dowodzenie.

Rashka nie ma mądrości na starcie :) - Hellburn

#Hellburn
Rashka ma Mądrość jako umiejętność drugorzędną

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 16.03.2014, Ostatnio modyfikował: Micca

Permalink

Ah, no tak. My bad. Nie wiem dlaczego, ale myślałem, że ma Ofensywę. :)


Permalink

Hellburn

Ah, no tak. My bad. Nie wiem dlaczego, ale myślałem, że ma Ofensywę. :)

Ale ten Atak znacznie lepiej by pasował da Rashki niż Nauka :)

Permalink

Zamek - Loynis, Edric
Bastion - Mephala
Forteca - Solmyr, Neela
Inferno - Marius, Nymus
Nekropolia - Isra
Loch - Gunnar, Malekith
Twierdza - Crag Hack, Gundula
Cytadela - Tazar
Wrota Żywiołów - Monere

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 23.04.2014, Ostatnio modyfikował: Robb