Imperium

Behemoth`s Lair

Co stanowi o potędze zamków?

Permalink

Witajcie
Napiszcie co według was jest atutem każdego zamku. Czy to armia danego zamku lub małe wydatki a może czary w gildi. Są też minusy i o nich napiszcie.

Atutem Zamku jest jego armia zawierająca kuszników i archanioły oraz gryfy i krzyżowców. To doskonałe jednostki w każdej sytuacji. Minusem jest duże zapotrzebowanie złota. ;)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 8.12.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Ja tam nie wiem, czy łucznik to aż taka potęga(znam parę jednostek znacznie lepszych na tym poziomie)...
Ale przejdę lepiej do mocnych i słabych stron moich ulubionych zamków
Wrota żywiołów:
+świetne jednostki poziomów 1-3 oraz 6(oczywiście po ulepszeniu), najszybszy i jeden z tańszych 7-poziomowców(Feniks)
+możliwość poznania wszystkich szkół magii w mieście(budynek specjalny)
+najlepszy grall(wszystkie zaklęcia)
+gildia magów 5 poziomowa
+balista w połączeniu z mocno ofensywnych charakterem wędrowców

-słabe jednostki na 4 i 5 poziomie, jednostki niższych poziomów znacznie słabsze przed swym ulepszeniem(szczególnie nimfy)
-duża cena 2 i 3 poziomu
-brak specjalistów w zdolnościach, rusałkach i żywiołakach burzy

Forteca:
+jednostki strzelające na 1 poziomie
+tytani(strzelcy, najlepsze obrażenia na swoim poziomie)
+magowie(strzelcy, obniżanie kosztów zaklęć)
+5 poziomowa gildia magów z biblioteką
+dobre pozostałe jednostki(szczególnie naga)
+dobry grall(przynajmniej póki sami nie odkryjemy całej mapy)

-drogie
-posiada wóz z amunicją
-średni bohaterowie

...A zamki z Hoty liczymy?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.12.2013, Ostatnio modyfikował: Lyokoheros

Permalink

W takim razie biorę się za moją ukochaną cytadelę ;)

Miasto zrobione trochę jako przeciwieństwo twierdzy, dominującym czynnikiem jest tu obrona co w połączeniu z Tazarem, 3 heksową fosą oraz terenem bagnistym sprawia, że cytadela jest idealna do obrony. Na plus jest także dość niski koszt rozbudowy.
Bohaterowie władcy bestii moim zdaniem są jednymi z najlepszych, a każda jednostka jest minimum przyzwoita i ma określone zadanie. Dopisać mogę także sprawę wiwern - owszem jedne z najsłabszych na poziomie ale jedyne, które można zrobić tak szybko, co pozwala uzbierać ich sporą liczbę i daje nam ułatwienie zwłaszcza na początku.
O gorgonach wspominać chyba nie muszę ;)

Co do minusów:
Gildia magów tylko do 3 poziomu.
Machina w postaci namiotu medyka ( chyba wszyscy są zgodni co do tego, iż jest to najgorsza machina w grze ).
Wiedźmy są dla mnie fatalne, poza pojedynczymi postaciami wyrzekam się ich jak ognia.
W ofensywie miasto nie spisuje się najlepiej, dwie jednostki szybkie, lecz zanim dojdzie reszta mija sporo czasu, zaklęcia ofensywne też nie są mocną stroną tego zamku ze względu na brak magii ognia i niski poziom gildii.

Cóż i tak zostaję przy opinii, iż jest to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy zamek w grze. Na pewno nie jest dobry w rozpoczynaniu przygody z homm...ale czy jest tu ktoś kto choć raz nie zagrał? :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.12.2013, Ostatnio modyfikował: Irydus