Imperium

Behemoth`s Lair

PAH3 - 7 sezon

Czy wystartujesz w 7 sezonie PAH?

  • Tak
  • Nie.
Permalink

McGregor

Może głupi przykład, ale ktoś za chwile wpadnie na jakiegoś moda który poprawia kolorki na mapie, a dodatkowo pozwala przesunąć górę i przejechać zamiast dymać na około.

Przykład raczej słaby, bo wybieranie bohaterów w karczmie, wyświetlanie sakwy i dodatkowe przyciski wcale a wcale nie ingerują w mechanikę gry, a przesuwanie gór i owszem :P

Permalink

No ale dodawanie sobie tego samego bohatera kilka razy na dzień, od wciśnięcia Tab:nwcnebuchadnezzar już tak daleko nie leży.


Permalink

McGregor

No ale dodawanie sobie tego samego bohatera kilka razy na dzień, od wciśnięcia Tab:nwcnebuchadnezzar już tak daleko nie leży.

Nie żartuj sobie. Poza tym, z tego co pamiętam to kiedyś również dało się robić podobne rzeczy. Nie mając HD moda też możesz uciec bohaterem a potem z niego korzystać na przykład.

Permalink

Oczywiście i taki manewr zastosowałem nawet na mapie nr 4, ale po poddaniu i wykupieniu armii, zostało mi bardzo mało ruchu.
Jeszcze raz powtarzam, nie robię nikomu zarzutów. To jest przecież zabawa.


Permalink

Raczej nie chodziło tu o poddawanie a o kasowanie bo to pierwsze mija się z celem chyba że masz 2,5k zamiast 5k bo wtedy ruch jest od nowa. Ja grałem 2 z 4 mapek bez HD i zdecydowanie lepiej mi się gra z modem bo losowanie bolków było jednym z głównych powodów dla których nigdy wcześniej nie startowałem w turniejach offline.

Permalink

Akurat ja nie potrzebowałem wtedy ruchu, tylko armię w zamku, bo miałem gości. Stąd poddanie.


Permalink

W porę sobie przypomniałem o turnieju. Mój save już poleciał, niestety znów brakowało mi czasu aczkolwiek nie da się ukryć, że tym razem plan miałem o wiele lepszy niż przy poprzedniej mapce ;)

Permalink

No cóż. Frekwencja regularnie się obniża. Rozumiem, że jest to spowodowane głównie tym, że niektórzy zdecydowanie odskoczyli reszcie graczy :)

Tym razem otrzymałem 7 save'ów.

Oto wyniki czwartej mapy [miejsce; nick; czas w dniach; punkty]

1. Razerbh - 6 - 100 pkt.
2. Wojrad - 8 - 85 pkt.
2. Szadek - 8 - 85 pkt.

3. Warzyw - 11 - 70 pkt.
3. Fentrir - 11 - 70 pkt.

4. McGregor - 29 - 58 pkt.
5. Architectus - 65 - 48 pkt.

Tak to wyglądało. Mam nadzieję, że mapka była przyjemna... Bo żarty się skończyły :P

Jak wiecie, ta edycja turnieju należy do najkrótszych z dotychczasowych. Zakłada jedynie 5 map.

Zatem jesteśmy już na finishu siódmego sezonu Pucharu Areny Heroes. Pozostała ostatnia mapa.

Specjalnie z tej okazji postanowiłem dać coś trudnego. Sam nie jestem pewien czy mapa na piątym poziomie jest do ukończenia ;)

MAPA NUMER 5 - POBIERZ

Życzę udanej gry, choć domyślam się, że walczyć będzie już tylko czołówka.

Pozdrawiam!

Permalink

Widzę że nikt się nie pokwapił żeby skończyć mapke nr 4 w 5 dni ;)
Co do nowej do przejścia jest spokojnie ale wygląda na nużąco długą i obawiam się że w zwiększeniu frekwencji napewno nie pomoże :(

Permalink

Łał, 6 dni?! Gratulacje Razer.
Gdybym wybrał trochę lepszego bohatera/lepiej go rozwijał i szybciej zbierał złoto (Skarbiec Krasnali?), to może i z mojego wyniku dałoby się zrobić 8-9 dni, ale 6 - nie ma mowy.

Moja gra wyglądała mniej-więcej tak:
Przyłączyłem Kamienne Golemy (20 za 3k) i Żywiołaki Magmy (15 za 7,5k), a potem Skorpikory (9 za darmo). Z taką armią (plus Harpie i Troglodyci) zająłem Piramidę (dopiero) ósmego dnia i to była moja druga walka na tej mapie :P (Pierwsza była z Impami). Trochę za długo zeszło mi zbieranie złota na rekrutację Magmowych, a dodatkowy dzień zajął Rylandowi marsz od nich do Skorpikor. Niewiele walczyłem, bo oszczędzałem armię do przyłączania. Rozmowy z neutralami prowadził Ryland (Ekspercka Dyplomacja już na 4. poziomie), a najbliższą Piramidę zajęła Brissa (Mądrość i Powietrze, ale niestety nie za wiele +Wiedzy przy awansach; Inteligencja była oferowana, ale z jakiegoś powodu jej nie chciałem).

Z pomocą Wrót Wymiarów Brissa zajęła Inferno 9-go dnia. Tego samego dnia zwolniłem ją i zrekrutowałem w mieście startowym, skąd przed zmrokiem doszła/doteleportowała się do Nekropolii i tam spędziła noc. W nocnej obronie przed Czerwonym kluczowe były Harpie Wiedźmy (Jedyne budynki jakie postawiłem w mieście startowym: Targowisko, up. Harpii i up. Trogów), Cytadela i Magiczna Strzała. Bohaterowie Brązowego rozbili się na dobrze bronionym mieście (m.in. 5 Skorpikor i 11 Ż. Magmy ocalałych z Piramidy).

10-go dnia znowu zwolnienie Brissy i rekrutacja w Infernie, a stamtąd dwudniowy marsz/teleportacje do Cytadeli. Eliminacją ostatniego bohatera Czerwonego zajęła się Ciele z Harpiami. Po zajęciu Cytadeli zmiękczyłem jeszcze trochę ich głównego bohatera (Mirlandę) Ciele i Luną żeby autocombat sobie poradził z wygraniem walki Brissą.

Permalink

Oddałem mapę 10 minut przed końcem czasu :) do 3 dnia grałem tak jak chciałem. Później brak czasu zmuszał mnie do błędów i straciłem 2-3 dni. Widać, że wynik i tak jest dobry.

Permalink

Ja przyłączyłem tylko dziki i wiwki z drzewka które były potrzebne na atak lwów bo inaczej by walczyły zamiast się przyłączyć. Walkę o czar miałem dopiero 5 dnia bo połasiłem się na buciki i krypę żeby kaski i ruchu starczyło. Wtedy właśnie błędem okazał się wybór bolka bo sądziłem że po śmierci na mistrzu powietrza będę miał od nowa 4 teleporty i obskoczę mapkę w 1 dzień ale okazało się że nie i trzeba było grać logistykiem (też dostawał powietrze) ale nie chciało mi się od nowa wszystkiego robić i zostawiłem jak było.

Permalink

Ja trochę inaczej bo nie przyłączałem golemów, magmy, dzików, ani nie walczyłem o buty. Przez pierwsze 5 dni walczyłem tylko z mnichami, z ważkami o drzewko, z pikinierami i kryptą. 5 dnia Adela (mistrz dyplomacji) i z armią 6 wiw, 4 meduzy, 7 oczek, 82 trogle, 10 łuczników przyłączyła 9 chimer. Następnie Brissa 2 lvl zdobyła piramidę awansując na 5 lvl (mistrz mądrość, zaaw. powietrze, podst. inteligencja) i skończyła ruch obok studni (brak kasy). 6 dnia Brissa z połową chimer udaje się w stronę inferno . 7 dnia zajmuję inferno i Brissa wraca na środek pustyni. 8 dnia dwa skoki na dół i zajmuję bagno, następnie 2 skoki w stronę necro. Oczywiście po drodze kilka razy ją zwalniam. Brissa na koniec gry jest na 12 lvl.

A tu ranking po 4 mapkach:
Razer 370
Warzyw 328
Szadek 325
Wojrad 303
Fentrir 216
Dawidu 140
Kwasi 133
Architectus 133
Cez 123
Taro 114
Hayven 109
Wawrzyniec 85
Zuro 73
Zwei 70
Corwin 70
Gwynbleidd 69
Berh 69
Sharpshooter 62
Code 58
McGregor 58
PenTus 52
Mighty Cora l 48
Aarkan 40
White wolf 35
Karadek 30
Bychu 25


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.07.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Wielkie dzięki Wojradzie, że odwaliłeś za mnie brudną robotę :)

Pozdrawiam!

Permalink

A jak ma się sprawa z terminem? Do kiedy trzeba przesłać finalnego save'a z mapki numer pięć?

Co do samej mapki - dobry wybór na zakończenie sezonu. Szkoda, że to już ostatnie wyzwanie. Dosyć trudna, ale jak najbardziej do przejścia. Już kombinuje jak tu nieco polepszyć wynik, mam nadzieję, że plan wypali ;)

Permalink

Moje poszło muszę przyznać że mapka okazała się dużo łatwiejsza niż na pierwszy rzut oka.

Permalink

Jak wyżej. Ciekawe ile osób będzie miało tyle dni co ja.

Permalink

Po kilkukrotnym rozegraniu mapki faktycznie nie wydaje się już taka trudna. Mam przygotowanego save'a ale pewnie da się to przejść jeszcze szybciej, więc spróbuję poprawić wynik.

Jak dużo czasu nam zostało na oddanie save'a?

Permalink

Co do terminu, to myślę, że piątek - 12 lipca, to najlepszy termin. W sobotę będę mógł wszystko ogarnąć i podać wyniki :)

Permalink

Dzień dobry :)

Witam w to sobotnie popołudnie.

Wczoraj upłynął czas oddawania save'ów z piątej mapy!
Jak doskonale wiecie była to OSTATNIE wyzwanie Siódmego Sezonu Pucharu Areny Heroes (Który miałem przyjemność organizować).

Zanim podam wyniki piątej mapy to nadmienię, że jest to scenariusz Leśni Partyzanci, autorstwa Taro. Pergamin z nią znajdziecie w tutejszej Krypcie.

Teraz do sedna. Otrzymałem siedem zapisów.
Schemat bez zmian: Miejsce, Nick, Czas w dniach, Punkty

1. Razer - 3 - 100 pkt.
1. Warzyw - 3 - 100 pkt.
1. Wojrad - 3 - 100 pkt.

2. Cez - 8 - 85 pkt.
3. Fentrir - 9 - 70 pkt.
4. McGregor - 13 - 58 pkt.
5. Architectus - 18 - 48 pkt.

Wyniki jak zwykle świetne. Po raz kolejny pojawiły się czasy poniżej tygodnia :)

No a teraz to na co czekaliśmy od 26 kwietnia (Tak, to wtedy oficjalnie rozpoczął się turniej)...
Rozstrzygnięcie 7 Sezonu PAH!

Oficjalnie ogłaszam, że zwycięzcą zostaje Razer! Gratuluję świetnej gry i zdobycia łącznie 470 punktów!

A tak prezentuje się podium i pozostałe wyniki:

I MIEJSCE Razer 470
II MIEJSCE Warzyw 428
III MIEJSCE Wojrad 403
4. Szadek 325
5. Fentrir 286
6. Cez 203
7. Architectus 181
8. Dawidu 140
9. Kwasi 133
10. McGregor 116
11. Taro 114
12. Hayven 109
13. Wawrzyniec 85
14. Zuro 73
15. Zwei 70
15. Corwin 70
16. Gwynbleidd 69
16. Berh 69
17. Sharpshooter 62
18. Code 58
19. PenTus 52
20. Mighty Coral 48
21. Aarkan 40
22. White wolf 35
23. Karadek 30
24. Bychu 25

Jeszcze raz wszystkim dziękuję. Każdemu. Bez wyjątku. Niezależnie od tego jak dużo gier rozegrał.
Dziękuję także za to, że mogłem ten turniej poprowadzić i prawdopodobnie pod koniec roku uda mi się otworzyć kolejny sezon.

Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawiliście.

Co do nagród. Powędrują one do graczy na podium. Po krótkiej rozmowie z Fieldem stanęło na tym, że będą to gry komputerowe. Kolejno: Dark Soul: Prepare to die, Civilization 5: Gods and kings oraz King's Bounty: Gold edition (Poza tym oczywiście mój uścisk dłoni na konwencie)

Dodatkowo jeszcze trochę statystyk ode mnie:

- Podczas 7 sezonu PAH zagrało 26 osób.
- Największą frekwencją cieszyła się pierwsza mapa. Zagrały w nią 23 osoby, co jest rekordem w historii tego turnieju.
- Średnia osób na jedną mapę wynosiła 13.
- Za każdym razem padały wyniki poniżej tygodnia.
- Zebraliście łącznie 3693 punkty.
- Średnia punktów na gracza to 142.
- Gracze, którzy rozegrali wszystkie mapy: Architectus, Fentrir, Razer, Warzyw, Wojrad.

To tyle słowem podsumowania! :)

Temat zostawiam otwarty. Zachęcam do dzielenia się swoimi przemyśleniami, pomysłami i co komu tylko w głowie siedzi.

Pozdrawiam!
Mateusz

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.07.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz