Imperium

Behemoth`s Lair

Machiny wojenne

Machiny wojenne - przydatne?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Jak oceniacie machiny wojenne? Warto je kupowac bohaterom czy nie?

Ja nie rozumiem tych, którzy mówią, że się w ogóle nie przydają. Wóz z amunicją w trakcie długich bitew może uczynic jednostki strzelające bardzo groźnym przeciwnikiem. Balista strzela bez ograniczeń, zadaje w miarę porządne obrażenia, a czasami wrogie jednostki się na nią rzucają, przez co nasze są bezpieczne. Co do namiotu medyka - warto go wziąc, bo chociaż niestety nikogo nie wskrzesza, to jednak znacząco pomaga jednostkom większych poziomów.


Permalink

Przydają się dość często np. kiedy grałem lochem w kampanie Podziemia I Diabły dla meduz zabrakło strzał co utrudniło mi bitwę (wróg miał przewagę liczebną bo atakowałem słabszym herosem). ;)

Tabris

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/7244

Brak przecinków!

Permalink

Ja uważam,że są przydatne.Balista potrafi czasem zgotować spore manto przeciwnikowi,a w połączeniu z Wozem z Amunicją i dobrymi strzelcami...


Permalink

Machiny są w większości przypadków nieprzydatne.

Balista - bez artylerii jest niemal nic nie warta. A zamiast artylerii można wziąć całą masę innych umiejętności. Wystarczą dwa przyrosty w mieście by nawet z artylerią stała się żałosna. Ale muszę przyznać, że w kampaniach może być z niej pożytek jeśli się ma dopakowanych bohaterów (dużo ataku, artyleria, łucznictwo). Wówczas można szybko polecieć na przeciwnika i wykończyć go, zanim zdąży się rozbudować. Ale to tylko wyjątek.

Wóz z amunicją - przydatny dla tych strzelców, którzy mają mało amunicji (np. meduzy), ale poza tym? Ekstremalnie rzadko dochodzi do sytuacji by strzelcy np. Tytany straciły wszystkie strzały. Wyjątkiem są mapy typu Arena, gdzie często strzela się do siebie nawzajem przed natarciem.

Namiot - kpina. Łatwo go zniszczyć, ale w sumie szkoda ruchu na niszczenie takiego badziewia. Z umiejętnością jest niby lepszy, ale co z tego? Nadal mamy umiejętności bardziej przydatne niż p. pomoc. Co ciekawe, mając nawet p. pomoc na 3 poziomie wcale nie ma pewności, że uleczy się 100 pkt. życia. Nadal mogą się trafić kwiatki w stylu leczenia 13 hp. Brać tylko jak się ma mega nadmiar gotówki.

Sytuacja inaczej wygląda w WoGu, gdzie mamy o ile pamiętam dwa nowe warianty co do działania machin. Fajny jest ten, w którym można mieć umiejętność Warfare działającą na wszystkie machiny na raz i wówczas sprawa wygląda inaczej. Jednak jeśli chodzi o standardową wersję gry - machiny w większości wypadków są niewarte swojej ceny.


Permalink

Podpisuję się pod głosem Taro. Z tym, że jeszcze pozytywnymi aspektami Wozu z amunicją i Namiotu medyka jest ich ustawienie, które pomaga w ochronie strzelców w rogach pola bitwy. Nie jest to jakiś kolosalny plus, ale zawsze coś.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.06.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Grając w drugą misję kampanii "Igranie z ogniem" stoczyłem bardzo wyrównaną bitwę. Po pewnym czasie straty po obu stronach były duże, a przeciwnik miał jeszcze trochę silnych hydr. Mogło być źle, ale na szczęście hydry... uwzięły się na balistę! Dzisiaj rozegrałem ostatnią misję kampanii "Pieśń dla ojca". Przegrałem, ale w ostatniej bitwie warto było zobaczyć, jak przeciwnik skierował widmowe smoki, licznych czarnych rycerzy i upiory na... tak, na balistę! Balista to niezły wabik, bo AI czasami popełnia błędy.