Imperium

Behemoth`s Lair

PAH3 - 7 sezon

Czy wystartujesz w 7 sezonie PAH?

  • Tak
  • Nie.
Permalink

Możesz wyjaśnić jak można zrobić tak, aby ustawić jaki bohater ma się pojawić w karczmie albo podać mi link gdzie jest to wyjaśnione ?

Permalink

Już wysłałem swojego save'a :D Może się dało krócej, może nie... Ale uważam swój wynik za całkiem niezły :)

Permalink

Sejw wysłany.


Permalink

Ja także przesłałem swojego save'a. Czekam na odpowiedź czy udało się wygrać ostatnie walki tak jak to opisałem ;)

Permalink

Sejw wysłany, wynik pominę milczeniem :o

Pytanie do graczy: czy moglibyśmy kończyć mapy w niedzielę? Bowiem zawsze gram na ostatnią chwilę i niedziela mi dużo bardziej pasuje.

Permalink

To raczej pytanie do mnie. Spoko. Nie ma problemu, taki termin ustaliłem bo po prostu wygodniej mi publikować wyniki w niedzielę, ale właściwie niewielka różnica. Następny termin ustalę z całym weekendem. Pozdrawiam :)

Permalink

Ja tam nie mam nic przeciwko kończeniu map w niedzielę. Sejwy z tej mapki wysłałem już w środę.
Proponuję kosmetyczną zmianę w regulaminie: zamiast "Można używać HD moda", "Zalecane jest używanie HD moda".

Permalink

Dodano.

Przyznam szczerze, że frekwencja dużo niższa jak na razie od pierwszej mapy. Z czego to wynika? Jeśli komuś brakuje czasu to mówcie. Mapa nie jest wcale długa, więc spokojnie. Jeśli dużo ludzi będzie regularnie grać w tym sezonie PAH to z całą pewnością zorganizuję także kolejne odsłony a także inne turnieju (Jak np. Turniej na Arenie konwentowej bądź ligowych szablonach "PC2" czy "Jebus")

Fentrir

Ja także przesłałem swojego save'a. Czekam na odpowiedź czy udało się wygrać ostatnie walki tak jak to opisałem ;)

Opis był zbędny bo nawet go nie musiałem czytać, za pierwszym razem wszystko wyszło, więc się nie martw.

Pozdrawiam!
Mateusz

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Ufff, zmordowała mnie ta mapka bo mi się towarzycho po planszy bardzo porozłaziło ;) Daj znać Mateusz czy mail doszedł bo jakieś dziwne akcje z gmailem u mnie..Również będę wdzięczny za rozciągnięcie terminu oddawania sejwów na niedzielę :) Serwus.

Permalink

Sharpshooter

Ufff, zmordowała mnie ta mapka bo mi się towarzycho po planszy bardzo porozłaziło ;) Daj znać Mateusz czy mail doszedł bo jakieś dziwne akcje z gmailem u mnie..Również będę wdzięczny za rozciągnięcie terminu oddawania sejwów na niedzielę :) Serwus.

Doszedł i to dwukrotnie. Pozdrawiam :)

Permalink

czy dziś jest ostateczny termin oddania seva z 2 mapki ? bo szczerze to nawet nie zabrałem się za nią jeszcze z powodu braku czasu w tym tygodniu (ładna pogoda i 2 ładne córki ,spacery po pracy) ...

Permalink

White Wolf

czy dziś jest ostateczny termin oddania seva z 2 mapki ? bo szczerze to nawet nie zabrałem się za nią jeszcze z powodu braku czasu w tym tygodniu (ładna pogoda i 2 ładne córki ,spacery po pracy) ...

Tak, dziś do końca dnia jest ostateczny termin. Jeszcze spokojnie zdążysz. Możesz nawet w środku nocy przysłać, albo i jeszcze jutro bo i tak dopiero po szkole mogę opublikować wyniki.

Z ładnymi córkami uważaj, XXI wiek jest chory i wyczulony na takie słowa. Niestety.

Pozdrawiam!

Permalink

Oki doki, śniący rycerze. Termin na drugą mapę właśnie upłynął.
Lecimy z tym koksem. Tym razem frekwencja nie rekordowa.
Jednak i tak mnie nie zawiedliście. Swoje sejwy przysłało mi 18 osób.
Jeszcze przed podjęciem się organizacji PAH nie przypuszczałem, że mogę zebrać tyle ludzi. Fajnie, że gracie.
Trzymajcie tak dalej! :)

No i najważniejszy moment. Wyniki drugiej mapy siódmego sezonu PAH:
[miejsce; nick; czas w dniach; przyznane punkty]

1. Warzyw - 3 - 100 pkt.
2. Razer - 4 - 85 pkt.
2. Szadek - 4 - 85 pkt.

3. Dawidu - 5 - 70 pkt.
4. Code - 6 - 58 pkt.
4. Fentrir - 6 - 58 pkt.

5. Wojrad - 7 - 48 pkt.
5. Kwasi - 7 - 48 pkt.

6. Hayven - 8 - 40 pkt.
7. Cez - 9 - 35 pkt.
8. Corwin - 11 - 30 pkt.
9. Architectus - 13 - 25 pkt.
9. Zuro - 13 - 25 pkt.

10. Taro - 14 - 21 pkt.
10. Berh - 14 - 21 pkt.
10. Gwynbleidd - 14 - 21 pkt.

11. Pentus - 22 - 17 pkt.
12. Sharpshooter - 26 - 14 pkt.

Tak prezentują się najnowsze wyniki. Zaskoczeni? Jak zwykle :P

Tradycja ważna rzecz, zatem ląduje TUTAJ SAVE WARZYWA

Dodatkowo zamieszczam otrzymany od Warzywa (dość obszerny) opis przejścia mapy:

Dzień 1.

Torosar zostawia armię, poza 1 Gremlinem, w mieście i zbiera po kolei: Złoto obok Rtęci, prawe Drewno i lewą Skrzynię obok Tartaku.
Rekrutuję Wystana losując przy tym bohatera na drugi dzień - Luno, gdzie jesteś? Niech będzie Dessa, może też do czegoś się przyda. Wystan ze swoimi 10 Jaszczuroludźmi i 2 Golemami idzie drogą na północ, zbierając po drodze Złoto obok Tartaku. W walce z Ożywieńcami traci oba Golemy, a w bitwie z Wilkami traci 3 Jaszczuroludzi. Potem podnosi Ognisko i Skrzynię.
Rekrutuję Serenę losując przy tym Lunę. Przyda się drugiego dnia. Rekrutuję 15 Gremlinów (gdybym najął o jednego więcej, to miałbym problemy z rekrutacją Luny drugiego dnia). Serena zabiera z miasta całą dostępną armię i atakuje Gogi. Trzeba nie tylko wygrać, ale i utrzymać przy życiu conajmniej jednego Gargulca. Udało się! Przeżył nie tylko Gargulec ale i 17 Gremlinów, które zwalniam zaraz po bitwie. Serena staje obok Kapliczki. Kieruje się z łopatą w stronę punktu ma pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżniającego od pozostałych.

Dzień 2.

Torosar podnosi drugą stertę Drewna, Skrzynię, Klejnoty i Obozowisko.
Serena, Gargulec i Łopata osiągają cel swojej wędrówki.
Wystan zajmuje niebronioną Twierdzę Kragg i zostawia w garnizonie 6 ze swoich Jaszczuroludzi i każe wybudować tam Karczmę. Buduję też Targowisko w mieście początkowym i wymieniam wszystkie cenne zasoby na złoto.
Czy jeśli następnego dnia zwolnię Serenę, a potem znajdę ją w Karczmie, to ona zdąży do tego czasu przehulać Graala? Wydaje się, że nie...
Zastanawiam się, gdzie posłać Wystana, żeby zebrał drodze jak najwięcej złota i zasobów następnego dnia. Możliwości jest kilka:
południowy wschód - 2300 Z(łota), 3 C(ennych zasobów), 5 D(rewna)
północ-północny zachód (najpierw złoto na północnym zachodzie) - 3100 Z, 6 C, 6 D
zachód (młyn), potem południowy zachód - 2400 Z
północny zachód (1 sterta złota), potem zachód - 1500 Z
zachód (do młyna), potem zachód - 1400 Z
zachód (obok młyna) - max. 1800 Z
Wniosek jest oczywisty.
Rekrutuję Lunę i zapraszam do Karczmy Astrala.
Luna zostawia w mieście swoją Nimfę samą z pięcioma Jaszczuroludźmi (Nimfie zdaje się to odpowiadać) i wychodzi na zewnątrz z ostatnim gadem. Bierze Skrzynię ze złotem na drodze do Gorgon i atakuje Gorgony. Zużywa 2 z 5 Ścian Ognia. Przechodzi przez Portal, atakuje Gnolle i zużywa kolejne 2 Firewalle. Potem otwiera Puszkę z Pandorą.
Zwalniam Lunę i zapraszam ją z powrotem do Karczmy przy rekrutacji Dessy.
Dessa z 5 Jaszczurami idzie do portalu, zbierając po drodze kryształy. Potem zajmuje Bastion i wchodzi do środka.
Wymieniam kryształy na drewno i buduję Karczmę w Bastionie. Rekrutuję tam Lunę, zapraszając przy okazji Ciele.
Luna idzie na prawo od Bastionu i atakuje Gryfy. Uparte bestie. Zużyła wszystkie 5 Firewalli. (awans: +1 Obrony, +Zaawansowana Magia Ognia). Podnosi obie sterty złota i rtęć.
To się nazywa szczęście! Wymieniam rtęć na złoto i mam dokładnie 2500 na rekrutację Ciele. Dobrze, że pierwszego dnia nie kupiłem ostatniego Gremlina. Do Karczmy zapraszam Strakera.
Ciele zbiera rtęć, zajmuje Laboratorium (akurat nie kosztuje jej to dodatkowego kroku) i zatrzymuje się o krok od Zombiaków.
Wymieniam 2 jednostki rtęci na złoto i kupuję Dessie wierzchowca. Centaura, znaczy się. (W nierozbudowanym Confluksie brzmiałoby to znacznie gorzej.) Dessa na Centaurze nocuje na zewnątrz, a Jaszczurki w garnizonie.

Dzień 3.

Wystan zbiera to, co miał zebrać. Serena wykopuje Graala. Torosar podnosi Kryształy i Skrzynię obok Kryształowej Groty.
Dessa rekrutuje wszystkie dostępne Centaury (zabiera też 4 Jaszczury z garnizonu) i przekazuje je Ciele (zostawia sobie 1 Centaura). Zbiera po drodze drewno.
Ciele atakuje Zombiaki (zużywa 4 Strzałki), odwiedza Fontannę, pokonuje Gargulce (traci pozostałe Strzałki i jednego Centaura) i przez Pobojowisko dochodzi do Confluksu.
Luna odwiedza Magiczne źródło, podnosi Hełm +5 i walczy z Gryfami. Po walce podnosi Skrzynię (+500 doświadczenia, +poziom, +1 wiedzy, +zaawansowana Mądrość).
Ciele zostawia w mieście całą swoją armię, poza 1 Centaurem, i wychodzi na zewnątrz. Wszyscy bohaterowie idą do Karczmy świętować zajęcie Wrót Żywiołów (zwalniam ich).
Rekrutuję w Confluksie Astrala i zapraszam Lunę. Astral odwiedza Flagę, zbiera Skrzynię ze złotem, dochodzi do Kamienia wiedzy (+poziom, +Moc, +Ekspercka Mądrość) i zwalnia się.
Rekrutuję w Confluksie Lunę i zapraszam Serenę. Luna ze swoją Nimfą spala Harpie, Wilki i Krasnale w Skarbcu. Zyskuje 2 poziomy (+1 Wiedzy, +1 Obrony, +Mądrość i Magia Ognia na Ekspercie). Potem podnosi Skrzynię ze złotem obok Skarbca i zwalnia się.
Rekrutuję w Confluksie Serenę i zapraszam Lunę. Buduję 3 Targowiska i jedną Tęczę. Serena czeka w garnizonie.
Rekrutuję w Confluksie Lunę i zapraszam Astrala. Luna pokonuje Krasnale, Pasisa (+poziom, +1 Mocy, +Podstawowa Artyleria), Grindana (Fioletowy jest wyeliminowany), podnosi Skzynię ze złotem, pali Pegazy, podnosi złoto i zwalnia się.
Serena podnosi wszystko, czego strzegły Krasnale.
Rekrutuję Astrala i zapraszam Lunę. Serena oddaje Astralowi Ducha Opresji i zwalnia się.
Astral zabiera całą armię z Confluksu (Nimfa, 4 Jaszczury i 11 Centaurów), idzie w lewo i teleportuje się w ciemność... Odwiedza Fontannę i tego samego dnia zajmuje niebronioną Cytadelę.
Wymieniam 8 Kryształów na 4 Drewna i buduję w Cytadeli Karczmę. Rekrutuję tam Lunę, która bierze od Astrala wszystkie Cantaury i Jaszczurki, a oddaje mu Nimfę. Po wyjściu na zewnątrz dostaje też od niego Ducha Opresji.
Luna podnosi 2 Skrzynie z doświadczeniem (+1 poziom, +1 Wiedzy, +Podstawowa Magia Powietrza), rozdziela Jaszczurki na 4 oddziały i atakuje Andrę. Autocombatowi z pewnymi trudnościami udaje się zremisować.

UWAGA UWAGA UWAGA

TRZECIA MAPA DO POBRANIA
Zachęcam do gry. Termin na grę do 3 czerwca (Godzina 23.59)

Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Niezły wynik Warzyw :) Dawaj Mateusz kolejną mapę ^^

Permalink

Mapa dodana, link na dole poprzedniego posta. Pozdrawiam!

Permalink

Jednak znowu zaskoczony jestem, tyle grałem w h3 a nie sądziłem że jest taki fany programik do bolków i że odnawia im się ruch po skasowaniu ;) ;) ;) Szkoda że zrobiłem mapkę przed postem Warzywa.
BTW szkoda że jest tylko jeden save dużo lepiej się oglądało jak był zestaw z każdego dnia.

Permalink

As you wish. Cała paczka jest tutaj (EDIT: ctrl+s albo file->download aby pobrać całą paczkę na raz). Co do odnawiania ruchu po ponownej rekrutacji (mana też się odnawia ;) ), to zwróć uwagę na liczbę punktów ruchu Astrala (pokazuje się na dole po najechaniu na niego myszką) po zrekrutowaniu go z zapisu 3_17. HD odkryłem w trakcie drugiej mapki. Wcześniej chyba raz widziałem jakiegoś screena na HC, gdzie w Karczmie było napisane na dole "Invite a hero", czy jakoś tak.

Aha, czy potrafi ktoś wyjaśnić, dlaczego po wciśnięciu 'i' (informacje o scenariuszu) pokazują się niepoprawni bohaterowie startowi graczy komputerowych? Dzieje się tak zarówno w drugiej jak i w trzeciej mapce.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 21.05.2013, Ostatnio modyfikował: Warzyw

Permalink

Bez urazy ale jak tak może być, że wykupujesz hirka z pełnym ruchem. Dla mnie jest to błąd HD ale wykorzystywanie go to moim zdaniem nie jest gra fair play.