Imperium

Behemoth`s Lair

Miasta w H6

Permalink

@Kafi: No właśnie...Też się nad tym zastanawiałem.
Już nie będę niczego obstawiał bo a) już się naciąłem i b) nie mam pojęcia co będzie :P


Permalink

@Nicolai: Dżungla? Zalatuje troszkę cytadelą. Może pojawią się gorgony? Hydry?

Wrócą cyklopy, bardzo fajnie. ;] Najpewniej z behemotami. Ale, ale czyżby ta żeńska jednostka to właśnie behemot? Behemocica? ;D

A trzon fajny. :) Ale ja nie mogę przeżyć wyglądu tych harpii. Furie ujdą. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.12.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Stronghold... nice :)

Co do artów: Tylko podstawowa wersja Harpii mi się nie specjalnie podoba, za to Furie i reszta - miodzio! Klimat Aztecko-Majowo-Inkaski to świeży pomysł a dzięki temu świetny wybór. Tak jak wspomniał Darkem - zielony kolor niektórych elementów uzbrojenia świetnie się wpasowuje.
Ale jakąż mi radość sprawił sam fakt że Harpie wróciły! Jedna z moich ulubionych jednostek xD

Powrót innych legendarnyche jednostek... hmm...
Na bank cyklop!
Hydra?
Troll(ależ bym chciał!)? - i tutaj nie zdziwiłbym się wersją damską.
Meduzy - w sumie też pasuje wersja damska
Wiwerny - dość prawdopodobne mi się wydają
Centaury, Gorgony, Bazyle, Drzewce(O_O)... - Kto wie, kto wie.

A co do następnego zamku:
Czy gdzieś, kiedyś nie było wspomniane, że z 2óch nie ujawnionych zamków jeden będzie znany z poprzednich części, a drugi całkowicie NOWY? Jeśli tak, to Orków jak najbardziej można zakwalifikować pod znany zamek. Natomiast twórcy mogą(i podejrzewam, że tak się stanie) jeszcze nas mocno zaskoczyć. Coś mi się zdaje, że to nie będą żadne Elfy ani Akademia, Krasnale też wykluczam. Wszak wszystkie - logiczne jakby się wydawało - przewidywania wzięły w łeb kiedy ujawnili Stronghold. Mówię wam, będzie coś nowego!


Permalink

Może jakieś miasto bardziej "mechaniczne"? Coś w stylu roboty, nowinki techniczne? Choć pewnie to słaba koncepcja... Pewnie jednak będą te nagi.:)

Permalink

Winke

Może jakieś miasto bardziej "mechaniczne"? Coś w stylu roboty, nowinki techniczne? Choć pewnie to słaba koncepcja... Pewnie jednak będą te nagi.:)

Oj, po wczorajszych rewelacjach to już niczego nie można być pewnym...;P
Ciągle czekam na tą kartę z zarysem frakcji. Chętnie się dowiem więcej rzeczy na temat całej orczej kultury.
Swoją drogą zastanawia mnie, czy Ci azteccy orkowie to po prostu przodkowie orków z HoMM5 czy też zupełnie inna grupa, odrębna kulturowo.


Permalink

@Morghan Grin: Być może inna kultura... To by wyjaśniało dla mnie brak harpii w piątce...

A jeżeli przodkowie to po prostu w tej części byśmy się dowiedzieli o wybiciu harpii i być może behemotów. ;D Taki mini wątek. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.12.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Poczekajmy jakie będzie oficjalne stanowisko twórców w sprawie orków. Póki co, ja to widzę tak, że to te same Orki. Tylko nie dotarły jeszcze do stepów na wschodzie. W H5 klimat był indiański (płn Ameryka) w H6 również jest indiański (pd Ameryka). Jako, że jest to chyba świeżo po ucieczce to można by się w ich szeregach spodziewać innych beast-manów - taki sojusz uciekinierów (stąd Harpie), którzy później się rozstali z Orkami podążając własną mniej istotną drogą (stąd ich brak w H5).
Ogr (szaman), Rok* , Cyklop (strzelec), Behemot - to moje typy

* Myślę, że wiwerny się nie pojawią bo one w H5 były jedynie sojusznikami Orków (nie powstały z demonicznej krwi) i wg DM mieszkają na wschodzie gdzie jeszcze Orków nie ma.

Trolle i Meduze zostawiłbym dla Sanktuarium.
Same sanktuarium jest chyba zagrożone w podstawce z braku terenu. Wychodziło by, że 5tą frakcją będzie Dungeon bez elfów a z Facelessami - czyli w pewnym sensie "nowa" frakcja.
Nie jest również powiedziane, że Nagi (nie wiemy w sumie jak wyglądają) nie okażą się rasą podziemną! To by było zaskoczenie! Choć zdecydowanie wolałbym je w wersji klasycznego bagiennego Fortress.

To tyle wróżenia z kryształowej kuli.

Permalink

Niby skłonność do poświęcania Goblinów wskazuje jakieś nawiązania do cywilizacji przedkolumbijskich... Ciekawe, jak głębokie będą zapożyczenia z ich obyczaju, np. czy Targ Niewolników zastąpi składanie ofiar jak u demonów? I czy wyjaśnione zostaną przyczyny migracji (?).


Permalink

Dzięki linkowi, który przysłał nam Darkem, myślę, że już jest pewne, że ostatnią rasą są nagi :D
Na nagraniu, widać teren śnieżny (który nie był oficjalnie podany w zapowiedziach!) na którym posuwa się wężowatymi ruchami bohater- nie ma wierzchowca :)


Permalink

Gdzie wy tu nagi widzicie?:P Fakt śnieżny teren jest, ale jakość nie pozwala mi tych nag zobaczyć...


Permalink

Chociaż nie można dostrzec dokładnie co to tam idzie/pełznie, myślę że Morghan ma sporo racji. Ten bohater na śnieżnym terenie faktycznie porusza się jakby inaczej. Podobno każdy widzi to co chce widzieć, nie mniej jednak wydaje mi się iż można uznać że widać tam Nagę. Osobiście nie traktuję tego jak pewnik, ale raczej jako domysł z solidną podstawą.


Permalink

Teraz kiedy zasialiście wątpliwość, to już sam nie jestem pewien :P
Obejrzałem to nagranie w wersji 720HD i trochę mniej stanowczo mówię o nagach. Teraz miałem wrażenie jakby ten bohater szedł, niczym jednostki w Disciples...
Osobiście to zgłupiałem już ;P


Permalink

Mimo iż ostatni post w tym wątku był daaawno temu, to wskrzeszę ten temat.
Z tego co mi wiadomo ubi dało 5 frakcji w podstawce ze względu na podupadłe finanse (wywołane Asasynem, który osiągnął sukces, aczkolwiek mogę sie mylić). Co do samych typów ras w dodatkach:
1. Elfy- natura, zamek od H1, to już wystarczający argument, poza tym w filmiku o jednostkach słyszymy o rasach w dodatkach, w których jednostkami będą smoki.
2. Magowie- Jest o nich tyle w opisach z h6, że aż się zdziwiłem, że ich nie ma w podstawce. W gruncie rzeczy też się wpisali w tradycję HoMM. Poza tym będziemy mieli ich ojczysty teren, pustynię w H6: www.h6.acidcave.net/pyramid/110602093358gol04.jpg
3. Krasnale- tu mamy tereny śnieżne, malutko wzmianek w opisach stworów na stronie oficjalnej H6, ale ostatnio ukazało się coś z rasy krasnoludów, co zobaczymy w (już) w podstawce, mianowicie artefakty: Tarczę Płomiennego Złota, część zestawu Gwardzisty www.h6.acidcave.net/pyramid/artifact_flamegold_shield.jpg która to chroni przed magią ognia, co przypomina mi główną magię krasnali i Ogniste smoki, oraz Rękawice Awanturnika www.h6.acidcave.net/pyramid/artifact_gauntlets_of_the_brawler.jpg które są określone wprost jako krasnoludzkie.
4. Mroczne elfy- tutaj jest najmniej argumentów poza tym, że coś w ich deseń było od H1. Bezimienni to raczej nie mogą być, bo jest podane w historii Ashanu, że została ich mała garstka za czasów H6 oraz, że wkrótce mają przekazać zbuntowanym elfom ich tajemnice i wiarę w Malassę. Poza tym w podstawce 6 mówi się już o królestwie Tuidhany w biografii nekromantki Scathy, która była niegdyś obywatelką jej państwa.
I trzeba dodać, że ma być aż 12 możliwych graczy na jednej mapie: www.h6.acidcave.net/pyramid/110202103605edytor.jpg
No i jeszcze sam fakt zaznaczenia wyżej wymienionych ras na mapie z czasów H6 (zgaduję, że mroczne elfy są powiązane z Archipelagiem Zmierzchu- przypomina mi się tu misja "Opór" z h5): www.h6.acidcave.net/images/town/ashan_h6.jpg

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.06.2011, Ostatnio modyfikował: Wukashi

Permalink

Odnośnie miast, to tak obserwuje, patrze i...
Nie mogę rozgryźć jak to jest w tym Ashanie, że Orki z taką bronią, i bez pancerza potrafią skutecznie pokonywać Demony. Oraz to że jeszcze lepsi są ludzie, którzy przy swoich rozmiarach potrafili zniewolić Orki.
Logika mi trochę, siada. Ale przynajmniej jest tak jak powinno, im bardziej złe miasto tym bardziej dostaję łomot.

I jeszcze muszę stwierdzić że niepokoi mnie wygląd jednostek z Haven. Są takie zszarzałe (kolor skóry) jakby już się przygotowywały do zamiany w nieumarłych. Najlepiej to widać po bohaterach. Dobrze że duchy światła czuwają.

Ogólnie jednak, całkiem dobrze wyglądają miasta. Nie będę się czepiał. Zawsze mogło wyjść gorzej.
Jeszcze nie wyszło H VI, a ja już jestem ciekaw jakie miasta dojdą w dodatkach.
Pewnie dlatego że mało tych miast. Ale z drugiej strony, przynajmniej będzie to porządnie zrobione.


Permalink

Jeszcze jest nadzieja, że modderzy postanowią podmienić którąś frakcję (optuję za Świątynią) na Akademię :P