Imperium

Behemoth`s Lair

Amnesia: Mroczny Obłęd

Permalink

Jeśli ktoś w to grał i przeszedł to proszę o odpowiedź. Mam taki problem, a mianowicie nie wiem jak się w tej grze zabija. Są jakieś specjalne przedmioty do tego? Bo nie wiem jak mam rozwalać tych zombiaków i tych niewidzialnych.
Jeszcze jeden problem to to, że obraz mi się rozmazuje podczas grania ale gdzieś słyszałem, że podobno tak ma być bo ta gra jest tak zrobiona.


Permalink

Amnesia jest grą cudownie straszną, to muszę zaznaczyć na starcie. ;)

Potworów zabić się nie da Agonie. Ta polega na odciąganiu uwagi, kryciu się po celach/pokojach i uciekania od tychże. Dlatego ta gra jest SURVIVAL-horrorem. Tutaj po prostu trzeba przetrwać do samego końca gry.
Jeżeli ktoś ma jakiś problem w jakimś miejscu to chcętnie wytłumacze, co i jak zrobić. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.11.2011, Ostatnio modyfikował: Sawyer

Permalink

Ja zaczęłam w to grać i idzie mi dobrze. Momentami ma się niezłą paranoję i się nie wie, czy tutaj zapalać by się nie zgubić, ale to może być nadmiernie niebezpieczne.

Chciałabym się jednak zapytać, czy moje spostrzeżenia są poprawne. Potwory rozpadają się w świetle słonecznym, a po uniknięciu pierwszego ataku i odejściu w korytarz znikają. Nie wiem czy to lokalne błędy, czy zasada ogólna (potwierdzenia znaleźć w sieci nie mogę).

No i tradycyjnie mody - przejrzałam co niektóre i do pewnych podejdę. Zwłaszcza tych co są całkowitą modyfikacją (np. White Night) lub całkowicie dziwne (nazwy i linku znaleźć nie mogę, ale tam była np. taka kukła z fakiem, co gulgodała jak jakiś niedorozwój).

Permalink

Post Agona to zapewne jakaś prowokacja ;). Szczególnie fragment o tym "rozwalaniu zombiaków". Dobry żart. Rozmazany ekran to efekt zamierzony przez twórców.

Ja w momencie ukończenia gry miałem w plecaku ~18 butelek z olejem i ~100 krzesiw.

Mosqua: Twoje spostrzeżenie jest błędne. Przynajmniej co do światła słonecznego - czasami główny bohater ze strachu majaczy, nie wszystko co widzimy jest prawdziwe. Jednak to, że przeciwnicy znikają gdy się pozostaje w ukryciu jest w większości przypadków prawdą. Gra zdaje się randomowo spawnować przeciwników, w przeciwieństwie do Penumbry, gdzie psy lub zainfekowani mieli określone ścieżki "patrolu".


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2012, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Na mnie ta gra wywarła naprawdę duże wrażenie. Świetny klimat, wciągająca fabuła, no i naprawdę straszy. Szkoda tylko, że taka krótka; mogłaby być także trochę mniej liniowa. W każdym razie czekam na premierę Amnesii 2.