Imperium

Behemoth`s Lair

Disciples - seria

Permalink

Achtung! Uwaga!

Jak podaje serwis Alldisciples.ru 18 kwietnia tego roku ma mieć premiera zupgradeowanej wersji Disciples 3. Owa wersja będzie połączeniem podstawki i pierwszego dodatku, ujednolicona i rozszerzona zostanie mechanika, poprawiony zostania bilans ras, mapa przestanie wyglądać jak wielki korytarz, mają być nowe klasy przedmiotów, nowe stwory etc. etc. etc. Po szczegóły odsyłam na wcześniejsze strony, gdzie regularnie newsowałam.

A tutaj powiadomienie ze strony akelli - na boku widać datę 18 kwietnia.

Ja tam zmykam - pozdrawiam i miłego dnia.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

No to czekajcie sobie. :P


Permalink

Kilka dni temu miała miejsce premiera w Rosji. Wśród różnych głosów, na rosyjskich portalach growych, wiele głosów jest pozytywnych. Większych błędów ponoć nie ma a i wiele z obiecanek zostało spełnionych. Trzymając nowoczesnych standardów, w ciągu tygodnia wyszedł patch.

Jednak nie o tym chciałam wam powiedzieć. Znaczy też, ale bardziej interesuje nas chyba kwestia obiecanego multi. Jak to będzie wyglądało? Proszę bardzo - o to filmik, przedstawiający grę online.

Premiera Polska? Brak danych.

Na majówkę jadę do Rosji, to sobie pożyczę, pogram i zdam relację.

Permalink

Mosqua

Na majówkę jadę do Rosji, to sobie pożyczę, pogram i zdam relację.

Wcale nie musisz jechać do Rosji, by sobie pograć. ;)


Permalink

No ja wiem Avonu, że rosyjscy hakerzy potrafią wypuścić w sieć film, dwa lata przed premierą, ale no trzeba szanować prawa autorskie i pracę ludzką.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.04.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Byłam w Rosji, ale nie miałam czasu by pograć i ocenić ;{

Ale za to mam nowe conceptarty.

Cyklop - w sumie już był w formie surowej
Cyklop 2 - szkice takie
Kraken - jak z cyklopem
Jaskinia - nie wiem czy to jako budynek miastowy czy jako element otoczenia
Nowicjusz - no w sumie nic nowego, bo podobny art już był
Olbrzym - no nic specjalnego.

Permalink

File(s) not found

Legowisko to zapewne siedziba niedźwiedzi/yeti w stolicy kurdupli.


Permalink

Koniec serii Disciples 3! Koniec studia HEX!

Jak dobrze zrozumiałam, HEX został rozwiązany bo Akella nie chce dawać już pieniędzy na dodatek z klanami.

W sumie sami sobie zgotowali ten los. Pierwsza ekipa w ogóle nie wierzyła w sens tworzenia gry (wrzucałam chyba gdzieś tutaj linka do wywiadu, gdzie to wychodzi na jaw niestety, ale przegapiłam ten link i nie dałam go tutaj ;/ ), zignorowano ważne wydarzenia historyczne (np. kwestia inkwizycji) oraz kwestie bosko-rasowe (co w końcu z Galleanem? gdzie tak ważne mroczne elfy i centaury?), mechanika została zmieniona, przy zachowaniu drzewek i schematów. No i ogólnie, że gry z tytułem Disciples 3 to były jedne, wielkie worki bugów (od podwójnych ruchów, ignorowania obecności neutralów aż do podawania graczowi 1% PD-ów jakie winien dostawać).

Po tej serii porażek raczej nie ma co liczyć na kolejne dodatki do Disciples 3. Miejmy nadzieję, że sprzedadzą prawa dla jakiejś porządniejszej firmy, a ewentualne Disciples 4 wróci do kanonu i uzyska sensowność gry.

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 13.06.2012, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Z tego co pamiętam, to mroczne elfy należały do Mortis, ale zdaję się, że coś już wspominałaś o ich późniejszym powiązaniu z Galleanem. Co do niego samego, to przy odrobinie szczęścia niedługo kilka rzeczy powinno się wyjaśnić (mam na myśli zakończenie D2, a nie jego nieobecność w D3).

I wstydź się tych "PD'ów" :P
Baaardzo skrócona wersja stosowania apostrofów.

A D3 jakoś mi nie żal - gra była po prostu źle zaprojektowana, a błędy dołożyły swoje. Lifting niewiele pomoże, gdy potrzebny był remont generalny.
Aha, z tego co czytałem w komentarzach (a raczej Google "wyczytał"), to najnowsza łatka położyła balans na łopatki.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.05.2012, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Jakim trzeba być purystą by poprawiać Mosquę. Oj nieładnie Alamar... Avonu, no.

Disciples to marna podróbka Heroesów, choć przynajmniej nie kalają tytułu jak H5 i H6.


Permalink

Poprawiać każdy może i nie widzę powodów do awantur z tego powodu.

Avonu - chodzi o to, co się z tym stało w D3. W D2 Gallean oszalał i porzucił elfy, a w D3 te dalej są jakby pod jego protekcją (wszystkie opisy jednostek wskazują że dalej ich wspiera, a w misjach to chyba było tylko pół zdania na temat, że pozostawił je samym sobie i nimi nie zajmuje się w ogóle).

Agon - mówienie, że Disciples to podróbka Herosów to tak, jakby powiedzieć, że Baldurs Gate to podróbka Diablo (lub odwrotnie, jak kto woli).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.05.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Jestem skłonny powiedzieć, że D3 może wyglądać na podróbkę(bądź kopię, coby uniknąć agresywnego słownictwa), ale poprzednie dwie części różnią się znacząco. Zapomniany w biegach dziejów wyścig strategii turowych zawsze odbywał się pomiędzy HoMM, Disciples i Age Of Wonders, głównie dlatego, że wszystkie trzy gry były nieco inne.


Permalink

Akurat Agon trafiłeś jak kulą w płot. DI-II podróbką Heroesów nie jest i nie było (pierwsze wrażenie jest niezwykle mylne), za to DIII jest częściowo podróbką HV.

Fergard
Ten wyścig dotyczył Heroesów, Warlordsów i Master of Magic (z którego Age of Wonders czerpie garściami), później zaś doszło Discpiles. Obecnie zaś... w sumie nie ma żadnego wyścigu, bo i dobrych turowych strategii fantasy brakuje: Warlords IV był niewypałem, HoMM VI tak samo, Disciples III również, Elemental: War of Magic także.
Ostatnie dobre gry to chyba wydane dość dawno Fantasy Wars (następca Fantasy General) i King's Bounty. Może Warlock: Master of the Arcane coś zmieni, o ile nie podzieli losu produkcji Stardocku (bugi i nuda), choć już Elemental: Fallen Enchantress rokuje nadzieje, jako że Stardock najwidoczniej wyciągnął nauczkę z katastrofy, jaką okazał się Elemental: WoM.

Co zaś do samego Disciples - do jutra do 12 angielski serwis Green Man Gaming oferuje Disciples II Gold za darmo.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.05.2012, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Avonu

Ten wyścig dotyczył Heroesów, Warlordsów i Master of Magic (z którego Age of Wonders czerpie garściami), później zaś doszło Discpiles. Obecnie zaś... w sumie nie ma żadnego wyścigu, bo i dobrych turowych strategii fantasy brakuje: Warlords IV był niewypałem, HoMM VI tak samo, Disciples III również, Elemental: War of Magic także.

Etherlords nie łapie się do tej klasyfikacji? O ile pamiętam cz. II była rewelacyjna.


Permalink

Toż to karcianka, a nie strategia turowa. KB:L ledwo się łapie (ze względu na aspekt taktyczny), a to tylko dlatego, że jest posucha.


Permalink

Wywiad z pijarowcem Akelli.

Jak dobrze zrozumiałam marka Disciples (w aktualnej formie) została zawieszona.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.05.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Jeden z banków zażądał od Akelli natychmiastowej spłaty pożyczki 151 mln rubli. W komunikacie od Akelli dowiedzieć się można, że problemy finansowe spowodowane są z ogólnym kryzysem, nietrafionymi inwestycjami oraz przeinwestowania pewnych gier (w tym Disciples 3). Jest zatem nadzieja, że sprzedadzą prawa komuś bardziej racjonalnemu i seria powróci do życia.

Przy okazji, podana została kolejna paczka artów z krasnoludami. Dla mnie to dziwna sprawa, bo ponoć projekt zawieszony a prace niby trwają.

Strzelnica
Gwardzista królewski - dowódca
Inżynier - dowódca (dawany wcześniej inżynier był jednostką)
Niezbyt wiem co

Permalink

Niestety obawiam się, że prace wcale nie trwają - zostały póki co zawieszone. Najzwyczajniej w świecie artyści, którzy pracowali nad frakcją, zdążyli już skończyć rysunki poszczególnych postaci (zwykle stanowi to pierwszy etap produkcji jakiejkolwiek gry) a ponieważ same rysunki naprawdę robią przyzwoite wrażenie to postanowili się nimi pochwalić na swoich stronach internetowych.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2012, Ostatnio modyfikował: Sylath