Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Modyfikacja jednostek

Permalink

Witam

Mam pytanie co do modyfikacji jednostek w WOG-u. Próbowałem robić tak jak to chyba moderator tej strony napisał jakiemuś gościowi. Ściągnąłem program Resedit, wywaliłem potrzebny plik na pulpit, zmieniłem to co chciałem, potem dałem ten plik do folderu Data w Herosach. Innym razem próbowałem wpakować ten plik do folderu update Woga, ale jak odpalałem instalkę Woga to był syf jednym słowem. Wywalało mi błędy, nawet nie weszło do instalki. Mniej_więcej pisało "sprawdź czy są odpowiednie pliki instalacyjne Wake of Gods".
Please, pomóżcie, bo muszę zmienić dwie najpustsze moim zdaniem jednostki w grze : Cyklopa i Wywernę. Ani to HP ani DMG nie_ma, a drogie jak pieron. Chciałbym włącznie zmienić cenę bydunku jeśli to możliwe, a jak tak to który plik za to odpowiada?

Z góry dzięki za zainteresowanie tym tematem

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Najprostsza metoda to ta, którą napisałeś na samym początku. O ile to był plik .txt i w trakcie edycji nie naruszyłeś jego konstrukcji (np. poprzez usunięcie tabulatorów oddzielających od siebie kolejne parametry jednostek), to powinno działać. Nie piszesz też jak nazywał się plik, który edytowałeś. Dla statystyk jednostek w WoGu powinien to być ZCrTrait.txt.


Permalink

Dzięki Acid, jesteś super!!! Czy mógłbyś mi powiedzieć jak zmienić cenę budynków?

Tabris

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/7244

Prosiłbym bardziej dbać o interpunkcję, zwłaszcza przecinki.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2012, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

Ta sama metoda, plik Building.txt.

Ogólnie najlepiej do wszelkich zmian wypakować sobie WSZYSTKIE pliki txt z h3bitmap.lod i po prostu przejrzeć co zawierają.


Permalink

Dzięki, mam jeszcze takie pytanie jedno, ostatnie. Dodawanie umiejętności dla jednostek.
example:
Cyklop z const_two_attacks.
Dodawałem takowe rzeczy ale no cóż powiedzieć, nie działa i tyle. Wiem chodzi o taby i spacje.
Zastanawiam się czy to nie jest w innym pliku no ale ja jestem początkującym w modzeniu herosków.

Permalink

Nazwy umiejętności specjalne w konfiguracyjnych plikach txt istnieją tylko dla referencji - w praktyce nie mają absolutnie na nic wpływu.

Aby dodać jednostce umiejętność specjalną należy posłużyć się skryptem ERM, albo edytować bezpośrednio kod pliku h3wog.exe.


Permalink

Zapewne nie wiesz który skrypt zawiera w sobie unikatowe umiejętności jednostek ?

Permalink

Źle mnie zrozumiałeś - taki skrypt trzeba napisać samemu. Odsyłam do ERM help, polecenie !!MA:X lub do programu ERM Script Master - plik ERM_SM.exe w katalogu erm_s. Trzeba tylko pamiętać, że nie każdą zdolność jednostki da się dodać lub usunąć. Manipulować można bardziej standardowymi zdolnościami takimi jak dwukrotny atak, czy powstrzymywanie kontrataku. Ale bardziej specyficzne zdolności - np. postarzanie duchowego smoka, czy zabójcze spojrzenie gorgony są możliwe do osiągnięcia tylko przez bardziej zaawansowane skrypty lub manipulację w doświadczeniu jednostek.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.06.2012, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon