Imperium

Behemoth`s Lair

Disciples - seria

Permalink

To drugie wygląda mi na jakiegoś cudaka z Legionów Potępionych, ale kto ich tam wie :P Jeżeli chodzi o średniowiecznych doktorów - no właśnie te skrzydła chyba mają być kruka, czyli taki dodatkowy gadżet. No i może lata ;)

Drugie - nie zombiak. "Twarz" przypomina wybitnie to, co jest na avatarze tego "kościeja". Pewnie jakiś upgrade zwykłego kościaka.

Złodziej - pierwszy ok, trochę jak z Hellraisera. Drugi - standard, czyli cienizna ;) Za to trzeci - mrrrau, widać, że concept arty są na rzeczy ;)

Smok wygląda jak wyciągnięty z Final Fantasy i ogólnie jestem na nie. Taki pokemon -_-"

Co do screenów (btw: bardzo proszę, poprawiłbyś te "skreeny"? sorry, zboczenie lingwistyczne) - mogły być z alfy. To primo. Secundo - równie dobrze może być jak z budynkiem nag z HV. Nigdy się nie dowiemy, co z tym, póki nie zostanie wydany dodatek. Ale osobiście mnie to średnio przekonuje. Te elementy są tak w stylu dwójki (nie tyle graficznym, co chodzi mi o mechanikę gry), że wydaje się, że to po prostu zostało usunięte w trakcie rozwijania gry.


Permalink

Garść wieści

Grupa, zajmująca się realizacją planów Akelli w sprawie Disciples III ogłośiła pożegnanie. Jutro ma być rozwinięcie wieści. Ci, co posiadają licencję (Akella) nadal żyje, jednak też nie wiadomo co zrobią z serią.

Dodatek został wydany w Rosji. Reszta świata musi czekać.

Wprowadzenie do gry (intro)

Okładka

Prezentacja i opis dowództwa nieumarłych

Prezentacja i opis duchów

Prezentacja i opis strażników kopalń

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.12.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

A może lepiej by było serię zakończyć? Wydać tylko złotą edycję Disciples 1 i 2 ze wszystkimi dodatkami i jakimiś bonusami (mapy, artefakty, jednostki).


Permalink

Daaawno, dawno temu Shadow szukał kompanów do małej przyjacielskiej potyczki w Disciples II. Chciałbym ten temat odświeżyć - walki z CPU jednak stają się nużące, a taki żywy przeciwnik może być fajną alternatywą :)

Ewnetualny kontakt ze mną via PW lub GG (w profilu).

Permalink

Świetnie ;) Zmobilizowałeś mnie do odszukania dysku instalacyjnego ;)


Permalink

ech... nie tylko Ty jesteś tak kuszony... chociaż ja bym osobiście kusił Disciples 3... ktoś chętny? ;)


Permalink

A ja udostępnię zmodyfikowanych dowódców, którzy już na starcie mają dowodzenie na full (można zająć wszystkie sloty na potwory od samego początku).

Click!
Pliki z folderu wrzucić do katalogu Exports.


Permalink

@Irhak - na chwilę obecną Disciples 3 nie posiada multiplayera internetowego. Na razie nad tym pracują równolegle z dodatkiem na górskie klany.

Jakby kogoś interesowało
Koncepty krasnoludów 1
Koncepty 2
Koncepty 3
Kocenpty 4
Koncepty 5 - krasnolud z szuflą
Warrior

Do wersji z dodatkiem powstał patch, który psuje przydział doświadczenia (otrzymuje się około 5 razy mniej niż się powinno). Ktoś ponoć gdzieś zrobił plik który to naprawił - ale tego nie znalazłam.

Z ciekawszych rzeczy to .dat zostało rozwiązane (skończyła się ich umowa z Akellą a wyniki tych drugich nie satysfakcjonowały) i powstała grupa HEX, która przejęła pałeczkę. HEX, bo chcą zbliżyć disciplesy do gier planszowych. Ja to biorę za dobry znak.

Ja na kupno zaczekam, aż zrobią edycję jakąś goldową, gdzie będą wszystkie 5 ras naraz a gra będzie już pełna i naprawiona.

Permalink

Field

Świetnie ;) Zmobilizowałeś mnie do odszukania dysku instalacyjnego ;)

Sam też muszę jeszcze znaleźć :D Buncie Elfów z Cybermychy, gdzie jesteś? :)

Permalink

Właśnie odpaliłem Hordy Nieumarłych i wbiło mnie w fotel. Miodzio, jeżeli chodzi o story i koncepcję kontynuacji gry. Przez najbliższe dni mnie nie ma. Zombi... ;)


Permalink

Hoho jednak nie umarło tutaj ;], jeśli chodzi o mojego starego posta. Zobaczę czy uda się ustalić coś.

A tak do tematu, kiedyś za czasów kiedy SFi nadal się trzymało i naczelny przedstawiciel był gadatliwy, to gadało się o złotej edycji Disciples II. Jendak nie dotarła ona do europy. Z Disa ja mam: mroczne proroctwo, powrót galleana, i bunt elfów. Nie mam disciples III i dodatku.
Swego czasu ja z MiB mieliśmy wspólny projekt, aby zrobić zakładkę disciples do jaskini behemota, ale wyszło że zabrakło motywacji i czasu by to zrobić. Myślę, że można by to wznowić ale pod inną koncepcją. Wciąż by było o tematyce z serii ale również posty o zawodach,rankingach czy poradach dotyczące jak grać PvP.


Permalink

Muszę zainstalować inny program bo heihachi (czy jak tam :P) nie działa poprawnie u mnie.


Permalink

Newsów o Disciplesach się nazebrało, że trochę to potrwa.

Najpierw zacznę od tego, że nowa ekipa zajmująca się D3 ogłosiła, że stara wersja będzie zremontowana a posiadacze podstawki i dodatku będą mogli ją bezpłatnie wymienić. W remoncie będą poprawki mechaniczne, fabularne czy wszelkie inne. Będą nowe potworki i wszystkie dotychczasowe kampanie będą dostępne w jednym pliku *.exe. Tyle spamiętałam, może coś jeszcze było.

A to kilka nowych neutrali
* Cyklop
* Goblin 1
* Goblin 2

A tutaj plik, co poprawia przyznawanie PD w dodatku z martwymi
* Poprawka

A i dodatek będzie na wiosnę 2012. Fabułą zajmie się gość, co napisał najlepszą książkę w świecie Nevendaar. Zatem źle fabularnie raczej nie będzie.

A to co do rasy w 2 dodatku <kolejność chronologiczna wzgl. pokazania>
* Krasnal 1
* Krasnal 2
* Krasnal 3
* Krasnalica 1
* Krasnalica 2
* Krasnal 4
* Olbrzym 1
* Krasnal 5
* Krasnalica 3
* Wilczy władca
* Olbrzym 2
* Inżynier

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.07.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Hmm....ta odsłona będzie pamiętana jako niedorobiona. Niektóre arty są ciekawe, chociaż inżynier wygląda ala sherlock holmes z pukawką. Wilczy władca wygląda świetnie.


Permalink

Powoli, bo powoli i nieubłagalnie, zbliża się wersja GOLD Disciplesa 3! A teraz to, co warto przekazać.

Nowe studio na swoim forum pozwala zadawać pytania nt. dodatków i golda Disciplesa. Są pytania mniej ważne i bardziej interesujące. napiszę informacje o bardziej ważnych sprawach z tych pytań.
* Będzie ograniczenie w używaniu ekwipunku na polu bitwy
* Będą nowe skrypty do edytora map
* By ruszać się po wodzie nie potrzeba statków (był plan by może zrobić na HoMMowską modę, ale przegłosowali fani na nie)
* Na wodzie będą lokacje
* Najpewniej ruch po wodzie będzie droższy niż ten na ziemi
* Złodziej uzyska większą ilość zdolności złodziejskich (może uzyska jakiś sens?)
* Nie będzie dodatkowej klasy dowódców
* Wymagania sprzętowe najprawdopodobniej wzrosną, ale ten wzrost będzie niewielki
* Będzie dodatkowe ograniczenie liczby jednostek dla neutralnych armii oraz dla liczby przywołań
* Księgi zaklęć pozostaną typowo rasowe
* Będzie zależność między przeciwnikami w lochach a uzyskanym przedmiotem (teraz po walce ze smokiem można uzyskać badziewny pierścień a po walce z zombiakiem super runę)
* No i w lochach będzie większa różnorodność w losowaniach teamów
* Wszystkie przedmioty będą na nowo robione pod względem mechanicznym
* Poprawione AI będzie i utraci najpewniej nieco przywilejów
* Kamień będzie wykorzystywany do czegoś jeszcze
* W miastach będą skrytki na przedmioty (w tym nowogoldowym lub w dodatku)
* Będzie multiplayer w goldówce
* Będzie możliwość wyboru dowódcy na początku mapy

A teraz konkrety

Woda będzie miała nową animację a cykl dnia i nocy będzie miał większy wpływ na grafikę/ Brzegów będzie kilka rodzai (plaże, klify etc.)
Nowa woda 1
Nowa woda 2
Woda wieczorowa
Woda nocna
Nowa woda 3
Brzegi dostępne
Bród chyba

Potworki morskie
Wąż morski
Kraken lub wielka ośmiornica

Łodzie różniste
Łódź 1
Łódź 2
Szkic łodzi
Łódź w akcji 1
Łódź w akcji 2

Będzie seria nowych zaklęć, które będą miały charakter łączony. Np. leczy i jednocześnie daje jakąś ochronę na coś. Oczywiście łączony odpowiednik będzie słabszy niż dwa zaklęcia osobne, ale komuś może się przydać. Pojawią się też nowe animacje zaklęć (bo na razie to jest bida z nędzą z liczbą animacji).
Nowe zaklęcie
Nowe zaklęcie 2
Nowe zaklęcie 3
Nowe zaklęcie 4
Nowe zaklęcie 5
Nowe zaklęcie 6
Nowe zaklęcie 7
Nowe zaklęcie 8
Nowe zaklęcie 9

O krasnoludach. Mają ruszyć w świat po zemstę za wygnanie oraz rzeź (najpewniej głównym antagonistą będzie Sojuz leśni)
Gwardia królewska
Vitar
Kusznik
Walkiria 1
Walkiria 2
Walkiria 3
Szkic pustelnika
Pustelnik
Syn Imira
Weteran

Będą elementy ozdobnicze krajobrazu, przez które będzie można normalnie przejść. Będzie można określić tego rodzaj gęstość etc. Zbiorczo nazywają to "trawą". Trawa ma na celu eliminację labiryntowych map. Nie wpłynie ona na wymagania sprzętowe.
Trawa 1
Trawa 2
Trawa 3
Trawa 4
Film z trawą

No i jednostki zielonoskórych.
Goblin mag
Pierwotny ork szaman
Aktualny ork szaman 1
Aktualny ork szaman 2
Podawacz mięsa (?) 1
Podawacz mięsa (?) 2

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.09.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Grałem w pierwszą i drugą część. Serię Disciples cenię za klimat i ciekawe rozwiązania np. złodzieje lub zdobywanie terenu. Niestety walki mi się nie podobają, prawdopodobnie zbyt przyzwyczaiłem się już do tych w stylu HoMM.
Moim zdaniem Heroesów nie przebija, niemniej jednak seria Disciples jest warta uwagi.

Permalink

Ostatnimi czasy spędziłem kilka dni grając w D3, zarówno podstawkę jak i Hordy. Mam sentyment do tej serii, grałem zarówno w pierwszą jak i w drugą część. Sięgnąłem więc i po trójkę. Warto, mimo wielu błędów i niedociągnięć gra w D3 to przyjemność.

Zdecydowanie poprawili grafikę, zmieniono pole walki dzięki temu bitwy są ciekawsze i bardziej dynamiczne. Podoba mi się także rozbudowany zestaw umiejętności dodatkowych dla bohaterów. W kampanii Imperium moją ulubioną była zamiana w chochlika. Przy trudniejszych walkach lambert czarował najcięższą artylerię nieprzyjaciela a magowie robili resztę.

Kupiłem również dodatek. I tu się początkowo zawiodłem, bo gra się wiesza na pierwszej misji kampanii (znikające menu przy grobie nekromanty). Niby instalacja patcha poprawia błąd, ale nie radzi sobie już ze znikającymi po wskrzeszeniu w stolicy jednostkami. Co więcej w czwartej misji znów jest pole minowe i gra ponownie jest nie do przejścia jeśli przypadkiem wykonamy zadania w misji nie po kolei. Tak mi się zdarzyło i grałem mapę od początku.

Pomijając te drobiazgi, początkowy film jak i fabuła dodatku są bardzo dobre. Kupiłem dodatek jako, że rasa nekromantów to jedna z moich ulubionych w serii, jeśli nie najbardziej ulubiona. Szkoda, że nie można grać nekromantami w pojedynczych mapach, poza kampanią..


Permalink

Moandor

W kampanii Imperium moją ulubioną była zamiana w chochlika. Przy trudniejszych walkach lambert czarował najcięższą artylerię nieprzyjaciela a magowie robili resztę.

Uhm... ja miałem podejście głównie siłowe. Jakoś tych chochlików nie używałem. Głazy z drugiej strony... ;)

Ale nic nie przebije mojego tamu dla Elfów w końcowej mapie u Ariona ^^


Permalink

Wraz z tym przedostatnim patchem (co psuje przydział PD) powinieneś mieć dodatkowy scenariusz, gdzie są wszystkie cztery rasy. Można też znaleźć mapy na Kalypso oraz alldisciples.ru. Przejrzyj też linki do plików, które tutaj opublikowałam - wiele się przydadzą.

Korzystając z okazji... Na Igromirze zostało powiedziane, że powrócą sztandary i księgi (ich funkcja na razie utajniona). Pojawią się też obiekty, które będą oddziaływać pasywnie na okoliczne, przyjazne (lub wrogie) armie. Cienie będą dynamicznie się zmieniały. Jeżeli też dobrze zrozumiałam, to będą też artefakty ogólno-postaciowe (zbroje, broń, hełmy etc. które będzie mógł nosić i arcymag i nosferat). Zmniejszone zostanie pole bitwy i wszystkie będą miały taką samą powierzchnię (teraz może być nawet 9x12 a będzie 6x9). Będą zmiany w walkach z bossami, ale też bez większych szczegółów. A i miasta neutralne będą miały możliwość rozbudowania ręcznego (z jakimiś bajerkami chyba) za cenę kamieni.

To tyle z newsów.