Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Alternative Upgrades

Permalink

Łucznik kościany jest tragiczny.
Zombie gnijące wygląda dobrze, ale jak to wypada w grze?
Poltergeist to zwykła przekolorowanka i kiepska dość.
Alp jest fajny, przyznam.
Liczmistrz jest kiepski. Przykro mi.
Rycerzyk też.
Różowy smok jest z WoGa chyba? Moglibyście użyć ładnej animacji krwistoczerwonego smoka, zamieniającego się w krew podczas lotu. Albo tylko krwistoczerwonego.


Permalink

Nie jest źle. Fakt, animacji tak dobrej jak w grze nie osiągniecie, ale może być. Mam tylko nadzieję, że alternatywne ulepszenia namieszają w stronie strategicznej, bo jeżeli tylko trochę pozmieniacie statystyki nie zmieniając umiejętności, to wasz mod okaże się porażką.


Permalink

Nowy zombi lepiej by wyglądał, gdybyście oparli go o tego z Diablo "1", i to jeszcze o tego fluorescencyjnego. Ale nie wiem czy to jest możliwe ;{

Permalink

Ukończyliśmy wszystkie jednostki z miasta cytadeli: http://www.mod-alt-upgrades.yoyo.pl/viewtopic.php?f=19&t=66

Mod rozwija się dalej, stworzyliśmy wiele jednostek oprócz tych z cytadeli i nekropolis, publikujemy je dopiero po stworzeniu wszystkich z danego miasta.

Oprócz alternatywnych ulepszeń planujemy dodać także nowe artefakty, kilka skryptów urozmaicających grę (np. podział jednostek na ogniowe, wodne, ziemne, powietrzne), na ukończeniu jest nowe tło menu i muzyka.

Permalink

Jeśli chodzi o jednostki Cytadeli... Cóż, nowy Gnoll nawet fajny, tylko czemu fioletowy? A te sztylety pasują, nieźle to wygląda. Jeśli mogę coś zasugerować, to może przerobić te sztylety na maczety (bardziej siwe i nieco dłuższe)? Night hunter jest ok, Slippery Fly bardzo ładna, kolorki są dobrze dobrane. Nowy bazyliszek może być, Demigorgona to co prawda przekolorowanka, ale mnie się bardzo podoba! Fajny efekt "połysku", oddech niczego sobie. Infernal Wywern taka sobie. Kolorki niezbyt dobrze dobrane, średnio to wygląda. Aha, lepiej żeby nie było dziur w skrzydłach, tak myślę.

Wypowiem się też odnośnie nowych jednostek Nekropolii. Szkielet łucznik może być, ale animacja wydaje mnie się jakaś taka... nierówna (?) W przypadku Rotten Zombie to koncept jest dobry, ale póki co, zbyt zielone to to jest. Kolor powinien być ciemniejszy, może tez trochę czarnego tam dorzucić, tak jak jest teraz jest zbyt jasno. Poltergeist mnie się podoba, Alp świetny, Lich Master... coś nie za bardzo kolory mnie pasują. Nowy Jeździec nawet nawet, ale kolor konia moim zdaniem jest źle dobrany. Poza tym ok.

Ogólnie widać, że pracujecie i choć nowe jednostki to najczęściej przekolorowanki z paroma nowymi bajerami, to ostatecznie wypada to nieźle. W sumie... Jakby się wam udało to czemu nie? A czy nowe jednostki będą zastępować ulepszone wersje, czy będzie to tak jakby alternatywne ulepszenie wzorem z Heroes V (bo jeśli alternatywne, to chciałbym wiedzieć jak zamierzacie to zrobić... Chyba że ulepszanie w Forcie na Wzgórzu, czy cuś)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Fentrir

A czy nowe jednostki będą zastępować ulepszone wersje, czy będzie to tak jakby alternatywne ulepszenie wzorem z Heroes V (bo jeśli alternatywne, to chciałbym wiedzieć jak zamierzacie to zrobić... Chyba że ulepszanie w Forcie na Wzgórzu, czy cuś)

Zamierzamy dodać do gry alternatywne ulepszenia jednostek na zasadzie podobnej, jak w Heroes V ToE, nasz team opracował już odpowiedni skrypt. Będziemy ograniczeni limitem jednostek w H3, tak więc niestety nie wszystkie alternatywy znajdą w grze swoje miejsce.

Permalink

W takim razie może lepiej byłoby zrobić alternatywy tylko jednostkom wyższych poziomów? W przypadku niższych prawdopodobnie skończyłoby się na niewielkich zmianach atrybutów, w przypadku wyższych można już powprowadzać różne zdolności specjalne, co daje więcej możliwości.
Porzucenie całego miasta "tylko" z powodu limitu nie wydaje mi się być dobrym rozwiązaniem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2010, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Cóż, ja proponowałem Hirowi poczekać na VCMI, ale on uparcie nie chcę czekać.


Permalink

A jak VCMI wyjdzie, załóżmy, za rok albo kilka?


Permalink

Cóż.. Można napisać własny silnik:).


Permalink

Nebirios

Cóż.. Można napisać własny silnik:).

Póki co napisanie własnego silnika jest dla nas rzeczą niemożliwą (i zapewne tak zostanie), jeśli ukończymy moda dopiero po wydaniu VCMI będzie możliwość dodania wszystkich alternatyw.

W przeciwnym wypadku najpierw zrobimy wersję na WoGu bez wszystkich alternatyw i jednostek neutralnych, potem "pełną" na VCMI.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2010, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Hiro to znaczy że macie już 2 zamki,ale limit pozwala w każdym zamku wprowadzić tylko 4.
czyli?
W nekropolii: Szkielet łucznik,Alp, Liszmistrz i Kościany smok
W Cytadeli: Lizarda, Bazyliszek, Gorgona i Hydra
To moje zdanie co bym wstawił

Co z resztą zamków?
Macie coś?


Permalink

Dragonar

No i wrzućcie screeny na ImageShack, bo niektórzy mają wewnętrzne IP i pobieranie z RapidShare jest niemożliwe...

jak ktoś ma problem pobieraniem z rapid shara Mega upload mega video .. i tak dalej :P To jest program JDownload :) omija limity wpisuje się w dodaj link Link do strony z danym plikiem który się chce pobrac i się pobiera :P