Imperium

Behemoth`s Lair

Najsłabsze jednostki w H5

Permalink

Pacyfiści? xD . Nie pisałem, że z nich w ogóle nie korzystam, tylko, że staram się z nich nie korzystać. A wykupienie chłopów nie jest aż takie drogie.

Permalink

Gem skoro twierdzisz że goblin jest słaby to pomyśl?
900 goblinów 27ataku 27 obrony 12inicjatywy a to wszystko na trzecim poziomie szału i skromniutkim 10 poziomie bohatera a w dodatku gobliński plugawiec potrafi unicestwić każdy rzucany czar jednostek a także bohatera;) Twoja odpowiedź że gobliny nic nie znaczą jest błędna ponieważ stanowią fundament twierdzy gdyż i więcej armii ma król orków tym lepsze obrażenia zadaje czar Gniew Hordy jedna jednostka 1 obrażenie pomyśl sobie z przyrostem i 900 goblinów może zdziałać dużo;) Wydaje mi się że nie grałeś zbyt długo twierdzą gdyż twoja niewiedza jest wysoka;)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Bebonaga

Gem skoro twierdzisz że goblin jest słaby to pomyśl?
900 goblinów 27ataku 27 obrony 12inicjatywy a to wszystko na trzecim poziomie szału i skromniutkim 10 poziomie bohatera a w dodatku gobliński plugawiec potrafi unicestwić każdy rzucany czar jednostek a także bohatera;) Twoja odpowiedź że gobliny nic nie znaczą jest błędna ponieważ stanowią fundament twierdzy gdyż i więcej armii ma król orków tym lepsze obrażenia zadaje czar Gniew Hordy jedna jednostka 1 obrażenie pomyśl sobie z przyrostem i 900 goblinów może zdziałać dużo;) Wydaje mi się że nie grałeś zbyt długo twierdzą gdyż twoja niewiedza jest wysoka;)

Tak, wiem, że 900 goblinów z tym czarem może sporo zdziałać. Ale i tak wolę chłopów. Co do plugawca, nie używam jego umiejętności (a przynajmniej nie za często) ze względu na ryzyko. I masz rację, nie gram zbyt często twierdzą.

Permalink

Moje zdanie wygląda tak:

1.Chłop- słaba, nic nie warta istota;)
2.Rogaty Demon- bezsensu;)
3.Fanatyk- mały damage, inicjatywa, ruch xD
4.Awanturnik- bez komentarza
5.Dżin- słabe jak na ten poziom <zdziwienie>
6.Władca Piorunów- Duże, grube i podskakuje a nie ma z czym;p
Bebonaga nie ma racji ponieważ Ent jest to potężna forteca!
7.Kościany Smok- co ta jednostka robi w 7levelu?


Permalink

Gem

Tak, wiem, że 900 goblinów z tym czarem może sporo zdziałać. Ale i tak wolę chłopów. Co do plugawca, nie używam jego umiejętności (a przynajmniej nie za często) ze względu na ryzyko. I masz rację, nie gram zbyt często twierdzą.

1. Z jakim czarem?
2. Wolisz? To najsłabsze jednostki, a nie ulubione.

Shak Karukat

Moje zdanie wygląda tak:

1.Chłop- słaba, nic nie warta istota;)
2.Rogaty Demon- bezsensu;)
3.Fanatyk- mały damage, inicjatywa, ruch xD
4.Awanturnik- bez komentarza
5.Dżin- słabe jak na ten poziom <zdziwienie>
6.Władca Piorunów- Duże, grube i podskakuje a nie ma z czym;p
Bebonaga nie ma racji ponieważ Ent jest to potężna forteca!
7.Kościany Smok- co ta jednostka robi w 7levelu?

A może chociaż jedno uzasadnienie? Taki post nadaje się właściwie do kasacji.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Gem

Bebonaga: Gem skoro twierdzisz że goblin jest słaby to pomyśl?
900 goblinów 27ataku 27 obrony 12inicjatywy a to wszystko na trzecim poziomie szału i skromniutkim 10 poziomie bohatera a w dodatku gobliński plugawiec potrafi unicestwić każdy rzucany czar jednostek a także bohatera;) Twoja odpowiedź że gobliny nic nie znaczą jest błędna ponieważ stanowią fundament twierdzy gdyż i więcej armii ma król orków tym lepsze obrażenia zadaje czar Gniew Hordy jedna jednostka 1 obrażenie pomyśl sobie z przyrostem i 900 goblinów może zdziałać dużo;) Wydaje mi się że nie grałeś zbyt długo twierdzą gdyż twoja niewiedza jest wysoka;)

Tak, wiem, że 900 goblinów z tym czarem może sporo zdziałać. Ale i tak wolę chłopów. Co do plugawca, nie używam jego umiejętności (a przynajmniej nie za często) ze względu na ryzyko. I masz rację, nie gram zbyt często twierdzą.

Co do goblinów to po pierwsze umocnione nie zdradzają a plugawiec niszczy najlepsze zdolności magów[Bohatera też plugawi]xD


Permalink

Ale plugawienie może zadziałać na szkodę goblinów. Co do tego "czaru", to to jest okrzyk bojowy "Gniew Hordy" .

Permalink

Gem

Co do tego "czaru", to to jest okrzyk bojowy "Gniew Hordy" .

To możesz pisać w swoich postach o co chodzi. Zresztą to nie jest czar lecz okrzyk.


Permalink

Konstruktor

Shak Karukat: Moje zdanie wygląda tak:

1.Chłop- słaba, nic nie warta istota;)
2.Rogaty Demon- bezsensu;)
3.Fanatyk- mały damage, inicjatywa, ruch xD
4.Awanturnik- bez komentarza
5.Dżin- słabe jak na ten poziom <zdziwienie>
6.Władca Piorunów- Duże, grube i podskakuje a nie ma z czym;p
Bebonaga nie ma racji ponieważ Ent jest to potężna forteca!
7.Kościany Smok- co ta jednostka robi w 7levelu?

A może chociaż jedno uzasadnienie? Taki post nadaje się właściwie do kasacji.

O co ci chodzi Konstruktor???

[Klej]

Ja napisałem że jest to moja sugestia i to co wyszło i wyłącznie w mojej głowie możesz wogóle tego nie czytać nie sugerować się tym to jest moje zdanie i nikogo nie namiawiam do egzekwowania go;)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Konstruktorowi zapewne chodziło o to, że nie przedstawiłeś argumentów odnośnie swojego wyboru. Twój post brzmi mniej więcej tak: taki a taki jest wg mnie najsłabszy. Dlaczego? A bo tak.

...

Jedyny Fanatyk dostał uzasadnienie.

Przy okazji, nazwanie Fanatyka słabym to duży, duży błąd. Jest wytrzymały, bije dużo(Spustoszenie). To jest raczej jednostka defensywna, rodzaj tanka. W jej wypadku inicjatywa i ruch grają drugorzędne znaczenie.

P.S Właściwie to po co umieszczać tyle tych minek?


Permalink

Nie czepiaj się nikogo bo każdy ma prawo mieć swoje zdanie
To że jesteś wyżej rangą nie znaczy że możesz się wymądrzać
Uszanuj moje zdanie a nie krytykuj a fanatyk jest słaby bo zanim dojdzie zostanie wykoszony przez jednostki strzelające;P


Permalink

Tak, MASZ prawo mieć swoje zdanie. Ale jeżeli je wyrażasz, to UZASADNIAJ je. Konstruktor ma rację, że treść Twojego posta nie przedstawia żadnych argumentów przedstawiających, dlaczego jednostka jest słaba. "Bezsensu" (Firefox nie podkreśla? Oo), czy "bez komentarza" nie są żadnymi argumentami.

Więc jeszcze raz, czekam na UZASADNIENIE Twoich wyborów, zwłaszcza że Władców Burz, na równi z Entem, uważam za najlepszą jednostkę tego poziomu. Z kolei Wiwerny, oba ulepszenia, są dla mnie najsłabsze.

Shak Karukat

Ja napisałem że jest to moja sugestia i to co wyszło i wyłącznie w mojej głowie możesz wogóle tego nie czytać nie sugerować się tym to jest moje zdanie i nikogo nie namiawiam do egzekwowania go;)

Nie czepiaj się nikogo bo każdy ma prawo mieć swoje zdanie
To że jesteś wyżej rangą nie znaczy że możesz się wymądrzać
Uszanuj moje zdanie a nie krytykuj a fanatyk jest słaby bo zanim dojdzie zostanie wykoszony przez jednostki strzelające;P

No dobra, Fanatyk otrzymuje połowę obrażeń od ataków z dystansu, to raz :P

Dwa, to jest forum. Na forum wymieniamy poglądy w RZECZOWYCH dyskusjach, a Twoje podejście w tej chwili wygląda tak, że napisałeś co myślisz, niemal bez argumentów, i zabraniasz innym komentować, czy przedstawiać swoje wątpliwości dotyczące Twego zdania. Ponadto sam sobie przeczysz :P

Shak Karukat

6.Władca Piorunów- Duże, grube i podskakuje a nie ma z czym;p
Bebonaga nie ma racji ponieważ Ent jest to potężna forteca!

Konstruktor, uwierz, że Dagon i ja czuwamy.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 11.07.2009, Ostatnio modyfikował: Feanor

Permalink

1.Chłop-słaby bez umejętności(choć gobliny bez przekształcenia są gorsze bo zdradzają to gdy je już przekształcimy stają sie dobre, nie zdradzają i mają uyteczne umiejętności)
2.Ożywieniec - wolny i mało inicjatywy ; Gargulec - bardzo mały atak
3.Tu jakoś nie widze słabych jednostek bo wszystkie znajdują zastosowanie w swojej armii. Czasem dobrze walczą a czasem po prostu są wytrzymałe i maja duzo hp kosztem inicjatywy czy prędkości ale zawsze warto je mieć.
4.Awanturnik - mało hp, nawet wydaje sie że 3-poziomowe jeżdźce Niedźwiedzia są od nich lepsze ;p
5.Dżin - mało wytrzymały
6.Wiwerna - szybko ginie, według mnie to najsłabsza jednostka orków i nawet nie ma sensu jej robić.
7.Kościany smok - szybko ginie i odbiega statystykami od innych istot 7 poziomu. (choć nadrabia się to ich ilością)

Permalink

Jeśli pozwolicie to wyrażę tu swoje zdanie:

1.Chłop/Szeregowy-gorzka prawda, ja używam ich tylko jako moby do przeszkolenia na łuczników[chociaż nieulepszone gobliny potrafią uciekac, to jednak ten błąd da się rozwiązac poprzez ulepszenie.]
2.Rogaty's Family-nie za szybkie, słabsze staty, choc mogę się mylic, bo mam jeszcze pare typów.
3.Cerber-nigdy ich zbytnio nie lubiałem, rzadko kiedy mi się przydawały w bitwie, choc i tu były podzielone zdania
4.rodzina awanturników- nie na tyle hp na ile bym chciał, przez to padają straszliwie szybko
5.Wiedźmy z burd, to znaczy lochu- bardziej defensywne, jak inkwizytor, ale zdecydowanie gorsze.

6.Nigdy przenigdy nie postawię tu entów! Są genialne jeśli chodzi o defensywę. Tu też niemam zdania, lecz chyba najbardziej to wiwerna. Każdy wie dlaczego, jak nie wie to niech spojrzy na 1 i 2 stronę, wszystko objaśnione.

7. No i kostki. Też powinniście wiedziec dlaczego.


Permalink

Yogbarbarian

5.Wiedźmy z burd, to znaczy lochu- bardziej defensywne, jak inkwizytor, ale zdecydowanie gorsze.

6.Nigdy przenigdy nie postawię tu entów! Są genialne jeśli chodzi o defensywę. Tu też niemam zdania, lecz chyba najbardziej to wiwerna. Każdy wie dlaczego, jak nie wie to niech spojrzy na 1 i 2 stronę, wszystko objaśnione.

Wiedźmy to jednostki z 6 poziomu. Jak więc wygląda sytuacja na poziomie 5 i 6?


Permalink

1-Chłop - choć ma podatki to jego życie, obrażenia, atak i obrona są za małe.
2-Ożywieniec - ma dużo życia, ale jest za wolny i ma za małe obrażenia.
3-Minotaury - odwaga jest bardzo dobrą umiejętnością, ale mają bardzo małą obronę, inicjatywę i szybkość.
4.Awanturnik - jest trochę słabszy niż 3 poziom tego zamku...
5.Dżin - mają mało życia, małe obrażenia, atak i obronę.
6.Wiedźma cienia - małe obrażenia, mało strzał(tylko 4) i mało życia.
7.Kościany smok - jak na jednostkę 7 poziomu tylko 150hp, za małe obrażenia (15-30).


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.03.2011, Ostatnio modyfikował: Alkarin

Permalink

1-goblin tchórzliwe to to małe i zdradzieckie jedyna zaleta to iż można nim strzelać :)
2-zombie.Toczy się, za mały dmg.Za nim gdzieś dojdzie to leży
3- pieski z inferno 15hp, 4dmg co to ma być choć golem też niczego sobie.Nadrabiają trochę inicjatywą i speedem ale to za mało
4.tutaj również wskazałbym awanturnika.wystarczy spojrzeć na jego statystyki i porównać do innych.
5. dla mnie Mumia badziewie to do potęgi.Tylko ta klątwa jeśli dojdzie i cie trafi
6.Wiwerna ma za mało życia za mało wszystkiego dobra jako mięso armatnie.zawsze idzie u mnie na pierwszy ogień jeśli już gram twierdzą
7.A ja się wyłamię kościany smok może i jest beznadziejny ale diabły też nie są specjalnie mocne.Szału z nimi nie ma.

Permalink

Najsłabsze jednostki:
1 Goblin - słaba pierwszopoziomowa jednostka, zdradzająca swego pana kiedy zginie ich powyżej 50 %, jednak gdy gramy bohaterem twierdzy - Kilghanem możliwość zdrady zmniejsza się.
2 Kościany smok - najsłabsza ze wszystkich jednostek ostatniego poziomu, nie ma szans ze stworzeniami takimi jak cyklop, czy smok cienia, pewnie dlatego autorzy Heroes 5 dodali w Nekropolis nowy budynek który zwiększa ich przyrost o 1.
3 Krwawa dziewica - wartościową zdolnością tej jednostki jest możliwość wracania na miejsce po zaatakowaniu (wzięta zapewne od harpii, jednostce tego samego zamku i poziomu z Heroes3) , jednak bardzo mała obrona i zdrowie jednostki sprawiają, że często jest to pierwsza jednostka która ginie w szeregach armii. Warto ją wzmocnić czarami obronnymi.

Permalink

1.Goblin
Zdrada raz moje gobliny mnie załatwiły ponieważ po utracie 50% dalej ich było dużo i załatwiły mi jednostki.
2.Włócznik/Ulepszenia
Słaby, mało amunicj co tu się dużej opisywać.
3.Nie mam pomysłu jak dla mnie wszystkie są silne.
4Awanturnik
Wiadomo
5.Dżin/Ulepszenia
Mimo że umie rzucać czary to pada za szybko.
6.Też się nie mogę zdecydować wszystki majom jakiś +.
7.Kościane Smoki
Każdy wie.

Permalink

1.Goblin - tchórzostwo przesądza o wszystkim
2.Włócznik - aż 2 strzały - super
3.Wojownik - 12 hp - zabójca (1 poziom) ma troszkę więcej
4.Berserker - nie będę się powtarzać...
5.Wszelkiej maści Dżiny - Baaaaardzo wytrzymałe
6.Wiwerny - krwawy szał na nie nie działa
7.Kościane smoki czyli żadna nowość