Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] HDmod

Permalink

Zgodnie z opisem na stronie projektu te dodatkowe opcje (np. przycisk wymiany jednostek między bohaterami) są wyłączone dla WoGa, gdyż powodują błędy związane z doświadczeniem jednostek.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.02.2011, Ostatnio modyfikował: Trith

Permalink

Faktycznie. Mój błąd, nie doczytałem tej informacji. Ciekaw jestem czy uda się im to poprawić?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2011, Ostatnio modyfikował: Erui

Permalink

Piękna rzecz, ale czy istnieje możliwość włączenie Heroes 3 na mniejszych rozdzielczościach? Mam właśnie ten problem, że korzystam z telewizora, zamiast monitora i na dużych rozdzielczościach nie mam ostrego obrazu i są słabe kolory.
Dajcie jakieś sensowne odp.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2011, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Witam!
Mam pewien problem. Otóż irytuje mnie rozmiar okna gry Heroes III. Nie zajmuję całego ekranu. Pomyślałem o HD modzie. Wyskakuję takie okienko po wybraniu opcji Heroes III : http://www.iv.pl/images/31756318885602778898.png To się tyczy najnowszej wersji. Proszę o szybką odpowiedź.

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 2.03.2013, Ostatnio modyfikował: Markam

Permalink

Gunio

Piękna rzecz, ale czy istnieje możliwość włączenie Heroes 3 na mniejszych rozdzielczościach? Mam właśnie ten problem, że korzystam z telewizora, zamiast monitora i na dużych rozdzielczościach nie mam ostrego obrazu i są słabe kolory.
Dajcie jakieś sensowne odp.

Spróbuj ręcznie.

Markam

Witam!
Mam pewien problem. Otóż irytuje mnie rozmiar okna gry Heroes III. Nie zajmuję całego ekranu. Pomyślałem o HD modzie. Wyskakuję takie okienko po wybraniu opcji Heroes III : http://www.iv.pl/images/31756318885602778898.png To się tyczy najnowszej wersji. Proszę o szybką odpowiedź.

Najwyraźniej musisz gdzieś znaleźć plik BinkW32.dll i wrzucić go o folderu z grą :P


Permalink

Czy wiadomo, dlaczego HDmod nie likwiduje błędu z umiejętnością Płatnerz (większe obrażenia od wieżyczek podczas zdobywania zamku)? Znalazłem na celestialheavens podpowiedź, jak to naprawić, ale obawiam się, że HDmod może nadpisywać pliki kiedy będzie się aktualizował i generować ten błąd tak długo, dopóki autor modu go nie wyeliminuje.
Dziękuję Hellburn, że próbowałeś ten problem rozwiązać

Permalink

Dlaczego? Bo autor tego nie zaimplementował z niewiadomych przyczyn. :)
Jedyną opcją jest więc albo ciągłe wgrywanie HDfixa albo granie na Horn of the Abyss.


Permalink

Czy w HD modzie zmienia się coś innego poza rozdzielczością? Grafiki jednostek, budynków i całej reszty są chyba takie same jak w oryginale. W H3 HD Edition są nowe. Czy dałoby się te z HD Edition po prostu przerzucić do normalnego Heroes3? Tak jak niektórzy moderzy przerzucają grafiki z innych gier, to zrobić to samo tyle że z H3 HD Edition przerzucić do normalnego H3. I wtedy będzie jak HD Edition ale cała reszta nadal możliwa do modowania bo to zwykły H3 z otwartym kodem źródłowym.


Permalink

Przeczytaj. Umieszczenie grafik z H3HDE w zwykłym Heroes jest niemożliwe (chyba, że je pomniejszymy, co całkowicie mija się z celem).


Permalink

Nie, wszystkie grafiki są takie same jak w oryginale. Możemy się tylko domyślać, dlaczego nie zostały dodane nowe z HDEdition. Po pierwsze nie ma tam grafik z SoD i AB. Zdaniem niektórych są po prostu brzydsze. Kolejna kwestia jest taka, że HDMod nie zawiera żadnego kontentu, do którego ktoś mógłby rościć sobie prawa autorskie. A przeniesienie grafik ze "zremasterowanego" H3 zdecydowanie podpada pod rozpowszechnianie cudzej własności. Przypuszczam, że gdyby ruscy się uparli, mogliby dodać kod dopasowujący wszystkie elementy gry do wybranej rozdzielczości, ale dzieło Ubisoftu raczej nie spełnia ich wyśrubowanych standardów i prędzej sami odtworzą wszystko w HD-3D, niż sięgną po ich twórczość ;)

Permalink

Szkoda, bo to HD Edition nie jest takim całkiem złym pomysłem. Generalnie grafiki H3 są już nieco przestarzałe i pikselowate. Przydałoby się im odświeżenie, a teraz jest to całe VCMI i powstaje cała masa różnych modów. Nawet mod zmieniający H3 w H2 z dodatkami :D


Permalink

Ktoś musiał by dorobić brakujące grafiki. Następnie trzeba by pozmieniać WSPÒŁRZĘDNE wszystkiego! Każda bzdurka ma koordynanty x,y. Przyciski mają zdefiniowane pola nacisku. Heksy są określone! Ubisoft ma dokumentację, my nie. Gdyby to było w miarę proste to ktoś by to zrobił. Relatywnie najprościej na VCMI. Oni tam mają pełny spis danych. A mogli by nawet dodać skalowanie grafiki. Co by nie było w HD powiększał by algorytm. Pamiętajmy jednak, że taka wersja traci już walor oryginalności! To już nie grafika NWC! A HIII są ładni i dziś. I w nie się w końcu gra, a nie ogląda :-) 600 na 800 to nie 200 na 320 :-) Aż tak źle nie jest! 4 piksele na milimetr na 20 calowym monitorze. Nawet na 6x9 to masz w przeliczeniu na 25 calowym bo HD mod ci rozciągnie. Większego ekranu i tak nie ogarniesz na raz z bliska.

Permalink

Agon - Baronus ma rację. Grafiki to nie wszystko, za nimi niestety idą tony nowego kodu, do którego nikt nie ma dostępu oprócz Ubisoftu. A nawet z samymi grafikami jest problem. W starej wersji H3 grafiki składają się z bitmap i tzw. defów. W wersji Ubisoftu odrestaurowane grafiki grafiki są już w nowoczesnych formatach, obsługujących przezroczystość i inne technikalia. Stara gra nigdy takich nie zrozumie.
Druga - najistotniejsza rzecz. Mechanika starej H3 jest napisana pod rozdziałkę 800x600, czyli w proporcjach obrazu 4:3. Taką samą proporcję masz też w wersji od Ubi. Dostosowanie takiego ekranu walki do proporcji powiedzmy 16:9 musialo by pociągnąć za sobą zmianę ilości heksów na mapie a także ich inne rozplanowanie - co zmienia pod względem mechaniczno-technicznym właściwie wszystko.

Uhm - regularnie czytam forum of Enroth, kiedy Orzie powie 'wypuszczamy 0.8' i wydaje się, że to będzie tuż-tuż, ale wciąż nic:( Płonę i jaram się naprzemiennie ;)


Permalink

Trwają zamknięte beta-testy. Nie mam pojęcia, ile jeszcze zajmą, ale znając Orziego to tak, mogą się sporo przeciągnąć :P

Permalink

Hej. Używam hdmoda + hota i chciał bym się dowiedzieć czy jest jakiś dodatkowy mod czy tam plugin z paskiem inicjatywy/kolejki coś jak w H5. Wiem, że jest to zaimplementowane w wogu i vcmi ale nie mogę nic znaleźć na ten temat do hdmoda albo hoty. Z góry dziękuje.

Permalink

Nie ma. Poza tym w najnowszej wersji HDmoda nie można już wgrywać pluginów.