Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Na pierwszy rzut oka, wszystko (z wyjątkiem śniegowych,lodowych panien i duszków)było ok.
Po namyśle, jednak pojawiło się pytanie. Gdzie tu jednostka strzelająca? Jedyna istotą które mogłaby strzelać są chyba kappa.tylko jedna jednostka strzelająca? Trochę mało. :(

Permalink

Darkem

Nie mam szans na jej zmianę? Najmniejszych?

Cóż Ubi chce ją zostawić, ale .....jest pewna szansa :-) W HVI w jednostkach neutralnych będzie pewna jednostka fantastycznie pasująca do tego zamku. Wystarczy zmodować i podmienić ją z Ice/Snow Maiden. Problem tylko w tym że tamta jednostka jako neutralna nie będzie miała ulepszenia. I tutaj do gry wchodzą modderzy :-)

Darkem

Podobno jednostki zyskały już "nowe" nazwy. Możemy liczyć na malutki przeciek? A konkretniej czy "Perłowa Dziewica" jest meduzą :)

Na przeciek nie ma co liczyć. Jednak spora część nazw po naszej interwencji została zmieniona. Na przykład Perłowa Dziewica nie jest już dziewicą :-P A czy jest meduzą to łatwo zauważyć :-)

Pierdyl

Tristan możesz zdradzić o co chodzi z tymi modelami jednostek udostępnionymi na oficjalnej stronie H6? Nie da się nie zauważyć, że są one brzydsze od tych ze screenów czy artów

Wszystko co dotychczas pokazali to były arty. Na stronce jest pokazany wygląd jednostek w 3D. Ja ich wcześniej nie widziałem. Ale faktycznie są słabsze.

Darkem

Gdzie tu jednostka strzelająca? Jedyna istotą które mogłaby strzelać są chyba kappa.tylko jedna jednostka strzelająca? Trochę mało

De facto jednostki magiczne (korzystające z czarów) też strzelają :-)


Permalink

Chyba żywiołem ten nacji jest woda, bo wystarczy spojrzeć na nazwy jednostek. Nie byłoby złym pomysłem, gdyby od początku robiono to miasto w całkowicie morskich klimatach. Jeśli chodzi o daleki wschód, to już Orkowie po części do niego nawiązują. I zgadzam się ze zmianą nazwy jednostki "Wojownik Fal i Przypływów" na, po prostu "Wojownik Nag" albo Naga, bo jest to istota żyjąca na lądzie a nie (ja sugeruje pierwsza nazwa) w morzu.


Permalink

To bardzo dobrze, że pojawiły się nagi. Nareszcie jakaś odmiana. Jednostki nie wyglądają źle, chociaż nie lubię japońskich klimatów. Tylko co tam robi Panna śniegu? Przecież terenem ojczystym tej frakcji jest dżungla, no nie? :p


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2011, Ostatnio modyfikował: Broghild

Permalink

Ogólnie to całkiem ciekawe projekty jednostek, z nich smok jest najlepszy. Nie podoba mi się zbytnie podobieństwo tych elitarnych, żeńskich jednostek. Czy ma to nawiązanie do wschodu? Tego nie wiem, ale uważam, że jedna jednostka tego typu pasuje do samego zamku jak najbardziej. W sumie bardziej mi się podoba ta rusałka niż lodowa panna w zbroi. Nad tą drugą powinni popracować, choć sam nie mam koncepcji.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2011, Ostatnio modyfikował: Alistair

Permalink

Cóż, moim zdaniem obie te rusałki to zwykłe pójście na łatwiznę. Tak jak powiedział Kofi-istnieje wiele innych stworzeń, które bardziej pasowałyby do tej frakcji.


Permalink

Wydaje się, że twórcy za bardzo chcieli połączyć ze sobą wszystko co związane z wodą.
(Służą smokowi związanemu z żywiołem wody - Shallassa. Stąd nie ma co się dziwić, że potwory są związane z wodą):
* Jak woda to najbardziej kojarzy nam się ocean/morze (ale zaimplementowanie takiej rasy zwłaszcza chodzącej i walczącej na kontynencie było by wg mnie słabe) - jednak dostaliśmy: Rekina.
* Ok, to weźmy wodę na kontynencie: Jeziora, Rzeki - dostaliśmy: Kappa, RiverSpirit
* Magia wody w H5 nie atakowała samą wodą a Lodem (jak i z lodem związane były skille) - stąd: Lodowa Panna
* Zamek oparty na Nagach (wg historii świata) mogło być ich 3?! więc może lepiej, że jest tylko jedna (tak jak jeden anioł w Haven). Uzupełnieniem rasy są inne "gady" - Naga, Meduza
* Na koniec pamiętajmy, że klimat miał być wschodnioazjatycki więc dostaliśmy Kirin/Quilin.
Jak dla mnie ciężko strawny melanż. Lodowa Panna teraz będzie przechadzała się po Dżungli, Rekin po lądzie itd. A wystarczyło by wybrać jakiś złoty środek - Bagno jest przecież "wodą" na lądzie - pasuje. Dodać więcej gadów jako stworzenia wodno-lądowe (nie koniecznie trzeba było od razu kopiować z H3 Oślizgi, Lizardmanów czy Bazyliszka - tworząc Kappę pokazali że jest miejsce na coś świeżego). Ale cóż zobaczymy jakie będą zdolności i opisy tych ich jednostek.

Permalink

Te lodowe pannice nawet ujdą :P ale te duchy rzeki nie tylko słabo pasują to i przypominają żywiołaki światła z przystani.


Permalink

Irydus

Te lodowe pannice nawet ujdą :P ale te duchy rzeki nie tylko słabo pasują to i przypominają żywiołaki światła z przystani.

Hmmmm Ulepszony wersja Water Spirit wygląda teraz inaczej. Ma złote zdobienia, nie jest cała niebieska. Wygląda lepiej.


Permalink

A to spoko :P widzę, że nazwę też zmienili xD


Permalink

Tristan-> Możesz nam takie rzeczy mówić? Czy to oznacza, że oficjalna zapowiedź jest blisko? : P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2011, Ostatnio modyfikował: Kroater

Permalink

Tristan

Cóż Ubi chce ją zostawić, ale .....jest pewna szansa :-)

Trzymajmy się tego. Z każdym dniem coraz bardziej negatywnie nastawiam się do lodowej panny (śnieżnej oczywiście również). Mam nadzieję, że Ubi/BH usłyszy moje/nasze narzekania/jęczenia/zawodzenia... ;)

Tristanie? Czy na "sekretnym forum" twórcy pytają was o komentarze rodaków - innych fanów M&M z Waszego kraju? Mógłbyś szepnąć coś w naszym imieniu?

Tristan

Na przykład Perłowa Dziewica nie jest już dziewicą :-P

Ech... Ci jurni twórcy :P

Kafi

Bagno jest przecież "wodą" na lądzie - pasuje.

Bagno kojarzy się z brudem, błotem... Nie ma tam miejsca dla dostojnej frakcji wystawiającej sztuki teatralne :). Śnieg w dżungli mi również nie pasuje (każdy mój post bije antypatią do TEJ jednostki, więc nie będę tłumaczył ;)), ale sama dżungla - jako środowisko bogate w wodę, kojarzące się z tropikalnymi wyspami i tajemnicą jest odpowiednie dla orientalnego Sanktuarium.

BTW: Zauważyliście, że główny projektant ma chyba hopla na punkcie tatuaży, lub "wijących się","okrągłych' ozdobników? ;) Mamy je na meduzie, chwale, orkach, rekinach ;).

Permalink

Mnie ciekawi jak dokładnie będzie wyglądał ekran miasta - chodzi mi tu o okno miasta czy będzie takie małe jak zaprezentowane na filmikach czy może na cały ekran jak np z H3. Mam nadzieje że nie będzie to tylko małe okienko...

Permalink

Dobrze, że nikt w Soft: Ubi nie umie po polsku, bo już Tristan dawno miałby u nich przechlapane. A tak to możemy dowiedzieć się trochę więcej niż oficjalnie można :P . Czyli ostatnim miastem będzie Sanktuarium. Kto by się spodziewał? Od strony graficznej odbiega od reszty zamków. Niestety negatywnie. Co do samych jednostek to czy tylko ja zauważyłem sztuczną feminizację oddziałów w H6? Gdyby to było robione jakoś z wyobraźnią, ale niestety jest to wyraźnie na siłę. Ot, by było jak najwięcej kobiet w armii. Co gorsza zbytnio poszli w stronę Nimf. W Przystani jest jedna świetlista, a tu dwie rzeczne. Najchętniej wymieniłbym jedną albo i najlepiej obydwie Świtezianki na coś innego. Co to mało wodnych stworzeń jest w mitologii?
1. Żarłacz: Pomysł nawet, nawet, ale wykonanie już mocno średnie.
2. Kappa: Z niego jestem zadowolony. Trochę troglodytowaty, ale nie widzę potrzeby zmiany nazwy. Niech tak zostanie.
3. Meduza: Meduza taka jaką lubię, bo w czwórce była nieudana.
4. Świtezianka: Jestem zdecydowanie na nie. Już jest jedna Nimfa, a poza tym ta wygląda jakby była wyrzeźbili ją w lodzie.
5. Gejsza: Wygląda nawet dobrze, ale jestem na nie z takich samych przyczyn jak przy Świteziance.
6. Naga: Tudzież Tryton, w każdym bądź razie niech zmienią nazwę. Z samej jednostki jestem zadowolony.
7. Kirin: Kirinom mówi ostro i zdecydowanie: więcej takich jednostek!


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Feminizacja to nic. W Heroes7 połowa jednostek to będą murzyni i latynosi ;)
Oczywiście żartuję ale faktycznie ta polityczna poprawność i równouprawnienie kobiet w H6 jest trochę na siłę.

Permalink

Taa... Murzyni i Latynosi :P. Jednostki w ogóle nie będą miały płci, symbole związane z księżycem, krzyżem, kołem, jakąkolwiek figurą geometryczną, zostaną zakazane. A wszystkie stwory będą miały zasłoniętą skórę by nikt nie mógł się przyczepić do "rasizmu" ;).
A jak myślicie? Dlaczego jeszcze nie ujawniono CZARNEGO SMOKA ;)?

Nicolai

Od strony graficznej odbiega od reszty zamków. Niestety negatywnie.

Poczekajmy na arty w lepszej rozdzielczości. Jednostki mają prawdziwy potencjał (większość). Gdyby tak jeszcze... Dobra nie powtórzę, ale mogłaby bardziej Gejszę przypominać (jeżeli już musi zostać :().

(Przepraszam za takie odbieganie od głównego tematu dyskusji.)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2011, Ostatnio modyfikował: Darkem

Permalink

Mogę robić tak jak robili na początku na Heroes Community, czyli cenzurować posty, kasować obrazki (tam to wyglądało wprost tragikomicznie). Ale nie widzę w tym sensu. Jeżeli już mają wyciek to nic z tym nie poradzą. Ludzie będą sobie przekazywać informacje poprzez prywatne wiadomości. Zresztą wyciek nie był przez VIPforum. Nie będziemy jednak takich informacji (artworki Sanktuarium) publikować na stronie.

Zresztą nie wydaje mi się abym przekazał Wam jakiekolwiek istotne informacje :-) Bo to że nazwy jednostek są pozmieniane to wiecie a to że Perłowa Dziewica nie jest już Dziewicą tylko ma inną nazwę to żadna informacja :-)

Jeżeli chodzi o pytanie Darkema - tak, ja na przykład często piszę na VIPforum jakie są wrażenia naszego Community.

Wydaje mi się że po tym wycieku Ubi umieści jakieś oficjalne informacje albo obrazki w lepszej rozdzielczości. Ale to tylko moje zdanie - nie wiem czy tak zrobią.


Permalink

Dostaliśmy odpowiedzi na 4 pytania związane ze światem gry. Które praktycznie nic nie wnoszą.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-12422&ct=tcm:6-231-32
Jedyne co mnie zaciekawiło to: "...notable Free Cities include Foster's Reach, Listmoor, Eridan Crossing, and Karthal." - i chodzi mi o to ostatnie czyli Karthal.
Było mówione, że Wolne Miasta są na wschodzie. Podczas gdy Karthal leży na zachodzie tuż przy Imperium ludzi. Dla przypomnienia mapa:
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091026211053/mightandmagic/en/images/2/2a/MapAshan.jpg
I do dziś byłem pewien, że skoro na tej mapie były oznaczone stolice poszczególnych frakcji to Karthal będzie należał do Nag i spółki. Hmmm a może i taki był plan zanim przyszedł BlackHole?!