Imperium

Behemoth`s Lair

Heroes: Kingdoms

Permalink

LEVY

Gram już parę chwil, ale nikogo znajomego nie mogę namierzyć. Jest jakiś podział na światy?
Jestem na The Ravaged Lands -East, gram jako LEVY_pl.

Levy, jeśli jeszcze chcesz dołączyć do tego serweru na którym grają wszyscy z JB, to ja dostałem taką propozycję od gry :

"Hello,
you have earned the right to invite a player to join you on The Dragon Legacy -East.

An extra space has been created specially for them in your alliance, which they will automatically join. You will earn rewards when they join, create their second city or subscribe to the game (as long as they are a new player)."

Wystarczy, że podam Twojego maila ;)

albo jeśli nie Ty, to zapraszam innych do skorzystania z mojej promocji ;)

Permalink

Jak Ci tam idzie Far? Widzę, że w rankingach wysoko stoisz :)
Ja właśnie zacząłem budować siedlisko 6lvl, ale nie wiem czy nie lepszą decyzją było postawienie 3zamku.
Nie wiem też na jaki teren się zdecydować? Kryształ(którego nie potrzebuje)+Rtęć+Drewno czy też 2xDrewno+Gem(którego nie potrzebuje). Zastanawiam się nad drugą opcją poważnie bo drewno i kamień fajnie schodzą na AH. Za to za rzadkie surowce u Kupca można sporo wyciągnąć...
Dobrze by było też kopalnie złota awansować na ten 10lvl, ale 50000zł trochę boli. Podejrzewam, że nie wcześniej jak po 3zamku się za to wezmę.
Ostatnio też szarpnąłem kiesą i 67000poszło na jednostki, ale warto było :)


Permalink

No właśnie za minutę będę miał trzecie miasto :) Zdecydowałem się na sulfur (który potrzebuje do rakshy) i gem (do dżinów i tytanów) + złoto i kamień. Idealna konfiguracja :). Też mogłem zacząć siedlisko szóstego poziomu, ale zdecydowałem się jednak na to miasto. Uznałem, że przy rozwalaniu neutrali w nowym rejonie zarobię porównywalną ilość surowców i złoto i to mi się zwróci.
Mocno uderzam w honor, już 4 rank mam, a wszystko głównie dzięki temu kalkulatorowi walk ;). I sporo doświadczenia dzięki temu zdobywam: mam trzech bohaterów, główny na 23 lev, drugi na 11, a trzeci na 8.

A co u Ciebie jest podstawowym surowcem? Drewno? Jeśli tak to bierz z drewnem. Poza tym jakich surowców potrzebujesz przy rekrutowaniu jednostek 5, 6 i 7 poziomu? Bierz przede wszystkim takie regiony. A poza tym te 50 tys. złota i po 50 drewna i kamieni przy budowie trzeciego miasta zabolały :/

Btw, jak poszedł pillage? :>

Permalink

Eh, u was to jakiś ruch jest, coś się dzieje.
Gra ktoś może jeszcze na The Ravaged Lands -East??

Permalink

Levy, a nie chcesz skorzystać z tej opcji, o której napisałem Ci trzy posty wyżej?

Permalink

O widzisz! Dobrze, że mi zwróciłeś uwagę na to jakiego surowca wymagają Czarty - okazuje się, że Rtęci. Taki też rejon wybiorę. Zakładałem, że wszystko będzie wymagać siarki, która jest moim najważniejszym surowcem.
Pillage nie poszło wcale, bo wszyscy przeciwnicy, którzy są najbliżej mają osłonkę. Dalej są już przymierza, z którymi mamy rozejm, a jakoś super daleko nie chcę się zapuszczać. Planuję dopaść jednego z tych najbliższych graczy jak tylko zobaczę kiedy postawią 2gi zamek - wtedy główny rejon nie powinien być zbyt mocno strzeżony. Sasasasa xD


Permalink

Faramir

Levy, a nie chcesz skorzystać z tej opcji, o której napisałem Ci trzy posty wyżej?

Jasne, ze chce dopiero teraz na spokojnie przejrzałem zaległe posty.

Permalink

LEVY

Faramir: Levy, a nie chcesz skorzystać z tej opcji, o której napisałem Ci trzy posty wyżej?

Jasne, ze chce dopiero teraz na spokojnie przejrzałem zaległe posty.

Daj znać Levy, jeśli zadziało, bo to była jednorazowa możliwość zaproszenia z mojej strony ;)

Dagon: najlepszy byłby dla Ciebie region który miałby zarówno siarkę jak i rtęć, bo potem oba surowce są mocno eksploatowane przy produkcji jednostek. Rozejrzyj się u siebie, czy na pewno takiej prowincji nie ma w okolicy. Nawet poza granicami Twojego państwa.
Poza tym wydaje mi się że dobrze zrobiłem z trzecim miastem, za chwilę wskoczę na wyższy poziom wealth za co dostanę 23 tys. złota, a poza tym dzięki stoczonym bitwom dostałem właśnie 7 ulepszonych Raksh z Honoru ;). Mam ambitny plan żeby z honoru figurować na pierwszej stronie w rankingach :)

Permalink

HK

Hello,

you have earned the right to invite a player to join you on The Dragon Legacy -East.

An extra space has been created specially for them in your alliance, which they will automatically join. You will earn rewards when they join, create their second city or subscribe to the game (as long as they are a new player).

Chce ktoś?

EDIT: nieaktualne, Nebirios dostał.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.12.2010, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

@Far
Poszły tam do Ciebie 3 dość solidnie załadowane karawany. Gdzieś koło 2:00 w nocy powinny dotrzeć.
Ja zgodnie z postanowieniem noworocznym daję sobie spokój :)


Permalink

Ech... skoro Trang już wykorzystał, to może do Brotherhood of Doom ktoś chce dołączyć? ;P


Permalink

Jak to się mówi "pierwsze koty za płoty", troszkę już gram i wydaje mi się, że przydałby się jakiś przewodnik praktyczny od doświadczonych graczy (nie mam na myśli tutoriala z gry).
Np. na co uważać i zwracać uwagę, jakich błędów unikać (ja dziś sprzedałem 10 kryształów za 3500 złota, jakoś nie wpadłem na to, że cena jest za całość, a nie za szt. (wszystkie inne w markecie były tylko jako pojedyńcze sztuki i to mnie zmyliło)
Jaka w/g was jest idealna rozbudowa zamku, czy kariera bohatera (np. w jakie skille warto lub nie warto inwestować).

Wydaje mi się, że parametry atak/def bohatera nie są uwzględniane podczas walki PvM, w/g symulatora i osobistych spostrzeżeń (na tego samego NPC muszę wziąć taką samą armię nie zależy czy bohater będzie miał lev. 12 czy lev.1), jak to się ma do skill to nie wiem.
Czy one są uwzględniane tylko przy PvP?

Kiedy i jak zaczyna się gra PvP (poza 15 dnioma "ochronki"), czy scouting jest wymagany?
Kiedy i jak będę mógł wyjść poza 25 startowych kratek wokół zamku (muszę "wyczyścić cały region?)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.01.2011, Ostatnio modyfikował: LEVY

Permalink

Witam.
Od jakiegoś czasu gram sobie w MMHK i mam kilka pytań:
1. Nie wiem co i w jakiej kolejności budować. Mam do dyspozycji:
a) ulepszenie kuźni golemów
b) budowę wieży magów
c) budowę City Hall (nie kojarzę polskiej nazwy)
d) budowę altanki życzeń
e) oraz budowę drugiego miasta.
2. Co do budowy 2 miasta mam do dyspozycji tereny z następującymi zasobami (nie podaję zwykłych surowców, bo niemal wszystkie je posiadają):
a) siarkę i klejnoty
b) klejnoty i złoto
c) siarkę, rtęć i złoto (bez rudy)
d) rtęć i klejnoty.
Kammer


Permalink

Hej, ja może nie czuję się zbyt kompetentny, żeby pisać poradniki, ale wymyśliłem własną strategię i wygląda na to, że póki co przynosi ona efekty.

Po pierwsze: budujcie jak najwięcej siedlisk stworów. Ulepszenia zostawiam na potem. Jest to szczególnie dobre, jeśli zrobimy taki trick: jednego bohatera mamy od walczenia, a drugiego od ulepszania gospodarki. I tego drugiego, stacjonarnego, awansowujemy na leadera i wybieramy tylko jednego skilla: charistmatic leader, który na ostatnim poziomie daje nam +3 do przyrostu jednostek każdego poziomu. Przy jednostkach 6-levelowych, których przyrost naturalny wynosi +2 różnica jest diametralna i pozwala szybko odskoczyć od okolicznych przeciwników.

Po drugie: drugim bohaterem jak najwięcej walczcie i wykonujcie questy. Nie przejmujcie się stratą pojedynczej jednostki. W przeliczeniu, lepiej jest stracić pięć jednostek ale zyskać doświadczenie i kilka jednostek przy awansie na wyższy poziom. Questy są elementarne dla dobrego rozwoju w początkowej fazie gry. A dzięki kalkulatorowi walki można osiagnąć całkiem niezłe wyniki przy małych stratach i jeszcze zdobywać dwa razy więcej doświadczenia, niż wysyłając całe armie (to ważne, żeby zawsze wysyłać mniej jednostek do bitwy niż wynosi siła przeciwników NPC).

Po trzecie: szukajcie regionów, które przyniosą wam spore zyski. Jeśli gdzieś nieopodal znajduje się region, który ma dwie kopalnie złota bez zastanowienia go bierzcie. Nawet jeśli jest poza granicami i musicie więcej wydać. Poza tym ważne żeby przy trzech miastach mieć co najmniej dwie kopalnie podstawowego surowca i choćby jedną dodatkowego.

Po czwarte: jak najszybciej przestańcie rekrutować jednostki niskolevelowe. Nie opłaca się. Jednostki szybko giną, są duże straty a poza tym są drogie. Spójrzcie na Akademię: dwie jednostki piechoty: golem i raksha. Raksha kosztuje 1800 złota i 3 siarki. Jego siła to 2242. Żeby osiągnąć podobną siłę u golemów trzeba zrekrutować ich co najmniej 8 ( wtedy siła 2176), co kosztuje 5760 złota. I w każdej walce zawsze ginie więcej golemów niż raksz. Zwyczajnie się nie opłaca. Niech jednostki niskolevelowe gniją w zamku i siedzą tam na wypadek ew. ataku przeciwnika, wtedy będzie można je zrekrutować. A tak to polecam granie jednostkami od levelu 4 wzwyż. Zamiast marnować pieniadze na rekrutacje niskolevowców wydajcie ją na siedliska wyższego poziomu.

I jeszcze po piąte: nie bójcie się atakowac rywali, wszyscy tutaj dookoła boją się, bo w grze nie ma save'ów i można odpaść i przez to grają bardzo zachowawczo. Jeśli macie sporą siłę w jednostkach, to nikt wam nic nie zrobi. Sojusznicy raczej będą się bać was zaatakować, niż zaryzykować własne wyeliminowanie z gry. Większość tutaj raczej tylko straszy ewentualnym odwetem za zaatakowanie sojusznika, niż faktycznie atakuje ;). Zbierajcie jak najwiecej wysokopoziomowych jednostek i rozwalajcie wszystkich dookoła ;)

A odpowiadając na konkretne kwestie:

Co do rozwoju bohatera to jeszcze nie wiem. Ja spróbowałem pójść w maga i wojownika. Mam dwie szkoły magii (summon i light) i fightera, który daje mi jakieś bonusy przy ataku. I na razie fighter jest ciekawszy od możliwości magii, ale mam dopiero 2 lev. gildii więc jeszcze poczekam z oceną. Pocelam na pewno taki klasy jak leader, o którym już wspomniałem i builder, który pozwala czerpać większe dochody ze złota. Ale to klasy dla drugiego bohatera, na ogół siedzącego w zamku.

Dalej: scouting można uprawiać jeszcze przed zakończeniem newby protection ;) I chyba warto, jeśli bohater nie ma nic lepszego do roboty. Ale i tak warto przescoutować przeciwnika przed atakiem. A gra PvP polega na tym, że walczysz jak z NPC'em, tylko że doliczane są bonusy i trzeba liczyć się z tym, że przeciwnik może dać jakieś zaklęcie. Generalnie nie różni się znacznie.

Żeby zwiększyć obszar panowania nad nowym kratkami, musisz Levy zwiększyć swój poziom domination. Tak mi się wydaje :)

Kammer: buduj altair of wishes. A co do miasta wybierz klejnoty i siarkę albo klejnoty i złoto. Ja bym na początku wybrał klejnoty i złoto jako drugie miasto a potem klejnoty i siarke jako trzecie.

Permalink

Odpowiem sobie sam ;)

LEVY

...
Wydaje mi się, że parametry atak/def bohatera nie są uwzględniane podczas walki PvM, w/g symulatora i osobistych spostrzeżeń (na tego samego NPC muszę wziąć taką samą armię nie zależy czy bohater będzie miał lev. 12 czy lev.1), jak to się ma do skill to nie wiem.
Czy one są uwzględniane tylko przy PvP?

Mam wrażenie, że kalkulator nie uwzględnia statystyk bohatera, a serwer chyba tak.
Mam questa z kturego wynika, ze statystki sa uwzględniane:

"Make a successful heroic overrun.
It is possible to sweep an enemy aside entirelycalled an Overrunif its total force value is lower than the sum of your various force bonuses. Even if the enemy unit is of the same troop type as yours, it is possible to achieve an Overrun with only your hero's bonuses. A hero with powerful attack bonuses will have an easier time causing an Overrun.

Select a zone to free, and a hero with a high attack value, and win the combat with at least one heroic overrun."

tyle z gry, z "tutoriala" jak zrobic questa:
"- This is more complicated than the previous overrun quest, it wants you to overrun one enemy stack using a stack of the same type (infantry vs infantry). The theory being that the bonus from your hero's stats is high enough (which it won't be).

But it is easier than you think. Select your target stack; you want them to be the same type as your strongest stack. Let's say you are using your large infantry stack to overrun an enemy infantry stack, now, use a stack of archers to weaken the infantry so they have only 1 or 2 units left, then use the massive infantry stack to effect an overrun. Your target will want to be Tier 1 or 2 (maybe 3) as you want to leave as little power alive as possible - 1 Tier 1 = 80, but 1 tier 4 = 600."

I tu zaczynają się schody.
Jakbym nie kombinował na kalkulatorze to przykładowo moja piechota nie powoduje overruna u piechoty przeciwnika (nawet wcześniej zmiękczonej przez łuczników). W samej grze jest tak samo, czyli nie dostaje bonusa.

Wie, albo pamięta ktoś jak zrobić tego questa?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.01.2011, Ostatnio modyfikował: LEVY

Permalink

Mnie zwykle overrun wychodził kiedy oddział miał "troop bonus". Parę razy zdarzyło się że wystąpiło to przy tych samych rodzajach jednostek, ale to musiała być miażdżąca przewaga.
Z tego co kojarzę overrun występuje wtedy kiedy wspomniany "troop bonus" jest większy niż cała siła przeciwnego oddziału. Ładnie to widać na tych kreseczkach.
A quest zrobił mi się sam - jak połowa zresztą - bo jeszcze nie ogarniałem za bardzo walki i wysyłałem na początku wszystko co się da :P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.01.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Hello,

you have earned the right to invite a player to join you on The Dragon Legacy -East.

An extra space has been created specially for them in your alliance, which they will automatically join. You will earn rewards when they join, create their second city or subscribe to the game (as long as they are a new player).

Ktoś chce skorzystać?

Permalink

Mam pytanie czy tylko mi gra nie chce się załadować? Nie pokazuje się ekran ładowania tylko sam napis na białym tle:
Please wait while the game preloads…
Skip preloading
oraz informacja zakończono.... gra działała około godziny 19 kiedy ostatni raz się logowałem.


Permalink

Dziś rano były jakieś prace na serwerze, od tamtej pory mam to samo.
Gra się ostro zaczęła krzaczyć.

Znalazłem ciekawy skrypt do MMHK, dla korzystających z kalkulatora MMHK by Jactari (skrypt tez jego autorstwa). Ja na razie używam go do wyliczen walk, ale ma inne opcje. Przede wszystkim sam przerzuca bohatera (statystyki, arty i armie) i armie przeciwnika (NPC) do kalkulatora.
http://userscripts.org/scripts/show/79617