Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania o Heroes 4

Permalink

We wszystkich częściach Herosów 4 łącznie z Equilibrisem, morale występuje w przedziale -25...+25.
We wszystkich częściach Herosów 4 bez Equilibrisa, morale występuje w przedziale -15...+15.

W tym teście nie były stosowane żadne inne mody, patche i usprawnienia.


Permalink

chlopaki nie wkurzajcie sie ze napisalem o tym tutaj ale szukalem tematu ktory jest mniej wiecej aktywny i mam prozbe czy ktos z was uzywa jakiegos generatora map do herosa IV bo znalazlem jakis ale nie umiem go uruchomic i w ogole nie wiem czy robi fajne mapy dlatego pytam was, pomozcieeee:(

Permalink

Pewnie chodzi Ci o generator zrobiony przez jednego z członków WoG teamu. O tym jak możesz go uruchomić mozesz przeczytać w załączonym do niego pliku tekstowym.

Mapy przezeń tworzone są średniej jakośći (mimo licznych opcji tworzenia), komputer nie tworzy wzniesień, drzewa są rozproszone... Lepiej poszukać map w internecie.


Permalink

Mam pytanko odnośnie współczynników determinujących siłę zaklęć.

We wcześniejszych częściach HOMM mieliśmy "Power" - czyli siłę/intensywność zaklęć i "Knowledge" - ilość punktów magii. Jak to jest w HOMM4, bo gubię się już z tym symbolem "niebieskiego kapelusza".

Permalink

Zależy od:
Poziomu bohatera
Poziomu umiejętności drugorzędnych z magii
Poziomu opanowania magii
Umiejętność "Czarnoksięstwo" zwiększa dodatkowo moc zaklęć, ale tylko tych, które zadają obrażenia.


Permalink

Pytanie natury plikowej. W którym pliku ulokowane są napisy do gry? Dlaczego pytam? A chodzi o to, by jak ktoś zainstalował moda Eq. na polską wersję to by nie tracił kampanii i misji pojedynczych. Kij tam z opisami jednostek czy czarów (większość albo się domyśli, albo zna angielski chociażby na stopniu minimalnym), ale by toto uchować.

I pytanie innej natury. Czy ktoś paprał się w translacji Eq.?

Permalink

Mam pytanie:

Mam w tej samej armii 2 herosow. Jeden ma wyzszy level, inny nizszy. Ten z nizszym levelem ma zwiad, znajdowanie drogi itp. Armie prowadzi ten z wyzszym levelem (jego wizerunek widnieje na armii). Czy bonusy ze zwiadu dzialaja mimo tego, ze "prowadzi" armie heros z wyzszym levelem bez zwiadu?

Permalink

To działa na takiej zasadzie, że nie liczy się poziom bohatera, tylko poziom danej umiejętności. Czyli, jeżeli jeden ma np. zwiad na eksperckim poziomie, a drugi pomimo wyższego poziomu postaci nie ma go wcale, to zwiad i tak działa. Tak więc znajdowanie drogi powinno działać, nawet jeżeli armią dowodzi silniejszy bohater.


Permalink

@Taro

Testowalem troche i chyba jest rzeczywiscie tak jak piszesz. Thx za odpowiedz.

Permalink

Spoko. Dodam jeszcze inny przykład. Jeden bohater ma 15 poziom i dowodzenie na eksperckim. Drugi ma 10 poziom i ma dowodzenie na mistrzowskim. Chociaż głównym bohaterem jest ten pierwszy, to dowodzenie działa od tego drugiego.

Teraz ja mam pytanie do wszystkich obeznanych, odnośnie kampanii z WoW. Na którym poziomie je kończyliście? Bo niestety jeżeli raz wybierze się za wysoki poziom, to później nie można tego zmienić i można się przejechać, np. w ostatniej mapie (ja się właśnie tak przejechałem). Z jednej strony chciałbym je ukończyć, a z drugiej chciałbym mieć jak najlepszy wynik. Więc?...


Permalink

Use the cheat codes.


Permalink

Avonu - jeżeli to jest odpowiedź na mój problem, to ja dziękuję :D Chyba po prostu zagram wszystkie na 3. Wydaje mi się, że na tym poziomie niespodzianek już nie będzie...


Permalink

Mam pytanie wie ktos jakie pliki powinny sie znajdywac w folderze Data zeby byla muzyka(H4)

Permalink

Muzę z Heroes IV masz TUTAJ. Klikasz LPM na nazwie utworu, a potem prawym na Download to computer PPM i wybierasz "zapisz jako".


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.09.2010, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Wydaje mi się, że Ifriti chce wiedzieć jak zmieniać i dodawać utwory. Mam jednak przykrą wiadomość - Resedit2 (który służył do pełnej zabawy w plikach) ma pewną awarię. Gra "widzi" utwory w jednym formacie a program "widzi" utwory w drugim formacie. Aktualnie pracuję nad tym jak dodawać i zmieniać utwory, ale się tego nie da.

Permalink

Dokladnie to chodzilo mi o to ze np. w zamku chaosu brzmi chor bo mam tylko dzwiek szczegolów jak: kroki

Permalink

Może pytanie nie na temat, ale nie chcę zakładać nowego. Czy dało by się zrobić moda do H4, który by zamieniał rezerwat na wrota żywiołów z H3?

Ja bym zrobił to tak:
1.rusałki/magiczne wilki
2.żywiołaki wiatru/ziemii
3.żyw. ognia/wody
4.feniksy/żyw. umysłu(lub magii)

Tylko że po wybudowaniu siedlisk 1. poziomu, można by było wybierać między poziomami 2 a 3 i nie miały by zmienionych statystyk tylko mniejszy przyrost.

Zrobiło by się jeszcze budynek na mapie przygody, który byłby portalem stworzeń bez żywiołaków i miałby jeszcze wcześniej rekrutowane jednostki.

Umiejętności były by takie same (można by było zmienić obrazki i nazwy ewentualnie), z taką różnicą, że przywoływanie dawało by:

Na podstawowym rusałki i magiczne wilki, tak samo na zaawansowanym, ekspert i mistrz przywoływałby żyw. ognia/wody/wiatru/ziemii , a ekspert żyw. umysłu(magii)

Czary też takie same. Dodało by się jeszcze tylko przyw. żyw. umysłu(magii).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 21.05.2011, Ostatnio modyfikował: Pikodragon

Permalink

Częściowo by się dało, ale żadnych nowych istot na chwilę obecną podawać nie można a i modowanie umoejętności jest poza naszą władzą.

Permalink

A nie można by było zamienić jednostki? A modowanie umiejętności to do bohatera?

Permalink

Zamienić też nie bardzo - nie znamy sposobu, w jaki tworzone były pliki jednostek. Co do przywoływań - Equilibris Team przerobił tę umiejkę, ale też zbytnio nie pokazali jak. Na moje prośby o jakikolwiek podręcznik moddingu otrzymałam tylko jak zmieniać posiadane umiejętności jednostek. Zatem stoimy w miejscu.

Zawsze możesz wprowadzić zamiast żywiołaka umysły dać ptaka gromu, zmienić mu nazwę na jakąś bardziej "żywiołakową" i porobić różne inne kombinacje.

A tutaj masz polski poradnik, jak modować (niewiele, ale zawsze).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.03.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua