Imperium

Behemoth`s Lair

Regulamin publikacji map

Permalink

Faktycznie. Z poszczególnych działów też można się dostać do KM.


Permalink

Mamy dowód na to, że ludzie nie są kut...... i nie robią polowania na czarownice, gdy ktoś przetłumaczy ich mapę. Więc jednak świat nie jest taki pozchizowany jak nam się wydawało... Ale tak na wszelki regulamin można wprowadzić.


Permalink

Nie wiem czy można mi się tutaj wypowiadać, gdyż jestem początkującym użytkownikiem forum, jednak jako już zaawansowany mapmaker, myśle ze KAZDE zmiany w mapie powinny być podejmowane tylko po zgodzie autora. Jeżeli błedy w mapie są tak fatalne, ze nie da sie jej przejsc czy utrudniają rozgrywke, nalezy obcinać punkty albo wrzucic do pomiętych rulonów.


Permalink

Duzeom, dzięki za opinię. Dobrze wiedzieć, co o tym sądzą właściwi zainteresowani.

Jeśli możesz, powiedz, co sądzisz o udostępnieniu mapmakerowi takich opcji do wyboru podczas zamieszczania mapy w downloadzie:

[_] Wyrażam zgodę na korektę błędów językowych i ewidentnych błędów technicznych (po każdej zmianie zostanie wysłane powiadomienie).
[_] Proszę o powiadomienie przed wprowadzeniem tego typu zmian.
[_] Nie wyrażam zgody na tego typu zmiany.

[_] Wyrażam zgodę na tłumaczenie mapy (po publikacji tłumaczenia zostanie wysłane powiadomienie).
[_] Proszę o powiadomienie przed rozpoczęciem tłumaczenia oraz możliwość zatwierdzenia przed publikacją.
[_] Nie wyrażam zgody na tłumaczenie.

Co byś wybrał, co o tym sądzisz?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.04.2010, Ostatnio modyfikował: Erin

Permalink

Problem polega na tym, że Duzeom należy do porządnych mapmakerów, a nie tych, którzy wysyłają swój twór z cichą nadzieją, na ewentualną poprawkę ich błędów...


Permalink

Ja również jestem mapmakerem (gdyby ktoś nie wiedział) i nie "wysyłam swojego tworu z cichą nadzieją, na ewentualną poprawkę błędów...", ale mimo starań w moich mapach czasami są błędy.Dlatego co jakiś czas przeprowadzam aktualizacje (może nawet czasami zbyt często w zbyt krótkich odstępach czasu) moich map.
Poinformowanie mapmakera o zmianach(czytaj - grzebaniu) w jego mapie, to dobry pomysł...
Sądzę jednak, że można by również poinformować twórcę o błędach i dać mu czas na ich poprawę.Mi taka opcja by odpowiadała, chociaż muszę przyznać, że nie zawsze mam czas na poprawianie map.(Ewentualne uzgadnianie terminu mogło by być np. z Thantem i to on pilnowałby jego przestrzegania )
Oczywiście jako zwykły gracz po prostu chce grać w mapy bez lub z jak najmniejszą ilością błędów (to chyba oczywiste), ale jako mapmaker wolałbym mieć wybór, czy dać moją mapę do poprawy komuś, czy samemu poprawić...
Co wy na to?
BTW: Nie zapominajcie o tym, że mapmaker też jest człowiekiem i popełnia błędy (niekoniecznie celowo, chociaż patrząc na niektóre mapy rzeczywiście można by się nad tym zastanowić ;> )
Pozdrawiam
Tilogour


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 13.04.2010, Ostatnio modyfikował: Tilogour

Permalink

Duzeom

Jeżeli błędy w mapie są tak fatalne, że nie da się jej przejść, czy utrudniają rozgrywkę, należy obcinać punkty albo wrzucić do Pomiętych Rulonów.

Jak mapy nie można przejść to się jej po prostu nie dodaje i ew. wysyła wiadomość do autora o błędzie.


Permalink

Enleth

Duzeom, dzięki za opinię. Dobrze wiedzieć, co o tym sądzą właściwi zainteresowani.

Jeśli możesz, powiedz, co sądzisz o udostępnieniu mapmakerowi takich opcji do wyboru podczas zamieszczania mapy w downloadzie:

[_] Wyrażam zgodę na korektę błędów językowych i ewidentnych błędów technicznych (po każdej zmianie zostanie wysłane powiadomienie).
[_] Proszę o powiadomienie przed wprowadzeniem tego typu zmian.
[_] Nie wyrażam zgody na tego typu zmiany.

[_] Wyrażam zgodę na tłumaczenie mapy (po publikacji tłumaczenia zostanie wysłane powiadomienie).
[_] Proszę o powiadomienie przed rozpoczęciem tłumaczenia oraz możliwość zatwierdzenia przed publikacją.
[_] Nie wyrażam zgody na tłumaczenie.

Co byś wybrał, co o tym sądzisz?

Jestem jak najbardziej za. Dodałbym tez opcje powiadomienia o błędach, ale nie naprawiania ich (z nadzieją, ze autor sam je poprawi). To samo tyczy sie tłumaczeń. Ja bym chętnie sam poprawiam swoje błedy, lub tłumaczył. Oczywiscie tak jak napisał mój poprzednik nie kazy ma na to czas, wiec inne opcje tez są dobre. W sumie kazda forma pytania o zgodę autora jest słuszna i dobra. Moze najłatwiej byłoby gdyby mapmakerzy sami pisali w pliku readme na co sie zgadzają, a na co nie. Marzenie ściętej głowy pewnie.