Imperium

Behemoth`s Lair

Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3 i inne

Permalink

Ta tapeta z Complete jest wg mnie najlepsza...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.02.2010, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Taro: "W pełni funkcjonalne" w sensie działające, a nie żaden fotomontaż ;). Również rozważałem przerobienie tego menu z complete na polską wersję.
Trang Oul: Oczywiście.... kiedyś :).

Link do ściągnięcia w pierwszym poście.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.02.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Aha :D Czyli to już działa... W sumie w tle można by było dodać jakąś zupełnie inną grafikę (w sensie nie z tych co już były). Np. logo JB.


Permalink

Kolejne wydanie patcha i to w 3 wersjach! Dla każdego coś dobrego ;).


Permalink

Aż sobie zainstaluję Złotą Edycję. :)


Permalink

Zobaczymy, jak to wszystko wygląda. Powiem szczerze, że nie zauważyłem za dużo błędów językowych w grze. Jedyne co mnie denerwowało to podmienione (tylko w podstawce było ok) ikony Widm i Zjaw.

Edit

Dałbyś rade usunąć ten błąd? W oknie przyrostu jest ikona Widma (czerwone kółko), a mogę rekrutować zjawy. Gdy ulepszę budynek i będę mógł rekrutować Widma, ikona będzie pokazywać zjawy. Niby nic, ale mnie wnerwia:p.

http://yfrog.com/3derrorhuwj

Menu główne to kawał dobrej roboty, ale nie wiem czy zauważyłeś, że jak najedziesz na ikonę trening, to pojawia się dziwny kolor?

http://yfrog.com/5nerror2dj

PS

Wiem, że marudzę:). Może mnie nie zlinczują. Dałbyś radę zrobić wersję menu bez napisu złota edycja i zastąpić go "Kolekcja Wszech Czasów", dla ludzi co się szarpnęli i niestety zawiedli się na tym wydaniu?


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2010, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Euronymus

Zobaczymy, jak to wszystko wygląda. Powiem szczerze, że nie zauważyłem za dużo błędów językowych w grze. Jedyne co mnie denerwowało to podmienione (tylko w podstawce było ok) ikony Widm i Zjaw.

Uwierz mi, że było ich naprawdę wiele, a jeszcze drugie tyle przede mną. Ikony widm i zjaw zostaną poprawione w następnym wydaniu.

Euronymus

Menu główne to kawał dobrej roboty, ale nie wiem czy zauważyłeś, że jak najedziesz na ikonę trening, to pojawia się dziwny kolor?

Wiem, jestem tego świadom, ale próbowałem znaleźć przyczynę tego błędu i nie udało się. Jeżeli dowiem się jak to wyeliminować, to na pewno to poprawię.

Euronymus

Wiem, że marudzę:). Może mnie nie zlinczują. Dałbyś radę zrobić wersję menu bez napisu złota edycja i zastąpić go "Kolekcja Wszech Czasów", dla ludzi co się szarpnęli i niestety zawiedli się na tym wydaniu?

Ja tylko robię łatkę do Złotej edycji, a nie kolejne wydanie gry.


Permalink

Świetny patch, bardzo mi się podoba. Co prawda nie mam "złotej edycji", a zainstalowane oba dodatki jeden po drugim, ale po skopiowaniu plików patcha wszystko działa. :)
Grając zamkiem zauważyłem, że w koszcie Archaniołów występują kryształy zamiast klejnotów. A w koszcie Aniołów jest samo złoto. Klasycznie było: Anioły - 1 klejnot, Archanioły - 3 klejnoty. Mam więc pytanie - czy to błąd z tymi kryształami czy tak miało być w założeniach patcha? (ściągnąłem wersję lite 1.5 MB).

Według mnie bardziej pasuje nazwa "Knurzy Jeźdźcy" zamist "Dziki". Pamiętam że pierwotnie w wersji polskiej dodatku AB występowała właśnie taka, a "dziki" wprowadził cd project. Knurzy Jeździec to trafniejsza nazwa, bo w końcu na tym dziku siedzi Goblin. To tak jakby Wilczego Jeźdźca nazwać po prostu Wilkiem.

No i na koniec napiszę, że dzięki temu patchowi, oraz drugiemu - Heroes HD, gra się po prostu miodzio.

Permalink

Blejs

Knurzy Jeździec to trafniejsza nazwa, bo w końcu na tym dziku siedzi Goblin.

To jest ork.


Permalink

Blejs

Świetny patch, bardzo mi się podoba. Co prawda nie mam "złotej edycji", a zainstalowane oba dodatki jeden po drugim, ale po skopiowaniu plików patcha wszystko działa. :)

Miło mi czytać, dzięki :).

Blejs

Grając zamkiem zauważyłem, że w koszcie Archaniołów występują kryształy zamiast klejnotów. A w koszcie Aniołów jest samo złoto. Klasycznie było: Anioły - 1 klejnot, Archanioły - 3 klejnoty. Mam więc pytanie - czy to błąd z tymi kryształami czy tak miało być w założeniach patcha? (ściągnąłem wersję lite 1.5 MB).

Prawdopodobnie to moje niedopatrzenie (i dotyczy wszystkich wersji), zostanie to poprawione w następnym wydaniu patcha.

Blejs

Według mnie bardziej pasuje nazwa "Knurzy Jeźdźcy" zamist "Dziki". Pamiętam że pierwotnie w wersji polskiej dodatku AB występowała właśnie taka, a "dziki" wprowadził cd project. Knurzy Jeździec to trafniejsza nazwa, bo w końcu na tym dziku siedzi Goblin. To tak jakby Wilczego Jeźdźca nazwać po prostu Wilkiem.

Knurzy jeździeć nie brzmi zbyt dobrze :P. Może Jeździec Dzika?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

"Knurzy jeździec nie brzmi zbyt dobrze" ? O_o
Moim zdaniem ta nazwa to jeden z najbardziej klimatycznych elementów z jakimi można się zetknąć w polskiej wersji językowej Herosów. Wspomagana lekką nutą dowcipu w każdym calu trafia w charakter jednostki i w to co sobą reprezentuje.
Na szczęście posiadam w swojej wersji tłumaczeniowej tę właśnie nazwę i jest to kolejny powód dla którego ten patch(czy raczej Mod) nie zachęca mnie do instalacji...


Permalink

Dagonie, żarty odłóżmy na bok ;). Knurzy jeźdźcy brzmią conajmniej komicznie ;).


Permalink

Ja mówiłem jak najbardziej poważnie. To ty podchodzisz do tego jak do żartu. Ale to twój mod, robisz z nim co chcesz jak w przypadku zgłębiczartów i innych oblężeniowców... Ja mam swoją - oficjalną - wersję i pozostanę przy niej najprawdopodobniej o wydania VCMI albo i jeszcze dłużej. Swoje zdanie wyraziłem, uznaj je albo nie, mnie to tam "rybka".


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Nie o to chodzi :). Ja za żart uznałem nazwę "Knurzy jeźdźcy", jest ona według mnie niezbyt poważna jak na tą grę. Chciałem tylko uzyskać odpowiednią, sensowną argumentację, dlaczego ta nazwa pasuje do tej jednostki, a nie "bo tak" :). Jeżeli tak jak napisałeś:

Dagon

Wspomagana lekką nutą dowcipu w każdym calu trafia w charakter jednostki i w to co sobą reprezentuje.

Chochliki też mało sobą reprezentują, może nazwę je Miernotami, bo to lepiej oddaje charakter tej jednostki? Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi :).

Zgłębiczartów nie wprowadziłem. Żadnych "oblężeniowców" też nie ma w moim patchu. To wszystko to były tylko propozycje, moje myśli, możliwe proponowane przeze mnie rozwiązania.
To mój patch (w przypadku wersji lite)/mod (w przypadku wersji zalecanej i dla hardkorowców), masz rację, ale to nie oznacza, że nie liczę się z Waszym (społeczności jaskiniowej) zdaniem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

mhm, myślę że wiem o jakim wyjaśnieniu mówisz.

Jak wspomniałeś jest to gra "za poważna" na taką nazwę. I ja właśnie dlatego uważam, że tej grze taka nazwa jest potrzebna. Pamiętasz może bonusową kampanię z AB? Nie wiem jak ty, ale ja w niektórych momentach pokładałem się ze śmiechu. I między innymi dlatego jest to jedna z moich ulubionych(chyba zaraz po kronikach) kampanii. Bo właśnie cechuje ją ta inność. Każda inna kampania jest o wielkich zmieniających świat czynach, a tu coś innego i wesołego.
Do czego zmierzam? To samo tyczy się jednostek:
Wciąż tylko "Królewskie", "Bojowe", "Bitewne" mające budzić strach i respekt. A jak często Knurzy jeździec w twojej armii zagościł dlatego, że jest lepszy niż inna jednostka z rodzimego zamku, a nie dlatego, że akurat miałeś wolny slot? Podejrzewam, że taki stosunek to jakieś ~1/9. To jest jednostka, która nie budzi, ani NIE POWINNA budzić żadnego respektu. Głównie ze względu na statystyki i brak zdolności, ale przede wszystkim - spójrz jak to w ogóle wygląda. Goblin(czy tam ork - mniejsza o to) pomyka w wir bitwy na jakimś wieprzu ku chwale jego dowódcy... toż to absurd. W ilu grach widziałeś coś podobnego? Sama idea w swoim absurdzie i prostocie jest niesamowita. Niespotykana. Stąd i nazwa powinna odzwierciedlać tą "nutkę humoru autorów". Po co robić z tak wyjątkowego przekładu kolejnego "zabijakę bojowego".
Moim zdaniem w tym tłumaczeniu tkwi kawał magii świata Herosów. A nazwa mimo iż absurdalna na pierwszy rzut oka, po zastanowieniu ukazuje swój dogłębny opis tego co sobą reprezentuje - durnego goblina na świni! W tym momencie kojarzą mi się pierwsze jakże pełne duszy tłumaczenia z Gumisiów czy Magii i Miecza, a nie ustandaryzowane nazwy z D&D, które są tak szeroko krytykowane w H5.

@Dół
xD


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Przekonałeś mnie, ale oprócz tego właśnie uświadomiłem sobie, że nazwa tej jednostki - jakakolwiek by nie była - i tak nie będzie poważna :P. Niech więc zostanie Knurzy jeździec... Phehehehe...


Permalink

Trang Oul

To jest ork.

Trang, skąd masz takie info? Chciałbym mieć pewną informację bo w swoim spisie jednostek opisałem tą jednostkę jako goblina ujeżdżającego dzika.

A mnie nazwa "knurzy jeździec" pasuje i nie ma co za bardzo kombinować przy nazwie tak mało znaczącej jednostki. :) Z drugiej strony to rozkosz zobaczyć typową dla Jaskini, "staroszkolną" dyskusję nawet jeżeli dotyczy czegoś takiego jak knurzy jeździec. :)


Permalink

A zerknij do tego dodatku do gry o nazwie "instrukcja" i poszukaj opisu jednostek.


Permalink

@up: Racja.
Gdybyśmy wszystko oceniali po wyglądzie, moglibyśmy stwierdzić np., że Behemoty pochodzą z Wymiaru między Wymiarami.

EDIT: Wychodzi na jedno.
A, i jeszcze jeden przykład: Lucyfer jest demonem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Przeciwnie, można by pomyśleć, że strażnicy wymiaru między wymiarami pochodzą z Krewlod albo Tunelu Eeofolskiego.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob