Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] rmg.txt do tworzenia map

Permalink

Witam.
Przeczytałem ostatnio, że istnieje możliwość urozmaicenia map losowych, przez edycje pliku rmg.txt, a dokładnie wklejenie go w heroes/data... Znalazłem kilka przykładowych, niektóre są fajne, ale bym chciał by były jeszcze fajniejsze :)
Potrafi ktoś to edytować .?

Dołączam przykładowy plik do edytora...
rmg.txt

Tylko że tu jest możliwość utworzenia gry na max 4 graczy, a bym wolał taką jak to tylko by była na 8 graczy i troszkę trudniejsza...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Ten plik jest od dawna używany w rozgrywkach ligowych. Losowe mapy przeciwko AI są raczej proste.


Permalink

Podpowiem, że odpowiedni dobór opcji WoGifikacji i komputer nagle staje się niepokonany, bo jego armia jest liczona w tysiącach jednostek poziomów 4-7, gdy twoja to najwyżej kilkaset.


Permalink

No ta! Jest taka opcja?! Trzeba jednak będzie dokładniej się przyjrzeć WoG'owi. Może się nawrócę :D


Permalink

Gdzie są takie opcje ;>

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.05.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Odpowiedni dobór opcji. Trzeba się pobawić i poszukać tego, co AI wykorzystuje lepiej od człowieka. Osobiście za mój największy sukces w Heroesie 3 uważam pokonanie w WoGu takiej armii:
* 3050 gryfów.
* 3500 kawalerzystów.
* 1100 gryfy królewskie.
* 136 zmór.
* 22 drakoliszy.
* 20 serafinów.
Za pomocą takiej armii:
* 117 diamentowych smoków.
* 1056 sylwańskich centaurów
* 176 drzewców
* 286 krasnoludów ulepszonych
Namęczyłem się niemożebnie i do głównej walki podchodziłem z 30 razy. Berserk, spowolnienie, oślepienie, błogosławieństwo i pole mocy to ulubione czary każdego maga. :O
---
Jeśli zaś chcesz łatwo mieć olbrzymią armię komputera, polecam taką kombinację - jednostki przyrastają o 4% każdego dnia, a wróg gra nekropolią.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.03.2010, Ostatnio modyfikował: Ghulk

Permalink

Ja powiem tak..
Gram z kolegą, jesteśmy sobie w drużynie przeciwko komputerowi...
Potrzeba nam jakiegoś trudnego terenu, gdzie stoją silne potwory by nabić statystyki, a komputer by nie był za łatwy, by zrobił sobie jakąś armię i nas podbijał... Gramy przeważnie na 130% lub powyżej, tylko mniej zasobów dają i w tym pliku jest ok, tylko by potworów więcej było, gracz komputerowy silniejszy oraz by było możliwość wyboru 8 graczy a nie tylko max 4....
Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.05.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir