Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Grove

Permalink

To ty chyba nie czytałeś historii autorstwa Hobbita. :P

Poza tym okaleczenie musi oznaczać mutację? Ciekawe... nie wiedziałem, że jak np. złamię rękę będę x-menem. :P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Pooglądałem screeny i ściągnąłem patha. A potem zagrałem... CUDO! Nareszcie, projekt nowego miasta został ukończony i działa! Na dodatek jest to Grove, miasto, na którym chyba najbardziej mi zależało.
Miasto na mapie i wewnątrz wygląda pięknie. Staranne, klimatyczne, muzyka wewnątrz miasta jest wspaniale dobrana. Jeśli można wiedzieć, skąd ją macie?
A teraz jednostki. Zdaję sobie sprawę, że to fanowska produkcja, na dodatek beta, ale jednostki spodobały mnie się. Wyglądają dobrze, najbardziej do gustu przypadł mi Jeździec Bazyliszka, Pajęcza Księżna oraz Księżycowy Zabójca. Reszta prezentuje się dobrze. Co do animacji, to potrzeba kilku poprawek. Animacje obracania niektórych jednostek mają chyba za dużo klatek, bo wygląda to tak, jakby jednostka wykonała najpierw połowę animacji, a potem jeszcze raz, od nowa, ale już całą animację. Trochę dziwnie to brzmi, ale mam nadzieję, że będzie wiadomo o co chodzi. Poprawy moim zdaniem wymagają animacje Satyrów i Faunów, mogłyby być nieco płynniej wykonane. Animacja chodu Jeźdźca Bazyliszka nieco "skacząca", ale jest ok. Kiedy poruszałem się Pajęczą Księżną wydawało mnie się, że jej odnóża albo się nie poruszają, albo poruszają, ale nieco nieskładnie. Z pozostałych rzeczy, to może momentami dźwięki, może czasem raz animacje są za mało płynne, raz za szybkie, ale po kilku bitwach na to przestałem zwracać uwagę. Moim zdaniem poprawić trzeba animacje obracania się jednostek, Satyrów, sprawić, by animacje były nieco płynniejsze. Aha, smoków nie ruszać, bo wyszły wspaniale, one i Księżycowi Zabójcy to najlepiej wykonane jednostki w zamku.
Odnośnie balansu, to faktycznie trochę słabe statystyki, dlatego jednostki potrzebują doświadczenia. Ja gdy już zebrałem wystarczającą armię, staczałem bitwy i podnosiłem poziomy doświadczenia jednostek - szło całkiem gładko.
Zauważyłem, że bohaterom brakuje specjalności, ale też i biografii, bo te wciąż odnoszą się do "starych" herosów z Cytadeli. Poza tym jeszcze puzzle.
Generalnie jestem nad wyraz mile zaskoczony. Świetna robota. Najlepsze jest to, że podczas grania nie było żadnych zawieszeń, żadnego wywalania gry do Windowsa, żadnych "dziur w grafice". Wszystko działa. Moje sugestie:
- Poprawić animacje: obracania się jednostek, animację satyrów, ogólnie sprawić by animacje były nieco bardziej płynne, może też niektóre animacje ataków (Satyry, nieulepszona forma Księżycowych Zabójców).
- Poprawić balans, wzmocnić nieco jednostki, zdolności specjalne zostawić tak jak są.
- Dodać specjalności i biografie bohaterów.
Z czysto subiektywnych:
- Jeśli to możliwe, poszukać bardziej pasujących, nowych dźwięków.

Póki co tyle ode mnie. Będę teraz często grał tym miastem, w razie jakichś problemów z grą, zawieszeń, czy crashy będę pisał. Strasznie się cieszę, bo ogólnie wyszło bardzo dobrze. Powstanie Grove to moim zdaniem historyczny moment, cenny element dla WoGa, który dzięki nowemu miastu stał się jeszcze lepszy :D To wersja beta, a i tak jest świetnie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Fentrir

[...] muzyka wewnątrz miasta jest wspaniale dobrana. Jeśli można wiedzieć, skąd ją macie?

Z Might and Magic 7. A który to utwór, jeśli można wiedzieć :> ? Tzn. w jakiej lokacji jest on odtwarzany...


Permalink

Kilka uwag ode mnie:

1) Jakim cudem smoki atakują wszystkie przyległe cele, skoro mają tylko jedną głowę? Jest to nielogiczne.

2) Satyry - mogłyby mieć dwa ataki.

3) Druidzi - nie ruszać ich! Mają zostać w obecnej postaci!

4) Jeżeli będziecie tworzyć nowych bohaterów, to proponowałbym, żeby każdy wojak miał Odporność na magię (tak jak np. Overlord Taktykę). Jednostki mają mało pkt. życia i są bardzo podatne na czary ofensywne.

Jak na razie to tyle.


Permalink

Hellburn - O ile pamiętam to utwór z przechadzki po tunelach Nighonu...
Taro - hydrę podmienialiśmy, więc smoki mają ze względów technicznych tę umiejętność. Zostanie usunięta, jeżeli pewna osoba pomoże nam w *.exe. ;)

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Pomocy! Mimo że wogodyfikuję mapy mam złe nazwy jednostek! Takie jak z cytadeli mam!

Permalink

A instalowałeś mod na czystą wersję WoGa, ewentualnie z łatką spolszczającą?
Jeżeli nic innego nie instalowałeś, powinno działać. No i miasto instalujemy jako ostatnie...

Permalink

Zainstalowałem WoGa, wersję PL, polskie czcionki, inne wyglądy jednostek 8 poziomu i miasto...No i mam wypisane stare nazwy (pajęczyca jest na ten przykład Gorgoną), o starych bądź błędnych umiejętnościach nie wspominając.

Z innych spostrzeżeń - Druidzi są zaprawdę IMBA jak na swój poziom. 4 na tydzień, kosztują 660 złota, a 30 ściąga na jeden strzał 3 Gorynycze...Nie wspominając, że strzelają dwa razy. Ponadto nieulepszony drugi poziom wykonuje jakieś dziwne ruchy przy wykonywaniu odwrotu po ataku. Łowca Demonów jest bardzo wolny. Bazyliszek ma brzydką animację. Smok jest do luftu.

A wszystko to można zamknąć w klamrę "IMHO".


Permalink

Usuńcie wszelkie pliki *.txt z katalogu Data, oprócz pliku 'ZEOBJTS.txt'. To z pewnością pomoże. To jest wersja beta, więc jak wiadomo mogą zdarzyć się błędy. Wszystko poprawiamy niemal na bieżąco - dzięki informowaniu nas o błędach, będzie ich coraz mniej. Dzięki. ;)

Permalink

Dziękuje za pomoc. Usunięcie tych plików poprawiło nazwy :)

EDIT:
Czy jest planowana w przyszłości jakaś kampania fabularna traktująca o tym mieście? To BARDZO pomogłoby projektowi zdobyć fanów, chociaż wiem że nie jest to prosta sprawa ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.12.2009, Ostatnio modyfikował: Sheogorath

Permalink

Tak, jest planowana w przyszłości jedna kampania, ale nie mieliśmy na nią dotychczas zbyt dużo czasu - skupiliśmy się na ważniejszych rzeczach, takich jak budynki, jednostki, błędy...

Permalink

Sheogorath

Czy jest planowana w przyszłości jakaś kampania fabularna traktująca o tym mieście? To BARDZO pomogłoby projektowi zdobyć fanów, chociaż wiem że nie jest to prosta sprawa ;)

Tak, ma być nawet dopasowana do fabuły M&M.


Permalink

I jeszcze jedno....

Strażnik Gaju/Sylwański Centaur kosztuje 240 sztuk złota. Jego ulepszona wersja, Opiekun Gaju/Reptilion kosztuje 175. To było zamierzone? :]

A poza tym, to czy planujecie zmienić dźwięki? Bo księżycowie zabójcy atakują, poruszają się i wszystko robią z odgłosami ważek/oślizgów. Podczas strzału ulepszony 3eci poziom wydaje odgłos wystrzału z łuku, podczas gdy tylko miota kulę energii...Satyr i księżycowy łowca (zwykły 2 poziom) wykonują coś na kształt obroty wokół własnej osi podczas pierwszego kroku. Prastary drzewiec wygląda deczko nienaturalnie...Na razie chyba tyle. I dzięki za ten ficzer z nazwami.
Pozdrawiam, powodzenia życzę


Permalink

Nie. To jest kolejny błąd wczesnej młodości naszego miasta. Co do dźwięków to oczywiście, że je zmienimy. Wprawdzie nie wiem, czy będę zmuszony do nagrywania w garażu stukania metalowej rurki o podłogę, w celu zrobienia odgłosów śmierci satyra, ale chyba coś się wykombinuje. :3


Permalink

Mam pytanie:
Czy to że bohaterowie mają niewłaściwe zdolności (dotyczące jednostek cytadeli a nie gaju) wynika z tego że to BETA, czy tez u mnie jest coś nie tak?

Permalink

To wina bety i informowaliśmy o tym w pierwszym poście :-).

Permalink

Witam,
po pierwsze gratuluję twórcom miasta - odwalili kawał dobrej roboty. Miasto jest dobrze dopracowane, nie spotkałam błędów które zawieszałyby grę. Bardzo podoba mi się miasto pod względem graficznym.
Poza tym muszę przyznać, że jednostki 4 i 6 levelu (sorry ale nie pamiętam nazw jednostek) udały wam się świetnie, są bardzo mocne i dzięki temu balansują słabe w porównaniu do innych zamków jednostki 2 i 3 levelu.
Do tej pory znalazłam tylko jeden znaczący błąd. Otóż walczyłam z bohaterem posiadającym Resistance na poziomie expert. Jak wiadomo taki bohater w WOGU może zdegradować nasze jednostki do nieulepszonych leveli. Otóż mój ulepszony level 3 z zamku Grove został zdegradowany do nieulepszonej jednostki 4 levelu z tegoż zamku. Dzięki temu wygrałam co prawda trudną walkę ale przypuszczam, że jest to błąd.
Podpisuję się także pod uwagami innych użytkowników forum, że animacja jednostek wymaga dopracowania. Co prawda nie przeszkadza to w grze, ale byłoby miło gdyby była płynniejsza.

Jeśli jeszcze coś zauważę na pewno zgłoszę na forum. Pozdrawiam.

Permalink

No tak... Możliwe, że tak mogło być, gdyż 4 poziom nieulepszony to jaszczuroczłek, a ulepszony 3 poziom to reptilion - konieczna była taka podmiana, żeby zrobić dwóch, a nie jednego łucznika w mieście.

A tu jest krótki film z miasta.

Permalink

Oglądałem screeny i stwierdzam że miasto fajne, lecz nie podoba mi się że łowca demonów wygląda jakby był "na chama" wklejony. Poza tym miasto fajne, gratulacje dla twórców i oczywiście trzymam kciuki.


Permalink

http://www.grovetown.acidcave.net/

Ogłaszam, że strona została zaktualizowana. Brakuje jedynie działu z bohaterami, którzy nie są jeszcze dokończeni (przynajmniej nie są oficjalnie ;)).
Jeżeli nie widać nowości na stronie przyda się kombinacja: CTRL+F5.