Imperium

Behemoth`s Lair

GKH 3 - rok pracy

Czy masz nadzieję, że projekt dojdzie do końca?

  • Oczywiście, wygląda świetnie!
  • Mam taką nadzieję.
  • Sądzę, że nie dadzą rady.
  • Niech Ci nieszczęśnicy szczezną w piekle razem z tym @!^$^& !!!
  • Nie wiem, nie obchodzi mnie to.
Permalink

Mija właśnie mniej więcej rok od powstania Gildii Kowali Heroesa III. Z tej okazji postanowiliśmy ukazać Jaskini Behemota niektóre z naszych projektów, te które są aktualnie opracowywane przez naszych grafików. Oto one:

http://img143.imageshack.us/img143/8331/bolpol.jpg

Krótki opis powyższych jednostek:
1. Cyborg - jest to jednostka szóstego poziomu ze znanego chyba wszystkim The Forge. Jednak The Forge, które stworzyliśmy całkowicie różni się od pomysłu 3DO. Tak, wszystkie budynki tego zamku są już zrobione. Lecz narazie nie ukażemy Wam tego dzieła :P, ponieważ mogłoby negatywnie wpłynąć na odczucia niektórych forumowiczy, a szczególnie ludzi, którzy nie stronią do GKH. Animacja Cyborga jest w początkowej fazie tworzenia (mamy ok. 16 klatek jego animacji, w tym ataku i podświetlania)
2. Lichwiarz - Pomysł wyśmiany rok temu, dziś jego animacja jest cała i gotowa, lecz nie będziemy tutaj pokazywać żadnych animacji ;] Lichwiarz to jednostka 1 poziomu.
3. Skąpiec - jak widać jest to ulepszenie Lichwiarza. Jego animacja jest gotowa m/w w połowie.
4. Srebrny Smok - (mój ulubieniec xD) jednostka neutralna 5 poziomu. W tworzeniu jego animacji ekipa przechodzi sama siebie. Będzie to chyba jeden z naszych najbardziej udanych projektów. Gotowy jak narazie w połowie. Jeżeli się uda będzie posiadał pewną bardzo pomocną zdolność :P
5. Mech - Maszyna budząca postrach, mimo że jego części prawie w całości skamieniały. Jednostka 7 poziomu The Forge. Kolejny z wielkich projektów (podobnie jak jego ulepszenie). Animacja w stadium początkowym.
6. Ciężki Mech - ulepszenie Mecha, jego przeznaczeniem jest robić "rozpierduchę" lub też "rozjebundę" na polu bitwy. Każdy który się z nim mierzy mówi "auć". Jak narazie totalny początek.

Oprócz wyżej wymienionych i przedstawionych projektów mamy dziesiątki innych (nie wszystkie z tych poniżej zdążyliśmy jeszcze zacząć ^^). Oto niektóre z nich:
- Piorunujące Smoki
- Tancerze Oblicza i Tancerze Losu
- Śmierć (The Reaper)
- Smoczy Jeździec
- Skorpen
- Gigant Górski
i tak dalej... :P

Życzcie nam powodzenia, bo to polski projekt :P

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone!!!


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 13.08.2010, Ostatnio modyfikował: Setish

Permalink

Rzuciłem na to okiem, więc pozwolę sobie skomentować.

Wygląd jednostek jest... Cóż, do gustu przypadły mi tylko Srebrny Smok i ewentualnie Kandydat i Weteran, którzy z wyglądu nie mają zupełnie nic wspólnego z Forge.

Cyborg - Szczerze to widzę różnicę między humanoidalną maszyną a bladą i gołą wersją Conana Barbarzyńcy...
Skąpiec i Lichwiarz - Zdolność specjalna "Zabieranie pieniędzy przeciwnikowi"? Pomijając fakt, że przypomina nieco jakiego upiora, ma koło zamiast nóg i laskę do podparcia, to jest ok.
Mech i Nieśmiertelny - O, klocki!

Podsumowując - Cóż, życzymy szczęścia i mamy nadzieję, że nie wydacie tego na Zachodzie, nie nanosząc poprawek. Zagłosowałem na opcję "Sądzę, że nie dadzą rady", bowiem takie jest moje zdanie. Parę projektów faktycznie jest dobrych, ale... Dwie dobre jednostki to za mało, by zacząć się przechwalać.

Pozdrawiam serdecznie

Fergard Stratoavis, znany także jako Jaszczurzy Golem, Abyss the Hedgehog, Demoralic, Dwulicowiec i Nosiciel Demona.


Permalink

Prawdę mówiąc, zaglądałem raz po raz na forum gildii, więc większość z przedstawionych tutaj rzeczy widziałem. Moja opinia:
Cyborg - Nieźle. Mówię serio - podoba mnie się tarcza i ten topór (nieco krzywy, wypadałoby nieco wyprostować) reszta ujdzie; ostatecznie, ten projekt jest OK. Kilka poprawek (wyprostowanie topora, ścieniowanie nóg) i jest dobrze.
Lichwiarz i Skąpiec - nie powiem, ciekawe. Kolorki mi pasują, chciałbym obejrzeć całą animację.
Srebrny Smok - Owszem, to z pewnością najstaranniejszy i najlepszy z projektów, ale dla mnie odstaje nieco stylem grafiki od tej, która jest w Heroes III. Ale myślę, że gdy cała animacja zostanie dobrze zrobiona, będzie dobrze. Nawet teraz, jednostka warta uwagi.
Kandydat i Weteran - do Kandydata nie mam zastrzeżeń, ale Weteran... Nieco zbyt duże podobieństwo do Kandydata, to raz, a dwa - kolor jego skóry mi nie pasuje - dlaczego biały? Czy to kolejna istota "w stylu" cyborga?
Dredziu i Nieśmiertelny - tak naprawdę, ciężko mi na tym etapie coś o nich powiedzieć. Póki co wydają mnie się oni nieco... rozmazani (?)

W gotowe budynki The Forge trudno mi uwierzyć. Piszesz też że niektóre z powyższych projektów mają swoje klatki animacji. Podobna sprawa, uwierzę w 100% jak zobaczę. Wszystko przez to, że były już setki projektów różnych jednostek, składających się tylko z jednej klatki (i na tym się kończyło). Z drugiej strony, widziałem kawałek animacji Lichwiarza/ Skąpca na forum gildii, więc...

Co do reszty jednostek, to mam zastrzeżenia do Tancerzy. Nazwy tych jednostek (Tancerze Oblicza i Tancerze Losu) brzmią nietypowo dla Heroes III, pasują bardziej do Heroes V. Poza tym, jestem ciekaw Waszej koncepcji Forge.

Ostatecznie, nie jest źle, ale nie ma też rewelacji. Czytałem gdzieś, że w gildii póki co pracują 3 osoby, więc jak na rok pracy, jest w porządku (zakładając, że budynki Forge i animacje o których piszesz są ukończone).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.07.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Nie będę się rozwodził, po co mam powtarzać słowa Fentrira i Fergarda?
Projekt póki co nie nastraja mnie optymistycznie. Ale przynajmniej nie mam uczuć wormitoryjnych :), a to jakiś pozytyw.
Miłej pracy, byle dokładnie i z werwą.
Pozdrawiam


Permalink

Witam

Cieszę się, że idea GKH nie upadła i dalej rozwija się- jest to bardzo dobra nowina.
Smok też przyjemny- faktycznie wygląda najlepiej.

To tyle miłych słów...

Oprócz jakości pozostałych grafik ("dno i 5 metrów mułu"), razi brak spójności prezentowanych jednostek. Wyglądają jakby zostało rzucone 30 pomysłów, wybrano najbardziej skrajne, wrzucono do jednego wora i wymieszano. Całość przypomina tworzenie czegoś metodą "na taśmę klejącą i 5 metrów sznurka".
Mam nadzieję, że fabuła towarzysząca nowemu zamkowi będzie na tyle dopracowana, że w sposób przekonujący przedstawi powody takiego, a nie innego doboru stworzeń.

Pozdrawiam


Permalink

http://i516.photobucket.com/albums/u328/Stronghammer92/Bonus%20DVD/37.jpg

Ależ wy jesteście oryginalni ;)


Permalink

Czy ktoś coś słyszał o tym projekcie? Wiem, że z jakieś 5 lat temu GKH zrobiło tu niezłe zamieszanie. Ci panowie do czegoś w końcu doszli, czy wszystko poszło na manowce? Wydali coś, albo nadal nad czymś pracują?

Permalink

Zdaje się, że grupa nadal istnieje i nad czymś pracuje, jednak najlepiej będzie zapytać u źródła http://zgop.net/index.php


Permalink

dzięki, lol oni mają nawet forum i to aktywne, a myślałem że to banda dzieci

Permalink

Bo wówczas byliśmy po części bandą dzieci ;)