Imperium

Behemoth`s Lair

Robocalypse, czyli mix Warcraft i Starcraft na iPhone`a

Permalink

No i stało się. Apple postanowił pójść w ślady UbiSoft-u i wyprodukował maszkarę pt.: Robocalypse. Jest fuzja takich jak WarCraft i StarCraft i ma być dostępna tylko dla posiadaczy iPod-ów i iPhone-ów. krótki artykuł tutaj: http://tech.wp.pl/kat,1018501,title,Warcraft-Starcraft-Robocalypse,wid,11200783,iwiadomosc.html


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2009, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Prawdopodobnie jestem nie na czasie, ale co ma do tego Ubisoft, skoro zostały wymienione gry ze stajni Blizzarda?


Permalink

Dotyczy tego, że ubi klei przenośnych hirołsów. Poza tym w obu przypadkach mamy doczynienia z pluciem na legendy


Permalink

Witam

1. Tytuł jest kiepski, żeby nie powiedzieć- tragiczny. Nie mówi nic o treści prowadzonej dyskusji i bardziej pasuje na Onet, Plotka czy innego Pudelka, niż na forum o HoMM

2. Nigdzie w treści nie znalazłem informacji, że to Apple jest autorem wspomnianej gry, a fakt, że aplikacja pojawi się na App Store bynajmniej tego nie sugeruje.

3. Skupmy się na dyskusji o grach, a nie ich autorach- tak będzie zdrowiej.

Pozdrawiam


Permalink

Knopson

(...)mamy doczynienia z pluciem na legendy

Czyli według Ciebie, wydawanie gier na przenośne platformy jest pluciem na legendy? Grałeś w God of War: Chains of Olympus? Grałeś w Tekken 5: Dark Ressurection? Grałeś w Final Fantasy VII: Cris Core? Nie? To zagraj w te tytuły i wtedy możemy pogadać o "pluciu na legendy dokonywanym poprzez tworzenie gier przenośnych".
Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2009, Ostatnio modyfikował: Hellscream

Permalink

Hellscream

Tekken 5: Dark Ressurection

Grałem i gra jest naprawdę dobra. Na PSP gra się naprawdę przyjemnie, walka jest dynamiczna, świetny Tekken. Inne przykłady podane przez Ciebie także są trafione, ale ja chciałbym przypomnieć chociażby o Castlevania: Dawn of Sorrow, serii Megaman Zero, czy Contra 4. Przykładów jest całe mnóstwo i dowodzą one, że gry na konsole przenośne, nawet, jeżeli są częściami znanych (legendarnych) serii, mogą być bardzo dobre, jeżeli zrobi się je tak jak trzeba.

Poza tym, o ile się nie mylę, powstały już jakieś wersje Herosów na konsole przenośne, chyba na Game Boy Color.

Permalink

Hellscream, po pierwsze, nie wypowiadam się na temat wszystkich konwersji na przenośne konsolki. Z mojego poprzedniego posta możesz się dowiedzieć jedynie o tym, co sądzę na temat dwóch przypadków podanych powyżej, więc jakbyś mógł nie nadinterpretowywać, to byłbym wdzięczny.
Mój główny zarzut jest kierowany do Ubisoftu, gdyż cholernie niepokoi mnie potworek, którego hodują.
Gry, które podałeś są konwersjami z PS2 i 3 na psp (jak wszyscy dobrze wiemy, wszystkie te platformy należą do tego samego koncernu. Opierają się na podobnej technologii, więc konwersja jest dużo prostsza i istnieje większe prawdopodobieństwo, że tytuł będzie udany). Zarówno Clash of Heroes, jak i Robocalypse nimi nie są. Obie te gry są IMITACJAMI, które po totalnym uproszczeniu mają zostać wrzucone na dane platformy. Pierwsza na konsolkę z bardzo niską mocą obliczeniową, a druga na TELEFON KOMÓRKOWY. Jak taki projekt, jak Robocalypse nie może być tylko maksymalnie uproszczoną "gierką". Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi.

W Tekkena 5 grałem na psp i trzymał poziom, lecz trudno mi jest sobie wyobrazić ,jak możesz porównywać psp do iphone'a (to tak, jakby porównać PC do Atari2600).Co byś powiedział, gdyby wyszedł ów Tekken na telefon od Apple'a?
Na psp wyszło całkiem sporo udanych konwersji. Najlepszym przykładem jest choćby Grand Theft Auto: VCS, które jest nawet lepsze od pierwowzoru.

Z podanych przez ciebie gier nie grałem tylko w Final Fantasy, gdyż nie lubię tej serii, więc myślę, że jednak możemy pogadać o konwersjach (nie tylko o pluciu na legendy, heh).

Heroesów wyszły nawet dwie części. Obie na GameBoy Color. Dwójkę mam nawet na komórce;D
Było coś jeszcze na PSX...

Dobra, to chyba na tyle. Miałem napisać później, bo dopiero teraz wróciłem na chatę, ale jednak zdecydowałem, że teraz coś nagryzmolę.

P.S.
Nie chcę się czepiać, ale pisze się Resurrection, taka drobna literówka


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2009, Ostatnio modyfikował: Knopson

Permalink

Witam

Uprasza się o zakończenie offtopu o konsolach i portach gier na te platformy- ten temat jest o czymś innym.

Pozdrawiam


Permalink

MiB, wybacz że jeszcze go na jeden post pokontynuuję, ale zostały tu powiedziane tak potworne bzdury, że zostawić tego nie zamierzam.

PSP używa dwóch procesorów, R4000 (MIPS, 32bit) taktowanego na 222/333MHz jako głównego CPU oraz projektowanego dla PSP RISCa robiącego za procesor graficzny, taktowanego na 166MHz i dysponującego niezłą wydajnością, ale niewielkimi możliwościami (w szczególności, nie posiada shaderów). Pamięci ma, w najnowszej wersji (PSP-3000), całe 64MB.

Z kolei najnowsza wersja iPhone, 3GS, zawiera procesor Cortex A8 (ARM, 32bit) o taktowaniu 600MHz, procesor graficzny PowerVR SGX535 (SM 3.0, renderowanie raycastingiem) spełniający wymagania DirectX 10 (oczywiście iPhone z tego nie korzysta, ale palmtopy na windowsopochodnych wynalazkach owszem) i 256MB pamięci.

Wnioski dotyczące zdolności tych dwóch platform do uruchomienia portów gier z "normalnych" komputerów i konsol pozostawiam do wyciągnięcia we własnym zakresie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2009, Ostatnio modyfikował: Erin