Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

Aleee

Don't worry, we're always here. I'll inform you immediately if I have something to say.


Permalink

Pojawiło się trochę zmian na stronie opisującej HotA (przetłumaczone przez Google).

Sądzę, że premiera dodatku będzie niedługo, bo już od dłuższego czasu nie ma nowych screenów (od 23 marca), co może znaczyć, że zajęli się techniczną stroną dodatku.

Edit:
Autorzy poszukują kogoś do tłumaczenia z rosyjskiego na angielski, bo chcą wydać równocześnie wersję rosyjską i angielską, co oznacza, że prace nad pierwszą betą zmierzają ku końcowi ^^,


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.06.2009, Ostatnio modyfikował: My Key

Permalink

Na razie krótko
Chciałem spytać co myślicie o Nixach.
Gadzich mieszkańców morza, mających być w pirackim mieście Cove.
Jaki jest ich związek z Regną, czy też dawnym Imperium trytonów ?
Czy Ubisoft będzie się na nich wzorował tworząc miasto nag w H VI ?

Zastanawia mnie tez związek elfów Vori z Krasnoludzkim miastem Kronwerk.
W opisie tego miasta jest wspomniane o elfach Vori, tymczasem po grafikach zżadnego elfa Vori nie widzę ?

Jeszcze mam pytanie jak sądzicie jakie alternatywy zostaną dodane do już istniejących w H III miast.
Póki co jak widać w:
Rampart - Leprekaun, Satyr i ...
Castle - Giermek,Dragonhunter (?) i ...
Tower - ?
Conflux - ?
Stonghold - ?
Fortiess - Przypuszczalnie Pijawka, Olbrzymia Żaba (wolałbym Kwasowa), Pancernik (dla mnie Kappa)
Dungeon - ?
Necropolis - Kościany łucznik, Mumia (bez berła) i Kościany Golem (?)
Inferno - Piekielny Rumak, ...


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Jeśli chodzi o alternatywy, to:
- w Castle ma być jeszcze Łowca Smoków (Dragonhunter)
- w Necropolis - Mumia (Łowca i Mumia tu na screenie 21)
- i (jeśli się nic nie pozmieniało) to w Strongholdzie ma być Pijawka, Żaba z maczugą i coś co Google przetłumaczyło jako Okręt wojenny (są rozważane również rośliny bojowe m.in. grzyby) (tu jest cały temat poświęcony alternatywom w Strongholdzie).

Co do reszty alternatyw to na pewno znajdą coś odpowiedniego, jedynie martwi mnie Conflux - miasto już samo w sobie jest naciągane, a dorabianie na siłę nowych żywiołów (a muszą zrobić przynajmniej 2) wg. mnie mija się z celem.


Permalink

Pozwolę sobie skomentować te alternatywy.
- Łowca Smoków może być ale co to za nazwa. Jesteś pewny My Key że jest taka.Bo jak dla mnie może być po prostu Paladyn
- Zastanawiam się czemu nie wykorzystali dawnej mumii z H III (czyżby ja zostawili na miasto egipskie w dalekiej przyszłości)

Nie znam się na rosyjskim ale na tym linku o jednostkach z Twierdzy - Stonghold (jak napisałeś) jest raczej temat jednostek do Cytadeli - Fortiess
Gdzie jak się wydaję:
- Pijawka (Leech) to alternatywa Gnolla, użytkownicy proponują też Grzyba - Pasożyta zamiast pijawki. Są tez pomysły z rojem komarów lub olbrzymim komarem (ale te nie przejdą)
- Olbrzymia Żaba plująca kwasem alternatywą Jaszczurczłeka, innym wariantem tej alternatywy miałaby być drapieżna roślinna (pewnie coś jak Żądłorośl z H IV)
- Kappa (w mitologii japońskiej to Żówioczłek) tylko że na tej stronie nazwana Okrętem Wojennym (czyli jak sądzę chodzi tu o rodzaj okrętu zwany Pancernikiem). Pancernik jako alternatywa Bazyliszka (lub Gorgony tu się jeszcze zastanawiają) jest już prawie zaklepany chodź użytkownicy chcieliby widzieć Modliszkę jako alternatywę Wiwerny.
Osobiście tez bym wolał Modliszkę, a Pancernika przerzuciłbym do twierdzy - Stronghold.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Na siłę, skoro są już żywiołaki magii, można jeszcze wcisnąć do Wrót żywiołaki światła i ciemności. Ewentualnie połączenia żywiołaków.
Mnie ciekawią te nowe statki specjalne, które będą budowane tylko w mieście Cove. Można je zobaczyć tutaj i tutaj. Czytałem, że będą mieć armaty - machiny oblężnicze, jak balista, które są na statku, a bohater nie może się z nimi przemieszczać (są wbudowane w statki). Po za tym czytałem również, że Cove będzie miało w mieście ulepszoną stocznię, dzięki której będzie mogło posiadać wszystkie nowe statki i te zwykłe z H3.

Permalink

Ma ktoś jakieś zestawienie w jednym tekście wszystkich usprawnień, jednostek, miejsc, rzeczy itp (wypisane ładnie) które mógłby mi sprezentować? Na chwilę obecną to muszę latać po wielkim forum HotA a nie chce mi się wszystkiego czytać, tam tylko obrazki oglądam :P

Permalink

Tak jak przeglądam screeny, to wydaję się że alternatywy będą wyglądać tak (levele w nawiasie)
Rampart - Leprekaun (1), Satyr (4) i Tancerz Ostrza (2) lub Sylviański Centaur z WoG (2 jeśli pomysł Tancerza Ostrzy zamarł)
Castle - Giermek (2) ,Dragonhunter czyli dla mnie Paladyn(4) i Chłop (1 oczywiście po parametrowym tuningu)
Tower - Niziołek (1) i kto wie może Rakszasa (6) z H V będzie (ale nie mam żadnych przesłanek), albo jakiś Smoczy Golem (7) ten z H IV choć bez "kierowcy" - przypominałby Droida z MM VII (podobnie to tylko moje przypuszczenie)
Conflux - Mam takie wyobrażenia: Żywiołak Światła z MM (6) jak proponuję Drakolicz (z ulepszeniem na Many - świetlistą dusze), Metamorf (4 z Żywiołaka Błota wyglądającego jak Szlamowiec z MM VII) oraz Lodowy Demon z H IV (3 Z Wodnego Demona - wyglądającego jak Żywiołak wody w H IV)
Stonghold - Dziki Jeździec (2), Wilkołak (4) lub Nomada (3 jeśli nie planują egipskiego miasta), Troll (6)
Fortiess - Pijawka (1), Olbrzymia Kwasowa Żaba(2), Pijawkę lub Żabę moze wyeliminować Drapieżna roślinna (podobna do tej z H IV) lub grzybami i innymi mało prawdopodobnymi pomysłami, Pancernik czyli Kappa (4) - może go zastąpić Modliszka (6) wtedy mógłby być alternatywą w Cove (mieście piratów) - bo ta jednostka raczej w jakimś mieście będzie
Dungeon - może Rozbójnik (2 z zmienionym siedliskiem), Wilkołak (4) gdyby nie było go w Stonghold, może Koszmar - taki czarny koń z WoG i z Assylum w H IV (6) lub Gorynicz z WoG (6 lub 7 w wypadku braku wilkołaka), osobiście widziałbym w tym mieście Kikimore (jako ulepszenie Olbrzymiego Pajaka) ale to tylko moje życzenia
Necropolis - Kościany łucznik (1), Mumia (2) - stara z berłem byłaby jak Złoty Golem dla Żelaznego (jeśliby nie planowali Egipskiego miasta) i Kościany Golem (4)
Inferno - Piekielny Rumak (6), z bardzo dawnych pomysłów zespołu HotA Kreegańskie jednostki: Kwazyt (1), Inkubus (2)

Tak ja to widzę obecnie


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Doszukałem się i są takie pomysły na alternatywy na stronie HotA
Rampart - Leprekaun, Satyr i Druid lub Driada ewentualnie Pająk (Tancerz Ostrzy zaginął w pomrokach dziejów), Dziwi mnie że Sylvańskiego Centaura nie wezmą i się teraz męczą z Driadą (Druid z względu na bohatera odpadł)
Castle - Giermek,Dragonhunter jak dla mnie Paldadyn, i wiele rodzajów żołnierzy z których pewnie skończy się na chłopie ewentualnie Spearman (Włóczniku)
Tower - Hobbit raczej będzie (chodzi pewnie o Niziołka), wydaję się że szanse też ma Bojowy Golem (techniczny bardziej) oraz ponadto pomysły takie jak Smoczy Golemm, Rakszasa, a z dziwniejszych Dzik i Sfinks a nawet Valkyria
Conflux - obecnie Salamandra (ognista oczywiście), Tryton (wodny) - moim zdaniem lepiej jakby był w pirackim Cove, Żywiołak Światła lub Ciemności. Dziwi mnie że o Metamorfach zapomnieli, albo choćby Żywiołaku Błota, Piasku
Stonghold - Goblin Szaman lub Goblin Łucznik, Troll w wersji Górski lub ten z władcy Pierścieni (Olog-hai) pewnie połączony z starym Trollem z H III, no powinien też być Dziki Jeździec (obecnie zapomniany), jakbym jeszcze na ich miejscu wykorzystał do tego miasta Wilkołaka
Fortiess - obecnie Pijawka, Olbrzymia Żaba (wolałbym Kwasowa), Pancernik (dla mnie Kappa)innymi pomysłami są Grzyby, Rośliny Drapieżne, Dinozaury, Modliszki i bardziej szalone jak Komary. Osobiście Kappa dałbym do pirackiego Cove zastępując Dinozaurem, a Żabę zamieniłbym na coś bardziej dziwacznego jak np. Żółcioplwacz z gry o tytule Majesty, Pijawka może być (oczywiście z oczami)
Dungeon - z moich przewidywań jest tylko pomysł na Koszmar (ale raczej nieaktualny), tak więć mamy takie pomysły jak: Otik (nie ten z filmu ale równie paskudny), Kobold, Szlamowiec, Podziemny robal, z silniejszych Drakonid. Dziwi mnie że o Goryniczu nic nie ma. Z stworów Otik byłby niezły (taka krzyżówka gada z drapieżna rośliną zwana Rosiczką).
Necropolis - Kościany łucznik, Mumia (bez berła) i Kościany Golem, ponadto jeszcze się zastanawiano nad Demiliszem, Pająkiem, Szkieletem Maga oraz dawno temu nad Ghulem (ale ten pomysł upadł)
Inferno - Piekielny Rumak (zwany w pomysłach też Koszmarem), oraz propozycje na jednostkę Kreegan, z nieaktualnych pomysłów to co pisałem Kwazyt i Inkubus (z tym ze do nich może jeszcze wrócą)


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Hellburn

Aleee

Don't worry, we're always here. I'll inform you immediately if I have something to say.

Dalsze wyjaśnienia chyba zbędne, prawda?


Permalink

Doczytałem temat o jednostkach do końca i z tego co mi sie udało zrozumieć to jeszcze:
Do Rampart były pomysły na Elfią łuczniczkę, czy też przyłączenie Czarodziejskiego Smoka
Do Castle był jakiś nie żołnierski pomysł na 1 level - Medyk
Do Dungeon jest jeszcze coś co nazwane jest Pescherokopatel i wygląda jak zmutowana Mrówko - Modliszka (?) oraz Tyfon (pomysł w miarę choć ja bym przerzucił go do Inferno).
Ktoś sugerował również wielookiego stwora którego bym nazwał Argus od nazwy mitologicznego Olbrzyma o stu oczach
A do Conflux takie dziwne pomysły jak na Żywiołaki Błyskawicy, Kolców (drzewny), Plazmy i z bardziej sensownych Ptak Lodu (coś jak lodowy Feliks) oraz Gargantua z H IV
Jednak znalazł się jakiś pomysł na jednostkę do Inferno (poza Piekielnym Rumakiem). A był to Belzebub (tylko na angielski to Fiend, więc nie wiem jakby to na ten język przetłumaczyli)
Jeszcze ktoś wymyślił Gladiatora (murzyna) jako ekstra jednostkę do zakupu na targu niewolników.
A ponadto są pomysły na 8 levele dla miast. Tak np. dla żywiołaków miał być jakiś Żywiołak łączący wszystkie żywioły.

I jeszcze coś
Owa Kwasowa Żaba do Fortiess może być podobna do Murloka z Warcraft III


Permalink

Vendral

Nie znam się na rosyjskim ale na tym linku o jednostkach z Twierdzy - Stonghold (jak napisałeś) jest raczej temat jednostek do Cytadeli - Fortiess
Gdzie jak się wydaję:

Masz rację. Zasugerowałem się tłumaczeniem nazwy tematu. ^^, Przepraszam wszystkich za błąd.

Drakolicz

Na siłę, skoro są już żywiołaki magii, można jeszcze wcisnąć do Wrót żywiołaki światła i ciemności.

Żywiołak ciemności powinien być ulepszeniem Żywiołaka światła, ponieważ (jak napisał Pratchett) "[...] ciemność jest szybsza niż światło, a to ze względu na zdolność tak szybkiego usuwania się światłu z drogi.".

Ciekawi mnie jedna rzecz - czy alternatywy będą mieć w zamku własne siedliska, czy będą "mieszkać" u kolegów z tego samego poziomu?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

My Key

Ciekawi mnie jedna rzecz - czy alternatywy będą mieć w zamku własne siedliska, czy będą "mieszkać" u kolegów z tego samego poziomu?

Dla mnie raczej oczywistym jest to, że pewnie będą "mieszkać" w tym samym budynku (ew. zrobią jakąś dobudówkę do siedliska). Powód jest dość trywialny - gdyby alternatyw nie budować, miasto sprawiałoby wrażenie pustego. To oczywiście jest tylko moje zdanie.

BTW. My Key - wystarczy jedna linijka przerwy między cytatem a odpowiedzią, bo później post wygląda na nienaturalnie wydłużony.

Pozdrawiam.


Permalink

Gdzieś czytałem, że alternatywy będą możliwe do najęcia w tym samym budynku co jednostka standardowa. Nie pytajcie gdzie czytałem, bo nie pamiętam, ale jestem pewien, ze było to wiarygodne źródło bo innych nie czytam :P

Co do poziomu alternatyw to też gdzieś wyczytałem o tych dwóch:
Giermek <=> Gryf
Leprekaun <=> Krasnal


Permalink

Do mojego poprzedniego postu to dodam, że:
- zastanawiano się nad umieszczeniem Trolla w Dungeon (chociaż raczej będzie w Stronghold)
- do miasta Conflux był jeszcze pomysł na alternatywę: Błędny Ognik (pewnie ten z Warcraft III)
Do postu Dagona
- Giermek na poziomie Gryfa (3) niesamowite, tylko ze względu na 1 poziom chłopa dałbym go na 2 poziom ale żeby aż na 3 ?
- Leprekauna (po polsku chyba Leprechauna bo nie podkreśla się ?) zamiast Krasnoluda, młot kontra laska (czy coś tam innego). Eh, coś nie bardzo. No chyba że uznali że Driada musi być słabsza niż Leprechaun (i być nie na 2 lecz na 1 poziomie)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Vendral

- do miasta Conflux był jeszcze pomysł na alternatywę: Błędny Ognik (pewnie ten z Warcraft III)

Raczej ten z MM8 - mają trochę bliżej.


Permalink

Troll powinien być w Cytadeli. Trolle były mieszkańcami Tatalii w MM7.
A czytał ktoś o alternatywnych jednostkach nowych miast, np. Cove?

Permalink

Do Draklicz
Na razie krótko
W temacie o alternatywach do nowych miast, alternatywy te były nie rozróżnialne od normalnych jednostek (no może po za Kronwerk).
Dokładnie to jest tak:
- W Cathedral z tych jednostek co widziałem grafiki to brakuję ul. 7 poziomu (nie mówiąc już o 8 ), oraz dwóch alternatyw - jest jedna 1 poziomu bez ulepszenia.
No ale to miasto to ma dojść na końcu
- W Cove brakuje alternatyew, ale jakby przerzucili alternatywy z innych miast jak np. Kappa albo dogadali się z tymi co robią inne morskie miasta to nie powinni mieć problemu
- W Kronwerk po screenach na forum HC wydaję się że wszystko jest gotowe (jak się przyjrzysz to zauważysz że na jednym są alternatywy bojowe - wojownicy, a na drugim alternatywy inne - np. Krasnolud z "działem", Coś jakby Kozica Górska ?)

Odnośnie Trolii
To jak dla mnie mogą być gdziekolwiek będzie brakować sensownej 3 alternatywy (oczywiście mając tu na myśli miasta - Rampart,Conflux,Fortiess,Stronhold,Dungeon). A od tego gdzie będą powinien zależeć wygląd ich ulepszenia.

Do Invictus
Pewnie masz rację...


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Wiadomo coś na temat tego dodatku? Chodzi mi głównie o to, kiedy wyjdzie :).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2009, Ostatnio modyfikował: Filus