Imperium

Behemoth`s Lair

Wasze Strategie w Heroes III

Permalink

Opiście wasze Strategie, którymi gracie w Heroes III.
Dam przykład z Prostej Strategi Twierdzy.
Robie szybko Kapitol.
Wybuduwuje wszystko by mieć Behemotów, potem je ulepszam na Starożytne.
Rekrutuje 30 Starożytnych Behemotów, 250 Uruków i już mam 40% Szans na wygraną.
Jeszcze robie z 2-3 Zwiadowców i Bohatera Maga, daje mu głównie Ptaki Gromu i Ogrów Szamanów.
Zwiadowcy zbierają Armie z jednostek, które chcą sie przyłączyć.
Na Obronie dam jeszcze jakiegoś Bohatera z odziałami które zostaną.
Cyklopy rzadko robie, a jak robie to do niszczenia murów.
Opiście też swoje strategie :)
Pozdrawiam.


Permalink

W sumie to tak, ale ten temat jest o Strategiach Wojennych, a tamten o Rozbudowie :)


Permalink

Temat póki co zostawię, ale proszę się trzymać wytycznych, znaczy tutaj mówimy o strategii wojennej (prowadzenie walk, ustawianie wojsk, werbowanie jednostek - które i w jakiej kolejności). Jak temat się rozwinie nie tak, jak trzeba nieco się go "przebuduje"...


Permalink

Szczerze uważałbym z tym tematem, o dość ściśle wiąże się z ww topikiem.;]


Permalink

@ Wilcarz
Co do Twojej strategii twierdzy, wydaje mi się, że jest ona ciut idiotyczna. Nie próbowałem tak grać, ale wg mnie rozwój zdarzeń na trudności wyższej od normalnej będzie taki:
- Twój hero z A. Behemotami i Urukami nie będzie miał szans przy żadnym oblężeniu i małe szanse na wygranie pojedynku z innym hero (wygląda na mniej niż 40%, ale nawet 40% to mniej niż połowa). Rezultat: 0 zdobywania zamków, a nawet jak wygra to zostanie Ci tak mało ludzi, że rozwali Cię hero 1 lvl z tawerny :P
- Hero broniący zamku może sobie powąchać kakao, kiedy przybędzie armia przeciwnika ^^ Tak, i tak przegrasz, dlatego przydadzą się te Twoje niższe lvle do hero nr.1
- Hero mag bojowy również nie ma za wielu szans, kiedy trafi na jakiegoś przeciwnika (mówie cały czas o innych bohaterach).

Rezultat: Nie przesuwasz linii frontu, wróg weźmie Cię od tyłu; Nie warto rozdzielać jednostek
Spostrzeżenia: Zanim stworzysz i ulepszysz 30 behemotów to trochę potrwa, wróg się nabaja zanim wypuścisz bohaterów w obieg :P

To tak ode mnie


Permalink

Rozumiem, ale jak sam napisałem to był przykład Prostej Strategi :P
Ale dzięki za ostrzeżenia :)


Permalink

Zasada nr1: Lepiej żebyś miał to ty, niż twój przeciwnik. Nieważne, że mam już 5 tartaków i widzę na mapie szósty pod flagą przeciwnika, ważne że jak go zajmę przeciwnik będzie miał jeden mniej. Bardzo efektowna zasada, z pozoru wydaje się durna, ale na własnej skórze można się przekonać jak bardzo daje w kość. Jest to główna taktyka jaką stosuję.


Permalink

Ja tworzę jednego (ewentualnie dwóch, na dużej mapie) głównego bohatera, jednego wspomagacza, tzn. bohatera, który co tydzień zanosi głównemu nowe jednostki. Głównym tylko bije, a pomagier przejmuje i zbiera. Przynajmniej na początku :P


Permalink

Strategia z Bastionu, zamku, którym moim zdaniem gra się bardzo łatwo na poziomie wysokim (mapa XL):

1 Tydzień-kupuję nowego bohatera i buduję Ratusz,Zamek.
2 Tydzień-Kapitol i armię do Entów
3 Tydzień-Skarbnica i staram się smoki
4 Tydzień-Smoki, gildia magów, po 5 tygodniu ulepszenia.
+6 tydzień-rozbudowuję resztę zamków, kupuję więcej bohaterów. Gelu/Ellesharem/Kyrre staram się mieć już 20lvl, resztą max. 5. Strategia się nie zmienia. Jeśli mam Gelu, to mam 2 oddziały strzelców i smoki w środku. Kyrre i Ellesharem całą armię. 1 bohater służy do ekspansji, reszta chodzi po młynach, siedliskach i broni zamków.
Dalej strategia się nie zmienia, cały czas ekspansja 1 bohaterem lub wieloma w zależności od ilości zamków.