Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink

Auć, chyba mi się oberwało za wcześniejszą krytykę nie moich miast :o

Zanim jednak ustosunkuję się do postu Serafa
Informuję, że przez umieszczenie szkieletu miasta Preserve (konkretnie przez elfy), zauważyłem niedopatrzenie w zdolności widzenie dusz jednostki z miasta Stronghold o nazwie Derwisz (i w jego ulepszeniach). Tzn. poprawiłem ją przez dopisanie że nie tylko umożliwia niwelowanie zdolności duchów ale również demaskuję jednostki niewidzialne oraz kamuflujące się.

Do postu Serafa (część pośrednio do Hellscreama zaznaczę napisem [color=#EF2929]uwaga do HELLSCREAMa również[/color])

Seraf

Hmm... powiem Ci jedno, Vendralu... Twoje miasta mają coś z "czwórki"

- Moje miasta będą mieć dopiero coś z H IV jak opisze dochodzące do nich jednostki dla 1 dodatku (ponieważ te jednostki jak już pisałem wcześniej będą równolegle w mieście jak jednostki w H IV, z tą różnicą że zbudowanie siedliska 1 rodzaju jednostek nie wyklucza 2 rodzaju jednostki dla tego samego poziomu).

Seraf

Każda jednostka znacznie różni się od drugiej, jest często z zupełnie innej bajki. Z jednej strony dobrze, że Twe jednostki to nie siedem krasnoludów, każdy w innym wdzianku, z inną bronią i na innym niedźwiedziu. Jednak z drugiej strony troszkę... tracą przez to klimat?

- Szczerze mówiąc, właśnie jednym z moich głównych celów w tworzeniu miast jest właśnie to żeby każda jednostka różniła się wyraźnie (znudziło mi się granie przekolorowanymi jednostkami o bardziej "powyginanej" broni, i tu o dziwo jak sobie myślę o H V to stwierdzam że najbardziej do mojej koncepcji zbliżyło się miasto Haven [? Szok ?] )
- odnośnie klimatu to akurat od miasta Preserve bardziej klimatyczne jest tylko Inferno i Necropolis, chociaż University (miasto magów) oraz Metropolis (miasto "powiedzmy" rycerzy) są zbliżone do niego. No już wiadomo dlaczego najmniej klimatyczne jest Stronghold.

Seraf

Eeeeh, nie chcę już krytykować, ani gadać o czerwiach.

- Z Czerwiami to wyjawię Ci Seraf że początkowo miały być organicznym odpowiednikiem pojazdu do przemieszczania się pod ziemią, ale w końcu stwierdziłem, że jest za silny na specjalistycznego wierzchowca dla miasta Stronghold (owe dziwaczne wierzchowce są przewidziane jako innowacja dla dodatku 1). I tutaj mogę pocieszyć wielbicieli Rdzawych (inaczej brązowych, a u mnie Pustynnych) Smoków że jest szansa na pełnienie przez nie funkcji specjalnego wierzchowca dla 1 dodatku (ale to nie jest pewne bo póki co to są na rezerwie, miejsca obstawionego przez inne stworzenie :( )

Seraf

Mimo to w sposób tak brutalny niszczysz ustalone schematy, że nawet uważam, że czasem przesadzasz. ;)Roślinka, która zabijała wrzaskiem przywiązane doń psy przeistacza się w piękną niewiastę, która opiekuje się drzewami i zwodzi mężczyzn.

- małe wyjaśnienie specjalnie dla Serafa odnośnie Mandragory i Driady. Więc Driada w moim Preserve nie ma za wiele wspólnego z driadą z H V (tzn. jedyne co ją łączy to latanie, chociaż właściwie nie bardzo bo ta z H V lewituje, oraz umiejętności, ale nie wszystkie). Oczywiście nie jest też Driadą z innych części Hommm (tutaj nie powinno być wątpliwości bo jest wyraźna różnica w nazwie, zresztą jednostki o nazwie Pixie i Sprite będą ale w innym z moim miast). Odnośnie wyglądu mojej Driady to powiem tak że w mitologi są to żeńskie duchy drzew, o których wyglądzie nie za wiele piszę (współczesne wyobrażenie opisał nam Sapkowski w Wiedźminie). Dlatego w ramach pewnej nowatorskości moje driady są krzyżówką rośliny z żeńską formą człowieka które posiadają owadzie skrzydła (siatkoskrzydłych ale to niewiele mówi, ewentualnie mogą być więc prostoskrzydłe - np. pasikoniki, szarańcza). Trzeba przy tym dodać że ich płeć nie jest za bardzo ewidentna (nie mają zauważalnych piersi ani tak ewidentnej kobiecej sylwetki, nie jest więc tak jak u typowych Driad z gier gdzie ich wielkie piersi "wykrzykują: I am Woman !" ).Na koniec tego wątku to przyznam że Mandragory są dużo bardziej humanoidalne niż w legendach (gdzie nie są aż tak bardzo ruchliwe ;) )
Oraz wyznam że dla 2 dodatku przewiduję jednostkę będącą alternatywą dla Driady, a będzie to (dla odmiany) męski duch drzew Badnjak (jednostka nielatająca, "Dzrzewko-człek")

[color=#EF2929]uwaga do HELLSCREAMa również[/color]

[color=#F57900]

Seraf

Trzy smoki walczą u boku Warcraftowych Gnolli i Hydralisko - modliszek

- Na temat Gnolli ustosunkuję się jak odniesie się do ich wątku w moich miastach ekspert od Gnolli czyli HELLSCREAM
[/color]

Seraf

i Hydralisko - modliszek (Hydraliszek?).

- Wypadku Modliszek (Giantis) to krzyżówka ta przypominałaby najbardziej stwora z Epizodu II Gwiezdnych Wojen Atak Klonów który miał rozpłatać Obi-wan-kenobiego na planecie Geonosis, a ostatecznie został jego "rumakiem" (jak ktoś oglądał to powinien już wiedzieć o którego stwora chodzi). I co najważniejsze podobnie jak ten stwór oraz jak rzeczywisty owad zwany Modliszką Giantis jest zielona, więc w klimat leśnych stworzeń raczej się wpasuję (tak mi się wydają ? ). A jest niezbędna bo to ona właśnie ze swoim ulepszeniem jest jednostką przeciwstawną do Scobry i Serket (teraz to już chyba powinieneś Seraf wpadnąć na trop ulepszenia Giantis, tak jest to jest to co myślisz, więc może lepiej nie myśl bo będziesz mieć koszmary o Owadopolis ;) )

Seraf

Tolkienowski "piesek" przeistacza się w syna boga kłamstw, potwornego Fenrisa - a to wszystko na trzecim poziomie. Coś mi tu zgrzyta, ale nie do końca wiem co.

- Z Wargiem i Fenrisem to jak zauważyłeś wachałem się czy dać w formie Fenris -> Warg do miast Stronghold czy też w formie Warg -> Fenris do Preserve. A wynikało to z dylematu czy Centaur ma mieć łuk czy też tylko włócznie. Ponieważ zdecydowałem się że będzie mieć łuk, (latajacy) Lamassu z łukiem nijak mi pasował do Preserve (bez łuku jeszcze uchodził) i tak dostał się do Stronghold. Niewiem ? Może powinienem zrobić głosowanie na forum. A tak póki co Warg z Fenrisem wylądowali w Preserve. I już nawet przygotowałem wyjaśnienie w jaki to sposób Wargi zostały opuszczone przez barbarzyńców co w efekcie doprowadziło do cofnięcia mutacji części ich z powrotem do Wilka, tylko dużo większego którego nazwałem Fenrisem (choć poza wyglądem z mitologicznym Fenrisem nie ma za dużo wspólnego). Mniejsza z tym, tyle razy już zmieniałem swoje wersje miast że i tym razem mogę wszystko odkręcić, także w najbliższym czasie założę temat z ankietą czy Centaur powinien mieć łuk - aby utwierdzić lub porzucić przekonania związane z tym wątkiem.
- W tym wątku to tylko tyle jeszcze dodam że jak zobaczysz Seraf umiejętności Elfów z Preserve to zrozumiesz dlaczego Warg z Fenrisem jest tylko na 3 poziomie. A na innym nie będzie bo jak dla mnie pancerz olbrzymich owadostworów jest twardszy od skóry futrzaków takich jak Fenris. Zresztą jak zastanowisz się czemu jednostka o sile przeciętnego człowieka którą jest Rozbójnik [Rogue] i jego ulepszenie Mameluk jest u mnie zaledwie na 1 levelu to zrozumiesz jak nikłą sile w mojej wizji świata Heroes stanowią nieuzbrojeni w magię bądź przynajmniej w pancerz ludzie (inna sprawa że Mameluk jest ze względu na rozmiary właściwie jedną z najbardziej wytrzymałych jednostek 1 levelu, dorównywać lub przewyższać go będą tylko jednostki 1 levelu z Metropolis)

Seraf

I skoro się pytałeś, czy tworzyć nowe miasto, czy ulepszyć stare to zrozumiałem, że naprawdę Ci zależy na odpowiedzi.
No nic.

- Odnośnie pytania czy tworzyć nowe miasto czy też ulepszać stare to źle go Seraf sformułowałeś (a może zrozumiałeś ? ). Bo ja się pytałem czy przejść do tworzenia nowego miasta (z propozycją na Preserve i Univesity ze względu że tak jak Stronghold są neutalne) czy też kontynuować tworzenie poprzedniego (Stronghold) przez opisanie jednostek i innych zmian jakie dochodzą do niego dla dodatku 1. I na tak sformułowanym pytaniu oczywiście mi zależało, ale w momencie kolejnych modyfikacji listy jednostek dla miast stwierdziłem że bezpieczniej będzie przejść do następnego miasta (przedstawiając jego podstawowe jednostki z którymi nie ma problemu, wyjątkiem potwierdzającym regułę jest - Warg i Centaur :( )

Seraf

No nic. Jestem stary, brzydki i czepialski. I to w sobie lubię.

- To czy jesteś stary, brzydki i czepialski to nie mnie oceniać ;)
Next ->

Seraf

W przeciwieństwie do "fantastyko - wycinanki", która jest przyjemna, ale w taki sposób można stworzyć setki miast, wrzucając orków i elfy do jednego worka, tylko w innych proporcjach, albo wzorując się na innym tworach fantastycznych, "bo mi pasuje wygląd".

- Czy mi się wydaję, czy Seraf mnie posądził o "fantastyko - wycinanki". Więc, odpowiadam że może i są to "fantastyko - wycinanki", ale po ich opisie powinieneś (Seraf) zauważyć że nie są kalką swojego oryginału. Ponadto opisuje do czego moje jednostki są podobne aby lepiej można było wyobrazić sobie moją koncepcję (powinieneś wiedzieć że bez obrazku nawet najlepiej zrobione jednostki nie przemawiają do kogoś kto o nich czyta, ja więc daję namiastkę tego w postaci nakierowania wyobraźni czytelnika opisów prze napisanie do jakiej możliwej do poznania przez niego formy są one podobne). I jeszcze odnośnie możliwości stworzenia rzekomo setki miast moim sposobem to jest to niemożliwe gdyż:
- Jak już pisałem zrobię tylko 9 miast, ograniczonych do jedynie 30 jednostek (+ 1 specjalna tylko w kampanii).
- Także jednostki te są starannie wybrane z przede wszystkim rożnych części Heroes (żeby nie było że z innych gier). Oczywiście dodałem też nieco nowych pomysłów, które mi się spodobały i uważam że nie są zbytnim przegięciem (choć przecież przegięcia jednak występowały w grach z serii M&M)
Na koniec powiem że jak Seraf ułoży sposobem "fantastyko - wycinanki" swoje kilkanaście miast o tak różniącym się jednostkach jak w moich miastach to uznam że cuda się zdarzają :o . Już nie mówię o setkach miast bo na to nie wystarczy nawet cud ;)

Seraf

Pozdrawiam, Vendralu :)

Też pozdrawiam ! Szczególnie jak doczytałeś do końca ten post :)


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Zamek
1.Chłop, Silny Chłop, Milicjant.
2.Zwiadowca, Zwiadowca na koniu, Tropiciel.
3.Rzymianin,Legionista, Gladiator.
4.Łucznik,Łucznik na Koniu, Kusznik
5.Drwal, Drwal Królewski,Topornik.
6.Wojownik,Miecznik,Mistrz Miecza.
7.Rycerz, Rycerz na Koniu, Kawalerzysta.
8.Kryształowy Smok, Królewski Smok ,Szkarłatny Smok.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Batista

Permalink

Podoba się moje miasto? Jeżeli tak to pisać, a jak nie to coś poprawie tylko powiedzcie co? Oki?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Batista

Permalink

Moim zdaniem twierdza w HVI powinna wygladac tak:
1-goblin
2-ork(strzelec)
3-ork wojownik
4-ogr
5-troll
6-cyklop
7-behemot


Permalink

Batista

Zamek
1.Chłop, Silny Chłop, Chłop z mieczem.
2.Zwiadowca, Zwiadowca na koniu, Tropiciel.
3.Rzymianin,
4.Wojownik,Miecznik, Ryczerz.
5.Drwal, Drwal Królewski,Topornik.
6.Ryczerz, Rycerz na Koniu, Miecznik.
7.Łucznik,Lucznik na Koniu,Kusznik.
8.Kryształowy Smok, Królewski Smok ,Szkarłatny Smok.

No cóż, Twój "zestaw" jest nieco dziwny, Batisto... Z tych powodów:

Po pierwsze. Heroes VI powinien posiadać dosyć wygodne poziomy jednostek, A 8 poziomów napewno tu nie pasuje.

Po drugie. Wszystko, co dotyczy nazw jednostek - Nazwa "Chłop z mieczem", lub "Zwiadowca na koniu", to trochę dziwne nazwy, nieprawdaż?

Po trzecie. Łucznik - niemal najsilniejsza jednostka? To chyba absurd! No i - aby mieć jakiegoś strzelca w armii trzeba prawdopodobnie wydawać wprost masę kasy...

Po czwarte. Co ma piernik do wiatraka, a konkretnie - Rzymianin do chłopa lub drwala... :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Sorry Hiro ale wprowadziłem małe poprawki! Może mi kiedyś powiesz jak dobrze zrobić i zjednoczyć jednostki.


Permalink

Po pierwsze Batisto naucz się nazywać jednostki historyczne.
Chłop... normalne.
Silny chłop - no, powiedzmy.
Chłop z mieczem - nie wiem czy zauważyłeś na historii, że miecz nie był bronią, którą każdy może się posługiwać gdyż jest droga. Nawet jak masz miecz trzeba umieć się nim posługiwać, więc po treningu owy chłop staje się zbrojnym, nie ma formy pośredniej.
Zwiadowca - jak dla mnie pasuje do zamku.
Zwiadowca na koniu - widziałeś kiedyś konnego zwiadowce? Wątpię.
Tropiciel - jak ze zwiadowcą.
Rzymianin - chłop, gladiator, legionista, zawodnik olimpijski?
Mocny Rzymianin - chodzi o procenty?
Gladiator - ujdzie.
Achilles - wiesz, że Achilles był z Grecji?
Nie śmiertelny Achilles - ortografia i fakt, że nie znam innego Achillesa, zresztą czy jak jest nieśmiertelny to da się go pokonać?
Wojownik - jaki wojownik? Wojownikiem może być każdy, od barbarzyńcy z kijem po czempiona.
Miecznik - patrz: chłop z mieczem.
Rycerz - też, jaki rycerz? Krzyżowiec, Paladyn, może jeszcze jakiś inny? Zbyt ogólne.
Drwal - owszem w średniowieczu do armii zaciągani byli drwale lecz wątpię aby byli lepiej wyszkoleni od rycerzy.
Drwal królewski - czy w pałacu zatrudniano drwali jako strażników?
Topornik - nie nadaje się na ulepszenie drwala.
Rycerz - była już taka jednostka. Prawda?
Rycerz na koniu - brzmi prymitywnie, na koniu jeździła kawaleria w tym czempioni. Warto by było abyś nazwał jakoś tą jednostkę.
Miecznik - jak drugi rycerz.
Łucznik - nie wiem czy jest potężniejszy od rycerza.
Łucznik na koniu - Konny łucznik, tak się nazywa ta jednostka.
Kusznik - ukradli mu konia?
Kryształowy smok - jak dla mnie nie do zamku ludzi, tak samo ze wszystkimi pozostałymi smokami.


Permalink

A oto moja propozycja:

Frakcja "Wrota Niebios":

1. Driada -> Sylfida - podobnie jak w HoMM3, lepsza wersja rzuca drobne czary rodzaju "szczęścia";
2. Leprekon -> Amor - coż, trochę dziwne delikatnie mówiąc, ale wg mnie te stwory pasują tu... ten pierwszy przynosi szczęście, a drugi oprócz tego rzuca coś w rodzaju "rozproszenia".
3. Żywiołak powietrza, Żywiołak burzy - ten drugi potrafi wzniecać burzę na polu bitwy, na której giną niektóre jednostki pierwszego poziomu. Na sojusznicze jednostki działa tylko 5% siły czaru.
4. Elfickie duchy -> Elfickie dusze - będzie to mocny punkt tego zamku - władają czarami, podobnie jak druidzi/magowie. Będą wyglądać jak świetliste kule.
5. Duchowy strażnik -> Duchowy obrońca - Będzie, jak nazwa wskazuje, wspierał sojusznicze jednostki, np. Podnosząc im morale i obronę.
6. Anioł -> Archanioł - Zwyczajnie, jak nakazuje tradycja w Heroesach - Mocny, ale nie do przesady. Tutaj z obniżonymi trochę atrybutami (Nie potrafi wskrzeszać).
7. Seraf -> Rzecznik (Władca) Niebios - Najlepsza jednostka w grze, o ile ten pierwszy nie jest zbyt mocny, ten drugi to potęga.

Możecie mówić, śmiać się, że moja propozycja jest dziwaczna, ale ja myślę, że się nadaje - Od kolejnej części Heroesów, czyli "Szóstki", oczekuje przełomu w armiach - teraz smoki, championy, itp. nie będą najmocniejsze, lecz ich miejsce zajmą znacznie silniejsze jednostki. I takie jest moje zdanie.

P.S. jeszcze podeślę propozycje innych frakcji.

Permalink

Tak, tak Hiro trochę dziwaczne. :)
Ale nie mam większych zastrzeżeń oprócz tego, że nie można mówić o najlepszej i najgorszej jednostce w grze. Wszystko zależy od użycia jednostki i rozważnej decyzji podczas walki.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Hmm, od czego zacząć?
Vendralu, jeśli traktujesz mój post jako odzew na krytykę poprzednich miast przez Ciebie, to wiedz, iż jesteś w wielkim błędzie. Po prostu oceniam, więz luz. ;)
Jeśli chodzi o porównanie do "czwórki" - chodziło mi raczej o pewną "różnorodność" jednostek, kojarzącą się z tą właśnie częścią.
Hmm, "Metropolis"? Nazwa co najmniej dziwna. A co najwyżej nie pasuje w roli miasta rycerzy. Ale tu panuje spora dowolność, więc spokojnie.
Hmm, pomysł z Czerwiami jako podziemnymi wierzchowcami niezwykle mi się spodobał. Naprawdę oryginalny i dobry pomysł. Ja na przykład ostatno znalazłem wymarzonego wierzchowca dla bohatera Orków do mego projektu:
http://1.bp.blogspot.com/_XP02UceMHxM/SY-1cIhfl4I/AAAAAAAAAAk/yTlUQujWpV8/s1600-h/FredRam_BlackRockProject_OgreBehemot_color.jpg
Czy jestem konserwatystą, jeśli boję się zamienienia HVI w Spore? Bo choć mnie również nie pasuje brak zróżnicowania i schematyczność jednostek, nie przesadzałbym tak z innowacjami. Myślę tu np. o Driadzie, istoty, do której mam znaczny sentyment.
Moje koszmary ograniczają się ostatnio do wypadania z okna, mam zbyt "płytką" wyobraźnię, aby śnić o Owadopolis.
A co do Wargów i Fenrisa - bardziej mi chodziło o dobór nazwy. Władca Pierścieni kontra Ragnarok. Oryginalnie, nawet za bardzo ;). A co do Centaura - jasne, czemu nie?
Źle zrozumiałem, sformułować nie mogłem. Mea culpa.
Nie zgodzę się. Czytałem opisy tak dobrze zrobione, że mogłem niemal tych jednostek dotknąć. I były stanowczo bez obrazków.
Wybacz, mam wystarczająco problemu ze swoim schematem w 21 miastach, żeby próbować innego. Ale może kiedyś. ;)
Ponownie pozdrawiam, Vendralu.

A teraz sprawa numer 2:

Batisto, błagam, zastanów się więcej niż 2 minuty nad jednostkami. Bo to jest mniej więcej coś takiego:

1. Elf, Zwinny Elf, Elf z Włócznią
2. Elf Łucznik, Elf Konny Łucznik, Myśliwy
3. Hoplita, Spartanin, Herakles, Nie pokonany Herakles
4. Strażnik, Gwardzista, Obrońca
5. Górnik, Górnik Cesarski, Kilofnik
6. Obrońca, Obrońca na Gryfie, Mistrz
7. Łowca, Łowca na Gryfie, Tropiciel
8. Zielony Smok, Złoty Smok, Różowy Smok

Dobra, 2,5 minuty. Ale musiałem sprawdzić, gdzie u Ciebie występują powtórzenia i szczególnie dziwne nazwy. Nie mówiąc o braku jakiejkolwiek charakterystyki. Brak mi słów. I to wcale nie komplement. Przysiądź nad tym trochę dłużej, rozpisz sobie w Notatniku lub na kartce. Naprawdę pomaga, a słownik nie boli. ;)

Broghild, tego to ja już nie skomentuję nawet. Wybacz szczerość, ale to jest 10 sekund roboty. ;/

Hiro, akurat ilości poziomów się nie trzeba czepiać, nie wiemy ile ich będzie w HVI. Ja przygotowuję miasta z 9 poziomami jednostek i jakoś niekoniecznie biję się po tym laptopem w głowę, wrzeszcząc: "Zły Zgredek, Zły Zgredek!".
Ale dziękuj ę Ci za te łagodne słowa o mieście Batisty, ja tak nie umiem.

Eh, a potem będzie, że się wyżywam za niepowodzenia. No cóż, pozdrawiam wszystkich. ;) I do roboty, lenie! <powiedział największy leń>


Permalink

Nekropolis:

1.Szkielet Orka, Szkielet Orka Z Łukiem
2.Zły Wartownik, Cień, Upiór.
3.Zombie, Wojowniczy Zombie.
4.Zły Wartownik, Cień, Upiór.
5.Szkielet Wyverny,Szkielet Smoka Szkarłatnego, Szkielet Smoka Cienia
6.Wampir,Alp,Nosferat.
7.Lisz,-Arcylisz, Demilisz.
8.Upadły Rycerz, Upadły Czempion, Upadły Król.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Batista

Permalink

Ajć, jak widzę, za późno wysłałem poprzedniego posta.
Batisto, zmiłuj się! Bo naślę na Ciebie Ogra z Siekierą, Orka z Lampką Nocną i Goblina z Piłą Mechaniczą 4. :P


Permalink

Batista

Nekroposlis:

1.Szkielet Vyverny,Szkielet Smoka Szkarłatnego, Szkielet.
2.Czarny Smok,Demoniczny Smok, Demon.
3.Zombie, Wojowniczy Zombie.
4.Zły Wartownik, Czarny Charakter, Władca Czrnych Charakterów.
5.Orc, Orc Szaman, Orc łucznik.
6.Ogr, Ogr z toporem,Demoniczny Ogr.

Batista, to są żarty? Obecna propozycja jest chyba jeszcze bardziej śmieszna niż poprzednia! Szkielet smoka mocniejszy od zwykłego szkieletu? I to jeszcze 1 poziom... A Czarny Smok słabszy od zombiego :P.

Orki i Ogry w ogóle nie pasują do mrocznego klimatu nekropolii. Nazwy - są równie dziwaczne, jak poprzednio. Widać na pierwszy rzut oka, że dużo nad tym nie pomyślałeś.

Permalink

szkielet Vyverny - myślę jednak bardziej ta jednostka nadawała by się na wyższy poziom.
szkielet smoka - nie wiem czy nieumarli ewoluują.
szkielet - jak wyżej.
czarny smok - w nekropolii?
demoniczny smok - to nekropolia czy Inferno.
demon - jak wyżej.
zombie - OK
wojowniczy zombie - przypominam iż zombie nie mają umysłu czyli również cech charakteru.
zły wartownik - w jakim sensie i czy z punktu widzenia innych mieszkańców miasta?
czarny charakter - ...
władca czarnych charakterów - jak wyżej.
Orc - piszę się przez "k" I CZY W NEKROPOLII?
Orc szaman - jak wyżej.
Orc łucznik - tak samo.
Ogr - to samo do wszystkich ogrów.

Złe poziomy jednostek, ich siał się nie równa. I pisz po Polsku.
Pozwolę sobie zauważyć iż MMVII w Deyji są gobliny jako podstawowe jednostki nekromantów.

Mam wrażenie,że Batista nie czyta innych postów oprócz swoich.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Co ja będę krytykował (znowu mi się za to oberwie :/ )
Powiem tyle
Batisto jak chcesz naprawdę robić dobre miasta to przeglądnij najpierw poprzednie strony tego tematu (przy najmniej wyrywkowo).
Na koniec podsumowanie:
- Nie skrytykuję Batisty (nie krytykuję nowicjuszy)
- Również nie skrytykuję Hiro, za bardzo nie skrytykuję
tzn. tyle: popracuj nad jednostkami 4 i 5 levelu oraz nad 6 i 7 bo tę pary są do siebie jakoś za bardzo podobne (albo mam zwidy ;) )

Hmmm... Po przeżyciach które mi się przytrafiły ostatnio w Obsydianowej Wyroczni muszę zrobić sobie mały urlop w tym temacie, także ciesze się że coś tu się rozkręca nawet bez mych wywodów :)


Permalink

Wydaje mi się, że Bathista robi sobie z jaskini po prostu jaja. Orkowie i ogry w jednym zamku ze szkieletami czarnymi i złotymi smokami, jakieś czarne charaktery i łucznicy na siódmym poziomie chłopie opanuj się :p. Trudno to przyznać ale te miasta są gorsze niż owadopolis (przynajmniej było bardziej pomyślane).
Ps. Chyba i ja zacznę wymyślać swoje miasta i tak nie mam co robić.


Permalink

Poprawiłem miasta. Nie są już takie idiotyczne. Za te pomysły przepraszam:(.


Permalink

Haha, a mi wróciła wena, co oznacza, że znowu będę robił jedno miasto tygodniowo. ;)
Wybaczcie, ale dzisiejszych miast nie mogę zaliczyć do najlepszych. Cieszę się z ożywienia, ale nie tego typu ożywienie miałem na myśli. Miałem nadzieję, że w ciągu takiego odcinka czasu jedynie Vendral coś przysyła, to znaczy, że reszta głeboko rozmyśla nad miastami. Dlatego chciałbym Ci, Vendralu, podziękować za dostarczenie pożywki dla oczu i powodu do dyskusji.
Panu Batiście i reszcie powiem tak - do pracy, rodacy! I to odrobinę bardziej wytężonej, błagam.
Pozdrawiam
Seraf.

P.S. Hiro, Twego miasta już nie skomentuję z braku czasu. Najwyżej później na PW napiszę Ci co o tym myślę, hm?


Permalink

Inferno:

1.Diablik,Imp,Niewolnik Demonów.
2.Żywiołak Ognia,Żywiołak Chaosu.
3.Ogar Piekieł,Cerber,Pies Zagłady.
4.Upadły Paladyn,Kapłan Chaosu,Heretyk.
5.Ork Chaosu, Dowódca Chaosu, Generał Chaosu.
6.Sukub,Królewski Sukub.
7.Czart, Piekielny Wojownik, Mistrz Chaosu.
8.Demon,Diabeł,Arcyiabeł.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2009, Ostatnio modyfikował: Batista

Permalink

Eeeeh. Batisto, sił do Ciebie nie mam. Twa "rasa" kipi chaosem, zarówno tym z dużej, jak i z małej litery. Nieco bezsensowne nazwy, brak jakiegokolwiek uzasadnienia, historii, nawet jednolinijkowego opisu. Upadek miastotwórczych obyczajów, ot co...
Błagam, Człowieku po Drugiej Stronie Monitora, przeczytaj swoje miasto jeszcze raz i udoskonal je ZNACZNIE.
Seraf.