Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink

Jakie czary mogą rzucać czarodziejskie smoki? Wymienię te co pamiętam: kula ognia, łańcuch piorunów, piorun lodowy pocisk. Czy coś pominąłem?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.02.2009, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Magiczną strzałę, deszcz meteorów ;]


Permalink

Migilet odpowiedź znajduje się w pytaniu nr 30.

Invictus

Przyznaję się, że nie czytałem całego tematu od początku, więc może takie pytanie już było...
Czy, a jeśli tak to w jakich sytuacjach możliwa jest egzystencja bohatera bez jakichkolwiek jednostek?

Jeden możliwy z przypadków jest w pytaniu nr 110.

Eru

czy jeżeli na mapie nie ma ani graala ani żadnego obelisku, to graal jest gdzieś ustawiany?

Dobre pytanie, logicznie rzecz biorąc jak nie ma oblisków to nie może być grala, bo nie ma mapy wskazującej jego miejsce. Jeśli by był to trzeba by było zorać prawie całą planszę aby to sprawdzić :) Nie wiem jak to nawet ztestować.


Permalink

Dragonthan

Nie wiem jak to nawet ztestować.

Mój pomysł: nie ustawiaj Graala, ani obelisków, zrób całą mapę z wody poza malutką wysepką, na której ustawisz bohatera i przekop ją całą.


Permalink

Invictus

Dragonthan

Nie wiem jak to nawet ztestować.

Mój pomysł: nie ustawiaj Graala, ani obelisków, zrób całą mapę z wody poza malutką wysepką, na której ustawisz bohatera i przekop ją całą.

hmm, teraz mi się skojarzyło: czy istnieje kod odsłaniający układankę? bo jeśli tak, to można by go spróbować wpisać


Permalink

NWCORACLE (dla SoD-a)


Permalink

Sprawdziłem tę niewiadomą z odkopaniem Graala bez obelisków. Zrobiłem mapę, na którą składały się tylko cztery pola powierzchni (resztę zajmowała woda), z czego jedno zajęte przez stojący tam kaktus. Ani jednego obelisku, Graala też na mapie nie ustawiłem, za to jako warunkiem zwycięstwa było jego zdobycie.

Po wpisaniu kodu nwcoracle pokazał się obrazek układanki, jednak żaden z jej elementów nie był odkryty tak, by ukazywał mapkę.

Przekopałem całą wysepkę (akurat wymagało to sześciu dni, a miałem na to tydzień) i na żadnym z trzech pól Graala nie było. Tak więc zagadka rozwiązana.


Permalink

110. (Dragonthan) Toczymy batalie. Przywoływamy żywioły do naszej armii, tracimy wszystkie jednostki oprócz przywołanych żywiołów, to samo robi przeciwnik. Jakie są możliwe następstwa tej bitwy?

Bez względu na to czy się wygra czy przegra, obydwaj bohaterowie zostają wyeliminowani z gry, zwycięzcy nie da się wykupić w karczmie jak po ucieczce czy poddaniu się.


Permalink

Jesli wygramy i zostaną nam same żywiołaki, to bohater jest bez armii.


Permalink

Nieprawda Haav. Kiedyś grałem sobie confluxem w scenariusz Tysiąc wysp i Gelare miał te czary przyzywania i w starciu z przeciwnikiem stosowałem je. I wszystkie moje wojska padły poza tymi przywołanymi. Pojawiło się okno wygranej bitwy, ale Gelare zniknął z mapy przygody.


Permalink

Hav sprawdziłem doświadczalnie jak Invictus. Zrobiłem mapkę z trzema wyspami, Na dwóch dałem po zamku niebieskim i czerwonym, w których był ratusz i tawerna. Na trzecią wyspę dałem bohaterów, Octavie i Jenove (są bohaterami nie magicznymi z tą samą specjalnością) dałem im po jednej nimfie i czar przywołania żywiołaka wody. W umiejętności dałem Mądrość na ekspert i magie ognia na ekspert, zdolności podstawowe ustawiłem obydwu na 10(każda cecha). Odpaliłem w multiplayerze. Zarówno po przegraniu jak i wygraniu walki bohater znikał jeśli stracił nimfy. Jeśli ci to pomoże to grałem na HoMM III złotej a żywiołaków przywołały obydwie po 40.


Permalink

Gwoli ścisłości dodam, że moje doświadczenia opieram na grze Singleplayer na oryginalnej Złotej Edycji H3.


Permalink

To obaj panowie powinni sprawdzić sobie, sytuacje gdy na polu bitwy zostaje tylko przywołany żywiołak i bohater się poddaje. Bo jeśli i tu wam nie zagra to, to chyba mamy inne wersje gry;P


Permalink

Irydus

Bez względu na to czy się wygra czy przegra, obydwaj bohaterowie zostają wyeliminowani z gry, zwycięzcy nie da się wykupić w karczmie jak po ucieczce czy poddaniu się.

Nie do końca prawda. Oto jeden z możliwych rozwiązań tego scenariusza:

Jeśli uciekamy jednym z bohaterów z walki mając w armii tylko przywołane żywioły, możemy wykupić herosa w zamku. Ma on wtedy w swoich szeregach bazową jednostkę z zamku do którego należy. Ciekawostką jest, jeśli zamiast uciec, poddamy się za kasę, płacimy 0 złota, a nasz bohater do wykupienia w karczmie nie ma wtedy żadnej jednostki.

Analogiczna sytuacja staje się po przeciwnej stronie. Jeśli zabijemy przeciwnikowi wszystko oprócz żywiołów i uciekniemy, będzie mógł on wykupić herosa z bazową jednostką ze swojego zamku, jeśli poddamy się za kasę, również go wykupi ale bez żadnej jednostki.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.02.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Miałem dziwnego buga w grze. grałem z dziewczyną w mapę 2 kraje. straciłem bohatera na legionie przeciwników. szkoliłem nowego i był dobry. ale po 4 miechach około kupiłem swego głównego z wszystkimi artefaktami i umiejętnościami. go nie powinno być w karczmie. jak to się stało? ktoś może podać jakieś racjonalne wyjaśnienie? czy to nietypowy bug?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.02.2009, Ostatnio modyfikował: Migilet

Permalink

To nie żaden błąd, ale normalna rzecz w grze. Po przegranej bitwie bohater wraca do puli bohaterów w tawernie i można go ponownie wykupić. Z tym, że pierwszeństwo ma przeciwnik (u niego najpierw się pojawia), a jeśli nie zostanie taki bohater kupiony, to po jakimś czasie można na niego się natknąć.
Masz w tym temacie pytanie odnośnie tego zjawiska.


Permalink

Dragonthan

Testy dla pozostałych zamków już wkrótce.

Dobra robota. Jeżeli mogę coś zasugerować to może następnymi zamkami mogłyby być Inferno i Forteca (bagna)?


Permalink

Na tego ghost hero są 3 sposoby:
1. Co napisał haav - poddać bohatera (za 0zł)
2. Strażnik graniczny, zadanie itp - mieć dokładnie tyle jednostek co wymagane
3. Dużo łatwiejsze do stosowania i uznane powszechnie za oszustwo - wystarczy odpowiednio przetransferować jednostki...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.02.2009, Ostatnio modyfikował: Filus