Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink

Sorry z tym Smoczym Faraonem. Pisałem z pamięci, a po zajrzeniu do notatek to miał być Starożytny Smok (smoczy Faraon jest tylko jeden). I jeszcze odnośnie tej jednostki nie napisałem w nawiasie że powstaje ona z Sok Arisa. I dostępna jest tylko w kampanii.
I jeszcze trochę wyjaśnień (pełne będą w swoim czasie):
Jest to szkielet całego miasta (30 jednostek), normalnie w opisie początkowo w mieście jest 14 jednostek (1 rodzaj z danego levelu), potem w 1 dodatku do gry przewidziane kolejne 12 (razem 25) i w 2 ostatnim dodatku 4 (razem 30) udziwniających grę (te dziwne ulepszenia).
Specjalnie dla Serafa:
- Derwisz to według mojej wizji kapłan w stylu egipskim (tylko że z kapturem), oczywiście w grze opisany zgodnie z realiami świata (bez nawiązań do Egiptu).
Derwisz ulepsza się na Mumie po zbadaniu starożytnych zapisków o nieśmiertelności. Od tej pory większość Derwiszy pozostaję w tej formie, jednak ci z nich którym siła i moce uzyskane nie wystarcza poszerzając swe umiejętności stając się Anubitami - wojownikami śmierci.
Jak z tego wynika Derwisz poszerzając swą moc staję się Nieumarłym, chociaż jest bardzo trudny, ale możliwy sposób by uzyskać taką a nawet większą moc zachowując życie. I z tym właśnie związana jest przemiana w Sok Arisa.
Mógłbym dalej to kontynuować, ale to wyjaśnię już przy opisie jednostek
- Z Scobra to taki pomysł, gdyż Skorpioczłek (skorpion z tułowiem człowieka) mi nie bardzo się podoba, wolę taką formę (bardziej drapieżna że się tak wyrażę)
- Połączenie wątków egipskich z barbarzyńskimi wynika z fabuły miasta (którą przedstawię po opisaniu miast, czyli nawet nie szacuje kiedy, tym bardziej że toczy się po historii Ashan, na innym świecie związanym z Axeoth). Mogę też przyznać się że stan rzeczy jest też z przyczyn technicznych (ograniczyłem się do 9 miast każde po 30 jednostek różniących się nazwą i wyglądem oraz oczywiście umiejętnościami w sposób wyraźniejszy niż w dotychczasowych Heroesach).

I na koniec: NIE są to miasta do mojej wizji zdarzeń z przed Rozliczenia


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Czuję się zaszczycony. ;)
Nie bierz tego do siebie, po prostu oceniam miasto... Nie rozumiem koncepcji przemiany Derwisza w Anubitę, i to jeszcze przez mumię. Podam Ci przykład:
"Anioł -> Smoczy anioł -> Niebiański smok
(...)Smoczy anioł to anioł, który zgłębiwszy wiedzę smoków, pokrył się łuskami, zyskał błoniaste skrzydła i zaczął ziać ogniem.
Niebiański smok to anioł, który jeszcze więcej tej wiedzy pozyskał i niemal całkowicie zamienił się w smoka, który jednak posługuje się mieczem." - przykład wymyślony naprędce. Rozumiesz już, o co mi chodzi? ;)
Scobra to naprawdę dziwna nazwa... cóż poradzić? Można nazwać jednostkę Żądlec lub Skorpioni strażnik. Nie są to chwytliwe nazwy, ale wiadomo o co chodzi. A jak tak się upierasz i Scobrę można przetrawić, nie jest to nic złego. Proponuję też sięgnąć do mitologii, bogini - skorpion to np. Serket.
A co do dziwnych, moim zdaniem, kombinacji jednostek, wystarczy po prostu je wytłumaczyć, dlaczego zrobiłeś tak, a nie inaczej. Po prostu za dużo kultur wymieszałeś, ale to tylko wg. mnie.
Po prostu lepiej by było, jakbyś dopracował to miasto...
Pozdrawiam
Seraf :)


Permalink

Dopracowane tak jak Seraf by chciał nie będzie bo:
- kiedyś robiłem statystyki, ale stwierdziłem że nie ma sensu ponieważ bez przetestowania w grze (co jest nie możliwe oczywiście) są tylko liczbami zwiększającymi się wraz z levelem jednostki
ps. po co robić statystyki skoro bez podania rekrutacji i uwzględnienia umiejętności bohaterów są tylko ślepym strzałem ich autora
- nie będzie tyle umiejętności ile by mogło być bo też związane jest z balansem. Zresztą przy wszystkich musiałbym określić które umiejętności miałaby jednostka od początku, a które zakupowałby gracz w budynku (oczywiście po wykupieniu wszystkich budynek można ulepszyć by stał się siedliskiem również ulepszonych stworzeń). Czyli będą omówione tylko wybrane umiejętności - (większość znanych już z wcześniejszych części )
ps. Wiecie ile czasu zajmowałoby stworzenie po kilku umiejętności (ok.3 w tym jedna wyróżniająca jednostkę) dla 270 jednostek ? Bo ja wolę nie wiedzieć
- nie będzie poszczególnych bohaterów (bo nie lubię tworzyć historii typowych dla bohaterów w multi player). Znaczy się klasy dla poszczególnego miasta będą (oczywiście po wyjaśnieniu czemu będzie ich 4 ). Choć też nie będę objaśniał wszystkich możliwych umiejętności bohaterów (będzie tylko ogólne wytłumaczenie, ponieważ bohaterowie będą mogli zdobyć wybraną część z dostępnych umiejętności, klasa daję im tylko pewną "darmową : umiejętność i pewne specjale zdolności do niej wraz z levelem niedostępne innym klasom)
ps. inaczej ma się sprawa w kampanii, do niej będą bohaterowie (oczywiście omówieni tylko fabularnie, nie technicznie)

Wioski: Moje miasta to koncepcja jak ktoś będzie chciał ją rozwinąć to nie mam nic przeciwko

I jeszcze do wątpliwości Serafa względnie krótko:
- Z Derwiszem wyjaśnienia będą bardziej szczegółowe jak opiszę jednostki. Mimo to nie wiem co jest trudnego w zrozumieniu tekstu o Derwiszu.
Na razie rzucę takie hasła: mumifikacja dająca wieczne nieżycie, mumia wielkiej mocy z okryciem głowy w kształcie szakala z sierpami w rękach
Ponadto zauważ Seraf że nie uwzględniasz tego że pomysły z mitologii egipskiej są przerobione na realia świata w stylu M&M gdzie np. Minotaury to cała rasa, gdy tymczasem w mitologii to jeden potwór
ps. po twoim poście to sądzę że i przemiany Sfinksa w Mantikorę nie rozumiesz
- Mógłbym zmienić nazwę Scobra, ale mi się ona podoba. A pomysł z Żądlec odpada. Scobra nie ma żądła bo zamiast zaodwłoku (ogona) ma ciało Kobry zakończone głową Kobry. Skorpioni strażnik też odpada bo nie będę powtarzał słowa strażnik ( a w innych pomysłach wyczerpałem zastępcze słowa znaczące strażnik). Serket może być ewentualnie za Scorpid (chociaż tutaj mi płeć bogini nie pasuję).
ps. ta jednostka nie może wypaść bo jest już powiązana z innymi na zasadzie powiązania Anioła z Diabłem, czy Dżina z Ifrytem

Wszystko odnośnie wyglądu, ulepszeń wyjaśnię przy opisach także ten szkielet miasta jest dla tych którym się nie będzie chciało ich czytać (więc i jego trzeba udoskonalić).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

To moje Miasta.

Ulepszenia są Alternatywne.

Zamek:
Poziom 1:

1.Pikinier(Słaba Jednostka, uzbrojona w Pike i Lekki Skórzany Pancerz)

1a.Halabardnik(Dobra Jednostka, uzbrojona w Cięzką Halabardę i Lekki Skórzany Pancerz)

1b.Strażnik(Średnia Jednostka, ale bardzo wytrzymała, uzbrojona jest w Lekką Halabardę i Ciężki Skózany Pancerz)

Poziom 2:

2.Łucznik(Wojownik z Długi Łukiem, Sztyletem i w Stalowym Pancerzu)

2a.Kusznik(Bardzo Dobra Jednostka uzbrojona w Lekką Kusze i Cięzki Stalowy Pancerz)

2b.Strzelec(Najlepsza Jednostka 2 Poziomu, uzbrojona jest w Ciężką Kusze i Stalowy Pancerz)

Poziom 3:

3.Zbrojny(Rycerz uzbrojony w Długi Miecz, Drewnianą Tarcze i Zbroje Płytową)

3a.Mistrz Miecza(Wojownik posługujący się dwoma Długimi Mieczami, w Zbroji Płytowej)

3b.Krzyżowiec(Potężny Rycerz posługujący się Dwuręcznym Ognistym Mieczem, ma na sobie Złotą Zbroje)

Poziom 4:

4.Gryf(Zwykły Gryf)

4a.Gryf Królewski(Gryfy Królewskie to najszybsze Jednostki w Imperium)

4b.Gryf Bitewny(Gryf Bitewny, od dziedzistwa uczony jest Bitewnego Pikowania, nie ma w nim sobie Równych)

Poziom 5:

5.Mnich(Mnisi, to Kapłani Imperium. Uzbrojeni są w Krzyż i Brążowe Szaty, znają podstawowe Zaklęcia Magi Światła)

5a.Kapłan(Kapłani, w Czarnych Szatach, uzbrojeni się w Krzyż, znają Zaklęcia Ofensywne Magi Światła)

5b.Hierofanta(Hierofanci to Magowie, którzy Wskrzeszają poległych w Bitwie)

Poziom 6:

6.Kawalerzysta

6a.Paladyn

6b.Czempion

Poziom 7:

7.Anioł

7a.Archanioł

7b.Anioł Zemsty
Następne potem, to będzie Bastion.


Liczba modyfikacji: 11, Ostatnio modyfikowany: 25.01.2009, Ostatnio modyfikował: Wilcarz

Permalink

W sumie to tylko puste nazwy i niema co oceniać. To są alternatywy czy trzy ulepszenia? Jedyne do czego mogę się przyczepić to ulepszenie mnicha na druida, do zwykłego zamku rycerzy jakoś to nie pasuje. Poza tym wszystko wygląda jakoś mało czytelnie jak jest od tak ustawione w słupku.


Permalink

Jak powiedział wyżej Kanther: Za mało danych. Daj jakieś umiejętności i krótki opis to zobaczymy ;) Najlepiej zacznij wymyślać "szkielet jednostki" a potem dopiero nadawaj im nazwy.


Permalink

Kanther

W sumie to tylko puste nazwy i niema co oceniać. To są alternatywy czy trzy ulepszenia? Jedyne do czego mogę się przyczepić to ulepszenie mnicha na druida, do zwykłego zamku rycerzy jakoś to nie pasuje. Poza tym wszystko wygląda jakoś mało czytelnie jak jest od tak ustawione w słupku.

Dobra poprawie to i dodam Opis Jednostek.


Permalink

Nie no zmieniłeś druida na biskupa, a to brzmi jeszcze gorzej.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2009, Ostatnio modyfikował: Kanther

Permalink

Ja podpisuję się pod słowami Shaggy'ego - nic nie opisałeś, szkoda... Nie można oceniać tylko ze względu na 20 słów, bo to troszkę za mało. Popraw się! ;) I rasę też... Najlepiej zanim dodasz Bastion, bo potem nie będzie Ci się chciało.
Pozdrawiam
Seraf ;)


Permalink

Ja zobaczył bym chętnie w H VI morskie elfy. Jak wiemy wszyscy jest sekstans morskich elfów, w edycji kolekcjonerskiej na mapie (w podstawowej chyba nie dawali mapy) jest naniesiony amek na wodzie. Bardzo chciałbym zobaczyć coś takiego. Chciałbym żeby to była coś w rodzaju cytadeli z H III ale w trochę innym klimacie.


Permalink

Ja nawet podjąłem póki co nieudaną próbę stworzenia takiego zamku, jest gdzieś w starszych postach XD
Hmm, czy Baśniowy Dwór pasuje do HVI? Czy to już lekkie przegięcie?


Permalink

Sorry, że tak późno ale jak będziesz czytał ten post Hellscream to więc że masz ode mnie słowa uznania za pracę która włożyłeś w swoje miasta.

Tymczasem wracam do moich.
Wstępnie wyjaśniam o co będzie chodzić z tymi bohaterami.
Żeby dokładnie napisać o co mi chodzi musiałbym omówić wszystkie innowację które wprowadziłbym do Heroesów, a przynajmniej te na mapie bitwy (np. efekt skali - oddział reprezentowany przez wiele postaci jednostki w czasie walki w wypadku najliczniejszych stworzeń, wiele machin bojowych służących do rozmaitych rzeczy, bitwę statków powietrznych lub też podwodnych, bitwę wrogich flot statków łącznie z ich zatapianiem, czy przekraczanie murów różne w zależności od wielkości jednostki, itd.)
Dlatego przechodząc do rzeczy ograniczę się tylko do zagadnienia bohaterów (ogólnie).
Więc, Bohater jako taki będzie mógł dowodzić armią jak w H V (automatycznie najsilniejszy - niemanualnie). Jako dowódca będzie poza slotami na oddziały w armii ( i zabić go można dopiero po utracie armii i wyrażeniu przez niego woli na pozostanie na polu bitwy - po tym będzie jak bohater z H IV). Będzie też funkcja przewodnika armii (domyślnie dla dowódcy, choć niekoniecznie) zgodnie którą jego umiejętności podróżowania na mapie będą wpływać na całą armię (tutaj jeszcze wspomnę że na mapie przygody reprezentantem armii jest bohater przewodnik nawet jeśli nie jest dowódcą). Oczywiście w armii bohaterowie niebędący dowódcą walczą jak ci z H IV (trzeba ich chronić, ale przydadzą się ze względu na czary i zwiększanie sił jednostkom)
Każdy bohater będzie mógł nauczyć się określonych umiejętności (większości ale nie wszystkich) a w jednej która otrzyma na początku zgodnie ze swoją klasą) osiągnąć poziom większy niż normalnie jest osiągalny. Przy przedstawianiu daruję sobie tę umiejętność. Oczywiście do umiejętności są też zdolności jak w H V
Jednakże najważniejsze w opisie są typy klas bohaterów.
Tzn. wyróżnię 4 typy klas bohaterów:
a) Magiczny - ma dostęp do większości umiejętności poza specyficznymi dla bohaterów niemagicznych i może w umiejętnościach magicznych osiągnąć najwyższy poziom (rzucać potężne czary)
b) Zrównoważony - ma dostęp do większości umiejętności poza specyficznymi dla bohaterów niemagicznych (z wyjątkiem odporności na konkretną magię w stylu barbarzyńcy z H V ToE) oraz poza najwyższymi poziomami opanowania magii (może tylko osiągnąć przeciętne).
c) Niemagiczny - ma dostęp do większości umiejętności poza magicznymi, w zamian za to może nauczyć się specyficznych umiejętności (takich jak odporności na magię barbarzyńcy z H V ToE oraz umiejętności zastępujących magię w stylu czarów runicznych czy okrzyków bitewnych znanych z H V ToE)
d) W polu - ma dostęp do umiejętności podobny jak bohater zrównoważony z tą różnica że nie posiada umiejętności magicznych. Ponadto różni się zasadniczo od innych bohaterów pod tym względem że zostając dowódcą (tylko jeśli nie ma bohatera innego typu) nie jest poza polem bitwy i walczy na nim jak bohater z H IV. W odróżnieniu jednak od innych typów bohaterów których w tej sytuacji trzeba chronić, ten typ posiada dodatkowe zdolności (w stylu H V) do umiejętności które dają mu pewne bonusy czyniące go znacznie silniejszym w walce lub bonusy w postaci umiejętności rzucania pewnego czaru (mimo że ten typ nie będzie mieć paska many) oraz zwiększony wzrost punktów życia wraz z levelem.
Po prostu jest to taki wódz prowadzący armie w boju, nie strateg.

Odnośnie bohaterów to jeszcze wymienię stworzenie będące ich wierzchowcem w przypadku standardowego bohatera klasy.
Mam tu na myśli (najczęściej) człowieka reprezentanta standardowo każdej klasy (wynika to z tego że niektóre rasy nie będą potrzebować wierzchowca, a jeśli będą dowódcami w armii to ich powinniśmy zobaczyć na mapie przygody jako postacie reprezentujące armie).
I jeszcze może pokuszę się o statki morskie przyporządkowane dla danego miasta. Ze względu na to że stworzenia lądowe z danego miasta będą spotykane na morzu w statku odpowiadającym miastu (dla armii gracza nie ma to takiego znaczenia ponieważ dowódca może zakupić dowolny rodzaj statku licząc się jednak z tym że są one w różnych cenach i mają różne właściwości).

To tak na wstęp ;)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.02.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Mój pomysł na Sylwan
1Rój os/chmara os które niemiłosiernie żądlą wroga
1.1 Rój pszczół/potrafią Połączyć się z niektórymi z jednostek Sylwan
1.2 Rój trzmieli/może zatruć
2 Cierń/mała roślina atakuje swymi korzeniami
2.1 Osetnica/zadaje większe obrażenia
2.2 Mandragora/Potrafi rzucać zaklęcia:leczenie,odłamki
3 Nimfa/uzbrojona jest w łuk strzelać podwójnie
3.1 Rusałka/większa inicjatywa i atak
3.2 Diada/potrafi strzelać przez jednostki(jak arcymag)
4 Elfi wojownik/piesi wojownicy uzbrojeni w dwa zaklęte ostrza
4.1 Elfi samuraj/dosiadają pegaza i walczą kataną
4.2 Elfi rycerz/dosiadają jednorożca i walczą włócznią
5. Mistrz polowań/podwójny strzał,szansa na ogłuszenie,brak kar za odległość
5.1 Mistyczny łowca/przygotowanie strzały,ukrycie,reszta to samo co Mistrz polowań
5.2 Krwawa strzała/każdy atak osłabia przeciwnika tak jak Harcownik tyle że silniej
6 Druid/wezwanie żywiołów,błyskawica,szał druida(gdy jakiś odział w ami bohatera zginie to druid zamieni się bestie której nie można kontrolować
6.1 Wielki Druid/kontrola nad szałem/portal żywiołów,błyskawica
6.2 Pustelnik/Moc pór roku np.gdy wywoła zimę demony w każdej turze będą otrzymywali obrażenia wszystko to samo co druid oprócz szału druida
7 Ent/oplątanie,ogłuszenie,awatar lasu zwiększa morale elfów o 2 i szczęście o 1,
7.1 Starożytny ent oplątywanie na odległość,awatar lasu,ogłuszenie
7.2 Splugawiony ent furia lasu z każdym atakiem zwiększają się obrażenia

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2009, Ostatnio modyfikował: Hammmurabi

Permalink

Hammmurabi

Mój pomysł na Sylwan

Od czasu Owadopolis Vinraela czegos równie (nieczytelne) nie widziałem...
Osy kupowałoby się na sztuki, czy opłata byłaby za cały rój? A połaczenie ich z jednostkami Sylwan kończyłoby się bąblami i wejściem w 'berserk'?
Strzeżcie się wojownicy śmiercionośnych sadzonek bo ich moc was zmiażdzy... Gdy tylko wyrosną
Nimfy strzelają, a Jednorożce sprowadziłeś do roli zwierząt pociągowych...
Krwawa strzała, to taki kołczan co sam strzela? Broń automatyczna?
Po co komu jednostka, której nie można kontrolowa i jest na 6 lvl?

Nie mówiąc już, że bez statystyk to puste nazwy...


Permalink

Hm, zgadzam się ze wszystkim, co napisał Tabris bo to aż razi... a mnie dawno nie było w tym wątku i chciałbym się wyżyć ;)
Dodatkowo jeszcze dwie sprawy:
Krwawa strzała, Dwa ostrza? Świetne jednostki, nazwijmy anioła np. Dwa Skrzydła i Jeden Miecz, a mantikorę - Cztery Łapy i Żądło. Nie, nazwy broni w stosunku do jednostek Sylwanu nie pasują.
Oprócz tego... elf najpierw dosiada jednorożca, a potem albo dosiada pegaza, albo schodzi z jednorozia i radzi sobie sam, chodząc na piechotę? Gdybym był takim jednorożcem, trochę bym się zdenerwował, że, po pierwsze mam na sobie jeźdźca w pełnym rynsztunku, który chyba nie jest dziewicą (bez skojarzeń i zbędnych wniosków), po drugie, że w ostateczności woli sobie pochodzić po okolicy niż korzystać z jego usług... ;)
Popuściłeś wodze wyobraźni, starając się stworzyć coś absolutnie nowego... prawie Ci się udało, ale przez to zburzyłeś klimat Heroes i popełniłeś masę błędów ;). Ale aż tak fatalnie nie jest, więc spoko. :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2009, Ostatnio modyfikował: Seraf

Permalink

Według mnie ten pomysł to tragedia i nie widzę w nim zbyt wielu pozytywów. Trudno powiedzieć, że w ogóle coś widzę, bo jak zwrócił uwagę Tabris i Seraf to całość jest niezmiernie zagmatwana.

Seraf

Gdybym był takim jednorożcem, trochę bym się zdenerwował, że, po piersze mam na sobie jeźdźca w pełnym rynsztunku, który chyba nie jest dziewicą (bez skojarzeń i zbędnych wniosków), po drugie, że w ostateczności woli sobie pochodzić po okolicy niż korzystać z jego usług... ;)

Zgadzam się z Tobą w połowie. Bezsensem jest tworzenie jednostki kawaleryjskiej, której ulepszona wersja chodzi sobie piechotą. Co zaś tyczy się tego kto w świecie MM może dosiadać jednorożca, a kto nie - to nie przypominam sobie żadnych informacji na ten temat.


Permalink

Czary Mary, Vin zamieszcza swoje miasteczka. Proszę się nie bać ;) A i statystyk to nie napisałem, bo za długie by to było :P

Rasa- Szlachetne Elfy
Herb- Złoty łuk na zielonym tle
Kolory- Złoty, Zileony, Srebrny
Filozofia- ' Nie istnieje zło ani dobro. Istnieje tylko neutralność"
Stolica- Nangeshun
Kraj- Altyr, Magiczny gaj
Władca- król Taebir
Zapotrzebowanie- Żelazo
Handel: Len, Drewno
Traktaty: Leśne Elfy
Wojny- Imperium Gryfa
Bohater- Obrońca Światła
Talent Rasowy- Szybka Nauka ( Co 5 poziomów bohater zyskuje 1 niepoznany czar magii światła, mroku i dostaje punkt ataku lub obrony. Im większy poziom talentu się posiada, tym poznaje się lepsze czary i zyskuje więcej premii do ataku/obrony)
Graal- Drzewo Mądrości ( Daje 5000 sztuk złota dziennie, zwiększa przyrost jednostek o 50% i zwiększa szczęście i wiedza bohaterów o 2)
Jednostki:

Poziom 1: Ognik- Srebrny Ognik/ Złoty Ognik

Ogniki to niematerialne postaci z bagien. Potrafią emanować magiczną energią.

Poziom 2: Centaur- Centaur Królewski/ Centaur Zwiadowca

Centaury potrafią razić wroga strzałami ze swoich łuków.

Poziom 3: Leśny Zwiadowca- Ukryty Wojownik/ Wojownik Cienia

Zwiadowcy to elfia piechota, która doskonale radzi sobie podczas bitw, ukrywjąv się w krzakach i napadając z nienacka.

Poziom 4: Czarodziejka- Biała Czarodziejka/ Arcyczarodziejka

Czarodziejki to mistrzynie białej magii. Potrafią uzdrawaić pobratymców, błogosławić ich oraz trzaskać piorunami we wrogów.

Poziom 5: Pegaz- Pegazi Jeździec/ Pegazi Mag

Pegaz to konie ze skrzydłami. Niektóre elfy dosiadają je i przywdziewają zbroje, inne natomiast uczą się magii i z góry uderzają ognistymi pociskami we wroga, czyniąc szkody.

Poziom 6: Mędrzec- Prastary Mędrzec/ Starożytny Mędrzec

Mędrcy do zaklęte drzewa o twarzach. Są spokojne i słyną z dawania rad. Na polu walki duszą nieprzyjacieli swymi korzeniami.

Poziom 7: feniks- Feniks Słońca/ Feniks Ognia

Feniksy to legendarne ptaki powiązane z ogniem. Mówi się, że są dalekimim krewnymi smoków i opanowały umiejętność ziania ogniem. Feniksom oddaje się wielką cześć.

HISTORIA

891 RSS: Mroczne Elfy i Leśne Elfy sprzymierzają się i tworzą odrębne państo szlachetnych elfów.
902 RSS; Leśne Elfy próbują zjednoczyć ze sobą Szlachetnych. Niestety bezskutecznie.
910 RSS: Pokój Szlachetnych i Leśnych elfów.
922 RSS: Czarodziejka Arya przywołuje Feniksy i Pegazy.
1018 RSS: Choroba Wypalenia- śmierć 1200 elfów.
1058 RSS: Wojna z ludźmi o tereny sporne.

I druga rasa ( sorry za kolejne elfy ):

Vildmar( Górskie Elfy)

Regiony: Tarbakush, Etinsmoor, Thibilisthania
Stolica- Tarkish
Herb- Złota Korona na czerwonym tle
Kolory- złoty, czerwony, biały
Król- Aegibar
Zapotrzebowania- Żywność, Drewno
Handel- Żelazo, Wełna, Skóra Wilka
Traktaty- Leśne Elfy, Krasnoludy
Wojny- Demony
Klimat- umiarkowany, częsty mróz, ale i słońce
Graal- Pomnik Wodza
Talent Rasowy- Kamienna Twarz ( Daje 15%/25%/50% odporności na magię umysłu )
Bohaterowie: Mistycy: Teon, Rael, Sinpara, Thid
Mistrzowie Boju: Sigurd, Talerk, Khyntia, Seelim
Jednostki: Poziom 1: Wojownik- Miecznik- Einherjer
Poziom 2: Kusznik- Strzelec- Arbalecista
Poziom 3: Niedźwiedź- Brązowy Niedźwiedź, Czarny Niedźwiedź
Poziom 4: Medytator- Zielarz- Uzdrowiciel
Poziom 5: Pięściak- Niszczyciel- Burzyciel
Poziom 6: Olbrzym- Skalisty Olbrzym- Górski Olbrzym
Poziom 7: Szary Smok- Górski Smok- Arktyczny Smok

Historia: 931 RSS: Grupa Elfów ucieka z lasu i tworzy własne państwo w górach
940 RSS: Leśne Elfy bezskutecznie próbują zjednać Vildmar ze sobą
1022RSS: Przymierze z Leśnymi Elfami
1112 RSS: Traktat z krasnoludami, wydobycie żelaza
1142- 1212 RSS- 70-letnia wojna z demonami. Po wygranej wojnie Vildmar otrzymuję daninę w wysokości 1000 tygieli rtęci
1153 RSS: zaczyna się produkcja machin
1210: Umiera król Basil, na jego miejsce wstępuje Aegirab
1221 RSS: druga wojna z demonami

I to by było na tyle Mrugnięcie


Permalink

Ten pomysł dużo lepszy niż poprzednika. Tyle, że feniks ognia nie bardzo pasuje jako silniejsza forma feniksa słońca - lepiej byłoby chyba odwrotnie. I filozofia pierwszych elfów jest trochę kiepsko sformułowana.
Aha - wszyscy robiąc kalendarium jakiejś rasy podajecie po dacie RSS - co to ma oznaczać? Jakaś rachuba czasu rodem z Ashan?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Invictus

Permalink

Obrońca światła, Srebrny Ognik? Błagam... to motto też jest "tyćkę" pomylone... "... istnieje tylko neutralność", a walczą z ludźmi?


Permalink

Vinrael

[...] 1142- 1212 RSS- 70-letnia wojna z demonami. Po wygranej wojnie Vildmar otrzymuję daninę w wysokości 1000 tygieli rtęci

@offtop
Drogi Vinraelu. Jaki stopnie miałeś z języka polskiego? Bo jeśli tak pisałeś jak teraz, to myślę, że dostawałeś mocno naciągane dwóje. Liczba mnoga od wyrazu "tygiel", to "tygli", a nie "tygieli".
@/offtop