Imperium

Behemoth`s Lair

Kombinacje w armii - dowolne miasto

Permalink

Teraz przechodzimy do Inferno:
1. Szkodnik-tworzy świetny duet z Czarcim Lordem
2. Rogata Bestia-wprawdzie ma słabszą obronę i po skoku nieźle obrywa, ale przynajmniej jest przydatny
3. Ognisty Ogar-IMO to najbardziej niezbalansowana alternatywa, ma wszystko co Cerber, dodatkowo ma Ognisty Oddech i 1 pkt. obrony więcej za zmniejszone obrażenia
4. Uwodzicielski Sukkubus-swoją drogą głupia nazwa, możliwość przejęcia kontroli nad wrogim oddziałem rekompensuje mi brak Strzału Łańcuchowego; Władczynię Sukkubusów, też głupia nazwa, wybieram gdy walczę przeciw Nekropolis
5. Zmora-tutaj miałem dylemat, ale wybrałem Zmorę, bo szybsza i Aura Przerażenia IMO jest lepsza
6. Remis-wszystko zależy od Szkodników
7. Remis-Arcydiabeł jest szybszy, może wezwać Czarcich Lordów; Arcydemon jest silnieszy i ma Nieodpartą Teleportację


Permalink

1. Szkodnik. Fajnie się tego używa w duelu, miotając czary Czarcim Lordem.
2. Raczej nadzorca... Bestia jednak za szybko ginie.
3. Nie trzeba komentować... :/
4. Strzał Łańcuchowy jest lepszy.
5. Koszmar, obrażenia od żaru przy sporej ilości bolą...
6. Różnie... Zależy, co akurat jest siłą wroga. Nigdy nie lubiłem tej jednostki. Zwłaszcza dlatego, że wszyscy ją wychwalają pod niebiosa. Ale jej problemem jest to, że rusza się 2 razy w ciągu bitwy...
7. Częściej arcydiabeł, ze względu na przywoływane czarty.


Permalink

Akurat na moje ukochane inferno trafiłam:
1. Szkodnik - to samo co wszyscy, czyli duet z czarcim lordem.
2. Tutaj jest bardzo różnie, zwykle w ogóle nie używam i zastępuję koszmarami/zmorami, ale na początku bardziej przydatne rogate bestie ze swoim skokiem.
3. Sprawa jest jasna.
4. Na początku władczyni, kiedy strzelanie potrzebne, ale później wymieniam na uwodzicielki i kontrolę przeciwnika.
5. Koszmar wydaje się lepszy (paląca aura) ale aura przerażenia także się przydaje więc mam w armii zwykle oba typy (czytaj pkt 2 :P).
6. Czarci Lord + Szkodnik + przyspieszenie :D
7. Arcydiabeł za możliwość przyzwania lordów.


Permalink

1. Szkodnik-j.w.
2. Rogaty nadzorca- częściej przydaję mi się skok, aniżeli "ognista destrukcja" (że tak to ujmę xD )
3. Bez komentarza... (czyt. j.w. [wypowiedź Nicolaia])
4. Władczyni sukkubusów-jak dla mnie, lepiej jest mieć strzał łańcuchowy. Może i hipnoza też dobra i ciekawa, ale dla jednak lepsza Władczyni od Uwodzicielki.
5. Koszmar-ognista aura lepsza. Jak dla mnie stanowczo.
6. Czarci lord- moja ulubiony jednostka w całym Heroes V :) Z kombinacją podaną przez Synthię-maszyna do zabijania :)
7. Arcydiabeł-lepiej jest wskrzeszać Czarcich lordów jednak.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2008, Ostatnio modyfikował: Deamon

Permalink

1. Tu różnie. Jeszcze nie wiem co by tu brać.
2. Tu mam dylemat - dłuższe życie, czy też możliwość zadania dużych obrażeń?
3. Oczywiście ognisty ogar, zero balansu.
4. Pierwsze ulepszenie - strzał łańcuchowy rox.
5. Tu chyba ulepszenie numero drugo. Fajna ta aura.
6. Czarci pomiot - ostrze masakry to ciekawa rzecz, a czarci lordowie są przywoływani przez arcydiabły
7. Arcydiabły - przywoływanie czarcich lordów, wiadomo.


Permalink

1. Vremin - do pary z Czarcim Lordem;
2. Grunt - skok się przydaje
3. Gdyby Firebreather miał jeden łeb...A tak to oczywiście on;
4. Mistress - strzał łańcuchowy;
5. Hell Stallion - Searing Aura jest bardzo silna i przydatna;
6. Lord - czary i duet z Verminem;
7. Remis. W zależności od okoliczności, choć 20 PŻ Arcydemona się przydaje.


Permalink

Długo już nie zaglądałem do tego tematu. A tu już najwyższa pora przejść do ostatniego już zamku a mianowicie Fortecy. Osobiście nie przepadam za tą frakcją w związku z tym nie gram nią dużo i nie mam jakiejś specjalnej techniki w doborze jednostek.
1. Strażnik - przeciwko Przystani, Sylvan(!) i Dungeon. Strażnik Gór - przeciwko pozostałym frakcjom
2. Harpunnik - super zdolność specjalna. W szczególności skuteczna ze ścianą ognia :)
3. Niedźwiedzi Rycerz - również lepsza umiejętność specjalna.
4. Berserker - tu nie ma co zastanawiać się dlaczego.
5. Strażnik Runów - kula ognia, lepsza wytrzymałość i atak, większy dmg
6. Władca Płomienia - lepsza wspólpraca z ze Strażnikiem Runów i destruction-hero, porażający dmg
7. Magmowy Smok - wytrzymalszy


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.07.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Ehhh, wczoraj napisałem długiego i porządnego posta, ale przeszkodziła mi awaria forum :/ Postaram się jednak zawrzeć w poście wszystko, co wczoraj napisałem.

Ogólnie rzecz biorąc, w Fortecy mamy bardzo wyrównane alternatywy i w wielu przypadkach nie mam faworyta - stosuję raz tę jednostkę, raz tę.

1. Pierwszy przykład mojego niezdecydowania. Obie jednostki dobre, częściej jednak używam strażnika - górale są zbyt statyczni...
2. I kolejny. Z jednej strony Harpunnik z ładnymi obrażeniami i świetnym specjalem, z drugiej Harcownik, którego Wyniszczające Rany niejednokrotnie ratują życie sporej ilości żołnierzy, nie pozwalając przeciwnikowi doczłapać się do naszych linii. Harcownik przydatniejszy w początkowych bitwach, później Harpunnik współpracujący z 5 poziomem.
3. Tutaj zależy od tego, czy się bronię, czy atakuję, a także od humoru. ;) Rycerze są lepsi w defensywie, "zabieranie" inicjatywy jest świetne, ponadto mamy większą pewność, że zadziała. Natomiast zdolność Wojownika działa na wiele jednostek i jest naprawdę znakomita w ofensywie.
4. Tutaj wolę Pogromcę, wytrzymalszy, bonus w walce z dużymi istotami, możliwość uniknięcia kontry przy każdym ataku oraz bonusy po otrzymaniu ran przeważają nad minimalnie wyższymi obrażeniami i szałem bitewnym - chociaż czasem jego też brakuje.
5. Prawdę mówiąc, Strażnika Runów w ogóle nie używałem. Zawsze jakoś wolałem mieć atak obszarowy. Mimo to Strażnik Runów plusuje wytrzymałością i obrażeniami. Obie jednostki są silne i w zasadzie przypominają nieco Kapłanów z Przystani - tyle że są znacznie lepsi.
6. Podobnie jak na piątym poziomie, rzadko korzystałem z Władców Płomieni. Mam jakiś sentyment do obszarówek, a Władca Burz uderza obszarowo zawsze. No i nie należy zapominać o rzezi, jaką robi dobrze wykorzystany Władca Burz z runą szału bojowego w broniącej się w zamku armii przy odpowiednim jej ustawieniu... Ponadto jest wytrzymalszy - mimo to oczywiście Władca Płomieni jest wart uwagi.
7. Zawsze używałem Magmowego Smoka, poza kilkoma starciami w trybie pojedynku, gdzie miałem Lawowe. Niestety, te bitwy nie dały mi pełnego obrazu jego możliwości. Magmowy Smok jest wytrzymalszy, a Magmowa Zbroja to doskonała umiejętność, jednak Lawowy Smok powinien lepiej sprawdzać się w ofensywie, a ściana ognia po każdym ataku to doskonały bonus. :)


Permalink

Strażnik gór.Lepiej atakuje.
Harcownik.Wyniszczające rany.
Niedźwiedzi wojownik.Niedźwiedzi ryk.
Pogromca.Wiadomo dlaczego.
Strażnik runów.Lepsze zaklęcie.
Władca burz (ten niebieski).Więcej zdolności.
Magmowy smok.Więcej wytrzyma.

Permalink

Uh ;P

1 Wersja alternatywna - Strażnik Gór
Podobają mi się jego umiejętności, a poza tym to potrafi zrobić siekę przy odpowiednich runach :). Oprócz tego - ładnie wygląda.

2. Wersja ulepszona - Harcownik
Zdecydowanie. Wyniszczające runy to super sprawa, a uderzenie harpunem harpuunika nie przemawia do mnie.

3. Wersja ulepszona - Niedźwiedzi Jeździec
Tutaj jest mały dylemat. Na alternatywę przemawia straszny ryk, ale za to ulepszenia ma większą obronę i "przesuwa" przeciwnika przy atakach.

4. Wersja alternatywna - Pogromca
Z trojga złego najbardziej do gustu przypadł mi pogromca. Ma doskonałe umiejętności oraz jest ładny xD. Zabójca gigantów i inne zdolności opierające się na rozwalaniu czteropolowych przeciwników to miodzio :).

5. Wersja ulepszona - Patriarcha Runów
Krzyżowy atak. W statach jest po równo.

6. Wersja alternatywna - Władca Burz
Jak jeden z moich poprzedników - mam słabość do grupowych ataków ;). Lepiej mi się grało alternatywą niż ulepszeniem.

7. Wersja ulepszona - Magmowy Smok
Wulkaniczny Smok to dla mnie żart. W statystykach wychodzi ledwo, ledwo lepiej, ale w zdolnościach nie dorasta swojemu kuzynowi do pięt. Nie podoba mi się i osobiście nie preferuję Wulkanicznych Smoków, choć, może, ktoś umie się nimi tak posługiwać, że są o wiele lepsze od Magmowych.

Wygrywa wersja ulepszona!


Permalink

Już zapomniałem o tym temacie, ale teraz do rzeczy:
1) Strażnik
Jak Feanor napisał Strażnicy Gór (ach te tłumacze) są zbyt statyczni, mają lepszą obronę i atak, dochodzi im bonus do obrony, ale musi stać w miejscu, Strażnicy nie muszą i dlatego są bardziej praktyczni.
2) Harpunnik
Lepszy atak i dmg, a specjal, jak już napisał Dagon, daje świetny efekt w połączeniu ze Ścianą Ognia.
3) Remis
Wszystko zależy od tego czy preferujemy ofensywę czy defensywę.
4) Pogromca
Ma trochę wiecej PŻ, ale i tak nędznie jak na ten poziom. Zestawienie zdolności u Pogromcy rekompensuje mi brak Szału Bitewnego.
5) Strażnik Runów
Zapamiętaj: jak się nauczysz odmianów to będziesz miał piątków jak mrówków ^^. Wybrałem Strażnika, bo ma większy atak i obrażenia. Nie ma Krzyżowego Ognia, ale jakoś niezbyt często miałem szansę go użyć, wróg nie ustawiał swoich jednostek blisko siebie.
6) Władca Burz
Fala Płomieni aktywuje się bardzo rzadko, tak więc wybieram Władcę Burz.
7) Magmowy Smok
Zdolność specjalna przesądziła. Tarcza jest lepsza niż Oddech.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.12.2008, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Trochę mnie ominęło więc napisze wszystko:
Nekropolis
1.Kościany Łucznik- Dzięki atakowi z dystansu jest trochę lepszy od alternatywy.
2.Gnijący Zombie-Lepsze statystyki.
3.Widmo-Ma o wiele lepszą umiejętność.
4.Książę Wampirów-Usypia jednostki wroga przy ataku.
5.Liszmistrz-Wskrzeszanie bardzo się przydaje.
6.Kostucha- Banshee mogą uderzyć twoją jednostkę. Kostucha wygrała by sam na sam z jednostką 7 poziomu.
7.Upiorny Smok-Ładniejszy.

Twierdza
1.Gobliński Sidlarz -Lepsza umiejętność.
2.Centaur Grasant-Bardziej go lubię.
3.Podżegacz-Lepsze statystyki.
4.Córa Ziemi-Lepsza w walce.
5.Egzekutor-Za umiejętność.
6.Paokai-Pożeranie ciał i atak błyskawicą.
7.Dziki Cyklop-Za żywy taran.
Resztę dopiszę jak będę miał czas.

Akademia
1.Gremlin Sabotażysta - Przynajmniej lepsze staty.
2.Obsydianowy Gargulec - Alternatywa jest beznadziejna.
3.Stalowy Golem - Przydatniejszy.
4.Arcymag - Kula Ognia.
5.Dżin Wizjoner- Chociaż wytrwa więcej.
6.Rakszasza Radża- Brak Kontrataku.
7.Tytan Burz - Lepsza Umiejętność.

Sylwan
1.Rusałka- Rój Os.
2.Tancerz Wiatru- Wojny nie wytrwa zbyt długo.
3.Wielki Łowczy- Atak dwa razy.
4.Wielki Druid- Błyskawica.
5.Biały Jednorożec- Dziecko Światła;P
6.Ent - Blokowanie.
7.Kryształowy Smok - Ładniejszy.

Loch
1.Prześladowca - Niewidzialny.
2.Krwawa Siostra - Wytrzymalsza.
3.Minotaur Strażnik - Dwa Kontrataki.
4.Posępny Jeździec- Uderzenie.
5.Kwasowa Hydra - Wiadomo :).
6.Matrona Cienia - Strzelec.
7.Czerwony Smok - Spopielenie.

Przystań
1.Osiłek - Dwa ataki.
2.Kusznik - Wiadomo.
3.Krzyżowiec - Ładniejszy i przydatniejszy:).
4.Gryf Królewski - Pikowanie.
5.Mroczny Kapłan - Lepszy.
6.Paladyn - Leczy.
7.Seraf - Fajniejszy.


Liczba modyfikacji: 8, Ostatnio modyfikowany: 17.06.2010, Ostatnio modyfikował: Nebirios

Permalink

Ahem, a więc:

1. Chyba jedna z największych rozterek wszechczasów. Albo Strażnicy z wysoką obroną i swoją Ścianą Tarcz, albo Strażnicy Gór z jeszcze wyższą obroną. Mimo wszystko Strażnicy wydają się lepsi.
2. Harcownik. Wyniszczające rany, a do tego jeszcze równie dobrze walczy w zwarciu.
3. Wojownik. Strach robi swoje. W przypadku nieumarłych i gry z żywym przeciwnikiem - Rycerz.
4. Pogromca. Lepszy statystycznie.
5. Nie mam zdania.
6. Ani tu.
7. Ani także tutaj... :P

Dziękuję, słowo rzekłem.


Permalink

1. Strażnik - w bitwie zawsze są irytujące oddziały atakujące bardzo szybko, z dużego dystansu. I Strażnik nas przed nimi chroni. Z Obroną na ekspercie, Witalnością i Formacją Obronną są nie do ruszenia. Strażnicy Gór są zbyt statyczni, niepraktyczni.
2. Harpunnik - tworzy piękny duet ze Ścianą Ognia
3. Niedźwiedzi Rycerz - Może zablokować ruch wrogiej jednostki, oraz odrzucić ją do tyłu. Ciekawy duet z Harpunnikiem
4. Pogromca - Przydaję się.
5. Patriarcha Runów - Ściana Ognia jest bardzo potężna, a gdy mamy Harpunnika. Nie mówiąc już, że może zablokować dostęp do jednostek strzelających (przydatne w oblężeniach)
6. Władca Burz - Obszarowy atak, w dodatku raz możemy go użyć na odległość, co jest przydatne w czasie walki z SI
7. Magmowy Smok - Tarcza ognia przeważa nieskończenie nad talentem Wulkanicznego, który jest za słaby...


Permalink

Myślę, że najwyższy czas aby dać możliwość pisania o dowolnym zamku. Nie można przecież w nieskończoność analizować tych krasnali :) Dlatego zmieniam nazwę tematu.


Permalink

A więc:

Nekropolis:

1. Kościany Łucznik - Strzelec i niezaprzeczalnie fundament armii. Na początku szybko się ich redukuje, ale siłą rzeczy potem rozrastają się do takiej liczby, że ostatni argument traci ważność.
2. Gnijący Zombie - Jest wytrzymalszy, a więc i lepiej sprawdza się w obronie(Choć i tak słabo). Tank Nekropolis, naprawdę.
3. Poltergeist - Kradzież Pocisków wydaje mi się być lepszą umiejętnością.
4. Wampirzy Lord - Brak Kontrataku działa zawsze, Uśpienie - Niekoniecznie.
5. Tu remis: Arcylisz ma obszarowy atak, a Liszmistrz(Swoją drogą dziwna nazwa) - Wskrzeszenie Umarłych... Raczej Liszmistrz.
6. Kostucha - Jakaś taka lepsza się wydaje. Zawodzenie Banshee jest strasznie skomplikowane w użyciu.
7. W sumie to bez różnicy...

Twierdza:

1. Gobliński Sidlarz - Wytrzymalszy, lepsza zdolność.
2. Centaur Grasant - Wytrzymalszy i brak ograniczeń w walce wręcz.
3. Podżegacz - Twardszy.
4. Córa Ziemi - Lepiej sprawdza się w walce.
5. Niby Herszt jest lepszy statystycznie, ale Oprawca ma lepsze umiejętności - Remis.
6. Pao - kai - Oddech błyskawicy i chyba lepsza statystycznie.
7. Krwawy Cyklop - Nieumiejętny gracz może Dzikimi Cyklopami rozwalić sobie połowę armii, a Krwawy jeszcze obniża szczęście.

Sylvan:

1. Rusałka - Jako zwolennik zasady "Duże obrażenia", a także nieobeznany z symbiozą driad wybieram rusałki.
2. Tancerz Wiatru - Dużo wytrzymalszy.
3. Mistyczny Łucznik - Brak kary za dystans...
4. O Arcydruidzie wypowiedzieć się zbytnio nie umiem, a wiem że Większy ma błyskawicę... Raczej ulepszenie standardowe.
5. Remis. Kompletnie nie znam się na jednorożcach.
6. Ent. Dużo twardszy.
7. Remis(Nigdy jeszcze nie miałem ulepszenia zielonego...).

Loch:

1. Zabójca - Strzelec.
2. Krwawa Siostra - Lepsza statystycznie.
3. Minotaur Strażnik - Posiada podwójny atak.
4. Remis, ale raczej ulepszenie standardowe.
5. Tu także remis.
6. Matrona Cienia - Strzela.
7. Czarny Smok - Lepszy statystycznie, a podpalenia jakoś nigdy nie miałem okazji użyć.

Akademia:

1. Gremlin Sabotażysta - Lepszy statystycznie.
2. Obsydianowy Gargulec - Kto by się skusił na Marmurowego?
3. Stalowy golem - Nieograniczony kontratak, a i statystyki lepsze.
4. Remis.
5. Dżin Wizjoner - Obniżanie/Zwiększanie szczęścia bardzo się przydaje.
6. Rakszasa Radża. Brak kontrataku.
7. Remis.

Przystań:

1. Częściej skłaniam się ku Osiłkowi. Ten dodatkowy atak jest zbyt kuszący.
2. Kusznik - Bezapelacyjnie.
3. Fanatyk - Lepiej sprawdza się w walce.
4. Gryf Królewski - Ma wyższą inicjatywę od Bojowego i może pikować nieskończoną liczbę razy.
5. Mroczny Kapłan - Silniejszy.
6. Remis.
7. Raczej Archanioł ze stałymi obrażeniami i wskrzeszeniem.

Inferno:

1. Szkodnik - Wydaje się nieco lepszy.
2. Nadzorca - Więcej wytrzyma.
3. Ognisty ogar - Podrasowany cerber...
4. Władczyni Sukubusów - Łańcuchowy strzał.
5. Remis.
6. Raczej Czarci Lord - Miecz Śmierci i zaklęcia.
7. Remis.

Fortecę opisywałem parę postów wyżej, tak więc powielanie tego wydaje się bezcelowe.


Permalink

U mnie jest tak:

Przystań.
1.Wszystko jedno.
2.Raczej kusznik,chyba, że mam Łuk z Rogu Jednorożca...
3.Fanatyk- za ten podwójny atak ( nie pamiętam nazwy, więc powiem, że jest drugi atak jak się zbije jedną jednostkę).
4.Gryf Królewski- za pikowanie.
5.Wszystko jedno.
6. Też wszystko jedno.
7. Archanioł- za wskrzeszenie.

Sylvan.
1.Driada- za symbiozę.
2.Tancerz Wiatru- za tą zwinność
3. To samo co z kusznikiem powyżej- raczej Mistyczny Łucznik, chyba że mam łuk...
4.Wszystko jedno.
5.Biały jednorożec( nie jestem pewien co do nazwy, ale ewiem że ma umiejętnoścć "Dziecko Światła" czy jakoś tak".
6.Dziki Ent- za ten ich szał.
7.Tęczowy smok- głównie za wygląd.

Akademia.
1.G(remlin) S(abotażysta)- za sabotaż.
2.Obsydianowy Gargulec- za odporność na czary.
3.Obsydianowy Golem- za umiejętność, która powoduje, że czary zniszczenia uzdrawiają. Poza tym dzięki tej zdolności werbuję zawsze G. S.
4.Wszystko jedno.
5.Dżin Wizjoner- za umiejętność zwiększania i zmniejszania szczęścia.
6.Raksasza Kszatrija- za ten atak wszystkich jednostek w pobliżu
7.Tytan Burz- za umiejętność burzy.

Inferno.
1.Chowaniec- za kradzież many(to samo oferują szkodniki, ale one tracą turę, a chowńce nie).
2.Bestia- za skok.
3.Ognisty Cerber- wiadomo.
4.Uwodzicielski sukkubus- lubię władać najsilniejszą jednostką wroga, a uwodzicielki mi to oferują).
5.Koszmar- za umiejętności.
6.Czarci Lord- za zaklęcia i miecz.
7.Arcydiabeł- za przywołanie czarcich lordów.

Loch.
1.Prześladowca- za truciznę i niewidzialność.
2.Wszystko jedno.
3.Strażnik- za podwójny atak.
4.Nazwy nie pamiętam, ale wiem, że atakował jeszcze jednostki "1 pole od trasy jeżdżca"
5.Kwasolwa Hydra- za kwas i dużo głów.
6.Wszystko jedno.
7.Też wszystko jedno.

Nekropolis.
1.Ja jednak wolę wojownika za jego umiejętności.
2.Wszystko jedno.
3.Poltergeist- kradzież amunicji to jest to.
4.Wszystko jedno.
5.Listrzmistrz- za czar "wskrześ umarłych".
6.Wszystko jedno.
7.Też wszystko jedno.

Twierdza.
1.Sidlarz- za większą ilość życia.
2.Wszystko jedno.
3.Podżegacz- za większą ilość życia.
4.Córa ziemi- atak jakoś ją wolę...
5.Herszt- za słowo wodza.
6.Pao- Kai-za możliwość zjadania zwłok.
7.(znowu) Wszystkojedno.

Co do Fortecy to pisałem powyżej.

Pozdrawiam.

Permalink

Przystań

1. Osiłek - Szturm się bardzo przydaje, chociaż rzadko mają swoją kolej
2. Kusznik - Strzela z pełną mocą
3. Fanatyk - Spustoszenie :)
4. Gryf Królewski - Bitewne Pikowanie
5. Mroczny Kapłan - Statystyki
6. Czempion - Szarża Czempiona
7. Seraf - Czary i Staty

Permalink

No to ja się wypowiem:

Przystań:

1. Osiłek- wiadomo
2. Kusznik- cały zasięg
3. Fanatyk- spustoszenie
4. Gryf Bojowy- za roztrącanie
5. Mroczny Kapłan -?
6. Paladyn- leczące dłonie
7. Archanioł- wskrzeszenie, brak różnicy między obrażeniami

Sylwan:

1. Driada- za wygląd i obrażenia
2. Tancerz Wiatru- zwinność i lepsze staty
3. Mistyczny Łucznik- za ten "pijany" wygląd
4. Wielki Druid- błyskawica
5. Biały Jednorożec- nie wiem
6. Prastary Ent- furia lasu, wygląd
7. Kryształowy Smok- tęczowy oddech

Akademia:

1. Sabotażysta- sabotaż
2. Obsydianowy gargulec- Za odporność
3. Magnetyczny Golem- za wygląd
4. Arcymag- kula ognia
5. Dżin Wizjoner- fortuna
6. Kszatrija- za wir
7. Tytan Burz- za wygląd

Forteca:

1. Strażnik Gór- ?
2. Wszystko jedno
3. Jeździec Białego Misia- za statystyki
4. Pogromca- za statystyki
5. Zwykłe Ulepszenie(chwilowa amnezja)- za czary
6. Obojętnie
7. Magmowy Smok- lepsze statystyki

Loch:

1. Prześladowca- Niewidzialność
2. Krwawa Furia- lepsze obrażenia
3. Obojętnie
4. Czarny Jeździec- Szarża
5. Hydra Kwasu- plucie kwasem
6. Matrona Cienia- ktoś musi strzelać
7. Czarny Smok- więcej HP, odporność na czary

Inferno:

1. Szkodnik- ?
2. Rogata Bestia- za niezawodny skok
3. Piekielny Ogar- lepsze staty
4. Uwodzicielka- za uwodzenie
5. Koszmar- za wygląd
6. Czarci Lord- muszę mieć jakieś czary
7. Arcydemon- ?

Nekropolis:

1. Kościany Łucznik- strzelec
2. Gnijący- ?
3. Poltergeist- kradzież artylerii
4. Wampirzy Książę- ruch
5. Liszmistrz- ?
6. Banshee- specjal jest fajny
7. Upiorny Smok- ?

Twierdza:

1. Sidlarz- zastawianie sideł, lepsze HP
2. Centaur Grasant- lepsze obrażenia i HP
3. Obojętnie
4. Córa Nieba- za łańcuch piorunów
5. Herszt- lepsze HP i ruch
6. Pao Kai- za atak błyskawicy
7. Krwawy Cyklop- Za wygląd


Permalink

Przystań:
1) Szeregowy - ta jednostka służy do wyszkolenia na poziom2, więc wolę większą obronę, coby straty mniejsze były
2) Kusznik - no chyba, że się trafi Łuk z rogu Jednorożca
3) Fanatyk - ten typ jednostki zawsze podwójnie atakował
4) Gryf Królewski - rozstrącanie jest słabe i jednorazowe
5) Mroczny Kapłan - większy atak
6) Zależy... Odporność na szał i leczenie Paladyna są cenne, ale Szarża Czempiona jest ciekawa. Różnie z tym bywa
7) Archanioł - Z atutem Ulepszona Mana wskrzesza dwa razy

Inferno:
1. Szkodnik - lepsze statystyki i połączenie z Czarcim Lordem
2. Rogata Bestia - lepsza zdolność
3. Ognisty Ogar - to oczywista ozywistość
4. Gdy walczę przeciwko Nekropolii Władczyni, inaczej Uwodzicielka
5. Raczej Koszmar
6. Czarci Lord
7. Obojętnie, jednostki porównywalne.

Sylwan:
1. Rusałka najpierw, po pojawieniu się drzewiastych Driada
2. Tańcerz Wiatru - znakomita jednostka przechwytująca. Ponad 30 obrony... No i na strzelców dobry
3. Mistyczny Łucznik - Ładny jest, dobry, choć gdybym zdobył Łuk z Rogu Jednorożca zmienił na Łowczego
4. Wielki Druid najpierw, potem Arcydruid
5. Biały Jednorożec - zawsze staram się grając Sylwanem brać magię światła...
6. Ent - przezorny zawsze ubezpieczony
7. Kryształowy Smok - zdolność zdaje się być ciekawsza

Loch:
1. Zabójca - jakoś Prze sladowca nie przypadł mi do gustu
2. Krwawa Furia - jednostka w pewnym sensie dystansowa
3. Minotaur Strażnik - dwa ataki, zresztą lubię brać Dowodzenie gdy gram Lochem
4. Posępny Jeździec - jeden atak, ale skuteczny
5. Hydra z Głębin - Kwasowa może ranić moje jednostki...
6. Matrona Cienia - Dama jest beznadziejna...
7. Czerwony Smok - Trzymajcie się od niego z dala, bo będzie bolało...

Akademia:
1. Gremlin Sabotażysta - Przydatny w czasie oblężeń, no i lepsze statystyki
2. Obsydianowy Gargulec - Marmurowego strach się bać w armii trzymać...
3. Magnetyczny Golem - Znakomity duet z Arcymagiem
4. Arcymag - Znakomity Duet z Magnetycznym Golemem
5. Dżinn Sułtański - Może rzucić coś naprawdę przydatnego
6. Rakszasa Kszatrija - zdolność jest ciekawsza
7 - Tytan - Zdolność Tytana Dusz zamula mi grafikę

Nekropolia:
1. Łucznik choć coraz częściej rozważam Wojownika
2. Gnijący Zombie, chyba, że gram vs. Nekropolii
3. Widmo - zdolność Poltergeistów blokuje głupi Wózek z amunicją
4. Książę Wampirów - Zdolność lepsza, rekompensuje brak kontrataku
5. Arcylisz - Nic nie zastąpi Obłoku Śmierci. Chyba, ze walczę z Nekropolą
6. Kostucha, chyba, że walczę Deidre
7. Smok Widmowy - wygląda mhroczniej

Forteca:
1. Strażnik - zawsze denerwujące były szybkie jednostki. Strażnik to odpowiedź na ich szybkość.
2. Harpunnik - można manipulować wrogiem
3. Niedźwiedzi rycerz - też można wrogiem manipulować...
4. Pogromca - na coś się przydaje
5. Raczej Strażnik Runów... Różnie bywa
6. Władca Burz. Czołg. Masakra. Pierwszy atak wykonuje na odległość
7. Magmowy Smok - Rzucanie przeciwko nim jednostek walczących wręcz to masochizm.

Twierdza:
Mało grałem, nie polubiłem, nie wypowiadam się.