Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Jednostki, które się nie pojawiły

Permalink

Witam, po dłuższym czasie grania w WoGa i czerpaniu informacji o nim natknąłem się na taki dział w Kwasowej Grocie: http://www.wog.acidcave.net/stuff.php#alfa
Jest tutaj krótka charakterystyka jednostek, które miały trafić do tego, a jakże doskonałego dodatku, lecz niestety z różnych powodów przestały istnieć. Co o nich sądzicie? Czy jakieś waszym zdaniem powinny znaleźć się w WoGu?
Ja osobiście uważam projekty Duchowego Jeźdźca, Upiornego Wilka, Kobolda, Neptuna, Ghula, Infarnala Wiwerny itp za prawdziwe niewypały ze względu na wygląd oraz zbytnie podobieństwo do podstawowych jednostek.
Ale projekty takie jak Nazguli Jeździec, Królewska Mumia, Ten pierwszy projekt pożeracza duch (podoba mnie się znacznie bardziej od tego obecnego), Czarownica, Yeti, i Gladiator to jak najbardziej udane jednostki, które powinny pojawić się w "In The Wake Of Gods" Na temat pozostałych jednostek jeszcze nie mam do końca zdania.
Co wy o nich sądzicie? Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Może nie wypowiem się na temat jakości tych konkretnych projektów, gdyż dochodzi tu kwestia gustu - tak mojego i Twojego, jak i WoG Teamu.

Nie mniej jednak, zgodzę się, że niektóre projekty faktycznie wyglądają dobrze. Dlaczego nie znalazły się w WoGu? Powody masz właściwie w większości przypadków podane na tejże stronie. Z reguły po prostu autorom zabrakło chęci/czasu/zapału do tego, aby zrobić coś więcej.

W internecie się roi od podobnych projektów - jednych lepszych, drugich gorszych. Sporo z nich znalazło się też w Jaskiniowej "galerii marzeń" w dziale WoG do której teraz najwyraźniej nie można się dobrać. Sporo znajduje się też w podforum o WoG w serwisie HeroesCommunity oraz w odpowiednim temacie na Smoczym Forum Kwasowej Groty.

Projekt taki stworzyć jest stosunkowo łatwo i czasami nawet wygląda dobrze. Ale gdy przychodzi do pełnej animacji, to się okazuje, ze już nie jest tak prosto...

Pełnych animacji stworzonych przez fanów (nie uwzględniając jednostek przekolorowanych) jest w sumie może około 10... góra 20 uwzględniając też te źle wyglądające, które do oficjalnego WoGa nigdy nie wejdą. Natomiast projektów jednostek są setki, jeśli nie tysiące.

Należy pamiętać, że jednostki, jakie znalazły się w WoGu znalazły się tam w większości nie dlatego, że zostały wybrane jako ładniejsze, lepsze i fantastycznie wyglądające - raczej dlatego, że były wogle możliwe do wykonania i wyglądały wystarczająco "znośnie".

Przykładowo - wiele osób narzeka na to, że jednostki 8 poziomu są tylko przekolorowane z 7 poziomu. To naprawdę nie był wybór twórców, tylko fakt, że w sumie do dnia dzisiejszego nie znalazł się nikt, kto stworzyłby oryginalne animacje tych jednostek. Albo więc te, albo żadne (albo też nieco inne przekolorowania ;) .


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.09.2007, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon

Permalink
A macie jakieś nowe projekty potworów które nie są przekolorowane i nadają się do gry? Ten trzeci Minotaur i Ifryt wyszli naprawdę bardzo dobrze. Więcej takich projektów!!!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.03.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Może głupie ale mam dwa pomysły:
1. Czy nie da rady skopiować niektórych projektów z innych części? Dać stwora, którego nie ma w III, a jest w II, IV albo w V
2. Coś dla fanów LOTRa. Stworzyć jednostki, które pojawiały się w Lord of The Rings. Pomyślcie o Strażnikach, Uruk-Hai, Barlog, Haradrimowie, Easterlingowie itp. Hmm
?


Permalink

Co do I to jest to możliwe, gdyż zostało to wykorzystane w przypadku HoMM IV Equlibris (nieoficjalnym dodatku). Mianowicie zamieniono gorgonę na projekt 3D dzięki czemu została umieszczona w HoMM IV Equlibris, więc danie jakiejś jednostki z innych części do HoMM III nie sprawiło by żadnego kłopotu. A tak szczerze to 3DO i NWC powinny podpisać jakiś kontrakt z tym kolesiem od WoG'a i wydać kolejny dodatek lub chociaż po kontrakcie zaktualizować HoMM III SoD i zamieścić tam wszystkie mody i skrypty, i wszystko co powstało nowego do HoMM III.

Permalink

3DO i NWC nie ma. Zjedzone przez Ubi****.


Permalink

Ajit

A tak szczerze to 3DO i NWC powinny podpisać jakiś kontrakt z tym kolesiem od WoG'a i wydać kolejny dodatek lub chociaż po kontrakcie zaktualizować HoMM III SoD i zamieścić tam wszystkie mody i skrypty, i wszystko co powstało nowego do HoMM III.

Ubi zjadło 3DO i NWC, jak już z resztą wspomniał Ghulk. To po pierwsze. A po drugie, to teraz nikt nie będzie pakował kasy w wydawanie nowej wersji gry sprzed prawie 10 lat.


Permalink

Robal

teraz nikt nie będzie pakował kasy w wydawanie nowej wersji gry sprzed prawie 10 lat.

Przynajmiej nikt z Ubi****, powoli powstają grupy które chcą odbudować Heroes III


Permalink

Szkielet

a macie jakieś nowe projekty potworów które nie są przekolorowane i nadają się do gry? Ten trzeci minotaur i infryt wyszli naprawdę bardzo dobrze. więcej takich projektów!!!

szczególnie że są zrobione w 99% na bazie MMVIII

Jednostkiw NU są zrobione po to aby ludzie to brali. Cały trik polega na tym że tam są patche ulepszające grę bądź poprawiające ją. Wiele ludzi by nie ściagęło gdyby czytali nudny tekst o łatkach do gry. Większość leci na "widoczne" ulepszenia gry.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.07.2008, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Ja też pogram, pogram i chcę żeby było więcej tego. Jakieś mody, dodatki to jest potrzebne..
Najbardziej żałuje Heroes 4...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.03.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Niezrealizowany szaman jest istotnie o wiele lepszy od tego, który jest teraz. A smętny korsarz jest po prostu świetny. Szkoda, że nie został zrealizowany. także Methamorph jest niezły. Może kiedyś postaram się zrobić mod do WoG'a z najlepszymi niezrealizowanymi jednostkami. Albo może do H2? Kto wie...

Permalink

@Hiro
Po co odpowiadasz w temacie z ponad 4 miesięcy ? Tzw. Necro-posting

Permalink

Tykan - dlatego, że ten temat jest otwarty, a nie zamknięty. A tak wogóle, ty też w nim odpowiadasz, no i nikt się nie czepia.

Permalink

@Tykan - gdyby wszyscy rozumowali jak ty to połowa tematów z JB byłaby nieaktywna, zresztą Hiro wyraził swój pogląd.


Permalink

Szkoda, że twórcy byli leniwi, bo Smętnego Kosiarza był by fajny.

Permalink

Jeżeli chodzi o przekoloryzowane jednostki 8 poziomu to moim zdaniem fakt faktem szkoda że nie wyglądają inaczej, ale znalazłem fajne animacje na jednej stronie. Spoko by wyglądały w WOG 3.59. Moim skromnym zdaniem powinny być wykorzystane.
Pewnie już je widzieliście, ale cóż, tu jest link;

http://wogtreasurechest.dbv.pl/downloads.php?cat_id=1

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir