Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Four Upgrades

Czy podoba Ci się mod?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Nie wiem, nie grałem, ale może kiedyś... :p


Permalink

Invictus

Pewnie dlatego, że osy już były w serii MM , a konkretnie w Day of the Destroyer.

Tak, właśnie dlatego.

Dziękuję za dobre komentarze.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

No to teraz już wiem dlaczego osy, a nie szerszenie, ale myślę, że szerszenie są groźniejsze. :P


Permalink

UWAGA!
Znana jest dokładniejsza data premiery moda. Z modem uporamy się do 20.11.2008, choć mod może wyjść szybciej. :)
Otworzyłem dzialik Download (nie, mod jeszcze nie wyszedł). Znajdziecie w nim dokumentację moda. Poczytajcie sobie lekturę... ;)

Permalink

11.11.2008

FU 1.0 beta - PREMIERA!

DOWNLOAD:
Pliki do pobrania z moda:

POBIERZ - FU 1.0 beta PL (2.70 MB)
POBIERZ - FU 1.0 beta EN (2.70 MB)
POBIERZ - dokumentacja do FU 1.0 beta (8 KB)
POBIERZ - pliki do patcha do edytora map (17 KB)

Download jest też w moim pierwszym poście. Instalacja opisana w dokumentacji, jak i również w moim pierwszym poście.

Dobrej zabawy! ;)

Pozdrawiamy!

FU Team

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

FU Team? kto do niego należy?


Permalink

Tarnoob Jedwabislav

FU Team? kto do niego należy?

Wszystko jest w dokumentacji, która jest nawet do pobrania osobno (jakby ktoś nie chciał od razu pobrać całego moda), ale mogę napisać:

Dokumentacja

10. Autorzy

FU Team:

- Władca Smoków
- Jankes
- Quba Drake

Specjalne podziękowania:

- Acid Dragon
- Altair
- Tichondrius
- Arstahd

Alfa-testy:

- Smoczy Wojownik

Po za tym "FU Team" to taka żartobliwa nazwa, bo trzy osoby to nie jeszcze wielki team. ;)

PS.: Władca Smoków i Drakolicz to ta sama osoba - ja. :P

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 11.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Fajnie, pobiorę jak już kompa będę mieć. Mam kare. :p


Permalink

Małe plany na ulepszenia w FU w wersji 2.0:

a) ZAMEK

1. Halabardier > Wojownik (NU 2.0)
2. Krzyżowiec > Paladyn
3. Kapłan > Kapłan Wojny
4. Archanioł > Serafin

b) BASTION

1. Centaur Bojowy > Sylwański Centaur
2. Krasnolud Bojowy > Niziołek
3. Wysoki Elf > Strzelec
4. Złoty Smok > Czarodziejski Smok

c) FORTECA

1. Większy Gremlin > Gremlinołaj
2. Żelazny Golem > Złoty Golem
3. Arcymag > Czarodziej
4. Tytan > Lord Piorunów

d) INFERNO

1. Cerber > Ognisty Rumak (może coś się jeszcze znajdzie na zamianę)
2. Rogaty Demon > Demon Cienia (QS)
3. Ifryt Sułtański > Ifryt Radża
4. Arcydiabeł > Piekielny Baron

e) NEKROPOLIS

1. Zombi > Mumia
2. Upiór > Duch
3. Upiorny Rycerz > Koszmar
4. Duchowy Smok > Krwawy Smok

f) LOCH

1. Beholder > Potworne Oko
2. Królewska Meduza > Cesarska Meduza
3. Królewski Minotaur > Krwawy Minotaur
4. Czarny Smok > Smok Ciemności

g) TWIERDZA

1. Hobgoblin > Jeździec Dzika
2. Ogrzy Mag > Ogrzy Szaman (NU 2.0)
3. Ptak Gromu > Ptak Burzy
4. Starożytny Behemot > Upiorny Behemot

h) CYTADELA

1. Gnoll Maruder > Wilkołak
2. Większy Bazyliszek > Starożytny Bazyliszek
3. Królewska Wiwerna > Kwasowa Wiwerna
4. Hydra Chaosu > Gorynycz

i) WROTA ŻYWIOŁÓW

1. Rusałka > Sylfida (Driada tylko, że ma zmienioną nazwę)
2. Żywiołak Energii > Żywiołak Elektryczności
3. Żywiołak Magmy > Żywiołak Minerałów
4. Feniks > Święty Feniks

Dzięki różnym zagmatwaniom ulepszenia będą chyba takie jak wyżej i w dodatku do gry mają szansę powrócić: Rdzawy Smok i Kryształowy Smok. :)

Komentujcie - co się wam podoba, a co nie.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Paladyn to też dowódca Zamku, więc proponowałbym inną nazwę. A gdy byście jeszcze wilkołakowi jakąś zbrójkę dorobili...:P
Pozdrawiam i powodzenia życzę


Permalink

Inną nazwę? Tylko jaką... Rycerz Graala? - tak mi nazwa jako pierwsza do głowy przyszła. Mógłby rzucać Błogosławieństo - zaklęcie z kielichem - to chyba Graal...
Albo Fanatyk... jak z Heroes V.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Widzę, że pojawia się diabeł z MM7.
Co do ulepszenia krzyżowca - może weteran? Albo łowca smoków (taki jak w MM8)?
Czy w którejś wersji WoG nie ma cesarskiej wiwerny? Jestem na 100% pewny, że gdzieś w necie widziałem screen z ulepszoną wiwerną królewską.
Wg. mnie ulepszenie wysokich elfów do strzelców i arcymagów do czarodziejów bez obniżenia ich statystyk byłoby zbyt dużym wzmocnieniem bastionu i fortecy. A trochę szkoda tak fajne jednostki osłabiać.


Permalink

Invictus

Widzę, że pojawia się diabeł z MM7.
Co do ulepszenia krzyżowca - może weteran? Albo łowca smoków (taki jak w MM8)?
Czy w którejś wersji WoG nie ma cesarskiej wiwerny? Jestem na 100% pewny, że gdzieś w necie widziałem screen z ulepszoną wiwerną królewską.
Wg. mnie ulepszenie wysokich elfów do strzelców i arcymagów do czarodziejów bez obniżenia ich statystyk byłoby zbyt dużym wzmocnieniem bastionu i fortecy. A trochę szkoda tak fajne jednostki osłabiać.

Demon Cienia - tak to diabeł z MM.

Paladyn - Chyba będzie to Fanatyk - byłby pod wpływem czaru - Pogromca.

Wiwerna - W wersji WoGa nie, ale była w Quicksilverze Starożytna Wiwerna z MM. Problem w tym, że ona WoGóle nie stała w miejscu (ciągły lot) i nie była najlepszej jakości...

Strzelec i Czarodziej - Te ulepszenia były planowane już od pierwszej wersji FU. Strzelec i Czarodziej mają obniżone statystyki. W następnej wersji FU planuję jeszczę osłabić Czarodzieja - zaklęcia grupowe to duży bonus dla armii z Fortecy.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Czy projekt FU zamierza wprowadzić drugie ulepszenie dla wszystkich jednostek z każdego miasta (docelowo oczywiście)?


Permalink

Takie rzeczy to tylko w 3.59...


Permalink

Invictus

Czy projekt FU zamierza wprowadzić drugie ulepszenie dla wszystkich jednostek z każdego miasta (docelowo oczywiście)?

Nie. Tylko Cztery Ulepszenia. Z obecną liczbą miejsc na jednostki jest to niemożliwe. No... może by się dało, ale trzebaby robić ulepszenia totalnie na siłę, przez co byłby nielogiczne. Już z czterema są kłopoty, więc po co "wyciskać" jeszcze więcej?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Po co?
Według mnie wzbogaciłoby to rozgrywkę, ale oczywiście nie mam pojęcia o dodawaniu jednostek i etc, więc nie znam realiów takich działań - trudności z tym związanych i tak dalej.
A więc istnieje w H3 limit jednostek? Ile on wynosi? I jeszcze jedno: czy wprowadzanie nowych ulepszeń doprowadzi do wyeliminowania z gry jednostek neutralnych?


Permalink

Limit jednostek wynosi 255. Co więcej, „po chałupniczemu” jednostek nie można dodawać. Potrafią to tylko nieliczni członkowie WoG Teamu. Można tylko podmieniać istniejące stwory. Dlatego w NU nie ma wysłanników ani dodatkowych strzelców, a w FU zabrakło kilku smoków.

Ma to zmieniać VCMI, które (jeśli wyjdzie) zniesie wszystkie limity miast, stworów, artefaktów, itd. Do tego pozwoli dużo łatwiej modować grę – zamiast ERM będzie LUA.

W WoG-u 3.59 problem też ma być rozwiązany (dodawanie jednostek skryptami), ale limit dalej wynosi 255.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2017, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

Link download do angielskiej wersji FU zaktualizowany, bo poprzedni plik został usunięty (czas).

EDIT:

Dość dużo pobrań było już... 59 (PL) + 5 (EN - stary link) = 64 pobrania. :) Jestem zaskoczony, że tyle osób pobiera mod.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar