Imperium

Behemoth`s Lair

Pojedyncze scenariusze

Permalink

Vendral

- póki co Ubisoft "wyrzucił do kosza" fabuły poprzednich części HoMM i MM. Ale ja mam nadzieje że jeszcze to może się zmienić (tak jak mam nadzieje związane z fabuła Assasin's Creed - gdzie niby wszystko jest o krucjatach w średniowieczu, a mamy wiele znaków świadczących że historia ta jest czymś więcej). Kto wie co jeszcze Ubisoft szykuje ? Podsumowując jak w H VI nie zobaczę żadnego śladu z MM to zwątpię, ale dopiero w H VII stracę wszelkie nadzieje. A na razie wystarczyłoby mi Homm Recognition

"Porzućcie wszelką nadzieję, wy którzy wchodzicie do świata HV." ;P

Vendral

- chodzi ci o pułapkę Markala na Zehira w sc. Temptation w H V HoF. A dokładnie że Zehir ruszył w poszukiwaniu Cyrusa w wymiarze Pierścienia Nieskruszonych z powodu tego, że nie mógł sobie poradzić w rządzeniu z innymi potężnymi magami. Więc odpowiem tak:
Dla Zehira pozostali magowie z którymi rządził byli potężni, ponieważ sam Zehir był jednym z najmłodszym czarodziei, więc nawet gdy Markal załatwił najpotężniejszych z nich to ci słabsi co pozostali uważali się za potężniejszych od Zehira (właściwie Zehir otrzymał tytuł pierwszego tylko dlatego że sytuacja była kryzysowa i nie było czasu na uroczyste mianowanie nowego rządu). Swoją droga ciekawe że Markal kogoś zostawił przy życiu (czyżby byli to kultyści demonów). Oczywiście nie liczę takich jak Zehir - czyli podróżników wezwanych na pomoc krajowi.

Polecam przeczytanie biografii Zehira z ToE, by rozwiać wszelkie wątpliwości:

Zehir

Pobudliwy, uparty i energiczny - w taki sposób starsi magowie opisują Zehira. Zdecydował
się specjalizować w magii żywiołów twierdząc (i słusznie), że jeśli będzie w stanie kontrolować siły tak
potężne jak żywioły, to da sobie radę również z każdą inną formą magii. Choć tytuł Pierwszego Maga
Kręgu został przyznany temu młodzieńcowi by ukrócić walki wewnętrzne
, to pozostali magowie Kręgu
szybko się zorientowali, że Zehir już niebawem przewyższy ich pod względem umiejętności, i że stanie się
to raczej za kilka miesięcy, niż za kilka lat.

Markal nie zabił wszystkich czarodziei, bo:
- zależało mu na zemście na Cyrusie,
- podporządkowaniu sobie Imperium Gryfów (omamienie Izabeli),
- musiał wskrzesić Nicolaia, a to też trwało,
- zaatakował Irollan, gdyż elfy udzieliły azylu przeciwnikom Izabeli.

Nie miał czasu na rozprawę z reszta kręgu, bo dopadli go Zehir z Findanem. Zbyt szybko Markal atakował kolejnych przeciwników i dostał nauczkę.


Permalink

Mam nowy pomysł:

" Legendarny Król"

Małe impy obudziły ze snu legendarnego króla zła- Korshak'a. Teraz z bandą chochlików Korshak próbuje odbić królestwo zła spod rąk Ludzi.


Permalink

To ja tyle:
- biografia Zehira tylko potwierdza że pierwszym z kręgu nie zostaje się ze względu na pochodzenie (ostatecznie Zehir pozostał nim dzięki talentowi, choć nie bez problemów - które doprowadziły zresztą do sc. Temptation w H V HoF)
- moim zdaniem pierwszych kręgu zabił, gdyż zapewne rezydowali w Al - Safir (stolicy Ligi...). Tylko Cyrus przeżył uciekając do wymiaru Pierścienia Nieskruszonych gdzie Markal go załatwił (skądinąd ciekawe że Markal pokonany w kamp. oddał pierścień Zehirowi, choć mógł go z resztą korony liszów gdzieś schować)
- Z Markalem to ja polecam przeczytanie treści pierwszego zadania w 1 sc. kanpanii Markala - gdzie jest ładnie napisane że Markal całe swoje życie zaplanował żeby dojść do tej chwili. Czyli wszystko miał dokładnie zaplanowane (łącznię z przegraną), no może z wyjątkiem interwencji Godryka (ale na tym akurat skorzystał). Więc moim zdaniem powinien się jeszcze zjawić w H VI gdzie pokaże wreszcie dla kogo "pracuje", bo ten plan jego za dużo pomógł Kha-Belethowi (Biara - jakby nie ataki Nekromantów na Irollan nie przedarłaby się do Tieru, Veyer jakby nie wybranie przez Markala drogi obok Sheogh nie zaatakował by Izabeli - a wtedy nie doszłoby do zaplanowanego przez Biare/Shadiye spotkania Raelaga z królową).
- Następne posty na temat Markala (tzn, jak sprawdzę jego całą kampanie) napisze w innym temacie, a z Sandrem w Ashan to temat narazie zakończony (przynajmniej w tym temacie)
- Z tworzeniem map w H V to wymiękam, ale w H III to kiedyś nawet kampanie (12 sc.) zrobiłem, ale pliki już dawno "go out", a edytor do H III i pół WoG nie chodzi mi poprawnie. Zresztą jak zrobiłem kiedyś fajną mapę, to poprawianie i testowanie w grze zajęło mi miesiąc. Także nadaję się tylko do koncepcji. I jeszcze przyznam że sposób wykonania sc. dla jednego gracza w H V mi odpowiada (tzn. powiązanie z główną fabuła). I jestem ciekaw jaki sc. wymyślą w H VI dla wyznawców Shalassy.

I na koniec stwierdzam że niezwiązane zupełnie z fabuła sc. dla... to powinny być dodawane w patchach, albo przez graczy (dla tych co lubią coś takiego.). No a teraz zmykam z tematu bo mnie zaraz ktoś zlinczuję że spamuje temat.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 31.10.2008, Ostatnio modyfikował: Vendral