Imperium

Behemoth`s Lair

Specyfikacje Bohaterów

Permalink

Przydałoby się, żeby ktoś spisał dokładne bonusy wynikające ze specyfikacji bohaterów. Ktoś się tym już zajmował (Dragonthan??).


Permalink

Taaa, pytanie to jest w extremalnej wiedzy, jak narazie odsetek odpowiedzi jest.


Permalink

Tam są tylko niektóre specyfikacje jeżeli chodzi o umiejętności. A co z jednostkami? (pomijając Conflux bo tam jest napisane jasno jakie są bonusy).


Permalink

Cytuję treść pytania z extremalnej wiedzy:

95. Jakie są warunki wzrastania obrażeń dla jednostek, jeśli bohater posiada do nich specjalność?


Permalink

Hellburn, gdzieś w ekstremalnej wiedzy podawałem linki do czyichś postów (po ang.) na ten temat. Wystarczy samemu poeksperymentować (ja nie mam czasu/chęci) i się dowiesz, jak te premie wyglądają. Przy okazji odpowiesz na pytania.

Nawiasem mówiąc, premie dla czarodziei masz już podaną na przykładzie Solmyra. Myślę, że w pozostałych przypadkach działa to tak samo, tylko nikt tego nie potwierdził w testach. Problemem są też klątwy i błogosławieństwa, bo choć ogólna formuła może być taka sama, to premie przyznawane już niekoniecznie.


Permalink

Źródło: Heroescommunity.

Specializacje w jednostkach:
Jednostka dostaje bonus w postaci +1 do szybkości już na samym początku. Kiedy poziom bohatera zrówna się z poziomem jednostki wtedy jednostka otrzymuje premię +1 do ataku i defensywy. Od tej pory statystyki wzrastają według następującego wzoru:

(poziom bohatera - poziom jednostki) * 0,05 / poziom jednostki. Jednostka zyska kolejne punkty wraz z kolejnym bonusem +1 do szybkości.

Specjalizacje w czarach:
Nie odnoszą się do jednostek lecz do czarów bohatera. Wzór na nie to:

(1 + poziom bohatera * 0,03 / poziom jednostki).

Szczegóły dla pojedynczych bohaterów:

Loynis - premia w wysokości +3 do szybkości, ataku i defensywy dla jednostek 1-2 poziomu. +2 dla jednostek 3-4 poziomu. +1 dla poziomów 5-6. Poziom 7 nie dostaje żadnego bonusu.

Terek/Cyra/Brissa - +3 do szybkości dla jednostek 1-2 poziomu. +2 dla jednostek 3-4 poziomu. +1 dla poziomów 5-6. Poziom 7 nie dostaje żadnego bonusu.

Coronius - premia to +4 do ataku dla poziomu 1, +3 dla poziomu 2, +2 dla poziomu 3, +1 dla poziomu 4. Poziomy 5-7 nie dostają bonusów.

Zubin - premia to +3 do ataku dla poziomów 1-2, +2 dla 3-4, +1 dla 5-6.

Daremyth/Melodia - +1 do szczęścia dla wszystkich jednostek.

Xsi/Darkstorn/Labetha/Merist - +3 do defensywy dla jednostek 1-2 poziomu, +2 dla jednostek 3-4 poziomu. +1 dla poziomów 5-6. Poziom 7 nie dostaje żadnego bonusu.

Inteus - +3 do ataku dla jednostek 1-2 poziomu. +2 dla jednostek 3-4 poziomu, +1 dla poziomów 5-6. Poziom 7 nie dostaje żadnego bonusu.

Adela - Bonus do obrażeń * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki

Cuthbert/Mirlanda/Olema - -3 do ataku dla jednostek 1-2 poziomu. -2 dla jednostek 3-4 poziomu, -1 dla poziomów 5-6.

Źródło wydaje się wiarygodne. Nie wiem czy moderatorzy zamieszczą to jako odpowiedź na pytania z "Extremalnej wiedzy...".

Z tego wynika że strasznie dużo tekstów opisujących umiejętności itd. jest błędnych.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.10.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Hellburn

(poziom bohatera - poziom jednostki) * 0,05 / poziom jednostki. Jednostka zyska kolejne punkty wraz z kolejnym bonusem +1 do szybkości.

Można jakiś przykład? Bo mi cuda w obliczeniach wychodzą. Np. dla Tamiki i czarnego jeźdźca...


Permalink

Choba tu chodzi o sumowanie wyników:
Wynik z 7 poziomu + 8 + 9 + 10 itd. Kiedy suma przekroczy 1 wtedy bonus jest dodawany.


Permalink

Dalej nic to nie mówi, trzeba się posłużyć przykładem.