Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Najlepsi dowódcy

Permalink

Temat poświęcony dowódcom. W nim możemy ocenić, który dowódca jest najlepszy.
(paladyn i żywiołak kosmosu są najlepsi)

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Zdecydowanie bohater z Nekropolii i z Twierdzy.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.11.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Najlepszy moim zdaniem z castle'u i fortress'u ewentualnie. Najgorszy ten z rampartu, namioty jakieś, daj pan spokój. Może przydatne jak się chce samym commanderem gromić oddziały, bo innego zastosowania dla tak ciekawego skilla nie widzę.

Permalink

Według mnie najlepszy Palladyn i Wódz ogrów


Permalink

Najlepiej udało mi się wyszkolić Paladyna. Samym dowódcą powalałem z nóg setki Arcydiabłów. Ale jako najlepszego uznaję... ekhem ekhem zapomniałem jak się nazywa ale ten gostek z Bastionu. Jeżeli dobrze się go wyszkoli może stać się nie do pokonania iż cały czas będzie się leczył z namiotów medyków.


Permalink

Ze względu na skrajną rozbieżność zdań pozwolę sobie dodać argumenty dlaczego uważam tego typa z rampartu za najgorszego:
Wartość namiotów jest największa kiedy:
1. sam dowódca zaczyna być tak potężny, że bez problemu pokona całą armię wroga,
2. w armii występują jednostki ósmego poziomu.
Do zrealizowania pierwszego punktu na dobrej mapie nie powinno w ogóle dojść, bo w momencie gdy się tak stanie gra staje się piekielnie nudna i polega tylko na powalaniu setek różnych potworów poprzez _kliknięcie_na_nie_, co nie daje żadnej satysfakcji. Drugi punkt również powinien pozostać nie wypełniony, bo jednostki ósmego poziomu są zbyt silne względem pozostałych oddziałów (jednostki siódmego poziomu liczą się mało, a <7 praktycznie w ogóle), chyba że neutralne armie są bardzo wymagające, ale wtedy z kolei tracą na znaczeniu zamki, bo służą tylko do pozyskiwania pieniędzy i do utrzymania się "przy życiu", a generowane przez nie jednostki są śmieszne; jedynym rozsądnym rozwiązaniem byłoby rozdanie każdemu graczowi po jednej takiej jednostce na start bez możliwości wygenerowania większej ich liczby w przyszłości, ale to się stosunkowo rzadko zdarza.
A w grze, w której bohater i dowódca nie mogą zdążyć rozwinąć się do kosmicznego poziomu i jednostki ósmego poziomu występują tylko jako obrońcy lokacji na mapie jego dodatkowa umiejętność jest na tle pozostałych zdecydowanie najmniej warta. Uleczyć może max 300 hp, bo żadna jednostka więcej nie ma, a czar który puszcza uważam za gorszy od wszystkich wymienionych: cure, precision, counterstrike, haste, stoneskin, bloodlust, animate dead, fire shield - czyli od wszystkich, które rzucają pozostali dowódcy.

Permalink

Czy dowódcę można spotkać na mapie, i w jakich budynkach się ich rekrutuje?

Permalink

Nie można ich spotkać na mapie, a rekrutuje się ich o ile się nie mylę w będąc w mieście w oknie bohatera, wciskając spację, o ile odpowiednie opcje WoGifikacji są zaznaczone.


Permalink

Ja tam lubię paladyna i szamana. Mają chyba najlepsze umiejętności...


Permalink

Wedlug mnie najlepsi sa paladyni i ci z nekro niepamietan nazwy;)


Permalink

Ci (albo raczej Te) z Nero to Pożeracze Dusz, mi też bardzo podpadły do gustu ze względu na możliwość rzucania Animatora. Ale lepsi są Paladyni głównie dzięki 50% zwyżce zdobywanego doświadczenia (a żeby dowódca był przydatny musi być na wysokim poziomie).

Permalink

Bohater nekropolii ma animator który naprawdę pomaga.
Na drugim miejscu jest bohater twierdzy.
Trzeci jest bohater z zamku więcej doświadczenia gra dużą role na późniejszy etap gry.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.11.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Moi ulubieńcy to bez wątpienia Paladyn z Zamku i oczywiście Pożeracz Dusz z Nekropolii. Z kolei na Sukkuba już patrzeć nie mogę!

Permalink

Moi ulubieni dowódcy to:

1. Pożeracz Dusz- animator
2. Szaman- przyśpieszenie
3. Paladyn- 150% doświadczenia zdobywanego przez herosa


Permalink

Dla mnie najlepszy jest paladyn i szaman, najbardziej wyszkoliłem paladyna, a najlepiej wygląda...
raczej pożeracz dusz. :)


Permalink

Dowódcy to jeden z najfajniejszych pomysłów, jakie zostały dodane w WoG. Trudno mi jednak powiedzieć, który jest najlepszy. Bardzo dobrze kojarzy mi się pustelnik, gdyż dzięki namiotom medyka jest w stanie długo przeżyć. Porządnie całkiem wygląda paladyn, a całkiem fajnie już sukkub (swoją drogą to z jakich jednostek powstał?).


Permalink

Invictus

Porządnie całkiem wygląda paladyn, a całkiem fajnie już sukkub (swoją drogą to z jakich jednostek powstał?).

Sukkub ma to zaletę, że jest oryginalny, a nie stworzony z kiklku jednostek. Chociaż gdyby głębiej
się zastanowić to mogłaby być to trochę przerobiona rusałka ze skrzydłami smoka:P


Permalink

Od niedawna gram w WoG'a, ale dotąd najlepiej udało mi się wyszkolić Żywiołaka Kosmosu z Confluxu. Rzuca dobry czar kontraatak na swoje jednostki. Także szybko (nie wiem jak inni dowódcy) połapuje dodatkowe umiejętności.

Permalink

Dla mnie najlepiej prowadzi się Hierophanty(wyszkoliłem go tak że zadawał 288dam.)

Permalink

Ostatecznie każdego dowódce da się wyszkolić na wysoki poziom. Pamiętam jak wyszkoliłem Paladyna na tak wysoki poziom iż jednym ciosem kosił 60 arcydiabłów. Mim0 to chyba najbardziej mi pasuje żywiołak kosmosu, choć na drugim miejscu tuż za nim stoi twardo Paladyn.