Imperium

Behemoth`s Lair

Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin oraz Plan

Ile uważasz potrzeba czasu na zrealizowanie takiego projektu? Jak wielu członków bedzie posiadać gildia?

  • Mniej niż rok. (Gildia będzie posiadała więcej niż 20 członków)
  • Więcej niż rok. (Gildia będzie posiadała mniej niż 20 członków).
Permalink

Witam wszystkich serdecznie!

Cały projekt obejmuje proces tworzenia nowych jednostek, zamków, nowych ras lub ulepszanie starych pomysłów. Stworzymy, także czary i bohaterów, a nawet fabułę. Na razie trudno mi to nazwać, ale wznowienia Heroesa III
Jeżeli nam się uda nasz projekt być może ujrzy światło dzienne.

Zacznę od tego może jakich ludzi mi potrzeba do tego projektu

Może nie zacznę od mówienia kto. Ale zapraszam wszystkich ludzi do Gildii Kowali zapisując się do niej musicie wiedzieć, że być może wasze pomysły będą oskarżane jak i wychwalane możemy napotkać wiele trudności, ale silna wola może zrobić wszystko. Nie wykluczam, że praca nad całym przedsięwzięciem potrwa nawet z parę lat. Jeszcze raz gorąco zachęcam.
Zapisy są prowadzone u mnie na priva lub gadu-gadu [12738912], także rozmowy będą prowadzone w gildii najczęściej przez gg lub priv.

1. Do tego tematu będą potrzebni zarówno gracze początkujący jak i weterani heroesa III, a nawet późniejszych czy wcześniejszych wersji tej wspaniałej sagi, potrzebujemy realistów, fantastów ludzi z wyobraźnią, fanów, później może nawet językoznawców.

Myślę, że niewielu ludzi podejmie się pracy nad tak szerokim przedsięwzięciem jednak efekty pracy drużyny Herosa III będzie bardzo widoczne. Potrzebuję właśnie takich ludzi jak ty. Każdy się przyda. Im więcej ludzi tym mniej pracy dla jednej osoby.

Jaki będzie plan działania?
Być może na początek tylko zarysuję szkic naszych działań. Może się on zmieniać w zależności od propozycji ludzi bądź wykonaniu planu.
> Do każdego działu zostanie stworzony osobny temat.

0,5. Stworzenie listy członków gildii.

1. Najpierw popracujemy nad jednostkami

2. Potem nad Zamkami i przydzielaniem do nich armii.

3. Budowle w Fortecach

4. Czary

5. Ulepszenia terenów, zmiany, które warto wprowadzić ciekawostki itd.

6. Fabuła

7. Bohaterowie

8. Realizacja projektu

Regulamin:
Ten temat dotyczy tylko naszej gildii Kowalów Heroesa III i zawieramy w nim cały nasz regulamin oraz plany na przyszłość.

0,5. Aby móc się wypowiadać na tematach gildii kowali trzeba być uprzednio zapisanym w niej.

1. W dziale regulaminowym gildii nie wolno przeklinać.

2. Wypowiadamy się tylko na temat.

3. Nie wypowiadamy się na temat, czy projekt jest zły, czy dobry, należy o tym pisać do autora tematu bądź pomysłu w wiadomości prywatnej, i nie zapychać tematu lub nie urągać członkom gildii.

4. Póki projekt nie zostanie skończony prosimy nie wynosić pomysłów poza łono forum, gdyż chodzi tutaj o naszą ciężką pracę.

5. Swoje zdania i pomysły musimy wyrażać jasno i zwięźle lub szybko edytować, by nasze wypowiedzi były zrozumiałe dla każdego.

6. Na końcu postu umieszczamy zawsze dodatkowe informacje dla członków jaskini Behemota oraz forum. Aby lepiej się zrozumieć.

7. Osoby łamiące nagminnie regulamin, będą wyrzucane z gildii, dla dobra projektu.

Cała idea kotłowała mi się w głowie około 5 lat spory kawał czasu teraz mogę mieć szansę spotkania podobnych sobie ludzi na forum Heroesa III ,bardzo dobrze prowadzonego dlatego to forum wybrałem. Bo było najlepsze z najlepszych. Sądzę, że się nadaję na przewodnika gildii.

Osoby zapisane w Gildii Kowali są umieszczane w poście poniżej.

Ps: Bardzo proszę nie krytykujcie mnie jak najęci, gdyż taka okazja jak ta może, a raczej na pewno już się nie powtórzy.

Pozdrawiam serdecznie. Artarion Naczelny Gildii Kowali


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

Każdy członek Gildii Kowali to nie kto inny jak tylko wynalazca, fan i kowal potrafiący wykuć dobry pomysł i dodać do wielkiej biblioteki naszych pomysłów.
Członkowie Gildii Kowali Heroesa III
1. Artarion - Specjalista od fantasy i fabuły
2. Nie_mam_nicka - grafik
3. Konstruktor - Historyk
4. Setish - Wynalazca
5. Haav Gyr - nauczyciel
6. Łukasz - realista, krytyk

Hasło gildi: Wszystko jest możliwe, tylko istnieje kwestia szczegółów technicznych


Liczba modyfikacji: 7, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

A ja dodam tylko od siebie - NIErealne. Chcesz wiedzieć dlaczego? Bo takich rzeczy potrzeba ludzi z umiejętnościami, a takich w Jaskini jest dosłownnie kilku, w dodatku są to ludzie głównie od pisania skryptów. Czyli drobnych modyfikacji WoGa.
A do tego co proponujesz musiałbyś mieć 2-3 programistów profesjonalistów, dwa razy więcej grafików 3D i 2D itd...


Permalink

Mi nie chodzi o tworzenie gry komputerowej o nie, sam wiem, że byłby to szalony pomysł.

Chcę tylko na tym forum tworzyć jednostki, zamki, bohaterów świat Heroesa, ale powiedzmy szczerze tylko opisowo, tutaj tworzenie gry nic nie ma do rzeczy nawet o tym nie myślałem.

Dziękuje tobie za uwagę, być może dzięki niej wielu ludzi zrozumie temat, gdyż ja nie napisałem o tym, że nie tworzymy nowego Heroesa w postaci nowej gry.

Punkt ósmy szkicu to prawda realizacja, ale ja bardziej myślałem o tym, aby wysłać nasze gotowe projekty, przetłumaczone do rosyjskich kolegów, którzy nie mówię, że by wszystko ściągnęli, ale tylko wykorzystali parę drobnych pomysłów w przyszłości w swoich działaniach.

Pozdrawiam.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

Więc tak, nie chcę gasić twojego entuzjazmu, ale:
1) Przerzucanie się nazwami i propozycjami jest bez sensu - to będzie chaos.
2) Żaden z naszych "pomysłów" nie będzie wzięty pod uwagę, z prostej przyczyny nikt nie wykona czyjegoś pomysłu, jeśli ma własne. Ot takie prawo twórcy.
3) Na jakąkolwiek szansę zasługiwałby pełny projekt, nie teoria np: gotowa jednostka z pełną animacją itp...


Permalink

Jeżeli ktoś z nas będzie miał szansę stworzenia czegoś takiego, to niech to wykorzysta.

Wiesz Haav Gry ja zawsze wiedziałem jakie będą problemy dziękuje, że uświadomiłeś je innym.

Ale tworzyć będę choćby dla samej przyjemności wielu innych graczy pewnie też się dołączy, sam wiesz jakie jest zainteresowanie nowymi zamkami, jakie jednostki by się przydały itd.


Permalink

Artarion naprawdę możesz się w takie coś bawić ale odpowiedz sam sobie na pytanie - po co? Wątpię by ktoś dołączył do grupy która już w założeniach nie jest "namacalnie" kreatywna, a chce tylko wymyślić co mogłoby być w HoMM3. Widzisz, ja tez mam MNÓSTWO (naprawdę) przemyślanych i dopracowanych pomysłów na innowacje (a także rewolucje) w zakresie mechaniki/grafiki/fabuły/strategii (raczej do H6 niż H3) ale wiem że są zerowe szanse na ich realizację bo mnie raczej nikt nie będzie chciał słuchać. Tak więc wszystkie te idee zostają tylko moimi marzeniami, o tym co chciałbym widzieć w Heroes a czego nie zobaczę. I to mi wystarcza.

Wiem że siła HoMM jest magiczna, że każdy chciałby wymyślić ukochaną grę na nowo. Jak na ironię pomysł Arta jest najbardziej realny ze wszystkich do tej pory, bo on już na starcie wie że szanse na realizację są nikle i chce tylko powymieniać się koncepcjami. Zaskakuje mnie też rozmach przedsięwzięcia, jednak ciągłe wymyślanie nowości bez ich aplikacji szybko umrze śmiercią naturalną.

Dlaczego za każdym razem gasimy młodych (omg... młodych, a sam jaki jestem?) i pełnych (niestety najczęściej słomianego) zapału? Cóż, przynajmniej ja widziałem już zbyt wiele upadłych projektów, modów, których realizacja skończyła się przed jej rozpoczęciem. W niektórych sam brałem udział. Jeżeli twój projekt nie jest już rozpoczęty, jeżeli nie zrobiłeś czegoś spontanicznie tylko zacząłeś od planowania - potencjalny moderze, już teraz daj sobie spokój a zaoszczędzony czas przeznacz na samorozwój (grafa, programowanie), może kiedyś się to przyda do kolejnej próby modyfikacji gry.


Permalink

Konqer - takich ludzi jest dużo. Ja już nawet nie bawię się w krytykowanie ich.


Permalink

Wiecie, rozmawiałem z pewnym człowiekiem co do herosa III, wyszło na to, że ma paru kolegów co chcą pomóc.

Zmiana planów tworzymy heroesa III może nie na nowo, ale dodatek i to bardzo porządny. Prace pewnie potrwają z parę lat, ale efekty będą warte zachodu masz rację ghulk takich ludzi jest dużo i to właśnie jest szansa.

Wręcz niemożliwością jest znalezienie grafika h3, no cóż będziemy szukać.

Życzcie nam powodzenia.

Zarządzałem w pewnym momencie 525 osobami na raz i taki stan był przez rok, wiem jak prowadzić ludzi, bo mam w tym spore doświadczenie.


Permalink

Pokaż co umiesz, wtedy może ktoś dołączy - do "projektu", gdzie ktoś powymyślał nazwy i chce żeby graficy i programiści (skrypterzy ewentualnie) wylali się na niego i zrobili wszystko za niego, tak jak on chce, nikt nie dołączy. WoG powstawał spontanicznie - Salnikov robił sobie właściwie dla zabawy ERM, skrypty jakieś jednostki, ludzie dołączali do niego, bo widzieli, że praca z nim ma sens - i mamy WoGa. Twój projekt ma nikłe szanse, większość zawsze trzeba i tak zrobić samemu, przykra prawda.


Permalink

Jak to mówią jak chcesz zrobić coś dobrze to zrób to sam.
Wiem, że czeka mnie masa roboty.
Ale jeżeli nawet to kilka procent, a pewnie jeszcze mniej chcę spróbować mam czas trzy cztery lata powinno wystarczyć.

Mam już kolegę, który ma swoich kolegów, mam nawet znajomego w firmie komputerowej, która produkuje gry. Ale wątpię czy się do niego zgłoszę.

Dziwię się tylko, że tak mało osób chce mi pomóc przy np wymyślaniu jednostek to nic trudnego. Im będzie nas więcej tym będzie łatwiej.


Permalink

Jeśli brak ci pomysłów poprzeglądaj Obsydianową Wyrocznię, sporo ciekawych pomysłów (nawet na jednostki) można tam znaleźć ;)


Permalink

dzięki, ale liczyłem na to, że ci gracze sami się do mnie zgłoszą z swoimi pomysłami, a na razie robią to tylko gracze z innych polskich for o dziwo :0


Permalink

Bo są to osoby które myślą że narysują jednostkę, wskanują ją do kompa, wypiszą statystyki i gotowe.


Permalink

Artarion

Prace pewnie potrwają z parę lat, ale efekty będą warte zachodu masz rację ghulk takich ludzi jest dużo i to właśnie jest szansa.

Za kilka lat to i WoG 3.59 wyjdzie (to była ironia).
Pełno jest ludzi ze słomianym zapałem. I nie licz na nich. A na dodatek modowanie to rzecz tak żmudna, że głowa boli. Sam to robiłem, ale efekty nie są rewelacyjne.


Permalink

WoG to wg mnie jedno wielkie Gówienko (bez obrazy). Większość "nowych" jednostek to tylko zmienione kolory (rodzaje sharshooterow) i pełno niepraktycznych budynków, które można w 1 tydzień zrobić. Oszczędźcie sobie krytyki ludzi, którzy chcą coś zrobić, a nie krytykować inne pomysły, bo pisać głupie posty to i ja potrafię.

Pozdrawiam Setish!

PS. Oszczędzajcie sobie klawiaturkę.


Permalink

@Setish Przepraszam bardzo, co ty zrobiłeś w stronę HoMM3, że tak mocno krytykujesz (ba, obrażasz) projekt WoG? Rozumiem, że dla ciebie stworzenie sensownie wyglądającej jednostki w 3D i dopiero przeniesienie jej do 2D to jest pryszcz?
Masz rację, szkoda nawet klawiatury na krytykę.
Czekam na efekty twojego członkostwa w GKH.
Pozdrawiam.


Permalink

Wg mnie, będzie to kolejny projekt,, który ktoś sobie wymyślił. Wszystko ładnie pięknie, niby, że wszystko jest proste i łatwe-ale tak nie jest. I nie będzie. W mych oczach projekt ten skazany jest na porażkę (jak tysiące innych,z których nic nie wyszło).
Jednakże, jeśli naprawdę wyjdzie z tego coś porządnego-złożę hołd. Ale jak narazie, nie wierze, by wam się udało. Jednak i tak życzę wam powodzenia.


Permalink

Jednak żaden projekt nie był robiony przeze mnie.

Ale tak na serio, zgłaszają się do ludzie, a nawet nasz projekt nie ma nazwy jeszcze. Ba nawet fabuły, nasza gildia działa 4 dni dopiero.

A ja setih no cóż powiem tyle, że wog może był właśnie przełomem nie wiem tego więc sprawdzę testując niedługo. Faktycznie Woga pochwalam, ponieważ zrobił dobry krok, wsyzstko jest w grafie 3d.

Nie potrafię powiedzieć więcej, bo nie próbowałem.


Permalink

Robal

@Setish Przepraszam bardzo, co ty zrobiłeś w stronę HoMM3, że tak mocno krytykujesz (ba, obrażasz) projekt WoG? Rozumiem, że dla ciebie stworzenie sensownie wyglądającej jednostki w 3D i dopiero przeniesienie jej do 2D to jest pryszcz?
Masz rację, szkoda nawet klawiatury na krytykę.
Czekam na efekty twojego członkostwa w GKH.
Pozdrawiam.

W pełni się zgadzam z tym co napisał Robal. Poza tym czy np. wilkołak to przekolorowana jednostka? A czy potrafisz chociaż z gry wyciągnąć grafiki/animacje i zmienić ich barwy? Jak dla mnie, to cały ten projekt to poroniony pomysł. Wybaczcie moją dosadność, ale gdybyście faktycznie mięli COŚ zrobić dla społeczności HoMM, to Wasz projekt powinien mieć WŁASNE forum, na którym byście sobie publikowali te wasze wymysły, a na tym forum jeden temat informujący o naborze i pracach (i ich postępie) lub podający linki do tegoż forum/strony projektu. A to, co obserwuję to po prostu żenada... nie dość, że założyciel (Artarion) nie kwapi się do przeniesienia swoich wymysłów na własne forum, to jeszcze zaśmieca forum coraz to nowymi tematami. JB to nie jest Wasz host. Tutaj się rozmawia na tematy związane z zagadnieniami, w okół których oscyluje dany stolik. Ten jest o HoMM 3 i na TEN temat toczą się tu dyskusje. Niezrozumiałe dla mnie jest wrzucanie aż 3 tematów, w których to wypisywane są tylko jakieś nazwy... No sorry tak to każdy potrafi, nawymyślać i potem szczycić się ile to się zrobiło dla społeczeństwa. Do tego rozbawiło mnie do łez pewna wypowiedź Artariona. Chodzi mi konkretnie o "zwerbowanie" H.G. do "teamu". Czy On Cię o to prosił Artarionie? Bo ja takowej prośby nie widziałem. To, że pisze w tematach związanych z GKH jest po prostu jego obowiązkiem - bo jest moderatorem i dba o porządek. A zapisywanie Go do GKH bez Jego prośby... tego sie nie da skomentować...

Po co to piszę i jaki jest mój cel? Otóż uważam, że powinieneś Artarionie sam postarać się o własne forum, na którym byś dał upust swoim pomysłom, fantazjom. Tam by sobie też Setish pisał i nikt by mu do jego "tfórczości" z butami nie wchodził. Jeżeli natomiast nie potrafisz nawet tego zrobić, to wybacz, ale GKH nie ma racji bytu. Ja to widzę tak: "powołałeś" ją do życia, by się pokazać i przedstawić innym jako "działacza". Nie tędy droga. Jeśli Ci zależy na pracy w okół HoMM 3 i chcesz to innym pokazać, to najpierw COŚ zrób (poza wymyśleniem nazw i fabuły), a potem to przestawiaj i szukaj ludzi, którzy Cię wesprą.

Setish

Oszczędźcie sobie krytyki ludzi, którzy chcą coś zrobić, a nie krytykować inne pomysły, bo pisać głupie posty to i ja potrafię.

Akurat w tym ostatnim się zgadzamy obaj... Twoje sprzeczki nt. mechanicznego Lewiatana nic nie wnoszą. I nie prowadź krucjaty w taki sposób, że niby Ty wymyślasz, to Ci wolno. Piszesz na forum związanym z HoMM 3 i uniwersum tej (i nie tylko) gry. Dlatego też nie wypisuj tutaj własnych herezji na temat tego czy innego jej elementu. Jak już pisałem wcześniej - stwórzcie sobie własne forum i tam sobie wypisujcie swoje pomysły, w innym wypadku nie liczcie na to, że ktoś poważnie potraktuje ten projekt. A całe Imperium jest "wolnym i demokratycznym" forum więc KAŻDY może skrytykować/skomentować to, co się na nim znajduje. Widzę, że co po niektórzy o tym zapominają...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2008, Ostatnio modyfikował: Filus