Imperium

Behemoth`s Lair

Najgorsze jednostki

Permalink

1 nimfy - bez dwóch zdań
2 zombie - wolni, opcja mało daje, słaby atak i obrona
3 upiory - to, ze kradną manę i ze latają w miarę ich nie ratuje, obrona beznadziejna hp tez
4 pegazy - mimo, ze szybkie to tez szybko padają sorry
5 żywiołak ziemi - jak na ten poziom to zdecydowanie gorszy od reszty konkurentów, tyle dobre, ze odporny na niektóre czary
6 cyklopy, chimery, ifryty, wiwerny - każda jednostka ma tam jakieś swoje umiejętności ale maja mało obrony i hp
7 upiorne smoki - bez dwóch zdań


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2008, Ostatnio modyfikował: Foks

Permalink

Ja myśle że to jest tak :

1. Imp (Ani szybki, ani wytrzymały. Totalna beznadzieja)
2. Krasnolud (Bardzo wolny, cienki atak i obrona)
3. Żelazny golem (Także wolny, atak beznadziejny. Ratuje go częściwa odp. na magie)
4. Pegaz (Szybki, ale obrona i atak nawalają)
5. Żywioł Ziemi ( Wolny, cienko z obroną i z atakiem. O wrażliwości na "Deszcz meteorów" nie wspominam)
6. Wiwerna (Szybko ginie. Atak także nie jest dobry. Ale ulepszona wersja jest OK)
7. Kostny smok. (Powinien się zamienić miejscem z Czarnym rycerzem z 6 poziomu.

Permalink

Szczerze? Wasze wybory mnie dziwią i to bardzo(niektóre).
Krasnolud czy Golem? - nonsens, jedne z lepszych jednostek na swoich poziomach.
Pegaz? - może sam w sobie jest dość przeciętny, ale jego strategiczne znaczenie jest dla Bastionu ogromne.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

są tak naprawdę cztery rodzaje jednostek.

Tank - Dobra obrona, życia sporo, najczęściej wolne > zdolności defensywne
Dps - Duże obrażenia, szybkie, mało życia, > zdolności ofensywne
Ranged - Zasięg przez całe pole bitwy, średnie życie, średnia szybkość
Special - Dobre zdolności wspierające herosa lub armie np Arcymagowie, dziny,

I to tyle, w zależności jak konfigurujesz armie takie masz efekty, są oczywiście wyjątki od reguły np królewskie gryfy, nawet szybkie, kontratak, dobre życie.


Permalink

Najgorsze jednostki to :
1.Rusałki
2.Reptilioni
3.Uruk
4.Żywiołak Energii
5.Żywiołak Magmy
6.Chimera
7.Upiorny Smok

Permalink

Jak można mówić, że rusałka/driada jest najgorsza, dlaczego nie porównujecie jej z takim badziewiem jak chłop, jest pierwszego poziomu i jest totalnym g*, jego jedyny plus to taki, że jest neutralny. A rusałka jest lepsza od impa i znakomicie nadaje się do ataków kamikadze.

Pegaz też nie jest najgorszą jednostką, na początku gry jest znakomity w ataku, a potem przydatny w obronie zamku. Jest też dobrym mięsem armatnim, a gorszą jednostką jest meduza.

Krasnolud to jednostka przydatna w obronie zamku, bez problemy porusza się w zamku i można ich pchać na jednostki latające, które dostały się do zamku, podobnie enty i golemy.

Rohen

1.Chłop(najgorszy)
2.Ożywieniec
3.Diablik
4.Goblin
5.Nimfa
6.Magogi(kule ognia mogą zranić swoje oddziały)
7.Gnoll

Od kiedy gnole są 7 poziomu, a inne też jakoś inaczej poziomy mają. Chłopie naucz się czytać ty masz według poziomów podawać najgorsze, a nie wymieniać prawie wszystkie jednostki pierwszego poziomu.


Permalink

Haav Gyr, masz rację co do pegazów i rusałek jako blokady strzelaków idealne ale jak ktoś ma taktykę to to nie ma znaczenia, wiem, niezawsze sie ją ma dlatego przyznaje ci rację


Permalink

Foks dlatego w gruncie rzeczy jest kilka słabych rzeczywiście jednostek, cała masa średniaków oraz te najlepsze.
Średniaki mają to do siebie, że przy odpowiednich warunkach mogę być mocne, ale nie zawsze;)


Permalink

1.chochlik
2.krasnolud
3.piekielny ogar
4.demon
5.żywiołak ziemi
6.mantykora
7.kościany smok

Permalink

1.Diablik - oczywiście pomijam chłopa. Nimfy są całkiem mocne ze swoim powstrzymaniem kontry.
2.Zombie - krasnoludy są wytrzymałe i odporne na magię, reptillioni są dosyć silni, a zombie?
3.Zjawa - beznadzieja
4.Rogaty demon - ogólnie słaby, choć ten poziom ma raczej wyrównaną końcówkę
5.Żywiołak ziemi - tragedia
6.Chimera - właściwie do niczego się nie nadaje
7.Kościany smok - słaby, mało wytrzymały.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2008, Ostatnio modyfikował: Invictus

Permalink

1.Rusałka
2.Wilczy rycerze
3. Zjawy
4.Żywioł ognia
5.Minotaury
6.Wiwerny
7.Upiorne smoki

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2008, Ostatnio modyfikował: Sheogorath

Permalink

Mógłbyś podać uzasadnienia? - bo część z twojego wyboru wydaje się conajmniej dziwna.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

1Rusałka - ogólnie za szybko ginie i do niczego się nie przydaje (no może na początku)
2Wilczy7 rycerz - po prostu go nie lubię
3Zjawa - Nie jest sila, oprócz tego że kradnie manę, to nie lubię jej
4.Żywioł ognia - no, tu może przesadziłem
5.Minotaur - Nie przypadł mi do gustu
6 Wiwerna - Nie licząc cyklopa jest najsłabsza statystycznie, ale cyklop strzela. Ogólnie niewiele lepsza od gorgon.
7 Upiorny smok - po prostu

Permalink

Co do rusałek - było mówione wcześniej - świetne do kamikadze, powstrzymują kontratak, mają dużą szybkość (co ma swoje plusy. Na przykład: masz 500 Rusałek, a twój przeciwnik dużo jednostek 7. poziomu. Co wolisz zrobić - zaatakować Rusałkami i stracić połowę dopiero podczas ataku przeciwnika czy iść innymi jednostkami na hura?)

Wilczy Rycerz - też tak wpisałem, ale dzięki krytyce Haava oraz długiemu graniu Cytadelą i Twierdzą stwierdzam, że Wilki mają dużo dobrych stron, a Jaszczuroludzie są denni.

Zjawa - nie mam żadnych zastrzeżeń.

Żywiołak Ognia - wg mnie Meduza i Demon są równo z nim. Tyle że Meduza strzela, a Demon jest tani i wytrzymały. Odporność na ogień nie jest niczym fantastycznym (chyba że masz Żywiołaki i Armaggedon :D)

Minotaur - a czy wiesz, że Minotaur ma premię do morali, są szybkie i nieźle siekają?

Wiwerna - Nie jest to dobra jednostka, ale zauważ, że możesz ją nawet w 1 dniu (jeśli masz domyślnie Siedlisko Jaszczurów i odpowiednią ilość zasobów) a do Cyklopów musisz się pchać, pchać, wydać te 20 kryształów, które lepiej zainwestować w Behemoty itepe itede. Może Cyklop jest lepszy, ale jest dużo mnie opłacalny, dlatego tutaj trochę nie zgadzam się z Twoją opinią.

Kościany Smok - zero zastrzeżeń. To po prostu szmira.

Permalink

1 diablik
2 gargulec
3 zjawa
4 żywiołak energii
5 zywiołak ziemi
6 wiwerna
7 ognisty ptak (nie biorąc pod uwage przyrostu

Tylko podkreślam że to ocena po statystykach i nie brałem tu pod uwage przydatności dla zamku macierzystego

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.10.2008, Ostatnio modyfikował: Predix 0.1 beta

Permalink

Minotaur najsłabszy? Jeden z mocniejszych na swoim poziomie. Duże obrażenia, +1 morale i bardzo wytrzymały.
Wilczy rycerz ma podwójny atak, co sprawia, że jest naprawdę mocny. Nie zgadzam się z opinią na temat nieprzydatności jaszczuroludzi. Są to jedyni strzelcy w cytadeli, a ich obrażenia wcale nie są takie małe.


Permalink

Jaszcuroludzie są ogólnie jedną z najlepszych jednostek. Ale trzeba mieć odpowiednią(najnowszą) wersje H3. Gdzie Jaszcuroludzie zostali poważnie wzmocnieni, w pkt życia, obrażeniach i bodajże w obronie.


Permalink

@Haav Gyr:
Popraw mnie jeżeli się mylę, ale owe ulepszenie występuje tylko w najnowszym patchu (2.2) dla Ab?


Permalink

A mógłby ktoś przybliżyć mi statystyki tego nowego "Jaszczuroludzia" - chciałbym się dowiedzieć jaką ja wersję posiadam :)


Permalink

1.Chohlik-Chowaniec
2.Gog-Magog
3.Kamienny golem-Żelazny golem
4.Wampir-Wampirzy lord
5.Drzewiec-Ent
6.Jednorożec-Jednorożec bojowy
7.Ognisty ptak-Feniks