Imperium

Behemoth`s Lair

Ulubiony zamek

Twój ulubiony zamek to:

  • Inferno
  • Academy
  • Dungeon
  • Fortress
  • Sylvan
  • Haven
  • Necropolis
Permalink

Sylvan i Loch, ale to raczej upodobania. Najmocniejsze są chyba Nekro, Forteca i Twierdza.
Sylvan lubię za łuczników, robiących rzeźnię, tancerzy wiatru, robiących rzeźnię, rój os rusałek robiący rzeźnię na początku, błyskawicę druidów robiącą rzeźnię na początku, niezłą moc jednorożców i drzewców, mocne smoki.


Permalink

Najbardziej lubię Dungeon,ze względu na:
-Krwawe dziewice,Krwawe furie,Wiedźmy cienia i Matrony cienia(ale laski!)
-Minotaury,Hydry(Jedne z moich najulubieńszych jednostek)
-Klimat ciemnego lochu

Permalink

dla mie przystan najfajniejsza poniewaz:
-fajne i mocne jednostki
-fajne budynki
-fajna muza


Permalink

Akademia ze względu na:

-dobre jednostki
-golemy, magowie, raksza - ulubione jednostki
-specyficzny klimat miasta
-miasto czarodzei

Na drugim miejscu postawiłbym Sylwan ze względu na:

-tancerzy ostrzy/wojny
-za klimat i "zgrabność" miasta
-smoki
-muzyka :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2008, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Hmm...
W trzeciej i drugiej części Herosów moim ulubionym zamkiem była akademia ( tam gdzie są magowie i tytani)
Jednak według mnie w piątej części stracił on urok jaki posiadał w trójce. Gargulce to jakieś nagrobki zresztą powolne , golemy nie biją pięściami tylko używają mieczy i też są wolne , magowie wyglądają jak jacyś arabowie , w ogóle miasto wygląda jak latający turecki pałac (Gdzie jest śnieg łeeeee , u krasnali?)
,a te raksze są jakieś dziwne (gdzie skorpeny łeeee ,) Tytani nie mają mieczy (łeeee) Jednak dosyć fajny jest talent rasowy rzemieślnik i ten budynek co zwiększa przyrost dżinów i daje dodatkowo 500 sztuk złota (sorry zapomniałem jak się nazyea) Ciekawa jest także biblioteka dodająca czary .
Jak już mówiłem urok tego miasta zbladł to jednak Akademia była i będzie moim ulubionym zamkiem
na drugim miejscu wylądowało miasto orków i goblinów ze względu na niezwykły klimat

Permalink

Akademia, za moich kuzynów w szeregach:)
A tak na poważnie to Akademia ma największą liczbę strzelających jednostek. W dodatku są one najlepsze (mag bez kar za zasięg i potężny Tytan).
Drugie miejsce ma Loch, za swą mobilność. Bardzo szybka Krwawa Furia, strzelający zabójca, jaszczurzy kawalerzysta, strzelająca Wiedźma i latający Smok. Hydrą można też przenieść Szturmem Teleportu. Minotaur jako jedyny zostaje,ale ma dużo HP i atakuje dwukrotnie.


Permalink

Narida

Konqer:
Nie znam ani jednej osoby, która grając w Heroesy przynajmniej od 7-8 lat stwierdziłaby, że grafika 3D to plus.

no to juz znasz. tak sie sklada ze gram w heroesy od osmiu lat, znam wszystkie czesci i uznaje grafike 3d za plus

Ja sam nie wiem co o tym sądzić niektóre miasta jak akademia, sylvan i nekropol lepiej wyglądały w trójce i miały wspaniały urok a reszta fajniej wygląda w 3D

Permalink

Titan

magowie wyglądają jak jacyś arabowie , w ogóle miasto wygląda jak latający turecki pałac

Muszę cię zmartwić. Forteca/Akademia od początku miała być utrzymywana w arabskich klimatach.


Permalink

@Konstruktor
Teraz ja zmartwię ciebie. W I nie było Czarodzieja. W II był to zamek stepowo - skalisty. Były tam więc i dziki, i roki. Nikt nie miał turbanów. W III było to coś jakby wieże w lodowej krainie. W IV też jest śnieg. NO i w piątce są już magowie w turbanach, dżiny w turbanach, gremliny z kolczykami, tytany z ozdóbkami...
Nie jest to minus, nie jest to plus. To po prostu nowa konwencja Akademii/Fortecy/Miasta Magów.
Pozdrawaim


Permalink

Konstruktor

Titan: magowie wyglądają jak jacyś Arabowie , w ogóle miasto wygląda jak latający turecki pałac

Muszę cię zmartwić. Forteca/Akademia od początku miała być utrzymywana w arabskich klimatach.

A ja chcę zwrócić uwagę na to, że Akademia jest w klimatach hinduskich, proszę się nie sugerować tym, że wsadzono ja na pustynię. Co prawda są dżinny, ale to raczej w ramach kontynuacji tradycji z H3 i H4.


Permalink

Tabris

A ja chcę zwrócić uwagę na to, że Akademia jest w klimatach hinduskich

Chyba jednak bliżej jej do Persji niż Indii. Popatrz na stroje bohaterów Akademii - chusty i turbany, do tego latające miasto z minaretami i palmami. Jedynie rakszasy i słonie mogą przywieść na myśl Indie.


Permalink

Avonu de Odihs

Tabris: A ja chcę zwrócić uwagę na to, że Akademia jest w klimatach hinduskich

Chyba jednak bliżej jej do Persji niż Indii. Popatrz na stroje bohaterów Akademii - chusty i turbany, do tego latające miasto z minaretami i palmami. Jedynie rakszasy i słonie mogą przywieść na myśl Indie.

Tak, ale to latające miasto z minaretami jest pokryte płaskorzeźbami, które jakoś kojarzą mi się z hinduskimi świątyniami, ostatecznie Islam zabrania pokazywania wizerunków ludzi, czy zwierząt.
Odnoszę wrażenie, że jest to miasto orientalne, tworzące misz-masz różnych kultur; arabskiej, perskiej i hinduskiej.


Permalink

Małe wyjaśnienie z mojej strony - klimaty perskie = Bagdad z Tysiąca i Jednej Nocy (czyli w sumie Arabowie).
A na rzeźby nie zwróciłem uwagi. Z drugiej strony, nie wiem jak Arabia (skąd wywodzą się mity o dżinach i reszta kultury arabskiej) wyglądała przed Mahometem.


Permalink

Zmieniam zdanie.
Krasnoludy i Forteca! Kampania Krasnoludów w Kuźni Przeznaczenia nie raz sprawiła mi kłopot, ale chyba żadną inną frakcją tak szybko - i bez kodów - zdobyłbym przewagę nad Laszlo. To była rzeźnia - ostatnia misja kampanii. Laszlo wkurzony wyrusza na Tor Hrall (prawie odbiłem mu zamek). Armię ma o wiele lepszą... i co? Napada na Fortecę z maksymalnym murem i Placówką Strażniczą. Zostało 25 Magmowych Smoków i 12 Patriarchów Runów. Żaden inny zamek nie oparłby się takiej potędze Laszlo (który, nawiasem mówiąc, razem z Andreasem w misji piątej Przystanii nieźle mnie wkurzył).

Zamek:
- Tańszy Kapitol (z 10.000 na 8.000),
- Warsztat Kamieniarski wzmacniający mury i to mocno,
- Fosa złożona z run,
- Placówka Strażnicza, idealna przy nagłych napadach,
- Łza Ashy, o wiele silniejsza niż gdzie indziej, w życiu nie zaatakowałbym maksymalnie rozbudowanej Fortecy z Łzą Ashy,
- Kapliczka Runów, przy dobrym szczęściu można w ogóle nie płacić za wykorzystane w walce Runy,

Jednostki:
- Obrońca i ulepszony Strażnik. Iniemamocni na nich. W dużej ilości i schowani za murami zamku robią rzeźnię, że hej, będąc mięsem armatnim,
- Włócznik i Harcownik. Szczególnie ten drugi robi zamieszanie w szeregach przeciwników jeśli dostanie jeszcze jakąś dobrą Runę (i zaklęcie),
- Jeźdźcy (Czarnych) Niedźwiedzi. Potężna jednostka kawaleryjna. Chyba nawet Paladyn wymięka.
- Awanturnik i Berserker. Bez komentarza. Idą co prawda jak idioci w wir walki, ale przynajmniej coś tam robią, a nie jak niektóre inne jednostki z innych frakcji.
- Patriarcha i Kapłan Runów. Wszystko ok, ale atak w kształcie krzyża jakoś do mnie nie przemówił.
- Piorun, Władca Burz. Jakby odpowiednik Arcydiabła i Diabła pod względem teleportu. Doskonałe rozwiązanie na grupowy atak błyskawicą choć sam atak Władcy Burz na odległość sporej grupce przeciwników dużo nie zrobi.
- Magma oraz Ogień. Co prawda są wolne te smoki, co prawda nie latają, ale gdy przeteleportuje się je w szeregi wroga... wrrrr! Przeciwnik nie ma szans. Aura Ognia, Płomienny Oddech, super atak i obrona sprawiają, że inne smoki mogą się schować.

Co do nowych jednostek Przystani. Bez komentarza. Jak masz ich dużo - to super. Jak nie - zwiewaj.


Permalink

Konstruktor

Titan: magowie wyglądają jak jacyś arabowie , w ogóle miasto wygląda jak latający turecki pałac

Muszę cię zmartwić. Forteca/Akademia od początku miała być utrzymywana w arabskich klimatach.

Ale przyznaj , ze akademia obłożona w śniegu fajnie wyglądała , nawet w drugiej części zamek z tytanami i golemami także był w orientalnych klimatach a wyglądał o niebo lepiej , a poza tym magowie w 2 i 3 części wyglądali extra, a jeśli wyjdzie ,,Szóstka" to mam nadzieje że akademia będzie lepiej wyglądała ,

Permalink

naj naj naj naj fajniejsza muza w heroesie to... jest w menu!!!


Permalink

A możesz wytłumaczyć, dlaczegóż to?


Permalink

Dla mnie najlepszy jest Loch,świetny podziemny klimat, dobre jednostki , no i oczywiście czarne smoki.


Permalink

Na początku lubiłem Przystań ale teraz polubiłem Nekropolis i właśnie na niego głosuje. Nekropolis ma fajny klimat nieumarłych, posiada dobre jednostki np. Widmowe Smoki, zdolność rasowa: Nekromancja :)