Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Pomoc ze skryptem

Permalink

Bardzo prosiłbym o pomoc ze skryptem.
Chciałbym żeby bohater po zdobyciu wszystkich ksiąg magii wygrywał scenariusz.[albo przeflagowywał wszystkie siedliska na swoje jeżeli nie da się wygrać w/w metodą]
[ponieważ na ERM-ie nie znam się w ogóle{z chęcią bym się uczyć zmiennych itp} a nie widziałem tutoriala w sieci po polsku]
BTW:Szkoda że w wogu nie można dodawać nowych stworzeń do zdarzeń


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Proszę, oto poszukiwany przez ciebie skrypt:

Niestety, jeśli chcesz go skopiować, to zacytuj ten post i wtedy skopiuj

ZVSE

!#VRv993:S0;
!?HM-1;
HE-1:A2/86/?y70/?y-2;
HE-1:A2/87/?y71/?y-2;
HE-1:A2/88/?y72/?y-2;
HE-1:A2/89/?y73/?y-2;

IF&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0/v993<>1:M^Gratulacje zdobywasz wszystkie księgi i wygrywasz!^;
VRv993&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0:S1;
!!UN&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0:Q1/1;

Nowe Stworzenia WoG można umieszczać w zdarzeniach, puszkach pandory, garnizonach... Trzeba tylko zainstalować odpowiedni patch. Do ściągnięcia na stronie.


Liczba modyfikacji: 16, Ostatnio modyfikowany: 23.06.2006, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

Dziękuję :) .
BTW: Istnieje skrypt anulujący przybywanie strażników w Neutralnym mieście??[ponieważ do neutralnego miasta chciałbym wstawić własną armię...i nie chciałbym, żeby została ona "skasowana"]
[Mogę przesłać mapę na mail]


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Nie istnieje. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem. Po prostu jeśli z nastaniem nowego tygodnia dany oddział w garnizonie jest "słabszy" od wylosowanego stworzenia, jest nim zastępowany. Aby temu zapobiec, wystarczy zwiększyć liczebność danego oddziału w garnizonie. Jeśli jednak koniecznie chcesz ten skrypt, przyślij mi tą mapę.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Witam
Skopiowałem ten skrypt, pozwalający na dodawanie nowych stworzeń, ale nie wiem, jak go uruchomić. Czytałem install, ale parę rzeczy mi w nim nie pasuje. (jak to skopiować do katalogu heroes, skoro tam już jest data?)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

Rozumiem, że chodzi o patch do edytora map.
Należy skopiować zawartość wypakowanego katalogu do folderu z grą a zawartość jednego katalogu data (tego z wypakowanego pliku patcha) do katalogu data z grą.


Permalink

Mam pytanie.
Co zrobić żeby obiekt nie miał innych właściwości oprócz tych w skrypcie?
I jaki jest skrypt który pozwala na "wchodzenie" na pnie itp.[zapewnie zamiana...jeśli tak to bardzo bym prosił o ten skrypt]


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 15.07.2006, Ostatnio modyfikował: Tilogour

Permalink

Już odpowiadam. Aby umożliwić wchodzenie bohatera na różne obiekty, (m.in. pnie) na które normalnie nie da się wejść należy użyć skryptu:
ZVSE
!#TRx/y/p:P1;

Gdzie x, y, p współrzędne obiektu.

Aby usunąć normalnie przypisane właściwości do danego obiektu: np.

ZVSE
!?OBx/y/p;
IF:M^tekst^;
OB998:S;

Gdzie x, y, p współrzędne obiektu.

Aby poprawnie skopiować ten skrypt należy najpierw zacytować ten post.


Permalink

Jeszcze raz dziękuję :) i postaram się już nie zawracać głowy :) .
Edit: Żeby zrobić coś takiego jak w treningu[pieńki na wodzie{na które da się wejść}]
też trzeba użyć wyżej wymienionego skryptu?
Edit2: Chodzi mi o zamianę obiektu na teren.


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Pieńki na wodzie?
To akurat bardzo prosta składnia:

!!UN:Wx1/y1/x2/y2/p;

gdzie:
x1, y1 - współrzędne początku "drogi z pieńków"
x2, y2 - koniec "drogi z pieńków"
p - poziom

można to przypisać do jakiegoś obiektu aby po wejściu do niego ten "most" się pojawił lub:
ZVSE
!#UN:Wx1/y1/x2/y2/p;
aby ustawić zaraz po wczytaniu mapy.

Aby skopiować skrypty należy zacytować ten post.


Permalink

Altair

Nie istnieje.

Moim zdaniem żaden problem, trigger na dzień, jeżeli pierwszy dzień tygodnia, to jeżeli miasto neutralne ustaw garnizon.

Permalink

Tak żaden problem, ponieważ tamten post napisałem miesiąc temu i skrypt taki napisałem. Nie wiem po co poruszasz problem, który nie jest już aktualny. Napisanie dobrego bezbłędnego skryptu wcale nie jest takie proste.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.07.2006, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

Witam. Potrzebuję pomocy przy pisaniu skryptu:
1. obiektowi pustemu przypisuję nazwę, następnie po wejściu do niego bohatera i dialogu z trzema możliwościami wyboru, następuje zmiana nazwy tego obiektu.

EDIT:
2. Nadanie nazwy obiektowi o wspolrzednych w edytorze (a nie wszystkim tego samego typu)

3. Dajmy na to, że jest dom rzeźnika i dom grabarza. Dom grabarza ma na początku wyswietlac komunikat "zamkniete". Po prowadzeniu typowego dialogu z 2 opcjami wyboru z rzeźnikiem i wybraniu jednej z opcji ma sie zmieniac komunikat wyswietlany w domu grabarza.

4. Jest "chatka rybaka" (tzn obiekt ma taka nazwe przypisaną), mamy tam, po wejsciu do niego gracza ludzkiego, dialog z 2 opcjami do wyboru. Chodzi mi o to, jak sprawić by następnym razem po wejściu do tego domku pojawiał się inny komuknikat, a nie zawsze taki sam.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.10.2007, Ostatnio modyfikował: Mriswith