Imperium

Behemoth`s Lair

Co was najbardziej denerwuje w HV?

Permalink

"Konqer"

Choćby stąd, że gdyby znali zaczęliby zgrzytać zębami już wtedy, gdy zostało ujawnione że H5 będzie się działo w jakimś Ashan a nie w MM.

Niekoniecznie. Może mają sentyment do Ashan?

"Konqer"

A jakże, wiemy wszak że Stronghold w H3 jest miastem kompletnie bez klimatu i brzydko zaprojektowanym w przeciwieństwie do np. Fortress z H5 która przypomina estetyczną dziurę w ziemi.

Przynajmniej jest estetyczną dziurą, niż kilkoma kamyczkami na pagórkach udającymi siedliska.

"Konqer"

W którym momencie jest nowatorska? Chyba w menu głównym, gdzie mamy trójwymiarową animację (kiczowatą jak Feel).

Wymieniam:
-talenty rasy
- magia i to z efektami
-alternatywne ulepszenia
-efekty i animacje (np:-Mniej plastikowe walki)
-nowe, lepsze menu
-uproszczony, lepszy interfejs
-poprawiony system tygodni
-kombinacje w armiach
-zdolności jednostek (w Heroes 3 było tego niewiele, nie licząc WoG'a, chociaż to co było w Wog'u nie zachwyca mnie)
-nowe zdolności bohaterów

Permalink

Ynaf

Niekoniecznie. Może mają sentyment do Ashan?

Mają sentyment do świata, którego nigdy wcześniej nie było? ;P

Przynajmniej jest estetyczną dziurą, niż kilkoma kamyczkami na pagórkach udającymi siedliska.

Tylko, że w HV próbowali na siłę wszystko ustawić w kółko i wyszło tak tandetnie, że ho ho.


Permalink

Ptakuba, spokojnie. Jeszcze chwila, a będziemy ciebie zeskrobywać ze ścian jaskini :D
A Ynaf-owi powiem jedno: Chłopie, ustatkuj się. Twoje ostatnie posty są tak "wspaniałe", że tylko mogę powiedzieć jedno: Narody klękajcie! I odpowiedz mi na jedno proste pytanko: czy bierzesz przykład jak pisać posty z "twórczości" Clifort-a ?

(To ostatnie pytanko jest skierowane do Ynaf-a)


Permalink

Caar Xoffek

I odpowiedz mi na jedno proste pytanko: czy bierzesz przykład jak pisać posty z "twórczości" Clifort-a I odpowiedz mi na jedno proste pytanko: czy bierzesz przykład jak pisać posty z "twórczości" Clifort-a ?

No jasne, to mój jaskiniowy idol:D A tak na serio: myślisz, iż nie mam nic lepszego do roboty, tylko czytać te jego bzdurne posty na temat jego, jeszcze bardziej beznadziejnych koncepcji?

Po prostu wkurza mnie to, iż według niektórych grę przekreśla sam fakt, iż twórcy umieścili grę w Ashan. No i co z tego? A niech go sobie umieszczają gdzie chcą, świat się przez to nie rozsypie. Mnie świat gry zbytnio nie obchodzi, ja biorę pod uwagę wszystkie elementy techniczne, wykończeniowe i tego typu sprawy.

Permalink

Panowie, mam wrażenie, że czasami się zapominacie. Miejcie na uwadze to, że są gusta i guściki. De gustibus non est disputandum, moi mili...
Jednemu będzie się podobać nowy świat, drugi będzie wolał ten stary.
Jeden pokocha spektakularne bitwy, drugi pozostanie przy "makiecie" z H3 ;)

Poza tym odpowiedzcie sobie na pytanie: Czy Heroes V rzeczywiście jest KONTYNUACJĄ serii ;) ? Rozwiązanie powinno rozwiać wszelkie wątpliwości co do oceny gry.
Ale koniec offtopu :P

W TOTE najbardziej wkurzają mnie błędy w niektórych animacjach np. drżenie bohatera Fortecy przy ruchu na mapie przygód lub nieodpowiednie wyświetlanie cienia na jednostkach...


Permalink

Ynaf

Po prostu wkurza mnie to, iż według niektórych grę przekreśla sam fakt, iż twórcy umieścili grę w Ashan. No i co z tego?

No więc, jednak jest coś z tego. Weźmy na przykład takiego fana, który Might And Magic zna od prawie że początku (Might And Magic I - III), grał we wszystkie części, rozumie i zna na wylot fabułę Might And Magic, Heroes, Crusaders, Warriors, po prostu trwał od początku sagi do końca. Ktoś taki po prostu przyzwyczaił się do starego świata, bohaterów, fabuły, no i twórców na tyle, że nowy świat z całkowicie inną historią, z porzuconymi wątkami Starożytnych, z całkowicie nowymi bohaterami powoduje w nim bardzo nie przyjemne uczucia - odrzuca grę, bo nagle wszystko zostało przerwane, nastąpił nie wiadomo skąd nowy początek, który wydaje się banalniejszy i nieciekawy.
Ktoś kto niekoniecznie grał we wszystkie części sagi, ale zna w miarę dobrze fabułę, może zainteresować się piątką, natomiast ktoś kto grywał w pozostałe części, nie rozumie fabuły bo musiałby grać we wszystko dokładnie i od początku, piątka jest w sam raz, bo tam wszystko dopiero się zaczyna i jest przedstawione w płytki sposób.
Z tematu "Heroes V - Tryumf czy Porażka?"

Ynaf

Ludzie to jest KONTYNUACJA.

Przecież wszystkie wątki z poprzednich części zostały przerwane, wszystko rozpoczęło się od początku, kontynuacja czego?
Niemniej jednak, historia Ashan , jak i cały ten nowy świat sam w sobie nie jest zły, jest nawet interesujący, problem w tym, że wszystko to jest przedstawione tak banalnie i dziecinnie i myślę że to tutaj tkwi problem.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 27.04.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Ynaf, twoje wypowiedzi nie trzymają się kupy a twoje zarzuty wobec Stronghold są zwyczajnie śmieszne. Wygląda to jakbyś nie mając wystarczająco dużo argumentów na obronę H5 próbował zarzucić coś H3. Prawda jest taka że każde miasto z H3 bije poziomem wykonania dowolne miasto z H5. I myślę że w tej kwestii nie ma o czym dyskutować.

Teraz a propos "nowatorstwa" H5:

Ynaf

talenty rasy

Dodatkowa umiejętność; nowy przedmiot, nie podmiot. Nie widzę tu nic nowatorskiego.

Ynaf

magia i to z efektami

W czym magia H5 jest nowatorska? Za nowatorstwo mogę poczytać jedynie zaklęcia gwarantowane (przywołanie stworzeń etc.) dla bohaterów na określonym poziomie, oraz łańcuchy żywiołów ale to naprawdę tylko szczegóły.

Ynaf

alternatywne ulepszenia

To jest żadne nowatorstwo. W H4 były już alternatywne siedliska, zresztą to jest "nowatorstwo" typu "damy 20 poziomów jednostek" - to tylko zwiększenie liczby elementów świata, a nie zupełnie nowy pomysł.

Ynaf

efekty i animacje (np:-Mniej plastikowe walki)

Owned. :)

Ynaf

nowe, lepsze menu

Rozwijane menu było już w H4. Zresztą na litość boską - co to za nowatorstwo? Menu?

Ynaf

uproszczony, lepszy interfejs

lepsze wrogiem dobrego. Dla mnie ten interfejs to porażka, jest pozbawiony klimatu (charakterystyczny interfejs był jednym z wyznaczników serii) i nieintuicyjny.

Ynaf

poprawiony system tygodni

Bo mamy np. "tydzień borowika" (+19% do zaklęć opartych na ziemi, jednakowoż wszyscy tancerze wojny mają o 1 większy zasięg a skrzynie ze skarbem mają 46% szans na dostarczenie 10-50% więcej złota)? Dla mnie to niepotrzebna pierdoła, nigdy nie zwracałem na to zbytniej uwagi.

Ynaf

kombinacje w armiach

?

Ynaf

zdolności jednostek

Dużo zdolności to zaleta, ale to jest nic nowatorskiego.

Ynaf

nowe zdolności bohaterów

J/w.

Podsumowując - H5 jest tylko większym, bardziej ociężałym H3 z gorszą grafiką.


Permalink

"Konqer"

Prawda jest taka że każde miasto z H3 bije poziomem wykonania dowolne miasto z H5.

No chyba nie wyglądem, ewnetualnie graliśmy w jakieś inne H3...

"Konqer"

Dodatkowa umiejętność; nowy przedmiot, nie podmiot. Nie widzę tu nic nowatorskiego.

A widziałeś coś takiego w serii Heroes? Jak tak, to może napiszesz na forum?

"Konqer"

To jest żadne nowatorstwo. W H4 były już alternatywne siedliska, zresztą to jest "nowatorstwo" typu "damy 20 poziomów jednostek" - to tylko zwiększenie liczby elementów świata, a nie zupełnie nowy pomysł.

Gdzie dokładnie widziałeś w czwórce alternatywne ulepszenia? Ja nie widziałem. Jednak jest to oryginalny pomysł twórców i myślę, że sprawdzony

"Konqer"

lepsze wrogiem dobrego. Dla mnie ten interfejs to porażka, jest pozbawiony klimatu (charakterystyczny interfejs był jednym z wyznaczników serii) i nieintuicyjny.

Według mnie jest lepszy, bo nie zaśmieca mi całego ekranu, tylko pokazuje to co chce wiedzieć.

"Konqer

Bo mamy np. "tydzień borowika" (+19% do zaklęć opartych na ziemi, jednakowoż wszyscy tancerze wojny mają o 1 większy zasięg a skrzynie ze skarbem mają 46% szans na dostarczenie 10-50% więcej złota)? Dla mnie to niepotrzebna pierdoła, nigdy nie zwracałem na to zbytniej uwagi.

Mi to pomogło i to wiele razy np: tydzień, w którym wszystkie jednostki z akademii, sylvan i przystanii mają obniżone szczęscie, morale lub inicjatywe.

Tak, tylko, że kiedy ja porównywałem przystań z H3 i H5, to w H3 widniał piksel na pikselu, dlatego nie opowiadaj mi bajek o gorszej grafice.

Permalink

Ponieważ jestem "wrażliwy" na tego typu sprawy, po prostu muszę się wtrącić...

Ynaf

Tak, tylko, że kiedy ja porównywałem przystań z H3 i H5, to w H3 widniał piksel na pikselu, dlatego nie opowiadaj mi bajek o gorszej grafice.

A ja grałem w King's Bounty, gdzie BYŁ piksel na pikselu i nie narzekałem, w Heroes III NIE MA pikseli na pikselu, wszystko wygląda ładnie i starannie (skoro ty zobaczyłeś piksel na pikselu, to chyba musiałeś zrobić screena i powiększyć go tak, aby wszystkie piksele było widać, bo ja grając w Heroes III nigdy nic takiego nie zaobserwowałem), a w Heroes V masz wielkie kloce, nie spojrzysz na całe miasto, musisz wszystko obracać, co bywa niewygodne. Poza tym, Forteca - dziura w ziemi, wygląd miasta nie przejrzysty - w poprzednich częściach od razu widać, gdzie stoją Koszary, czy siedlisko Gargulców, w piątce musisz wszystko obracać, a i tak tego nie znajdziesz.

Permalink

...a po co obracać kamerę wokół miasta? Jak dla mnie to tylko bajer, dodatek do całości. Przecież jest przycisk kupna jednostek.


Permalink

Chodzi mi o to, że wcześniej można było szybko znaleźć siedlisko danego stworzenia, kliknąć na nim i wynająć jednostki, dla mnie to był taki "smaczek", teraz, jak jest ten przycisk wynajmu jednostek to koniec z "chodzeniem po mieście", ale to tylko taki szczegół.

Permalink

Ynaf, nie da się ukryć że zwyczajnie gadasz bzdury.

Ynaf

No chyba nie wyglądem, ewnetualnie graliśmy w jakieś inne H3...

Aż chce się napisać: "no comments". Wiesz co to estetyka? Masz jakiś gust? Bo z twoich wypowiedzi widzę że potrafisz się tylko podniecać trójwymiarową grafiką. Naprawdę nie chce mi się uzasadniać dlaczego miasta w H3 są ładniejsze, tobie jednak radzę odrzucić podziały 2D/3D i skupić się tylko na projekcie, aranżacji, spójności. Wtedy powiesz mi który z tych obmierzłych kloców jakimi są miasta w H5 jest lepszy od spójnych, jasnych tematycznie i klimatycznie, doskonale zaprojektowanych miast H3. Podawanie jako pierwszy przykład Conflux będzie tchórzostwem, zwróć też uwagę, że gdy rozbudowujemy miasta w H3, to widać że miasto zyskuje nowe budynki, a klikanie nań ma jakiś sens.

Ynaf

A widziałeś coś takiego w serii Heroes? Jak tak, to może napiszesz na forum?

Tak, wyobraź sobie że widziałem już umiejętności dla bohaterów w serii Heroes. A to, czy tą umiejętność może dostać tylko ten czy inny bohater jest sprawą drugorzędną. W H1 barbarzyńca nie miał kar za ruch po trudnych terenach, a czarodziejka pływała 3x dalej. W H3 Nekromancję mógł dostać tylko Nekromanta i Rycerz śmierci, wniosek z tego jest taki że już dawno wymyślono umiejętności klasowe. A że ich tak nie nazwano, to już jest mało ważne. Powtórzę jeszcze raz - umiejętność klasowa to zwykła umiejętność tylko że dostępna tylko dla jednej klasy bohatera, stąd jest żadną nowością.

Ynaf

Gdzie dokładnie widziałeś w czwórce alternatywne ulepszenia? Ja nie widziałem. Jednak jest to oryginalny pomysł twórców i myślę, że sprawdzony

Alternatywne SIEDLISKA, nie ulepszenia. Zresztą co to za innowacja, powtarzam, to tylko więcej jednostek i taktyk. Rzecz jak najbardziej pozytywna, ale nie ma nic wspólnego z innowacyjnością.

Ynaf

Według mnie jest lepszy, bo nie zaśmieca mi całego ekranu, tylko pokazuje to co chce wiedzieć.

No właśnie ten nowy interfejs nazwałbym śmietnikiem, jego elementy są rozrzucone na dole i po bokach ekranu, trzeba dużo jeździć myszą żeby dostać się do szukanych opcji (zwłaszcza w miastach i ekranach armii). Stary interfejs był natomiast zwarty i jasny jak słońce, wszystko było w jednym miejscu. W H4 zajmował co najwyżej 1/4 ekranu i z pewnością nie przeszkadzał w niczym. Gdyby policzyć ile miejsca zajmują elementy interfejsu H5, zapewne nie byłoby pod tym względem dużo lepsze. Argument że w H5 można pozwijać niektóre elementy jest fałszywy. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś wyłączył mapę czy ekran bohatera.

Ynaf

Mi to pomogło i to wiele razy np: tydzień, w którym wszystkie jednostki z akademii, sylvan i przystanii mają obniżone szczęscie, morale lub inicjatywe.

Dobrze, być może kiedyś, gdy stanę się wielkim fanem H5 i będę się zagrywał w nią po nocach, zacznę uważnie patrzeć jaki akuratnie mamy tydzień i będę się starał maksymalnie ten fakt wykorzystać. Mimo to pomysł ten jest tylko rozwinięciem tego co już było - czyli tygodnia jakiegoś stworzenia i związanimi z tym konsekwencjami - a więc nie jest innowacją.

Ynaf

opowiadaj mi bajek o gorszej grafice.

Twoje myślenie o grafice jest infantylne. Wiem że H5 ma większą rozdzielczość i jest w 3D ale czy to sprawia że jest ładniejsze? Czy projekty budynków, jednostek i otoczenia są ładniejsze? Mogę przyjąć że są różne gusta ale pewne rzeczy takie jak toporność, plastikowość, wygląd miast na mapie i wielu jednostek, są niewybaczalne.


Permalink

[offtop]

Konquer

Podawanie jako pierwszy przykład Conflux będzie tchórzostwem

Powiedz mi czemu zawsze, gdy jest mowa o jakimś zamku, który jest pozbawiony klimatu, na pierwszym miejscu pojawia się Conflux? Co ten zamek ma w sobie, że 80% graczy odrzuca go jak jakiegoś niepotrzebnego śmiecia? Moim zdaniem zamek ten raczej najlepszym przykładem fantastycznego klimatu w Heroes III.
[offtop]
Ynaf. Kończ waść, wstydu sobie oszczędź, bo to co piszesz to czyste herezje.


Permalink

Po kolei:

Ynaf

Wymieniam:
- talenty rasy

Jak już wspomniano, są od H1.

Ynaf

- magia i to z efektami

Owszem z efektami graficznymi, ale nie efektywna - magią zniszczenia dużo nie zdziałasz, a i ilość czarów woła o pomstę do nieba (tym bardziej, że miała być jakość zamiast ilości, a g. z tego wyszło - co widać po dodatkach z nowymi czarami)

Ynaf

-alternatywne ulepszenia

W HIV też je masz - trzeba przyznać, że w HV lepiej ten problem rozwiązano

Ynaf

-efekty i animacje (np:-Mniej plastikowe walki)

Osobiście wolę zamiast bajerów graficznych, więcej opcji taktycznych, a nie tylko "Uraaa, na wroga".

Ynaf

-nowe, lepsze menu

Funkcją menu powinno chyba być umożliwienie dostępu do wszelkich opcji i funkcji, a nie rozmieszczenie 6 przycisków na krzyż, a resztę szukaj sobie na klawiaturze (niesławne "Czekaj" czy dzielenie oddziałów Shiftem) lub w plikach gry (opcje konfiguracyjne).

Ynaf

-uproszczony, lepszy interfejs

Uproszczony aż do bólu, patrz wyżej.

Ynaf

-poprawiony system tygodni

Owszem, jedno z niewielu rzeczy które wyszły nawet dobrze, ale dopóki nie trafisz na miesiąc: Festiwal->Zaraza->Gorączka (dla niezorientowanych: połowa przychodu->zgon populacji->zgon 2/3 populacji), a niestety takie "kfiatki" się zdarzają i to wcale nie sporadycznie.

Ynaf

-kombinacje w armiach

Mógłbyś wyjaśnić o co Ci chodzi? Podejrzewam, że o alternatywne jednostki. W takim razie przypomnę, że w poprzednich częściach mogłeś do swojej armii nająć jednostki neutralne - masz coś takiego w HV?

Ynaf

-zdolności jednostek (w Heroes 3 było tego niewiele, nie licząc WoGa, chociaż to co było w Wogu nie zachwyca mnie)

W H1-3 większość jednostek nie miała opisanych zdolności typu: strzelec, mag, duża jednostka. :P I zajrzyj do HIV, to może się zdziwisz. A co do zdolności Woga, to HV blednie przy nich (choćby takie Finanse - co masz w HV? 250 złota na dzień. Co masz w Wogu? Połączenie umiejętności z H3 i HIV).

Ynaf

-nowe zdolności bohaterów

Jakie, które? Te typu magiczne zwierciadło czarodzieja? Toż to masz pod postacią czarów choćby w H3. Większość "nowych" zdolności, to tylko przetasowane stare umiejętności czy czary. Nawet runy czy okrzyki orków, to tylko inny rodzaj istniejących wcześniej czarów (choćby runa, która zwiększa zakres ruchu oddziału - toż to stare przyspieszenie z poprzednich części).

Ynaf

Po prostu wkurza mnie to, iż według niektórych grę przekreśla sam fakt, iż twórcy umieścili grę w Ashan. No i co z tego? A niech go sobie umieszczają gdzie chcą, świat się przez to nie rozsypie. Mnie świat gry zbytnio nie obchodzi, ja biorę pod uwagę wszystkie elementy techniczne, wykończeniowe i tego typu sprawy.

Ashan to nie było by "wielkie zło" ;) gdyby nie jedna rzecz - wraz z jego stworzeniem skreślono cały dorobek poprzednich gier, a to jest już coś, za co można nie lubić Ubisoftu (ciekawe co by się stało, gdyby ktoś przy tworzeniu Starcrafta czy Diablo powiedział, że ma gdzieś poprzednie części i fabułę?).
Skoro bierzesz pod uwagę wszystkie elementy techniczne, to powiedz co myślisz o dzieleniu oddziałów w HV klawiszem; walkę wręcz oddziałami strzelającymi też klawiszem; latanie kursorem przez pół ekranu, by w menu zaakceptować jakąś zmianę; opcje graficzne, muzyczne czy inne dostępne tylko w pliku, a nie w menu gry; wymagania sprzętowe niewspółmierne do jakości grafiki; ciągłe zmiany sił jednostek w patchach (czy jest to oznaka doskonałości gry?); przydział podczas awansu tych samych zdolności kilka razy pod rząd (żebyś akurat nie wybrał tego, co sobie upatrzysz); generator map (pseudo)losowych (a wszystkie wyglądają tak samo); widok końskich kopyt, przy strzelaniu w jeźdźca; i wiele, wiele innych.

Hellburn

Ynaf. Kończ waść, wstydu sobie oszczędź, bo to co piszesz to czyste herezje.

Na stos z nim!!!
Dobra, starczy. Może i Ynaf pisze herezje (może nie), ale czemu chcesz mu tego zabronić. To jego punkt widzenia i co najwyżej można go uświadomić, czego nie zauważa ("Personel stawi się w sali tortur - klient czeka.").


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Avonu

Może i Ynaf pisze herezje (może nie), ale czemu chcesz mu tego zabronić.

Nic mu nie zabraniam - tylko napisałem:

Avonu

Kończ waść, WSTYDU sobie oszczędź[...]

;)

Jest znalazłem plus!! Oficjalna możliwość obsługi modów i w miarę proste ich tworzenie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Fakt, gdyby nie mody fanów, to pewnie H5 już miałoby połowe zwolenników mniej, a za rok nikt nie grałby w to:P


Permalink

Po pierwsze, polecam herbatkę z melisą, przyda się...

Po drugie, kolejny raz przypominam, że grafika w H3 jest trójwymiarowa, tyle że prerenderowana ze względu na możliwości ówczesnych komputerów - wszystkie obiekty zostały wymodelowane w 3D w bardzo wysokiej, nawet jak na dzisiejsze standardy, rozdzielczości. Żeby było śmiesznie, wyższej niż obiekty w H5, o ile jestem w stanie powiedzieć ze screenów jednostek z piątki. Kawalerzysta wygląda na marne 200-300 wielokątów, na dodatek bez żadnego widocznego bump mappingu czy innych "oszustw" poprawiających wygląd obiektów o małej szczegółowości - w H3 niektóre jednostki mogą spokojnie osiągać kilkadziesiąt tysięcy, ze średnią rzędu kilkunastu. Tak więc problem z grafiką nie leży w różnicy 2D/3D, tylko w jakości i sposobie użycia 3D.


Permalink

Dobra tym postem mam nadzieje zakończyć waśń:

"Avonu"

Ashan to nie było by "wielkie zło" gdyby nie jedna rzecz - wraz z jego stworzeniem skreślono cały dorobek poprzednich gier, a to jest już coś, za co można nie lubić Ubisoftu (ciekawe co by się stało, gdyby ktoś przy tworzeniu Starcrafta czy Diablo powiedział, że ma gdzieś poprzednie części i fabułę?).
Skoro bierzesz pod uwagę wszystkie elementy techniczne, to powiedz co myślisz o dzieleniu oddziałów w HV klawiszem; walkę wręcz oddziałami strzelającymi też klawiszem; latanie kursorem przez pół ekranu, by w menu zaakceptować jakąś zmianę; opcje graficzne, muzyczne czy inne dostępne tylko w pliku, a nie w menu gry; wymagania sprzętowe niewspółmierne do jakości grafiki; ciągłe zmiany sił jednostek w patchach (czy jest to oznaka doskonałości gry?); przydział podczas awansu tych samych zdolności kilka razy pod rząd (żebyś akurat nie wybrał tego, co sobie upatrzysz); generator map (pseudo)losowych (a wszystkie wyglądają tak samo); widok końskich kopyt, przy strzelaniu w jeźdźca; i wiele, wiele innych.

No dorze, a więc mówie:

Opcje graficzne: Według mnie fatalne, bo np: mam średniej klasy PC, dlatego próbowałem zmiejszyć jakoś jakość grafiki.
Zmiany nie dość, że (moja opinia) nic nie dały, sprawiły, iż mój komputer nadal się wieszał. Mam też zastrzeżenia do dialogów: nie zauważyłem opcji do zmniejszania ich szybkości (bądź zwiększania), kolejnym minusem jest okropna animacja podczas "biegnięcia?" bohatera, na wyższej szybkości wygląda on jakby sunął, co wygląda zatrważająco.
Praca kamery też bywa fatalna, szczególnie podczas walk kiedy to np: zamiast czempiona ruszją jego nogi w genialnym natarciu na byle-jaką-bo-teraz-jest-to-nieważne bestie.

Opcje muzyczne: Nie mam głośników więc... zauważyłem, iż jakoś słabo z tymi opcjami muzycznymi.
Aha! Muzyka towarzysząca orkom przypomina mi trochę klimat z Jade Empire (japońsko-chiński), co do orków mi stanowczo nie pasuje.

@Avonu: Owszem WoG ma tyle opcji, bo twórcy zauważyli, iż w H3 jest ich stosunkowo mało

"Konqer"

Bo z twoich wypowiedzi widzę że potrafisz się tylko podniecać trójwymiarową grafiką

Aż chciało by się odpisać ' Z twoich wypowiedzi wnioskuję, iż podniecasz się starymi światami.
Co do postu: 3D to tylko dodatek, liczy się gra i to co twórcy chcą nam przez nią zaoferować, prawda?

Permalink

Ynaf

Opcje graficzne: Według mnie fatalne, bo np: mam średniej klasy PC, dlatego próbowałem zmiejszyć jakoś jakość grafiki.
Zmiany nie dość, że (moja opinia) nic nie dały, sprawiły, iż mój komputer nadal się wieszał.

Teraz na średniej klasy PC działa większość gier np. Assasins Creed, Wiedźmac, Penumbra itd. Może czas zrobić format dysku?

Ynaf

Aż chciało by się odpisać ' Z twoich wypowiedzi wnioskuję, iż podniecasz się starymi światami.
Co do postu: 3D to tylko dodatek, liczy się gra i to co twórcy chcą nam przez nią zaoferować, prawda?

Tyle, że starszy świat jest o jedno a dwa nieba lepszy od Ashan, to po pierwsze. Po drugie Twoje ostatnie zdanie raczej kłóci się z tym co pisałeś wcześniej.


Permalink

@Hellburn: Niekoniecznie, po prostu uważam, iż nie należy kierować się jednym faktem, tylko całością którą niesie za sobą gra.