Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink
@Crux: Już lecę zbierać kamienie. Albo mam lepszy pomysł. Lecę zbierać chętnych do stworzenia projektu Jaskiniowców.
Będziemy potrzebować:
-kogoś, kto zrobi ogół, pomysł rasy, koncepcję
-kogoś, kto opracowałby historię (zgłaszam się!)
-kogoś, kto ładnie stworzyłby zbalansowane jednostki, wraz ze statystykami itp.
-kogoś, kto mógłby zrobić grafikę
-kogoś, kto to wszystko ładnie ubierze
-i prawdopodobnie tłumacza, bo nie każdy zna doskonale "inglisz"
Oczywiście jedna osoba może pełnić kilka ról ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink
Ptakuba, ja mogę zrobić jednostki lub ogół, pomysł i koncepcję rasy. Jedna prośba: zmień avatara lub nick, bo trzy razy napisałem Gollum :). Aha, i co rozumiesz przez "ogół, pomysł i koncepcję rasy" (bóstwo, symbol etc)
Permalink
OK. Jeśli chodzi o pisanie (ale po polsku, bo tylko do tego języka mam talent), mogę pomóc. W rysowaniu nie za bardzo, a w tłumaczeniu wysiądę od razu. No, ale jest nas trzech. Jak zbierze się nas kilka osób, to można oddzielny temat założyć (nie chciałem tego robić, bo bałem się, iż nie będzie chętnych, a tylko spam powstanie).

Pozdrawiam.
Permalink
Dobrze, panowie. Po pierwsze jaka rasa ma być w tym zamku. Bez tego nihuhu
Permalink
Ja mogę się zająć tłumaczeniem na angielski...
Do zbalansowania się nie nadaje, bo gdybym się za to zabrał to pikinier miałby 200 do życia :)
Tylko teraz ktoś musi się zająć zbalansowaniem!
Permalink
Dobrze, to ja założę może oddzielny temat, żeby nie było tutaj bałaganu. Myślę, że moderatorzy się ze mną zgadzają.
Permalink
A oto moja wizja zamków-
1.Zamek:
1.Pikinier -Topornik
2.Łucznik-Zwiadowca
3.Miecznik-Zbrojny
4.Gryf-Gryf Cesarski
6.Lekki kawalerzysta-Ciężki kawalerzysta
7.Anioł-Serafin
2.Bastion:
1.Centaur-Centaur Bojowy
2.Tańcerz Mieczy-Tańczerz Wojnny
3.Elf-Szary Elf
4.Druid-Arcydruid
5.Ent-Wielki Ent
6.Jednorożec-Złoty Jednorożec
7.Szmaragdowy Smok-Krystałowy Smok
3.Twierdza:
1.Goblin-Hobgoblin
2.Ork-Uruk
3.Wilczy Jeżdzieć-Wilczy Rycerz
4.Ogr-Wielki Ogr
5.Rok-Ptak Gromu
6.Cyklop-Cyklop Królewski
7.Behemot-Starożytny Behemot
4.Forteca:
1.Szczur-Cuchnący Szczur
2.Wojownik-Weteran
3.Dzik-Dzik Bojowy
4.Niedźwieć-Niedźwieć Brunatny
5.Mag Run-Mistrz Run
6.Ozeł-Lodowy Orzeł
7.Śnieżny Smok-Lodowy Smok
5.Akademia:
1.Gremlin-Gremlinoład
2.Gargulec-Kamienny Gargulec
3.Golem-Żelażny Golem
4.Mag-Arce Mag
5.Dzinn-Dzinn Bojowy
6.Naga-Królewska Naga
7.Gigant-Tytan
6.Cytadela:
1.Gnoll-Gnoll Bojowy
2.Jeżdziec Jaszczura-Rycerz Jaszczura
3.Tropiciel-Łowca(Łucznik)
4.Ważka-Szmocza Ważka
5.Bazyliszek-Kamienny Bazyliszek
6.Gorgona-Demogorgona
7.Hydra-Hydra Chaosu
7.Lochy:
1.Troglodyta-Piekielny Troglodyta
2.Opętany-Berserker
3.Harpia-Harpia Wiedźma
4.Obserwator-Złe Oko
5.Miniutaur-Królewski Minitaur
6.Meduza-Zła Meduza
7.Czerwony Smok-Czarny Smok
8.Nekropolis:
1.Skielet-Kościany Łucznik
2.Ożywieniec-Zombie
3.Cień-Widmo
4.Strach-Śmierć
5.Lisz-Arcylisz
6.Czarny Rycerz-Rycerz Śmierci
7.Kościany Smok-Mroczny Smok
9.Inferno:
1.Chochlik-Imp
2.Demon-Rogaty Demon
3.Gog-Magog
4.Ogar-Cerber
5.Ifrit-Mirida
6.Czart-Czarci Lord
7.Diaveł-arcydiabeł
10.Wrota Żywiołów:
1.Nimfa-Rusałka
2.Żywiołak Kości-Żywiołak Śmierci
3.Żywiołak Deszcu-Zywiołak Wody
4.Żywiołak Ognia-Żywiołak Magmy
5.Żywiołak Gleby-Żywiołak Ziemi
6.Żywiołak Kryształu-Żywiołak Lodu
7.Ognisty Ptak-Feniks
Permalink

Marron

I co na to powiecie?


Niestety przyzwoitość, kultura i obawa przed określoną osobą nie pozwalają mi tego wyjawić. Zamiast tego, użyję eufemizmu.

Dobrze, co by offtop skrócić przejdę do perełek.

Śnieżny Smok-Lodowy Smok


Rozumiem, że pod wpływem ognia rozpuszczałby się...

Bazyliszek-Kamienny Bazyliszek


Bazyliszek ZAMIENIAŁ inne jednostki w kamień, a nie siebie.

Meduza-Zła Meduza


No tak, pierwsza to krynica cnót wszelakich, a ta druga ojej ojej złe alter ego? Może niech upg. Anioła będzie Arcydiabeł?

Strach-Śmierć


Dzięki temu będzie można wreszcie pokonać śmierć... Ciekawe jakie zdolności otrzyma.

Ifrit-Mirida


Irfit to geniusz ognia, a Marid to geniusz wody. Patrz Meduza-Zła Meduza.

2.Żywiołak Kości-Żywiołak Śmierci
3.Żywiołak Deszcu-Zywiołak Wody
4.Żywiołak Ognia-Żywiołak Magmy
5.Żywiołak Gleby-Żywiołak Ziemi
6.Żywiołak Kryształu-Żywiołak Lodu



Żywiołaki to są istoty żywiołów, a nie jakiś kości, deszczu, czy kryształu.

Ogólnie mówiąc Twa wizja jest niekompetentna i dość infantylna. Przemyśl swe projekty zanim się podzielisz z innymi.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink
Nie wspomnę już że to wszystko już było i gdybym był zmuszony jeszcze raz grać tym samym osobiście zabrałbym się za coś bardziej fascynującego np. uczenie się j. niemieckiego czy słuchanie The Haunted. Zresztą Tabris, gdybyś miał 10 lat to też byś takie rzeczy pisał.
Permalink
Marron:Jak to powstanie to Anioł zaprzyjaźni się z Diabłem. Poza tym Żywiołak taki jak Deszczu nigdy nie powstanie!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.03.2008, Ostatnio modyfikował: Cliford

Permalink
Hmm a czy ty Cliford właśnie nie odpowiedziałeś na własnego posta ?
A żeby nie było offtopa, to powiem tylko, że te jednostki są denne, lub już wcześniej się pojawiały... Przemyśl najpierw to co zamierzasz napisać...
Permalink
Haart:Marron to znajoma, a wszelkie podejrzenia co do drugiego konta zostały już wyjaśnione.

Permalink

Cliford

Haart:Marron to znajoma, a wszelkie podejrzenia co do drugiego konta zostały już wyjaśnione.


Aha, a więc zwracam honor ;) Przybij grabę :]
Permalink
Nic sie nie stało:)
Permalink
Czy ja już kiedyś mówiłem coś o "tyraniu" Cliforda w imię zasady "gra w Tibię"??? Normalnie się topór w kieszeni otwiera...

Żeby nie tworzyć offtopu wrzucam jedno z mych piknych miasteczek...

Unia Podziemna

1. Duergar Wojownik (szary krasolud odziany w kolczugę, ma topór bojowy)
1a. Duergar Bojownik (duergar odziany w kolczugę, ma krasnoludzki topór bojowy i kozik, może powalić wroga)
1b. Duergar Piechur (duergar w koszulce kolczej, ma długi miecz i toporek, może ogłuszyć wroga)
2. Drow (mroczny elf z Podmroku, ma pszeszywanicę, długi łuk i sztylet, może strzelić dwa razy)
2a. Pajęczy Łucznik (drow w pszeszywanicy, ma długi łuk i długi miecz, może strzelić dwa razy, przy ostrzale obniża inicjatywę wroga)
2b. Nocny Strzelec (drow w skórzni, ma łuk refleksyjny i krótki miecz, nie ma kar za zasięg, może społowić obronę wroga)
3. Pajęczy Jeździec (drow ujeżdzający wielkiego pająka, może zatruć wroga, ma pikę i koszulkę kolczą)
3a. Pajęczy Prześladowca (drow ujeżdzający czarnego pająka, może zatruć wroga lub go ogłuszyć, ma włócznię i kolczugę)
3b. Czarna Wdowa (wielki czarny pająk, może zatruć wroga lub zamotać go w sieć, potrafi stworzyć kokony z jajami, z których będę atakować pająki)
4. Umbragen (mroczny elf z Khyberu, ma zbroję płytową i miecz półtoraręczny, może zmiażdzyć pancerz przeciwnika, zawsze ma pozytywne morale)
4a. Mroczny Rycerz (cieniotknięty umbragen, jest odziany w ceremonialne szaty i kolczugę, ma wielki topór, może spalić manę przeciwnika, która przy wybuchu zada obrażenia czarownikowi, zawsze ma pozytywne morale)
4b. Upiorny Rycerz (cieniotknięty umbragen, jest odziany w magiczne szaty, które zmniejszają obrażenia, ma wielki topór, może spalić manę przeciwnika lub wyładować moc i zadać obrażenia obszarowe o społowionej sile)
5. Cień (cień odziany w pancerz kolczy, może oślepić wroga, jest niematerialny)
5a. Cienisty Lord (cień odziany w pancerz płytowy, może sparaliżować wroga, jest niematerialny)
5b. Cienisty Władca (cień odziany w pancerz półpłytowy, może oślepić wroga, jest niematerialny, może zasnuć pole bitwy magicznym cieniem)
6. Ilithid (pożeracz umysłów obdarzony mocami telekinetycznymi, może niszczyć dzięki nim mury wroga, zna magię mroku, jego atak otumania wroga)
6a. Czarodziej Ilithidów (ilithid znający magię mroku i ognia, ma moce telekinetyczne, walczy magicznym konsturem, jego atak wpływa na obszar i otumania wszystkich wrogów na danym obszarze)
6b. Kapitan Ilithidów (ilithid znający magię mroku i ziemi, walczy długi sejmitarem, świetnie radzi sobie w walce wręcz, jego atak paraliżuje wroga)
7. Obserwator (wielki beholder obdarzony mocami magicznymi, może atakować każdą ze swoich macek ocznych, może pożreć wroga)
7a. Tyran Oczu (wielki obserwator obdarzony mocami magicznymi, może opanować dowolnego wroga, atakuje każdą macką, może pożreć wroga)
7b. Mroczny Obserwator (wielki obserwator obdarzony mocami magicznymi, może zdezintegrować wroga, atakuje każdą macką)

Uwagi:
- obserwator nie czaruje ;
- wszyscy umbrageni miażdzą pancerz przeciwnika ;

Bohater: Władca Podziemi
Rasy: Mroczne Elfy oraz ilithidzi, duergarzy i obserwatorzy
Bóstwo: Drowy-Loth
Kraina: Khyber/Podmrok
Stolica: Qualatesh
Władca: Lord Satros
Motto: "Śmierć powierzchniakom"
Filozofia: "Ten kto wejdzie nam w drogę zginie"
Symbol: Schody do podziemi
Permalink
Co do wizji Hellsa, cóż jest typowa dla Ciebie a to nie jest szczególny komplement, choć i wyzwisko to nie jest.

Hellscream

Nocny Strzelec (drow w skórzni, ma łuk refleksyjny i krótki miecz, nie ma kar za zasięg, może społowić obronę wroga)



To są jednostki żyjące pod ziemią. Tam nie ma dnia i nocy. Ta nazwa jest bez sensu.

Hellscream

Pajęczy Jeździec (drow ujeżdzający wielkiego pająka, może zatruć wroga, ma pikę i koszulkę kolczą)
3a. Pajęczy Prześladowca (drow ujeżdzający czarnego pająka, może zatruć wroga lub go ogłuszyć, ma włócznię i kolczugę)



Drow na pająku? Oryginalnie by to wyglądało. Co do uzbrojenia, to opisujesz je u Drowa, pająku czy pary?

Hellscream

Cień (cień odziany w pancerz kolczy, może oślepić wroga, jest niematerialny)



Jak cień, istota niematerialny może być w cokolwiek uzbrojona? I po co jej zbroja?

Hellscream

Filozofia: "Ten kto wejdzie nam w drogę zginie"



To jest dewiza, zresztą równie dobrze mogłyby ją mieć mieć orki, trolle czy dowolny zły (i małointeligentny) bohater.
Uwagi ogólne:

- nie opisuj uzbrojenia tak dokładnie. Jak ktoś nie grał w D&D i Forgotten Realms to i tak nie będzie za bardzo wiedział o co Ci chodzi.

- nie stosuj pojęć typu "społowić", czy "pszeszywanica" używaj możliwie klarownego języka bez zwrotów własnych

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink
I następny zamek o nazwie... Zamek.

1. Wieśniak (ludzki żołnierz, jest słabo uzbrojony, ubrany w skórzany kaftan)
1a. Chłop (ludzki żołnierz, lepiej uzbrojony od wieśniaka, ubrany w koszulę i skórzany pancerz, jest podatnikiem)
1b. Milicjant (ludzki żołnierz, jest słabo opancerzony i nieźle uzbrojony, może ogłuszyć wroga)
2. Włócznik (ludzki żołnierz do walki z dużymi przeciwnikami, zadaje podwójne obrażenia dużym wrogom)
2a. Pikinier (ludzki żołnierz, ma pikę i koszulkę kolczą, zadaje podwójne obrażenia dużym wrogom, może przyjąć postawę obronną w której zadaje podwójne obrażenia kawalerii, ale się nie porusza)
2b. Halabardnik (ludzki żołnierz do walki z kawalerią, zadaje podwójne obrażenia kawalerii i jest niewrażliwy na efekty szarży)
3. Łucznik (ludzki strzelec, ma krótki łuk i skórznię)
3a. Strzelec (półelfi strzelec o długim zasięgu, ma długi łuk i pszeszywanicę, może strzelić dwukrotnie)
3b. Kusznik (ludzki strzelec o mocnym ataku, ma ciężką kuszę i kolczugę, nie ma kar za zasięg)
4. Zbrojny (silny ludzki wojownik, ma dużą tarczę, kolczugę i długi miecz, może ogłuszyć wroga)
4a. Mistrz Miecza (silny ludzki wojownik, ma pawęż, kolczugę i miecz półtoraręczny, może ogłuszyć wroga, blokuje kontrataki)
4b. Strażnik (szybki półelfi wojownik, ma puklerz, miecz półtoraręczny i koszulkę kolczą, może ogłuszyć wroga, zawsze kontratakuje)
5. Zaklinacz (konny czarodziej ludzi, może użyć magii ognia i wody, jest uzbrojony w konstur)
5a. Czarownik (konny półelfi mag, może użyć magii ziemi i wody, jest uzbrojony w długi miecz oraz konstur)
5b. Kapłan (konny czarodziej ludzi, może użyć magii światła, umie uzdrawiać)
6. Jeździec (ludzki lekkozbrojny jeździec, może zaatakować dwa razy, ma kolczugę i długi miecz)
6a. Czempion (ludzki ciężkozbrojny jeżdziec, ma zbroję płytową, może zmiażdzyć wroga podczas szarży, jest uzbrojony w kopię)
6b. Rycerz (ludzki średnio opancerzony jeżdziec, ma długą włócznię, długi miecz oraz zbroję półpłytową, może przebić zbroję wroga, atakuje dwukrotnie)
7. Paladyn (czempion ludzi, ma konsekrowany wielki miecz i zbroję płytową, może zniszczyć nieumarłego wroga za pomocą Świętego Słowa)
7a. Krzyżowiec (czempion ludzi, ma świętego mściciela i zbroję płytową, może zniszczyć nieumarłych wrogów za pomocą Świętego Zawołania)
7b. Sirian (starożytny ludzki rycerz, ma Miecz Siriana i świętą zbroję płytową, atakuje boską zemstą, przeraża wrogów)

Uwagi:
- paladyn jest dużą istotą ;
- nie, nie wiem jak będzie wyglądał ;
- pomysł na zrobienie z niego półolbrzyma nie odniesie skutku ;
- nie, nie będzie gryfów

Bohater: Senior (szlachectwo)
Rasy: Ludzie/Półelfy
Bóstwo: Różne, każdy wyznaje swoje
Kraina: Azeroth
Stolica: Gilneas
Władca: Król Llane
Motto: "Zawsze trzeba zdać się na ludzi"
Filozofia: "Dobry nieludź to martwy nieludź"
Symbol: Brak, każdy ma swój
Permalink

brakuje gryfów i archaniołów.


Permalink

1Shadey (projekt całkiem, całkiem tylko za bardzo połączyłeś H3 z H5)
2Ptakuba (nieco lepszy projekt, ale to jeszcze nie jest to)
3.Cliford (lepiej od Ptakuby, więcej jest w tym logiki)
4.Marron (lekkie poprawki ,statystyki i masz naprawdę dobry projekt)
5.Hellscream ( dużo dokładniejsze od poprzedników)
6.Black Emper (najlepszy projekt. dodaj więcej zamków, mówiłeś że dokończysz później)


Permalink

[color=red] PÓŁŚWIATEK[/color]
1.Rzezimieszek->procarz,lub Łotr(atak)[Niziołek-łotrzyk]
2.Najemnik->Najemny pikader(Atak i obrona poczworzona przeciwko kawalerii), lub najemny gwardzista(atak i obrona podwojona)[coś jak rzymski żołnierz]
3.Jeździec pustyni-> Nomad (szybkość),lub champion pustyni(atak)[nie muszę opisywać]
4.Zabójca->skrytobójca(atak),lub ninja(rzuca shuricenami)[jak zwiadowca w Heroes V lochy]
5.kuglarz->iluzjonista(atak),lub bard(morale)[grał ktoś kiedyś w D&D ]
6.Socjopata->Oprawca(atak), lub Rzeźnik (obrona)[taki super napakowany mięśniak]
7.Jeździec Drake->Wojownik Drake(atak i obrona), lub jeździec półkrwi smoka(latająca)[ludek na jaszczurze]
8.Drake mutant(latająca, atak i obrona,morale)

Specjalny budynek:gildia złodziei; Po zwycięskiej bitwie z przeciwnikiem kradniesz 15% jego złota i 25% klejnotów

Graal/łza Ashy: Tron półświatka; zwiększa kradzież złota do 25% i klejnotów do 75%


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper