Imperium

Behemoth`s Lair

Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs

Permalink
A więc tak, pozwolę sobie wszystko zebrać do kupy.

1. News ze strony JB:
Serwis Age of Heroes ogłosił konkurs na projekt miasta do HoM&M VI. Szczegóły są zamieszczone tutaj. Podstawową zasadą konkursu jest to, że projekty muszą być w j. angielskim i zawierać: nazwę, charakterystykę i symbol miasta, zdolności danej rasy oraz jej jednostki. Jaskiniowcy - wyobraźnia w ruch, a być może staniecie się współtwórcami nowej części "Herosów"!

2. Uczestnicy poszukiwani
Zapraszamy wszystkich do współpracy nawet ostatniego dnia! Każda pomoc jest na wagę złota :)

3. Co trzeba zrobić:
Będziemy potrzebować:
-kogoś, kto zrobi ogół, pomysł rasy, koncepcję
-kogoś, kto opracowałby historię (zgłaszam się!)
-kogoś, kto ładnie stworzyłby zbalansowane jednostki, wraz ze statystykami itp.
-kogoś, kto mógłby zrobić grafikę
-kogoś, kto to wszystko ładnie ubierze
-i prawdopodobnie tłumacza, bo nie każdy zna doskonale "inglisz"
Oczywiście jedna osoba może pełnić kilka ról ;)

(by Ptakuba)

4. Lista uczestników na dzień 19.02.08
- Crux,
- Ptakuba,
- Hellscream (jednostki, rasy, etc.),
- Ynaf (tłumacz).

5. Co należałoby zrobić
Na dzień dzisiejszy podstawy - rasa, budynki, jednostki. Chodzi o nazwy, szczegółami zajmijmy się później.

Jakaś "ajdija"? :)
Permalink
Jeśli chodzi o rasę, to polecałbym rasę Demonologów. Ot takie połączenie Mrocznych Elfów i Nieumarłych z przewagą na tych pierwszych.
Permalink
Ja mam koncepcje jednostek:


lv1 Strażnik-> Grenadier
lv2 akolita ognia-> wyznawca ognia (Jednostka strzelająca)
lv3 wilk-> wilkołak
lv4 pająk-> jeździec pająka
lv5 pustelnik-> alchemik (Jednostka strzelająca)
lv6 salamandra-> wielka salamandra (Jednostka latająca)
lv7 piaskowy smok-> szklany smok (Jednostka latająca)


No i jak?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink
Niezłe. Aczkolwiek najpierw proponowałbym rozstrzygnąć rasy. Ja osobiście obstawiałbym na klimaty a'la Rampart z H3 (Elfy/Krasnoludy) lub Ludzie. :)
Permalink
Tak to daje duże pole manewru, jednak obawiam sie, że elfy i ludzie będą zajęci :(

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Ynaf

Ja mam koncepcje jednostek:


lv1 Strażnik-> Grenadier
lv2 akolita ognia-> wyznawca ognia (Jednostka strzelająca)
lv3 wilk-> wilkołak
lv4 pająk-> jeździec pająka
lv5 pustelnik-> alchemik (Jednostka strzelająca)
lv6 salamandra-> wielka salamandra (Jednostka latająca)
lv7 piaskowy smok-> szklany smok (Jednostka latająca)


No i jak?



Jeśli chodzi o jednostki do mojej propozycji rasy, to widzę je nieco inaczej

L1 - Trujący pełzacz - Śmiertelny pełzacz
L2 - Truciciel - Wchłaniacz
L3 - Czarna wdowa - Merkatena
L4 - Szamanka mroku - Szamanka oddechu śmierci
L5 - Stary grzyb - Grzyb piekącego bólu
L6 - Zarodnik - Drożdżak
L7 - Czerw - Pustynny czerw
Permalink
Niezłe!
Pytanie co to jest czerw?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink
Obejrzyj film pt.: Diuna. Tam jest pokazane, jak na tytułowej planecie, żyje takie stworzenie, zagrzebane w piaskach pustyni. Mam nadzieję, że uszczęśliwiłem tą odpowiedzią?
Permalink
Nie, ale zachęciłeś mnie do obejrzenia filmu Diuna :)
Permalink
A jak ci się widzą inne jednostki?
Permalink
Najbardziej podoba mi się ten lv
L3 - Czarna wdowa - Merkatena


Tutaj mam drobne zastrzeżenie
L5 - Stary grzyb - Grzyb piekącego bólu
L6 - Zarodnik - Drożdżak

Wygląda na to, że oba poziomy to grzyby...
Permalink
Lewel szósty, to nic innego jak tzw. komórki żerne, które mogą przybrać wygląd i zachowywać się jak grzyby.

A co do czerwia, to masz linki:

http://gfx.filmweb.pl/f/31058/dune1.jpg To jest kadr z mini-serialu Diuna, ukazujący czerwia.
http://www.filmweb.pl/Trailer?trailer.id=556 Tu jest zwiastun, na którego końcu pokazano kilka ujęć czerwia w czasie różnego zachowania.

Do jakiś innych jednostek masz zastrzeżenia, czy limit zapytań na dziś ci się wyczerpał?
Permalink
Może coś na wzór Cytadeli z H3, ewentualnie bardziej "dżunglowatego"?
Permalink
Mam dwie propozycje:
1. Cytadela - powrót reptilionów (coś w rodzaju tego z HIII) Przy czym reptiliońskie są trzy jednostki (strzelec, wojownik i szaman - będzie pan zadowolony!), do tego jakiś gnoll, wilkołak, jakiś pajączek, do tego jeszcze jakieś bagienne potfololki (np. bazyliszki)
2. Miasto barbarzyńców - ludzi. Coś w stylu twierdzy z HIII

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink

Miasto barbarzyńców - ludzi. Coś w stylu twierdzy z HIII

W twierdzy w H3 ludzie pełnili tylko funkcję nadzorczą. Więcej ludzi pojawia się w twierdzy z H4, co by nie o niej nie powiedzieć.

Mimo wszystko przydatniejsza byłaby nowa wersja Cytadeli, jeszcze bardziej bagienna od poprzedniczki.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.06.2012, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink
@Tabris: No dobra - na wzór Twierdzy z H4 ;P Rzeczywiście masz rację. Ja również wolałbym cytadelę, ale lepszą. Ktoś napisał coś w stylu "Kiedy wchodzisz do cytadeli masz wrażenie, że jesteś tu intruzem w pradawnej dżungli. Niestety w trakcie rozbudowy to wrażenie zanika" - ten błąd trzeba naprawić, żeby atmosfera tajemniczości utrzymywała się cały czas. No, ale do nas należy tylko to miasto opisać. Więc mamy pracę prostą.
To jak? Umawiamy się na reptilionów, czy też coś oryginalniejszego?
PS. Zgłaszam się na tworzenie historii ;)


@Edit: Moja propozycja jednostek:
1. Gnoll
2. Reptilion łucznik
3. Reptilion wojownik --> zbrojny/strażnik
4. Wilkołak
5. Reptilion szaman
6. Bazyl Leszek
7. Tu chętnie upchnąłbym bagiennego smoka, ale i tak smoków jest już za dużo. Może coś w stylu a) lewiatana, gdyby miasto miałoby być bagienne b) King-Konga, gdyby to miałaby być bardziej dżungla (czyli raczej a))

Teraz do kogoś (Hellscream się zgłosił, zapaleniec miał nadzieję, że to takie proste ;P) należy zrobienie tego ładnie do finalnej wersji, ze statami, balansem itp.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink

Na ten czas mam dwa pomysły na miasta. Wymienię je, ale nie będę po kolei rozpisywać składu jednostek, chyba że kogoś to zainteresuje...
1) Zaklinacze Smoków (Rezerwat) - gdzieś już opisywałem te nację, minusem jest to, że znowu elfy... Mam na myśli miasto a'la Bastion (wygląd) z Heroes III, gdzie znajdziemy elfy, które wykorzystując swoje zamiłowanie do natury oraz wiedzę i determinację szkolą i hodują smoki aby były im posłuszne, dzięki czemu do walki stają nawet te najmłodsze i nielotne, natomiast dorosłe smoki są ujeżdżane przez najlepszych elfich treserów. Tutaj jest to mniej - więcej opisane (jakby to miało wyglądać w moich wyobrażeniach): http://imperium.heroes.net.pl/post/20673#p20673
2 ) Pół-smoki (Cytadela) - istoty będące w połowie smokami, a w połowie Jaszczuroludźmi, przy czym niektórzy osobnicy inteligencją przewyższają ludzi. Jeśli chodzi o wygląd miasta, mogłoby to być coś jak Cytadela z Heroes III, w zamku znajdziemy Jaszczuroludzi (Reptilionów), Bazyliszki, oraz stwory będące wyraźnie krzyżówką Smoka i Jaszczura, posługujące się w walce różną bronią (jak chodź by korbacze, włócznie). Poszczególne jednostki wyróżniają się szybkością, inicjatywą oraz siłą ataku. Myślę, że zamek ten mógłby posiadać 1 - 2 jednostki latające.
Jeżeli wymyślę jeszcze coś ciekawego, to napiszę...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.08.2012, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Ptakuba

1. Gnoll
2. Reptilion łucznik
3. Reptilion wojownik --> zbrojny/strażnik
4. Wilkołak
5. Reptilion szaman
6. Bazyl Leszek
7. Tu chętnie upchnąłbym bagiennego smoka, ale i tak smoków jest już za dużo. Może coś w stylu a) lewiatana, gdyby miasto miałoby być bagienne b) King-Konga, gdyby to miałaby być bardziej dżungla (czyli raczej a))

Gnolle są OK. Reptilioni też są OK. Wilkołak trochę nie pasuje. Może na 2 szamana gnolli, a łucznika i wojownika przesunie się o poziom? Na 5 poziomie byłby bazyliszek, a na 6 bazyliszek. Tylko taka rzecz - w tym układzie nie ma jednostek latających.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2012, Ostatnio modyfikował: Ghulk

Permalink

Ghulk

Tylko taka rzecz - w tym układzie nie ma jednostek latających.


O kutfa! Dobrze, że zauważyłeś. Wilkołaka się wywali (myślałem nad wywaleniem reptiliona wojownika, ale dwie jednostki z rasy w zamku to za mało) i da jakiegoś latającego lola (chociażby ważkę). No i prawdopodobnie siódmy będzie latać. Albo możemy dać żmija, który "teleportowałby" się, a właściwie to przemieszczał pod ziemią. Ale raczej za mało bagienny.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink

Ptakuba

6. Bazyl Leszek


LOL wasze pomysły na jednostki są coraz ciekawsze xD xD xD
Rozumiem że chodziło Ci o Bazyliszka?;-P
Co to ma być za jednostka jak Bazyl Leszek?? xD

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan