Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink
Wiem że informacje do tego tematu można znalężć w wcześniejszym dziale, ale jest to tam strasznie pomieszane z innymi poruszonymi tematami.
___

Sam chciałbym by były takie miasta:
[/b]
Zamek
Bohater-Rycerz/Kleryk
Specjalna Zdolność-Dyplomata [umiajętność dyplomacja pomniejsza koszt spłacenia jednostek o 10%(podstawowy), 15%(lepszy), 25%(ekspercki), przy mistrzowskim zawsze jednostki przyłańczają się bez kosztów. Każdy bohater zaczynał by z dyplomacją.
Specjalny Budynek-Obóz Najemników [coś na wzór portalu istot z HIV]
Gral/Łza Ashy-Strażnik Eleratha [przyrost 50%, 5000szt.złota, morale i szczęście broniącego 3]
Jednostki:
1.Chłop->Pikinier
2.Łucznik->Kusznik
3.Zbrojny->Krzyżowiec
4.Gryf->Gryf Królewski
5.Kapłan->Inkwizytor
6.Kawalerzysta->Czempion
7.Anioł->Archanioł

Sylvan[lub]Bastion
Bohater-Łowca/Druid
Specjalna Zdolność-Ulubiony Wróg [to samo co w HV]
Specjalny budynek-Gildia Lowczych [budynek powiązany z specjalną zdolnością]
Gral/Łza Ashy-Serce Sylanny [przyrost 50%, 5000szt.złota, szczęście na stałe 2]
Jednostki:
1.Wilk->Dziki Wilk
2.Rusałka->Driada
3.Myśliwy->Mistrz Łowów
4.Druid->Wielki Druid
5.Jednorożec->Biały Jednorożec
6.Drzewiec->Ent
7.Zielony Smok->Złoty Smok

Akademia(ale była by na śniegu jak odpowiednik z HIII)
Bohater[i/]-Mag Bitewny/Czarodziej
[i]Specjalna Zdolność
-Twurca Artefaktów [to samo co w HV]
Specjalny budynek-Kuźnia Artefaktów [budynek powiązany z specjalną zdolnością]
Gral/Łza Ashy-Podniebny Okręt [przyrost 50%, 5000szt.złota, pokazuje całą mape]
Jednostki:
1.Gremlin->Gremlin Wojownik
2.Kamienny Gargulec->Marmurowy Gargulec
3.Kamienny Golem->Złoty Golem
4.Mag->Arcymag
5.Naga->Krwawa Naga
6.Kolos->Tytan

Forteca
Bohater-Wojownik Runów/Kapłan Runów
Specjalna Zdolność-Magia Runiczna [to samo co w HoF, ale nie mogą kożystać z zwykłej magii]
Specjalny budynek-Runiczna Kapliczka [budynek powiązany z specjalną zdolnością]
Gral/Łza Ashy-Pradawna Kuźnia [przyrost 50%, 5000szt.złota, Obrona jednostek Fortecy 3]
Jednostki:
1.Krasnolud->Krasnolud Dowudca
2.Włucznik->Harpurnik
3.Śnieżny Golem->Lodowy Golem
4.Awanturnik->Berserker
5.Kapłan Runów->Kapłan Ognia
6.Śnieżny Człowiek->Yeti
7.Fenrir->Lodowy Fenrir

Nekropolis
Bohater-Rycerz Śmierci/Nekromanta
Specjalna Zdolność-Nekromancja [jak w dzikich hordah]
Specjalny budynek-Upadła Kaplica [pozwala zamieniać jednostki innych frakcji w jednostki Nekropolis]
Gral/Łza Ashy-Kamień Dusz [przyrost 50%, 5000szt.złota, 500pkt. mroku]
Jednostki:
1.Szkielet->Kościej
2.Ożywieniec->Zombi
3.Duch->Widmo
4.Wampir->Nosferatu
5.Lisz->Arcylisz
6.Kościany Kawależysta->Martwy Czempion
7.Kościany Smok->Upiorny Smok

Inferno
Bohater-Lord Demonów/Kultysta
Specjalna Zdolność-Brama [to samo co w HV]
Specjalny budynek-Ołtarz Ofiarny [pozwala zamieniać jednostki na doświadczenie]
Gral/Łza Ashy-Ołtarz ArcyDemona [przyrost 50%, 5000szt.złota, 5 do każdej statystyki]
Jednostki:
1.Imp->Chowaniec
2.Rogaty Demon->Rogata Bestia
3.Piekielny Ogar->Cerber
4.Gog->Magog
5.Infryt->Miryd
6.Czart->Czarci Lord
7.Diabeł->Arcydiabeł

Loch
Bohater-Władca Podziemi/Czarnoksiężnik
Specjalna Zdolność-Pan Podziemi [osłabia morale przeciwnika o 1(podstawowy), 2(lepszy), 3(ekspercki), 5(mistrzowski) jeśli walka odbywa się w podziemiach]
Specjalny budynek-Tunele [budynek pozwala na przenoszenie bohatera wraz ze zswoją armią do innego miasta posiadającego ten sam budynek]
Gral/Łza Ashy-Rzeźba Krwi [przyrost 50%, 5000szt.złota, zwiększa odporność na magie o 50%]
Jednostki:
1.Szczurołak->Szczurołak Sabotażysta
2.Harpia->Harpia Wiedźma
3.Zabujca->Prześladowca
4.Czarny Jeździec->Kawależysta Ygg-Chall
5.Minotaur->Gladiator
6.Chimera->Mantikora
7.Czerwony Smok->Czarny Smok

Twierdza
Bohater-Barbażyńca [brak, klasy magicznej spowodowany jest nie kożystaniem z magii przez orków]
Specjalna Zdolność-Krwawy Szał [takie samo jak w dzikich hordach]
Specjalny budynek-Targ Niewolników [budynek pozwala na sprzedaż jednostek]
Gral/Łza Ashy-Sztandar Wojny [przyrost 50%, 5000szt.złota, 10ataku]
Jednostka:
1.Goblin->Hobgoblin
2.Ork->Dziki Ork
3.Centaur->Krwawy Centaur
4.Wilczy Jeździec->Wilczy Rycerz
5.Wielki Wojownik->Wielki Wódz
6.Cyklop->Dziki Cyklop
7.Behemot->Starożytny Behemot

Czerwony jest zarezerwowany dla moderatorów. Nicolai

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 25.11.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink
Kolejna kalka miast z HV. Mógłbyś cos zmienić w Przystani. Poza zdolnością, zbyt potężną zresztą. Być może nie wiesz, ale Fenrir to bóg. Pojedynczy specjalny budynek to novum z Heroes II. Zaś jeśli w Fortecy jednostka 1 poziomu to krasnolud, to do jakiej rasy należą poziomy 2,3,4 i 5?
Permalink
Wizja Shadeya to żal. Mógłbym wymyślić to samo (w końcu nie sztuką jest kopiować miasta z H3 i 5) tyle tylko że jak nie piszę "włucznik", "kożystać" etc. Dlaczego nie wymyślisz nic nowego nawet w kwestii sanktuarium graala? Heroes potrzebuje odświeżenia, czegoś nowego, a wy podajecie jakże odkrywcze pomysły na to samo. Pamiętacie skok jakościowy z H2 na H3? No właśnie - więc teraz potrzebujemy takiego samego skoku z okazji H6.

Zresztą na cholerę podajecie konkretne jednostki? Czym będziemy walczyć poszczególnymi frakcjami to najmniej ważna kwestia. Wszyscy kochają się bawić w kreatorów nowych stworzeń, co wg nich polega na wymyśleniu nazwy podstawki (głupkowatej zresztą) i ulepszenia (jeszcze głupszej). Nikt nie przejmuje się czy takie ustawienie zapewnia balans albo dostateczną liczbę unikalnych zdolności. Nikt nie zastanawia się co ta jednostka będzie robić na polu bitwy. Hulaj dusza, trzepiemy nazwami jak z rękawa: kapłan runów, kawależysta Ygg-Chall, wielki wojownik, awanturnik, mistrz łowów. Takie jednostki nie istnieją!

Skupmy się na ogólnikach, na zarysowaniu własnej wizji rdzenia całości. Nie zaczyna się budować domu od ułożenia kafelków w łazience.

***

Jeżeli chodzi o mnie chciałbym 8 miast w podstawowej wersji, w pierwszym dodatku jedno a w następnym jeszcze dwa. To daje razem 11 miast co wydaje mi się być liczbą która wystarczy na lata grania. Chciałbym by 3 miasta z tych 11 były zupełnie nowe, osadzone w klimacie jakiego w Heroes jeszcze nie mieliśmy. W tych miastach nie wszystkie jednostki muszą być nowe - dopuszczam użycie w nich kilku starych stworzeń. Dwa z tych nowych miast powinno być zaaplikowane już w podstawce. Ostatnie nowe miasto widziałbym w drugim dodatku. Gdyby akcja była osadzona w Enroth tym ostatnim nowym miastem powinno być The Forge. Ale akcja nie będzie osadzona w Enroth.

Chciałbym aby twórcy skupili się na dobrych pomysłach a nie wypychaniu poszczególnych miast tym samym. Jestem zwolennikiem totalnego zróżnicowania wszystkich frakcji. Oznacza to zróżnicowanie we wszelkich aspektach. 6 poziomów jednostek (ale np. jedna frakcja mogłaby mieć 7, oczywiście jak we wszystkim - balans), bohater z 6 slotami na jednostki. Jedno ulepszenie dla wszystkich jednostek, dla NIEKTÓRYCH podwójne, może nawet jakieś alternatywne.

Reszta - jutro. Pozdrawiam wszystkich którym chce się czytać moje denne wypociny.
Permalink
No właśnie chciałem napisac o The Forge, ale ktoś mnie uprzedził.
A w sumie to fajnie by było, gdyby powrócili do korzeni. Chociaż Heroes w nowej oprawie graficznej nie podoba mi się, a ta stara oprawa (tzn. z III) nawet bardzo ;] Oczywiście nie twierdzę, że zrobią taką grafikę, bo to jest niemożliwe.
Dziękuję i pozdrawiam ;]
Permalink
A to moja wizja na zamki:
A.Zamek-
1.Chłop-Strażnik(Mężczyzna uzbrojony w widły/Mężczyzna uzbrojony w Halabardę i Lekki Skórzany Pancerz)
2.Łucznik-Strzelec(Człowiek uzbrojony w Łuk i Lekki Skórzany Pancerz/Człowiek uzbrojony w Kusze i Ciężki Skórzany Pancerz, strzela dwa razy)
3.Rycerz-Paladyn(Człowiek uzbrojony w Długi miecz i żelazny pancerz/to samo tylko ma tarcze i hełm)
4.Gryf-Hipogryf(Normalny Gryf/Opancerzony Gryf, może oślepić pazurami)
5.Kapłan-Hierofanta(Mężczyzna z Krzyżem w Szacie/to samo tylko że Krzyż ma Boskie promienie nad sobą)
6.Kawalerzysta-Czempion(Konny uzbrojony w sejmitar, ciężki stalowy pancerz i hełm zakrywający głowe/to samo tylko że ma złotą zbroje)
7.Anioł-Archanioł(Anioł ze skrzydłami, uzbrojony w Wielki Miecz/tak samo jak poprzednik, tylko że ma aurore).

B.Twierdza-
1.Goblin-Hobgoblin
2.Ork Jaskiniowy-Zbir
3.Weteran-Szaman
4.Wilk-Upiorny Wilk
5.Ogr-Wielki Ogr
6.Cyklop-Cyklop Królewski
7.Behemot-Starożytny Behemot.

C.Forteca-
1Hobit-Niziołek
2.Dzik-Dzik Bojowy
3.Żelazny Golem-Stalowy Golem
4.Mag-Arcymag
5.Dżinn-Ifryt
6.Rok-Ptak Gromu
7.Olbrzym-Tytan.

D.Pustynia-
1.Bandyta-Rozbójnik

E.Cytadela-
1.Gnoll-Gnoll Maruder
2.Jaszczuroczłek-Riptilon
3.Gargulec-Obysdianowy Gargulec
4.Bazyliszek-Szmoczy Bazyliszek
5.Wiwerna-Potężna Wiwerna
6.Byk-Gorgona
7.Hydra-Hydra Chaosu.

F.Lochy-
1.Centaur-Centaur Łucznik
2.Harpia-Harpia Wiedźma
3.Czarownica-Wiedźma
4.Obserwator-Sokoli Obserwator
5.Miniutaur-Królewski Miniutaur
6.Łowcza Smoków-Wielki Łowcza Smoków
7.Czerwony Smok-Czarny Smok.

G.Nekropolis-
1.Szkielet-Kościej
2.Zombie-Zmutowany Zombie
3.Duch-Widmo
4.Wampir-Wampirzy Lord
5.Lisz-Arcylisz
6.Czarny Rycerz-Krwawy Rycerz
7.Smok Śmierci-Smok Cienia.

H.Bastion-
1.Rusałka-Nimfa
2.Krasnolud-Krasnolud Wojownik
3.Zwiadowcza-Łowcza
4.Czarodziejka-Driada
5.Druid-Wielki Druid
6.Jednorożec-Zmora(przyłączyły się od demonów,są czarne)
7.Feniks-Szaman Feniksów.

Ps.Błękitny Smok ma więcej ataku o 1 niż Szaman Feniksów a Szaman Feniksów o 1 obrony!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.11.2008, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink
CLIFOTD, ja nie wiem czy ty udajesz analfabetę i specjalnie grasz nam na nerwach czy faktycznie coś z tobą nie tak? Czy ty czytasz jakiekolwiek posty poza swoimi? Przed chwilą pisałem o takim bezsensownym klepaniu tabelek. Dlaczego ciągle kontynuujesz te poronione pomysły z Dominikiem jako królem Erathii (jakiej Erathii?), dlaczego dublujesz swoje posty? Przeczytasz i zrozumiesz czy mam zacząć pisać wielkimi literami i czerwoną pogrubioną czcionką?

Haart

Oczywiście nie twierdzę, że zrobią taką grafikę, bo to jest niemożliwe.



To znaczy, niemożliwa jest grafika 2D ani rzut izometryczny (choć imo to ostatnie to najwygodniejsze i najbardziej estetyczne rozwiązanie dla Heroes - nie da się ukryć że serii grafika 3D zwyczajnie przeszkadza, jest tylko czymś co "musi być" bo mamy rok 2008), ale nie będę zgłaszał pretensji jeżeli mimo 3D grafika będzie klimatyczna, odpowiednio dojrzała, proporcjonalna i zaprojektowana z tym... feelingiem, z duszą (kiedyś o tym już pisałem).
Permalink
Swoją wizję miast już pisałem, ale dam skoro do tego jest ten temat, to chyba nie będzie grzechem skopiować własny post ;P


Sylvan/Rezerwat/coś w tym stylu - natura, elfy, podobne do Sylvanu z HV ale więcej jednostek zwierzęcych (np. biały wilk --> srebrny wilk/błękitny wilk) i jakaś kawaleria (byleby nie jeźdźcy jednorożców, to by poniżyło jednorożce i wyglądało cukierkowo), jakieś elitarne jednostki ciężkozbrojne i magowie inni niż druidzi.

Przystań/Zamek/coś w tym stylu - miasto ludzi łoczywiście, podobne do tego z HV, ale posiadające magów.

Akademia/coś w tym stylu - również podobne do tego z HV.

Miasto krasnoludów (np. Forteca) - jw. Mogłoby posiadać jeszcze jednego wojownika.

Drasil/Zamek/coś w tym stylu - miasto wielorasowe, posiadające w armii najpotężniejsze smoki. Na podstawie tego mojego z którejś z poprzednich stron.

Inferno - podobne do tego z HV, ale na zasadzie: pierwsze ulepszenie - potwór bardziej ognisty, alternatywne ulepszenie - bardziej mroczny (Nothing can stop the Nazgul!!!)

Necropolis - podobne do tego z HV ale na zasadzie: pierwsze ulepszenie - mrok, zUo i krew, drugie ulepszenie - zgnilizna

Loch - twierdza bestii (jak w HIII), obserwatorzy, mantikory i inne potwory, pod wodzą minotaurów (tych byłyby co najmniej 2 jednostki: wojownik i mag/szaman, reszta - poupychane bestie, które żal było pakować do neutralnych)

Miasto mrocznych elfów - podobne do tego z HV, ale mniej przypominające burdel. Dobrym pomysłem byłaby jakaś dodatkowa ciężka jednostka (grało się w Spellforce). No i mniej zUa, mogłyby po dziełach Raelaga choć częściowo się nawrócić.

Twierdza - miasto barbarszyńców, ale nie orków. Coś pomiędzy tym z HIII a H4. Niechaj całe Krewlod słucha naszych opowieści!

Bastion - miasto orków, na zasadzie tego z HV + jakiś ork wojownik/włócznik/łucznik/coś w tym rodzaju (ale niemagiczny)

Mogłyby być jeszcze miasto Żywiołaków i, w moich marzeniach Forge.

A tu inny post, tym razem z wyborem jednostek.

Sylvan (elfy) - leśny (zielone ubranka, trochę mroku, kamuflaż itp.) / wysoki (złote ozdóbki, cięższa broń)
Zamek/Przytań - święci / fanatycy (jak w HV)
Akademia - magia (moc w dżinnach magach itp, reszta to pomoc) / technika (moc w golemach, gremlinach itp, magia to pomoc)
Forteca - siła i szał, trochę przypominają berserkerów / spokój, moc run... Ale też potrafi toporkiem jopnąć
Drasil - wspomagający się magią, uniwersalni wojownicy, świetni w walce partyzanckiej / wyspecjalizowane w jakimś zadaniu jednostki (czyli łucznicy ostrzeliwują, piechota ich broni, a latający głównie na zwiad lub dostają się na tyły wroga)
Inferno - OGIEń!!! PIEKłO!!! SMAżCIE SIę W MOICH PłOMIENIACH śMIERTELNICY!!! (czyli krótko mówiąc coś jak standardowe ulepszenia w HV, ew. jeszcze bardziej podpalone) / mroczne, kochające zadawać ból bardziej kuriozalnymi sposobami niż usmażenie (np. lód itp.; jakieś jednostki nazgulowato-sauronowate, jakieś inne na wzór diabłów z H4, jeszcze inne (ul. sukkuby) miotające pociskami cierpienia)
Nekropolis - zgnilizna / mrok, troszkę chłodku, i dziewczynki z japońskich horrorów
Loch (bestyjki) - wszystko co duże i rogate, piękne brązowe ząbki i reszta paczki / śluz, smar, kwas i koledzy
Mroczne elfy (beznazwy) - te, które "nawróciły się" pod wpływem Raelaga, i choć wciąż są mrocznymi łowcami z podziemi, to polują na nieco inne kąski / i te, które wciąż są zUe, nienawidzą elfów i kochają zadawać ból
Twierdza (barbarzyńcy) - poczciwi, rubaszni wojownicy, choć kochający walczyć to potrafią rozpoznać choć w pewnym stopniu dobro i zło / berserkerzy, lubiący trochę pozabijać, zrobią wiele dla pieniędzy, nawet jeśli będzie to opowiedzenie się po stronie demonów (jak ci z Kanzarii - naczelnego przeciwnika Dra'Avanu)
Bastion (orkowie) - choć wciąż są orkami, to szanują wielkich wojowników, mają całkiem sporo honoru (choć ludzie tego niewiele dostrzegają) i potrafią zbuntować się przeciw demonom za wykorzystywanie / dla demonów zrobią wszystko, zabijają rabują, niszczą, wszystko dla choć odrobiny krwi...
Cytadela (reptiliony i reszta bagnistych ludków) - tu nie mam raczej pomysłu na sensowny podział, dopomóżcie.



Nie mówię, że tak ma być, po prostu tak bym to sobie wyobrażał. Do tego jeszcze przydałby się jakiś powiew świeżości o którym wspominał Konquer.
Permalink
Ja natomiast (z racji istnienia tematu) przedstawię mój dream zamek i jego dream team... :

1. Gnoll Wojownik
1a. Gnoll Mocarz LUB Szponiasty
2. Herazimacki Łucznik
2a. Herazimacki Strzelec LUB Tropiciel z Dziczy
3. Barbarzyńca
3a. Rozszalały Berserker LUB Arktyczny Traper
4. Troll Zaklinacz
4a. Troll Mag LUB Troll Szaman
5. Czarny Mściciel
5a. Cienisty Mściciel LUB Piekielny Mściciel
6. Wilczy Wojownik
6a. Wilczy Łowca LUB Jeździec Worga
7. Wilcze Widmo
7a. Wilczy Upiór LUB Piekielny Wilk

Z racji konkursu wymieniam tylko jednostki. Sugestie, uwagi i ataki słowne przydatne i mile widziane:)
PS
Autor ma świadomość jednorasowości zamku. Gdyby ktoś przejawił chęć poznania szczegółów, walić jak w dym.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellscream

Permalink
Hmmm... na razie jesten nastawiony sceptycznie. Nie wiem, Hellscream, czy czytałeś poprzednie posty tego tematu, ale zacytuję ci moje własne zdanie:

Konqer

Hulaj dusza, trzepiemy nazwami jak z rękawa: kapłan runów, kawależysta Ygg-Chall, wielki wojownik, awanturnik, mistrz łowów. Takie jednostki nie istnieją!



Zakładam jednak że zdajesz sobie sprawę z tego co robisz, dlatego też przed ostateczną oceną chętnie zapoznam się ze szczegółami. Czekam na priva.
Permalink
Dobra, no to tak
ZAMEK
1Chłop-> Szeregowy(bardziej V więcej obrony) Lub Pikader(bardziej III,więcej ataku)
2Miecznik ->zbrojny(obrona) lub fanatyk(wysokie morale)
3łucznik ->kusznik(atak) lub elitarny strzelec(szybszy)
4Gryf ->Gryf opancerzony(obron) lub hipogryf(ruch)
5Kawalerzysta ->Rycerz (obrona) lub czempion (atak)
6kleryk -> Kapłan(leczy) lub templariusz(obrana ,silny w zwarciu)
7Anioł -> archanioł
8Cherubin

ZAGAJNIK
1Rusałka ->Nimfa(obrona)lub Duch lasu (atak)
2Leśny elf-> szary elf(atak) lub elfi łucznik(łucznik :) )
3Pegaz -> srebrny pegaz(atak) lub pancerny pegaz (obrona)
4Ent ->dzrewiec(obrona) lub lord entów (rzuca kamieniami)
5druid-> wielki druid(czary ofensywne) lub pustelnik(leczy)
6Jednorożec-> Srebrny jednorożec(obrona) lub elfi kawalerzysta( atak)
7zielony smok->złoty smok
8szmaragdowy smok

resztę zrobię później
Permalink
Mi marzy się coś jak Cytadela z H3, ale bardziej "dżunglowata":).Na pewno dobrze by było gdyby były tam jakieś zwierzaki typu Goryle, węże... ale gnolli i jaszczurów nie mogłoby zabraknąć.
Permalink
Ciąg dalszy dream teamu - wygląd :

1. Gnoll Wojownik (brunatny gnoll w skórzanej zbroi, uzbrojony w żelazny cep bojowy)
1a. Gnoll Mocarz (brunatny gnoll w koszulce kolczej, uzbrojony w żelazny topór i długi miecz)
1b. Szponiasty (bagienny gnoll w kauflażu z roślin i błota, uzbrojony w stalowe przedłużenia szponów)
2. Herazimacki Łucznik (brązowo-czarny gnoll w pszeszywanicy, uzbrojony w długi łuk i krótki miecz)
2a. Herazimacki Strzelec (brązowo czarny gnoll w kolczudze, uzbrojony w łuk refleksyjny i długi miecz)
2b. Łowca z Dziczy (brązowy gnoll o hienowatych rysach, odziany w skórzany bury kaftan oraz uzbrojony w krótki łuk i buzdygan)
3. Barbarzyńca (masywnie zbudowany szary gnoll, odziany w zbroję łuskową i uzbrojony w obosieczny topór)
3a. Rozszalały Berserker (olbrzymi szary gnoll, odziany z zbroję ze zwierzęcych skór i uzbrojony w podwójny topór)
3b. Arktyczny Traper (gnoll o pysku i kolorze niedźwiedzia polarnego, uzbrojony w maczugę i harpun, odzioany w gruby biały kaftan)
4. Troll Zaklinacz (błękitny troll ubrany w ceremonialne szaty, uzbrojony w hebanowy konstur i długi sztylet)
4a. Troll Mag (błekitny czrodziej ubrany w czerwoną szatę i maskę voodoo, uzbrojony w ceremonialny sztylet i dębowy konstur)
4b. Troll Szaman (troll w skórzanym pancerzu, uzbrojony w toporek, nosi talizmany)
5. Czarny Mściciel (wielki czarny gnoll o czerwonych oczach, nosi srebrny pancerz płytowy i dwa miecze z księżycowego srebra)
5a. Cienisty Mściciel (rozmywający się cień czarnego gnolla, nosi zbroje półpłytową i dwa miecze z mrocznego żelaza)
5b. Piekielny Mściciel (okolony zielonymi płomieniami szkielet gnolla, ubrany w płytówkę z czarnego żelaza, uzbrojony w łańcuch okolony płomieniami)
6. Górski Troll (wielki tolkienowski troll górski)
6a. Jaskiniowy Troll (wielki tolkienowski troll jaskiniowy)
6b. Bagienny Troll (zielony troll w czarnym pancerzu, uzbrojony w pikę i ostrze z czarnego żelaza)
7. Wilcze Widmo (niebieskawy upiór z wyraźnie zarysowaną szczęką, reszta jest widoczna jak przez mgłę)
7a. Upiorny Wilk (niebieski upiór roztaczający wokół siebie aurę przenikliwego zimna, ma silnie zarysowaną szczękę i łapy)
7b. Piekielny Wilk (zniekształcony awatar boga gnolli, wielki wilk ze smoczym łbem, ma krezę przy karku)
PS
Zmieniłem kawalerię gnolli na wielkie trolle w celu zmniejszenia jednorasowości
Permalink
Nie podoba mi się. 1, 3 i 5 poziom to te same jednostki. NUDA! Ale podoba mi się pomysł z trollickimi kapłanami, do skopiowania w lepszym projekcie.
Permalink

Konqer

1, 3 i 5 poziom to te same jednostki.

Cienisty Mściciel z założenia miał być gnollem zjednoczonym z cieniem, a Piekielny Mściciel Ghost Riderem z wilczą czaszką, więc nie można ich porównywać do 1 i 3:) Niemniej ten zamek z założenia miał należeć do Hordy (sojusz orków, trolli i gnolli, nie mylić w warcraftowską hordą), ale jeśli ten pomysł sprawdza się lepiej, zawsze można do niego wrócić. Co o tym sądzisz, Konqer?
Permalink
To wyżej to ja, zapomniałem się zalogować:)
Permalink
1. Siepacz (masywny zielony ork, ubrany w skórzany kubrak i spodnie z kolczugi, uzbrojony w topór)
1a. Pancerniak (masywny ork zakuty w blachę pancerną, uzbrojony w dwa morgenszterny)
1b. Wojownik Klanowy (wysoki ork odziany w kolczugę, uzbrojony w pałasz i puklerz)

Zamieniłem gnolle na orków. Daje nam to 1 orka, 2 gnolli, 1 trolla-maga, 1 niby-gnolla, 1 typowego trolla i jednego upiora. Nikt nie przyczepi się do jednorasowości, nawet gdyby chciał;))

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.04.2010, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink
Tja, miasto nie jest jednorasowe tylko że jednostka ork nie powinna nazywać się "pancerniak" tylko po prostu "ork". Pokaż mi gdzie w poprzednich częściach ktoś bawił się w Wojowników Klanowych. Dopóki nie postawimy sprawy jasno, że ork to po prostu "ork" a nie 3 rodzaje orków z inną bronią w ręku, to możemy się posuwać w niekonsekwencji w nieskończoność. Kto mi zabroni stworzyć np. Kapłana Burz Przedwiecznych czy Najwyższego Herszta Bandy Poskromicieli Bestii Khalla? To nie Warcraft.

Powtórzę jeszcze raz: w H1-4 jest rasa orków. Reprezentuje ją jednostka, która nazywa się Ork.
Permalink
@Konqer

W heroes II ork i jego ulepszenie różniło się kolorem pancerza. W heroes III ork od uruka różnił się... hełmem (uruk miał taki z rogami). Uważasz, że ulepszony ork powinien być brunatny lub niebieski(są takie w Dungeons & Dragons) a wersja alternatywna powinna być czymś w stylu tolkienowskiego uruk-hai ? Poza tym twierdzenie, że nazwanie ork Wojownikiem Klanowym jest be dowodzi jednego: braku wyobraźni. A w warcrafcie z orków to tylko siepacz, mistrz ostrza, szaman i wróżbita jest.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellscream

Permalink

Hellscream

W heroes II ork i jego ulepszenie różniło się kolorem pancerza.


O przepraszam, a opaska na przedramieniu i inne nakrycie głowy? ;P

Hellscream

W heroes III ork od uruka różnił się... hełmem (uruk miał taki z rogami).


...oraz jednym toporem więcej i inną zbroją. A tak nawiasem mówiąc, to nazwa uruk to wymysł rodzimego tłumacza, podobnie jak z beholdera zrobienie złego oka, a z evil eye obserwatora oraz wiele innych rzeczy.
Niektóre nawet pasujące do gry, inne nie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.02.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink
" Konkurs na projekt miasta do H6

17.02.2008 / Heroes VI

Serwis Age of Heroes ogłosił konkurs na projekt miasta do HoM&M VI. Szczegóły są zamieszczone tutaj. Podstawową zasadą konkursu jest to, że projekty muszą być w j. angielskim i zawierać: nazwę, charakterystykę i symbol miasta, zdolności danej rasy oraz jej jednostki. Jaskiniowcy - wyobraźnia w ruch, a być może staniecie się współtwórcami nowej części "Herosów"! "


Tak sobie pomyślałem, że gdyby było kilka chętnych osób, zamiast robić oddzielnie, warto by zrobić wspólny, jaskiniowy projekt? Wszak mamy tu i kilka osób świetnie władających angielskim, rozeznanych w kulturach wschodu, zachodu, południa i pewnie nawet Bieguna Północnego (wiara w Najwyższego Pingwina ;)), grafików, a wszyscy - masę dobrych pomysłów.

Jestem gotowy na lincz, mogę pożyczyć kamienie na egzekucję ;)