Imperium

Behemoth`s Lair

H6? - a czemu nie, czego oczekujesz po kolejnej grze?

Permalink
A nie czytają? To mnie zaskoczyłeś ;P Myślałem, że czytają! (traktować jako żart)
A co do rzekomej "straty czasu", to widocznie niektórzy lubią czas tracić. Mi to dodaje seksapilu ;P
No, i są jeszcze dwa rozwiązania:
1. Zgromadzić najlepsze pomysły, przetłumaczyć i zaspamić Nivalowi skrzynkę, chyba, że Heroesy mają oficjalne forum (wtedy nie trzeba spamować)
2. Stworzyć na podstawie tego własną gierkę ;P Pozostaje kwestia znalezienia dobrego teamu i nazwy. Proponuję nazwę "gra stworzona prze maniaków Heroes z Jaskini Behemota". Ładna i wymowna, prawda?
Permalink
A.Zamek-
1.Chłop-Milicja
2.Łucznik-Strzelec
3.Zbrojny-Paladyn
4.Gryf-Hipogryf
5.Kapłan-Hierofanta
6.Kawalerzysta-Czempion
7.Anioł-Archanioł.

B.Twierdza-
1.Goblin-Hobgoblin
2.Weteran-Szaman
3.Orzeł-Biały Orzeł
4.Wilk-Upiorny Wilk
5.Ogr-Wielki Ogr
6.Cyklop-Cyklop Królewski
7.Behemot-Starożytny Behemot.

C.Forteca
1Hobit-Niziołek
2.Dzik-Dzik Bojowy
3.Żelazny Golem-Stalowy Golem
4.Mag-Arcy mag
5.Dżinn-Ifryt
6.Rok-Ptak Gromu
7.Olbrzym-Tytan.

D.Akademia-
1.Łuczniczka-Łuczniczka Wiatru
2.Gwardzistka-Wojowniczka
3.Łowczyni-Podróżniczka
4.Tygrys-Jaguar
5.Bandyta-Grabieżca
6.Druid Szponów-Druid Pazurów
7.Czarodziejski Smok-Błękitny Smok.

E.Cytadela-
1.Gnoll-Gnoll Maruder
2.Jaszczurolud-Riptilon
3.Gargulec-Obysdianowy Gargulec
4.Bazyliszek-Smoczy Bazyliszek
5.Wywerna-Potężna Wiwerna
6.Gorgona-Demogorgona
7.Hydra-Hydra Chaosu.

F.Lochy-
1.Centaur-Centaur Łucznik
2.Czarownica-Wiedźma
3.Obserwator-Sokoli Obserwator
4.Meduza-Królewska Meduza
5.Miniutaur-Królewski Miniutaur
6.Mantikora-Chimera
7.Czerwony Smok-Czarny Smok.

G.Nekropolis-
1.Szkielet-Kościej
2.Zombie-Zmutowany Zombie
3.Zjawa-Widmo
4.Wampir-Wampirzy Lord
5.Lisz-Arcy Lisz
6.Czarny Rycerz-Rycerz Śmierci
7.Smok Śmierci-Smok Cienia.

H.Bastion-
1.Rusałka-Nimfa
2.Krasnolud-Krasnolud Wojownik
3.Zwiadowca-Łowca
4.Czarodziejka-Driada
5.Druid-Wielki Druid
6.Jednorożec-Zmora(przyłączyły sie od demonów,są czarne)
7.Feniks-Szaman Feniksów.

Ps.Błękitny Smok ma więcej ataku o 1 niż Szaman Feniksów a Szaman Feniksów o 1 obrony!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.02.2008, Ostatnio modyfikował: Cliford

Permalink
Clitford, masz bardzo fajne pomysły, tylko proszę, pisz je bardziej czytelnie, bo trudno się połapać.
A co do sporu o Drasil: niezbyt mi się ten pomysł podoba, ale ten temat jest od pomysłów na nową część Heroesów, więc nie ma co się sprzeczać.

Permalink
A ja jestem ***m realistą i upieram się przy tym, że Ubi zrobi H6 jako ciąg dalszy H5. Więc proszę mnie nie obrzucać błotem jeśli moja kampania Wam się nie podoba. Temat mówi: "...czego oczekujesz po kolejnej grze?". No więc ja piszę, czego oczekuję.

Biorąc pod uwagę fakt, o którym mówiłem, pierwsza kampania powinna należeć do Akademii i Zehira.
Teraz mój pomysł na kampanię (Tabris, mądre słowa "Zrozum, że jesteś wolny i możesz robić, co chcesz" xD)

1. Odkrycie. Wcielamy się w rolę maga, (np.: Narxesa) który po "pokonaniu" Władcy Demonów sprawuje pieczę nad Izebalą; ta musi, co miesiąc poddawać się jakimś obtządką. Podczas jednej z kontroli, Narxes odkrywa, że Izabela jest demonem, dobrze zamaskowanym Mesjaszem Demonów. Zaczynamy na ziemiach magów i z przerażeniem odkrywamy obecność demonów, którzy za przewodnictwem Izabeli próbują zabić Narxesa i nie pozwolić mu złożyć raportu Zehirowi. Na początku misji nie mamy pojęcia, gdzie znajdują się demony, mamy tylko zaznaczony zamek Zehira, do którego musimy jak najszybciej dotrzeć. Niestety, to nie takie proste. Mesjasz Demonów dysponujący kilkoma bohaterami będzie bardzo utrudniał nam życie. Nie możemy wejść w żadną potyczkę z demonami! Gdy dochodzimy do Zehira, Mesjasz decyduje się na atak. Musimy obronić zamek naszymi armiami z połączonymi siłami Zehira i Narxesa (jedna z niewielu misji, gdzie w jednej walce są dwaj bohaterowie nie uczestniczący w walce). Po przegranej bitwie, Demony uciekają.

2. Sheogh. Zehir musi odnaleźć Arcymaga Kronosa, który jako jedyny może pomóc mu zrozumieć, co się stało na polach Sheogh, gdy on, Godryk, Findan i Raelag pokonali Władcę Demonów. Na początku musimy znaleźć cztery magiczne przedmioty, które pomogą nam stworzyć portal, przez kttóry przedostaniemy do Sheogh. Gdy już tam się znajdziemy, ruszamy na Cytadelę Biary, która w niewiadomy sposobó została odbudowana. Po ciężkiej walce, idziemy do dawnego zamku Władcy, w którym znajdujemy Kronosa. Tam oglądamy ponownie walkę Sojuszu z Demonami i odkrywamy coś szokującego.

3. Tytani. Zehir cofa się do Srebrnych Miast, by obmyślić plan odnalezienia Godryka. Wiedząc, że ziemię Imperium Gryfów są pod kontrolą zmaskowanego Mesjasza, postanawia ruszyć na jedną z wysp, która uważana jest za naturalne siedlisko Tytanów. Musimy znaleźć pięćdziesiąt Tytanów, a następnie dzięki jednemu z odnalezionych artefaktów, musimy stworzyć portal do Imperium Gryfów.

4. Iloran. Przez przypadek portal przenosi nas na ziemię Iloran, co Zehir natychmiast wykorzystuje. Ruszamy do Syris Thalla, gdzie króluje Król Findan. Po drodze staczamy walkę z kilkoma irytującymi bohaterami elfów, którzy za nic nie chcą nas przepuścić w głab królestwa. Z przerażeniem odkrywamy, że również na tycyh świętych ziemiach, demony mają swoje cytadele. Czym prędzej ruszamy do Syris Thalla i informujemy o całej sprawie Króla Findana.

5. Oczyszczenie. Findan zgadza się pomóc Czarodziejowi w dotarciu do Godryka, jednakże stawia warunek, iż Zehir musi mu pomóc pokonać demony na jego terenach. Mapa jest przeogromna, a demony skryły się również pod ziemią. Mając do dyspozycji Findana, Zehira i jednego z doradców Króla, Talanara, oczyszczamy elfickie ziemię z demonicznego chłamu. Niespodziewanie, ofertę przyłączena się do Elfów i Czarodzieja wykazuje jeden z demonicznych herosów, Grawl. Findan pod długich przekonywaniach zgadza się, a Grawl mówi nam o wszystkich zamkach demonów. Razem z nim, pokonanie armii demonów staje się dużo łatwiejsze. Gdy już opanujemy wszystkie zamki Inferno, Findan, Zehir i Grawl transportują się na granicze Imperium Gryfów, a Talanar obejmuje chwilową władzę nad Iloran.

Kolejna kampania powinna być albo kampanią Inferno, albo kampanią Przystani. Chcecie, żebym je opisał? Znajdzie się oczywiście miejsce na Nekromantów i nowe frakcje...
Permalink
To mi się podoba:) Pisz, Dougal, pisz, bo to mi się bardzo spodobało:D
Permalink
Czasem mam wrażenie, że co niektórzy wogle nie grali w HV, bo ich historyjki nie mają, poza imionami bohaterów, nic wspólnego z kontynuacją fabuły HV i dodatków.

UWAGA - dalsza część zawiera spoilery




Dougal

1. Odkrycie. Wcielamy się w rolę maga, (np.: Narxesa) który po "pokonaniu" Władcy Demonów sprawuje pieczę nad Izebalą; ta musi, co miesiąc poddawać się jakimś obtządką. Podczas jednej z kontroli, Narxes odkrywa, że Izabela jest demonem, dobrze zamaskowanym Mesjaszem Demonów.


Litości! Całe HV można skrócić "demon w przebraniu".
Izabela była matką mesjasza demonów. "Była" też demonem (w Kuźni). A opiekę nad nią po powrocie z Sheogh sprawował Raelag.
Dodatki się kłaniają. I Dark Messiah także.

3. Tytani. Zehir cofa się do Srebrnych Miast, by obmyślić plan odnalezienia Godryka. Wiedząc, że ziemię Imperium Gryfów są pod kontrolą zmaskowanego Mesjasza...


Imperium Gryfów było pod kontrolą demona i tak nawiasem mówiąc już nie istnieje. A Godryk też gryzie ziemię.
Mesjasz w tym czasie był dzieciakiem, oddanym na wychowanie kultystom demonów.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Haav Gyr

Z góry zakladam że to temat dośc ogólny, więc sczeszegółowe propozycje prosiłbym zachować na odpowiednie tematy w przyszłości.



To jest bardzo krótki i misterny komentarz co do prób niektórych forumowiczów przeniesienia fabuły, zamków, rozwiązań i w ogóle wszystkiego z H5 do H6. Jak chcecie ludzie to stwórzcie sobie topik pod tytułem "Ćwiczenia wyobraźni - wymyślamy grę, która nie powstanie".

Cofnijcie się do tego co było jakieś trzy-cztery strony wcześniej. To co robicie jest niekonsekwentne i niepoważne; rzucacie jeden pomysł za drugim: Niech bohaterowie latają! Niech kopią tunele, niech będzie zamek egipski, niech będzie zamek żywiołów. Niech zrobią portal do Antagorichu, niech zrobią portal do Mauzoleum Lenina! Niech Izabela okaże się demonem, niech będzie agentką STASI.

I przy okazji:

Ptakuba

Smoczy maruder (nie wiem co to dokładnie znaczy ale ładnie brzmi ;P)


Maruder - jest to żołnierz, ciągnący z tyłu za frontem walki. Maruderzy trudnią się kradzieżą, gwałtem i innymi podobnymi rzeczami.
Miluśką jednostkę wymysliłeś, nie ma co.

Permalink
Przystań:

1. Demoniczni słudzy. W pierwszej misji kampani Przystani jesteśmy Izabelą, (przebranym Mesjaszem) który wedle rozkazów Władcy Demonów, próbuje przejąć Imperium. Jako Izabela musimy odnaleść sto Władczyń Sukkubusów, pięćdziesiąt Arcydiabłów i dziesięć Czarcich Lordów. Gdy już osiągniemy ten cel, Izabela musi znaleźć Pelerynę Elratha, która zmieni wygląd naszych demonów na zwykłych ludzi. Następnie wracamy do Talougaurdu i tam oddajemy nasze przebrane demony pod władzę innych bohaterów, którzy rozmieszczają je po różnych miastach.

2. Odbudowa. Godryk i jego córka Freyda dostają od Królowej Izabeli zadanie odbudowania wszystkich zamków ludzi w okolicach Donmoor. Do dyspozycji mamy właśnie tych dwóch bohaterów i główną siedzibę, Donmoor. W przeciwnieństwie do terenów Donmoor z H5, ten jest o wiele większy i do odbudowania zamków potrzebujemy mnóstwo surowców. Dosłownie dzień do dwóch dni drogi od Donmoor znajduje się jedno z miast, Royal Gryf, które bez żadnej walki przejmujemy i powoli odbudowujemy. Po drodze natkniemy się na surowce i jednostki, które z chęcią się do nas przyłączą, ale również na jednego lub dwóch herosów demonów, których obecność zaniepokoi Godryka. Gdy odnajdziemy wszystkie zamki i je odbudujemy, musimy znaleźć Łzę Ashy i umieścić ją ponownie w Donmoor, a misja zakończy się powodzeniem.

3. Straż graniczna. Ze stolicy Imperium przybywa posłaniec, który informuje Freydę, iż Królowa rozkazuje jej stanąć na czele straży granicznej, a Godryk ma wrócić do niej. Misja jest najkrótsza i najłatwiejsza. Po drodze natkniemy się na kilka wrogich jednostek, ale tak cała podróż powinna przejść pomyślnie. Gdy dotrzemy do garnizonu, mimo licznych jednostek pod dowódctwem Freydy, zostaje ona zaatakowana przez jednego z herosów domonów. Nasz przeciwnik posiada ogromną armię, której nie mamy szans pokonać.

4. Pomoc. Freyda przegrywa, lecz na pomoc przybywa Zehir, Findan oraz Grawl, którzy ratują ją z opresji, a Grawl zamienia demona w kupkę prochu. Zdezorientowana Freyda przyjmuje propozycję Czarodzieja o tym, by ruszyli do stolicy Imperium. Wszyscy bohaterowie mają dość liczne armie i małe armie demonów powinny ustąpić. Jedyny problem stawia Freyda, która straciła wszystkie jednostki w walce oprócz Szlachcia. Tak, więc zanim ruszymy na pomoc Godrykowi, musimy znaleźć armię bohaterce (200 szeregowych, 15 kuszników, 100 zbrojnych, 50 gryfów królewskich, 20 paladynów i 10 Archaniołów). Na szczęście nie będzie to takie trudne, biorąc pod uwagę fakt, że bardzo blisko granicy znajduje się miasto z wybudowanym już Ołtarzem Światła (Archanioły) i małym zapasem jednostek. Gdy już osiągniemy cel, możemy ruszyć w stronę Izabeli. Na samym końcu mapy znajdziemy monolit, który przeprowadzi nas w inne tereny Imperium.

5. Ucieczka. U góry mapy mamy zaznaczone miasto Talougard, które musimy zaatakować. Po drodze natkniemy się na kilka miast przystani i jedno bardzo dobrze ukryte miasto demonów. Spotkamy również kilku herosów wyglądających na ludzi, a w rzeczywistości bbędącymi herosami demonów. Gdy dotrzemy do stolicy Imperium, spotkamy Godryka, który, mimo że nie wierzy w to co Zehir mówi o Izabeli, przyłączy się do walki. Każdy z naszych herosów musi pokonać Mesjasza demonów osobno. Po wygranej walce, Mesjasz ucieka.


EDIT: W tym, co opisywałem, Izabela rzeczywiście nie jest demonem, ale podczas walki w Sheogh, Mesjasz Demmonów niezaauważalnie zamienił się w Izabelę, a Izabela została pojmana przez Władcę. Wybacz, ale nie grałem w dodatki. Tworzę po prostu własny scenariusz, taki jaki ja sobie wyobrażam.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Dougal

Permalink
Fajna Wizja Dougal podoba mi sie ta akcja,szczególnie jak Izabela przebiera sie za Mesjasza:)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink
Powiedźcie że się nie mylę; wy chcecie mnie w depresje wpędzić! Szału przez was dostanę, a przez ciebie Clifotd szczególnie. Naucz się korzystania z opcji "Cytuj posta".

Antydatujmy:

Douglas

. Wybacz, ale nie grałem w dodatki. Tworzę po prostu własny scenariusz, taki jaki ja sobie wyobrażam.



To stwórz topik pt. Własna wersja H5. Wszyscy będą szczęśliwi. Nie widzę nic mądrego w tworzeniu alternatywnej fabuły i miast do H5 w temacie poświęconym H6.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink
Odwrotnie, Mesjasz za Izabelę, Cilford xD

EDIT: Sorry Trabis, ale ja tworzę HEROES 6, a nie H5. Coś ci się chyba pokićkało, bo wymyślam CIĄG DALSZY H5, a nie ULEPSZENIE.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Dougal

Permalink
@Clifotd: proszę Cię jak piszesz posty to rób to tak aby wyglądały schludnie. Naprawdę trudno się czasami doczytać :-) Pozwoliłem sobie co poniektóre Twoje posty zedytować :-)

Widzę że co poniektórzy zabrali się za opis jak powinna wyglądać kampania pod względem fabularnym.
Bardzo cieszy mnie wasza twórczość, ale obawiam się iż wasze propozycje i tak nie zostaną uwzględnione w grze. UBI/Nival stworzy własną kampanię i pomysły fabularne fanów niewiele będą ich odchodzić:-)

Dlatego też stworzę osobny temat w którym będziecie mogli porozmawiać o fabularnej stronie kampanii :-)
Serdecznie zapraszam:
http://imperium.heroes.net.pl/post/23071#p23071

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Dougal

EDIT: Sorry Trabis, ale ja tworzę HEROES 6, a nie H5. Coś ci się chyba pokićkało, bo wymyślam CIĄG DALSZY H5, a nie ULEPSZENIE.



Ale fabularnie jesteś w H5, tworzysz alternatywną fabułę Wojen Izabeli. Ten dział jest już zamknięty (DH zamykają temtykę wojen), to jest fabuła piątki, a i twoja wersja nie jest możliwa, bo:

SPOILER:
-Mroczny Mesjasz jest jeszcze dzieckiem
-Godryk nie żyje
-Pod Izę podszywała się Biara
-Raelag w Stonehelm
-Z DM dowiadujemy się, że Mroczny Mesjasz jeszcze nie wiedział kim jest, a jak kończymy grę to już nie będzie musiał pod nikogo się podszywać

W Hordach pewnie poznamy kolejne fakty wykluczajace twoją wersję. Twoja fabuła pochodzi z twojej nieznajomości fabułu Piątki i DM. IMO fabuła H6 będzie powiadać o wojnie z wyzwolonymi przez Mrocznego Mesjasza demonami. Wkrótce moją wizję opiszę w dziale, który otworzył Tristan.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink
Dobra, dobra. To ja u Tristana stworzę kontynuacje H5 NIE UWZGLĘDNIAJĄC dodatków, a potem stworzę H6 wg. tego, co ty mówisz o Mesjaszu Demonów.
Permalink
Powtarzam apel o nie cytowanie całych postów. Mod by się przydał.

Tabris

To co robicie jest niekonsekwentne i niepoważne; rzucacie jeden pomysł za drugim: Niech bohaterowie latają! Niech kopią tunele, niech będzie zamek egipski, niech będzie zamek żywiołów. Niech zrobią portal do Antagorichu, niech zrobią portal do Mauzoleum Lenina! Niech Izabela okaże się demonem, niech będzie agentką STASI.



Piwo mu, dobrze gada. Wszystkie pomysły na fabułę jakie tu powstają można określić jednym słowem: duperele. Oczywiście nie zabraniam wam tego pisać, tak samo jak nie zabraniam wam liczyć swoich włosów na głowie i publikować cotygodniowych statystyk na forum.

Wiem w czym tkwi problem wszystkich wizjonerów: wy chcecie kombinować. Chcecie ciągle WIĘCEJ. Zapominacie że siła tkwi w prostocie. Wymyślacie całkowicie kulawe koncepcje: wybór jednostek na poziom, alternatywne ulepszenia, budowanie dróg, garnizonów, kopalń. Co jeszcze? Może budowa miast gdzie się chce? Może kopanie tuneli? Może dodatkowy poziom "niebios"? Może 4 dodatkowe surowce? Może drzewko technologiczne na każdą rasę? Może zdobywanie doświadczenia przez jednostki? Już ktoś wymyślił sobie 8 poziomów jednostek. Zadaję pytanie - ale dokładnie je przemyślcie - PO CO? To bez sensu. To nie zwiększy grywalności, nie sprawi że będziecie się zagrywać w H6 dniami i nocami. To tylko pozorowanie rozwoju, wypychanie pustki liczbami i patentami.

Osobiście moim marzeniem jest powrót do 6 poziomów jednostek (to eliminuje problem z H3 i 4 - jednostki nieużywane) i wypoziomowanie ich tak, by nie było poziomów bezużytecznych. Wbrew pozorom - da się zrobić. Chciałbym też by każdą frakcją grało się w dużej mierze inaczej. Tak by trzeba było stosować odmienne strategie grania każdą z nich. Nie posuwałbym się w tej kwestii do sytuacji jaka jest w Starcrafcie, ale jednak marzy mi się większa różnorodność. Aha - nie chcę żadnych talentów rasowych. To jest sztuczne różnicowanie stron konfliktu. Owszem - jakaś wyraźna właściwość powinna istnieć, ale nie w tak nachalny sposób jak w H5.

Więcej napiszę jutro. Jutro zdaję egzamin na prawo jazdy, życzcie mi powodzenia. :)
Permalink
@Tabris: Mówiłem, że nie wiem co to ;P
@Nasze flamewary:
Dobrze, ale po co pisać, że będą pierdółki o mrocznym mesjaszu itp.?
Zróbcie nowy temat "Wasze wymarzone H6" albo coś w tym stylu i tam przenieście. A tu można będzie się użalać jaki to Nival jest zły.

Temat przecież nazywa się "Czego oczekujesz po H6", dlatego ludzie piszą o swoim wymarzonym H6 :-) Nie ma powodów do tzw. flamewar, stworzyłem nowy temat gdzie będzie można pisać o proponowanej fabule H6 i tam będą te wszystkie jak to nazwałeś "pierdółki" o mrocznym mesjaszu :-) - Tristan

Wydaje mi się, że raczej powinno być na odwrót: tutaj czego ludzie oczekują, czyli co myślą, że będzie, a tam co by chcieli.

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink
Ciekawe pomysły się tu rodzą... Wiem, że zaraz zostanę obrzucony błotem (zmiana na prośbę Tabrisa) ;) jednak uważam, że większa liczba jednostek i miast podnosi grywalność, dlatego ja (i wielu innych graczy) nie miałbym nic przeciwko nawet 10 poziomom i 20 miastom, jednak wiem że to nie wykonalne.
Co do fabuły, najciekawszy był pomysł z Darthem Vaderem i Geraltem (zabrakło tylko Chuck Norris, Terminatora i Czesia ;) ).
Jeżeli chodzi o nacjonalizm miast, według mnie nie jest głupi, ponieważ w HV można było bez problemu określić, że Sylvan należy do Elfów a Forteca do Krasnoludów.
Pomysł z wyborem jednostki do rekrutacji (taki jak w HIV) jest według mnie... ekhem... denny, ponieważ grałem w HIV dość długo, a na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy używałem w boju Hydry, czy Czempiona (czy jak on się tam zwie).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellmike

Permalink
Najpierw pocytujmy...

Hellmike

nie miałbym nic przeciwko nawet 10 poziomom i 20 miastom, jednak wiem że to nie wykonalne.


Ohh to wykonalne. Na Ziemi istnieje tyle kultur, mitologii, że da radę. Tylko nie uznałbyś tej gry za Heroesa.

Hellmike

HV można było bez problemu określić, że Sylvan należy do Elfów a Forteca do Krasnoludów


Tak, ale bez przesady. U elfów to wyszło dobrze, ale w Fortecy u krasnoludów zróżnicowanie 'wewnątrzgatunkuwe' było tak duże, że analogicznie możnaby, u ludzi wstawić Tytana.

Aha, Hellmike możesz zmienić to, czym zostaniesz obrzucony. Ja czytałem tego posta po obiedzie i to było.. obrzydliwe.

@Konquer; czy mógłbyś spojrzeć na mój pomysł ze strony 6(ostatni post) swym krytycznym okiem.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink
Wiecie co, moi drodzy? "Szóstka" nie będzie w ogóle osadzona w świecie Ashan, bo nawet jej twórcy, a co za tym idzie tłumacze przełożyli, że "Dzikie Hordy" są ostatnim rozdziałem w historii tego świata. Jeśli to sto procentowa prawda, to albo oznacza, że będzie nowy świat, albo że "szóstka" w ogóle nie powstanie.

Sorry za tą beszczelność, ale ja to tak widzę :(
Permalink
Nie bój Caar Xoffie (jak TO odmieniać?) Najpewniej chodziło im o historie Mrocznego Mesjasza, Izabeli, i innych takich. Jeśli to będzie nowy świat to będzie to zapewne stary świat, bo patrząc na wyniki sprzedawalności HV jakoś nie mogę zwątpić o kontynuacji...