Imperium

Behemoth`s Lair

H6? - a czemu nie, czego oczekujesz po kolejnej grze?

Permalink

Konqer

Omg... bo zwątpię. Oczywiście że H3 ma lepszą grafikę niż H5. A jeśli uważasz że tak nie jest - udowodnij.



To wszystko kwestia gustu, równie dobrze ja mógłbym chcieć dowodów na wyższość grafiki z H3. Po prostu co, kto lubi. Żeby nie było zgadzam się z tobą w kwesti grafiki w H6. Chciałbym bardziej realistyczną grafikę, jakby było tak jak ma być w D3 to byłoby doskonale. Powinni jeszcze rozwiązać problem z widocznością na mapie w 3D.
A co ja jeszcze bym chciał? Przede wsystkim innowacyjności. Marzy mi np. się możliwość modyfikowania mapy przygody (karczowanie lasów, drążenie tuneli, budowania mostów etc.). A i chciałbym jakieś modyfikatory na polu bitwy (chyba takie coś ma być w D3). W sprawie miast: starczyłoby mi jakby dołozyli Cytadelę (IMO tutaj możnaby umieścć Behemmota, skoro w Twierdzy nie ma dla niego miejsca, a Hydry są zajęte). Obiecali 11 grywalnych frakcji, jeśli tyle dadzą to będzie dobrze.
Permalink
Fajnie by było jakby zrobili dwie różne istoty na poziom (np. w Inferno na 4 poziomie były by Sukuby i Gogi) tylko trudno było by zrobić czytelne menu zakupu.

Permalink
Może gdyby fabuła działa by się jakiej 3000 lat po wydarzeniach z HV. W armiach pojawił by się proch strzelniczy (bez przesady, świat będzie w erze naszego XVII). Główną wojną była by walka Imperium Gryfów z elfami, które stawiają swoją potężną magie nad nowoczesne uzbrojenie ludzi. W czasie tej wojny aktualny Władca Demonów otwiera portal do Axeoth, gdzie rozpoczynają kolonizacje.

Wtedy pierwszą kampanią była Inferno.

Poza tym były by takie miasta:
Zamek-miasto ludzi z Imperium gryfów.
Inferno-miasto demonów oczywiście.
Sylvan-miasto elfów i wszelakich jednostek.
Bastion-miasto wolnych ludów z Axeoth którym udało się przedostać do Ashanu.
Arena-miasto minotaurów (udało im się uwolnić spod władzy mrocznych elfów).
Forteca-miasto krasnoludów i ludzi gór.
Loch-miasto mrocznych elfów.
Twierdza-miasto orków.
Cytadela-miasto reptylionów.
Nekropolis-miasto umarlaków
Akademia-miasto magów i tworów magicznych
Portal-miasto żywiołaków

Jeśli ktoś chce to mogę opisać jednostki wszystkich frakcji.
Permalink

Shadey

Może gdyby fabuła działa by się jakiej 3000 lat po wydarzeniach z HV. W armiach pojawił by się proch strzelniczy (bez przesady, świat będzie w erze naszego XVII). Główną wojną była by walka Imperium Gryfów z elfami, które stawiają swoją potężną magie nad nowoczesne uzbrojenie ludzi. W czasie tej wojny aktualny Władca Demonów otwiera portal do Axeoth, gdzie rozpoczynają kolonizacje.

Wtedy pierwszą kampanią była Inferno.

Poza tym były by takie miasta:
Zamek-miasto ludzi z Imperium gryfów.
Inferno-miasto demonów oczywiście.
Sylvan-miasto elfów i wszelakich jednostek.
Bastion-miasto wolnych ludów z Axeoth którym udało się przedostać do Ashanu.
Arena-miasto minotaurów (udało im się uwolnić spod władzy mrocznych elfów).
Forteca-miasto krasnoludów i ludzi gór.
Loch-miasto mrocznych elfów.
Twierdza-miasto orków.
Cytadela-miasto reptylionów.
Nekropolis-miasto umarlaków
Akademia-miasto magów i tworów magicznych
Portal-miasto żywiołaków

Jeśli ktoś chce to mogę opisać jednostki wszystkich frakcji.




Nie za dużo tych zamków??? Zamek minotaurów- taak, a najlepszy potwór to minotaur jeźdżiec szybuacy na czarnym smoku!


Nie zgadzam się z Dagonem w sprawie czarów z H5. Najlepszym rozwiązaniem było by wzięcię zaklęć z ostatnich dwóch części (szczególnie zaklęcia sanktuarium z H4, które było cudownym zaklęciem. Często decydowało o wyniku bitwy z trudniejszymi przeciwnikami....)

Dagon, a wg mnie raczej nie może nie być zbalansowania potworów wystarczy spojrzeć na jednostki 7 poziomu ( nie grałem w dodatki, więc nie wiem jak tam jest...)
Permalink
@Dagon
Masz po części rację w H5 jest mało czarów, ale są przydatne. IMO powinni pójść na kompromis między różnorodnością (H3 i H4) a przydatnością (H5). Nieprzydatne (np. antyżywioły z H3) nie wprowadzać i będzie OK.
@Shadey
Ten pomysł z dwiema jednostkami na poziom chyba nigdy nie da się zrealizować tak, by zachować balans między tymi jednostkami, by obydwie były po równo atrakcyjne. Np. ile razy w H4 wybrałeś Hydrę?
A tych Zamków dałeś trochę za dużo. W życiu nie uda się zrobić armię składającą z 7 poziomów dla Minotaurów. Minotaur z toporem, Minotaur z łukiem, Minotaur z różdżką, Minotaur jeździec i co dalej? Jakie nieminotaurowe jednostki dałbyś tutaj? Odpada. Nie jestem zwolennikiem robienia Zamków "jak mrówków".
W H6 oprócz znanych nam z H5 Zamków chciałbym mieć Cytadelę-miasto Jaszczuroludzi (coś takiego):
Miasto: Cytadela
Bohater: Władca Bestii
Rumak: Warg
Jednostki:
1) Troglodyta->Wstrętny Troglodyta-/-Jaskiniowy Troglodyta
Jakoś zawsze Troglodyta (półczłowiek-pół płaz) pasował mi do Zamku Jaszczuroludzi (póludzie-półjaszczury)
2) Oszczepnik->Peltasta-/-Partyzant
Jaszczurolud z oszczepem
3) Złe Oko->Belhoder-/-Facehugger
zamiast Oślizgów, skoro w Lochu nie ma dla nich miescja to może tutaj będą pasować
4) Eremitka->Wiedźma-/-Czarownica
Spellcaster to podstawa
5) Bazyliszek->Jadowity Bazyliszek-/-Upiorny Bazyliszek
Jak dawniej
6) Mantykora->Chimera-/-Królewska Mantykora
"Zdobyczne" z H3-owego Lochu, Wiwerna już jest u Orków
7)Behemot->Dziki Behemot-/-Starożytny Behemot
Hydrę zabrali, dla Behemotów w Twierdzy nie ma miejsca to go tutaj przygarnąłem

Jeśli by zrobić z Belhodera spellcastera to Eremitkę możnaby zamienić na Wiedźmina:
Łowca Czarownic->Wiedźmin-/-Smokobójca
Permalink

Shadey

Może gdyby fabuła działa by się jakiej 3000 lat po wydarzeniach z HV. W armiach pojawił by się proch strzelniczy (bez przesady, świat będzie w erze naszego XVII).



Shadey to co robisz powinno być zabronione! Traktujesz ludzi z Ashan jak jakiś idiotów. W ciągu 3000 lat posuną się o 300 lat do przodu. No nieźle. Ale durni oni. Na Axeoth rozumiem, też przez 3000 lat postępu by nie było? Dodatkowo jeszcze mnożysz Zamki. Niby głównym tematem ma być wojna ludzi i elfów, a co porabiają inne rasy? Herbatkę piją? Twoja wizja jest dziurawa jak sito i niekompetentna.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

Może gdyby fabuła działa by się jakiej 3000 lat po wydarzeniach z HV. W armiach pojawił by się proch strzelniczy (bez przesady, świat będzie w erze naszego XVII). Główną wojną była by walka Imperium Gryfów z elfami, które stawiają swoją potężną magie nad nowoczesne uzbrojenie ludzi. W czasie tej wojny aktualny Władca Demonów otwiera portal do Axeoth, gdzie rozpoczynają kolonizacje.

Wtedy pierwszą kampanią była Inferno.

Poza tym były by takie miasta:
Zamek-miasto ludzi z Imperium gryfów.
Inferno-miasto demonów oczywiście.
Sylvan-miasto elfów i wszelakich jednostek.
Bastion-miasto wolnych ludów z Axeoth którym udało się przedostać do Ashanu.
Arena-miasto minotaurów (udało im się uwolnić spod władzy mrocznych elfów).
Forteca-miasto krasnoludów i ludzi gór.
Loch-miasto mrocznych elfów.
Twierdza-miasto orków.
Cytadela-miasto reptylionów.
Nekropolis-miasto umarlaków
Akademia-miasto magów i tworów magicznych
Portal-miasto żywiołaków

Jeśli ktoś chce to mogę opisać jednostki wszystkich frakcji

.

Ekhm... w sumie pomysł fajny, ale po co Minotaury? No i te 3000 lat... eh. To już pomysł na Heroes IX, a nie Heroes VI.
Permalink
No dobra przesadziłem z tymi 3k, niech będzie 300 lat, a armie Areny wyobrażam sobie tak:
1.Pędrak/Pędrak Wojownik-Piekielny Pędrak
2.Minotaur/Minotaur Wojownik-Minotaur Barbarzyńca
3.Szaman/Dziki Szaman-Szaman Furii
4.Gladiator/Mistrz Areny-Trener Gladiatorów
5.Minotaur Strzelec/Minotaur Niszczyciel-Minotaur z granatnikiem
6.Złe Oko/Behelorder-Piekielne Oko
7.Behemot/Starożytny Behemot-Krwawy Behemot
Pasuje?
Permalink
Na litość boską, nie cytujcie całych postów!

Zaklęcia:
Jestem zwolennikiem dużej liczby zaklęć, jednak nie tak dużej jak w H3. W H5 jest (za) mało zaklęć, w zamian za to są bardzo różnorodnie "eksploatowane" - współdziałają z umiejętnościami, są zaklęcia gwarantowane etc. Po głębszym namyśle - nie podoba mi się to. Wolę wiedzieć na czym stoję, a nie mieć świadomości, że kiedy poznaję Lodowy pocisk to tak naprawdę jest tylko wersja demo owego pocisku, który może zyskać jeszcze efekt zamrażania, bonus do mocy i zadawać 300% obrażeń jeżeli skojarzymy go z odpowiednim żywiołem. Uff... za dużo kombinowania. rozwój jest owszem - bardzo ważny, ale takie podejście do zaklęć jest męczące a w samej grze (ihmo) zabija grywalność. Wniosek: chciałbym więcej zaklęć niż w H5 i bardziej przydatnych niż w H3.

Hmm... może jakiś konkret. W H5 są 44 zaklęcia, w H3 coś z 70, tak więc w H6 chciałbym ok. 55 zaklęć. Przy czym jedna frakcja - wzorem H4 - mogłaby się obejść bez magii.

@Shadey:
Absurdalny pomysł. Jestem przeciwnikiem, albo nie - PRZECIWNIKIEM - miast rasowych. Dostaję białej gorączki na widok miasta krasnali z ToE składającego się z 6 identycznych jednostek. Minotaur, elf, krasnal - to powinna być zawsze jedna jednostka. A fabula taka śmieszna. :) 2 jednostki na poziom także mi sie nie podobają. Zwyczajnie niepotrzebne.

@Nicolai:
Dlaczego traktujesz Cytadele jak śmietnik na to co pozostało po H5?

Edit:
Shadey, zobaczylem ze napisales nowego posta. Nadal wg mnie to jest do niczego. To nie jest projekt miasta, to sa minotaury ktore zapewne bardzo lubisz (ja tez nawiasem mowiac, to jedna z moich ulubionych jednostek0 poprzetykane jednostkami ktore akurat przyszly ci do glowy. Projekt jednostek do miasta nie musi byc tak oczywisty, nie musicie opierac sie na schemacie z H5. No i co to za nazwy? I dlaczego wszyscy podaja alternatywne ulepszenia? Czy to naprawde jest komus potrzebne?

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 5.02.2008, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

Konquer

W H5 są 44 zaklęcia, w H3 coś z 70, tak więc w H6 chciałbym ok. 55 zaklęć



A co powiesz na rozwiązanie z H4? Możnaby je zmodyfikować i zmniejszyć powiązanie miast i magii.

Konquer

Jestem przeciwnikiem, albo nie - PRZECIWNIKIEM - miast rasowych. Dostaję białej gorączki na widok miasta krasnali z ToE składającego się z 6 identycznych jednostek. Minotaur, elf, krasnal - to powinna być zawsze jedna jednostka



W jakich rozmiarach. Mi w H5 podobało się Sylvan - wreszcie w mieście elfów, elfy występują jako jednostki. Podobnie jest z Drowami. Co do krasnoludów - to przegięcie, ale to chyba wynika ze złamania tradycji (W h3 Inferno i Zamek były nie mniej hmm "nacjonalistyczne")

Konquer

nie musicie opierac sie na schemacie z H5



Też uważam, że większość ludzi wymyśla kolejny dodatek do HV, a nie HVI. Takie życie.
Permalink
@Konqer
Może odniosłeś takie wrażenie, ale tak nie jest. Musiałem czymś załatać dziury po Wiwernie i Hydrze, a Gorgona nie pasuje do bagien (chodzić po mokradłach posiadając kopyta?). Chciałem nowej Cytadeli, a nie wiernej kalki tej z H3 z uzupełnieniem dwóch najwyższych leveli.
Jesteś przeciwnikiem rasowych Zamków, czyli Zamek i Inferno z H3 Ci się nie odobały? Oki, w Fortecy troche przesadzili, ale czy w Sylwan też?
Czasami mam wrażenie, że większość krytyków H5 nie może znieć to, że teraz gra rozgrywa się w Ashan.
Permalink
@Konquer: Racja, trochę przesadzili np. z krasnoludami, ale samo pokazanie elfów jako kogoś więcej niż jeden typ łuczników to nic złego. Zresztą i tak u krasnoludów nie wiem co by mieli dać... A w innej frakcji niż krasnoludzka raczej ich nie widzę...

Jak już mówiłem widziałbym miasta podobnie jak Dougal. Ale nie tak samo. 8 jednostek z dwiema możliwościami ulepszeń, jednostka specjalna z Graala, strażnik, i jednostka dodatkowa, tj: znajdujesz na mapie odpowiednie siedlisko, tam wykupujesz jednorazowo usługi stworzeń, a następnie te, już bez dalszych opłat przybywają do twojego miasta. U ludzi byłyby to gryfy, u demonów ifrity, w Drasilu hipogryfy itd.
Moja wizja miasta elfów
Mój ogólnikowy pomysł jednostek Sylvanu (alternatywy opierające się na [elf leśny / elf wysoki]:
1. leśny wilk --> błękitny wilk / srebrny wilk
2. rusałka --> driada / sylfida
3. wojownik --> leśny wędrowiec / tancerz ostrzy
4. łowca --> mistrz łowczy / strzelec
5. druid --> opiekun drzew / elficki elementalista
6. Irollański kawalerzysta --> elficki zwiadowca / elficki dowódca
7. dendroid --> ent / drzewiec
8. zielony smok --> szmaragdowy smok / <
strażnik: duet białego tygrysa z ciężkozbrojnym elfem.
jednostka specjalna: < (chodzi o coś w rodzaju pomniejszego boga, u ludzi to np. złoty smok)
jednostka dodatkowa: jednorożec

ja

alternatywy opierające się na [elf leśny / elf wysoki]


O co chodzi? Otóż mój mroczny umysł zrodził diabliczny plan, by każde miasto w alternatywach miało jakąś systematykę. Trochę już to widać w HV, ale nie do końca. A tak by to wg. mnie mogło wyglądać w innych miastach:
Sylvan (elfy) - leśny (zielone ubranka, trochę mroku, kamuflaż itp.) / wysoki (złote ozdóbki, cięższa broń)
Zamek/Przytań - święci / fanatycy (jak w HV)
Akademia - magia (moc w dżinnach magach itp, reszta to pomoc) / technika (moc w golemach, gremlinach itp, magia to pomoc)
Forteca - siła i szał, trochę przypominają berserkerów / spokój, moc run... Ale też potrafi toporkiem jopnąć
Drasil - wspomagający się magią, uniwersalni wojownicy, świetni w walce partyzanckiej / wyspecjalizowane w jakimś zadaniu jednostki (czyli łucznicy ostrzeliwują, piechota ich broni, a latający głównie na zwiad lub dostają się na tyły wroga)
Inferno - OGIEń!!! PIEKłO!!! SMAżCIE SIę W MOICH PłOMIENIACH śMIERTELNICY!!! (czyli krótko mówiąc coś jak standardowe ulepszenia w HV, ew. jeszcze bardziej podpalone) / mroczne, kochające zadawać ból bardziej kuriozalnymi sposobami niż usmażenie (np. lód itp.; jakieś jednostki nazgulowato-sauronowate, jakieś inne na wzór diabłów z H4, jeszcze inne (ul. sukkuby) miotające pociskami cierpienia)
Nekropolis - zgnilizna / mrok, troszkę chłodku, i dziewczynki z japońskich horrorów
Loch (bestyjki) - wszystko co duże i rogate, piękne brązowe ząbki i reszta paczki / śluz, smar, kwas i koledzy
Mroczne elfy (beznazwy) - te, które "nawróciły się" pod wpływem Raelaga, i choć wciąż są mrocznymi łowcami z podziemi, to polują na nieco inne kąski / i te, które wciąż są zUe, nienawidzą elfów i kochają zadawać ból
Twierdza (barbarzyńcy) - poczciwi, rubaszni wojownicy, choć kochający walczyć to potrafią rozpoznać choć w pewnym stopniu dobro i zło / berserkerzy, lubiący trochę pozabijać, zrobią wiele dla pieniędzy, nawet jeśli będzie to opowiedzenie się po stronie demonów (jak ci z Kanzarii - naczelnego przeciwnika Dra'Avanu)
Bastion (orkowie) - choć wciąż są orkami, to szanują wielkich wojowników, mają całkiem sporo honoru (choć ludzie tego niewiele dostrzegają) i potrafią zbuntować się przeciw demonom za wykorzystywanie / dla demonów zrobią wszystko, zabijają rabują, niszczą, wszystko dla choć odrobiny krwi...
Cytadela (reptiliony i reszta bagnistych ludków) - tu nie mam raczej pomysłu na sensowny podział, dopomóżcie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink
Fajna ta twoja wizja ptakub!!! Pytanie mam tylko a jak z kampaniami, macie jakiś fajny pomysł na fabułę albo coś w tym stylu???
Permalink
Owszem, ja na przykład mam. Tylko musisz poszukać kilka stron wcześniej, to znajdziesz ;) Nie chcę umieszczać tu takiego samego postu drugi raz.
Masz link do posta ;)

Teraz wizja Drasilu do H6
1. Złodziej (mroczny elf ze sztyletem i krótkim łukiem) --> Szpieg / Skrytobójca
2. Łucznik Smoczej Gwardii --> Magiczny łowca / Królewski łucznik
3. Wojownik (dwa miecze) --> < / Mistrz ostrzy
4. Czarodziej --> Zaklinacz (ma niezłe zaklęcia, ale jego główna broń to ręce, na których w trakcie walki skupia moc, dzięki czemu potrafi nieźle walnąć ogniem lub energią) / Przywoływacz (włada naturą, przywołuje zwierzęta i błyskawice)
5. Adept Smoczej Gwardii (miecz + tarcza) --> Smoczy Gwardzista (miecz + tarcza) / Pogromca bestii (dwuręczny miecz; bestii takich jak hydry i behemoty (chcemy zbojkotować JB ;P), z którymi to Dra'Avan jest w zaciętym konflikcie)
6. Kawalerzysta Smoczej Gwardii --> Smoczy rycerz (smoczy gwardzista na koniu ;P) / Królewski lansjer
7. Smoczy jeździec (elf na młodym nielotnym smoku, wyposażony w lancę) --> Smoczy druid / <
8. Błękitny smok --> Królewski smok / Lazurowy smok
Specjalny: Starożytny smok
Strażnik: Królewski strażnik (włócznie i pawęż, do tego ciężka zbroja)
dodatkowy: hipogryf


A co do kampanii:
Wiązała by się mocno z fabułą oczywiście, pierwszą kampanią mogłoby być wzmacnianie Dra'Avanu, potem do piero by się zaczynały te hece w Srebrnych Miastach.
Tak więc, jeśli trzymać się przy pięciu misjach na kampanię, to kampania Dra'Avanu mogłaby wyglądać tak:
1. misja: Masz Saerosa. Musisz pokazać smokom, że jesteś wart ich pomocy. Będziesz musiał uzbierać pokaźną armię (50 Smoczych Gwardzistów, 100 mistrzów ostrzy, 100 Łuczników (wybór nie gra roli) i 25 Czarodziei), następnie zgromić kilka grupek umarlaków.
2. misja: Masz Saerosa, Feldhina, Diarina, Gannira i Hilthusa. Twoim zadaniem będzie zebranie odpowiedniej liczby surowców, a następnie rozbudować Vein Arnuth (stolicę) i obronić je przed sporym atakiem demonów. Możesz liczyć na niewielką pomoc innych państw, jeśli dojdziesz do odpowiednich punktów.
3. misja: Masz Saerosa, Avrelę, Arsihana, Feldhina, Diarina, Gannira i Hilthusa. Twoim zadaniem będzie zebranie 7 artefaktów, które razem dają potężną moc, każdy symbolizuje jednego z bogów (np. płomienisty miecz Arkathma), nie będzie to oczywiście łatwe...
4. misja: Masz Arsihana i Avrelę. Musisz przeprowadzić zwiad na marchiach Kanzarii. Arsihan posiada szpiegów, Avrela jeźdźców. Nie obędzie się bez paru bitew. (momentem kluczowym będzie efektywne wysadzenie muru)
5. misja: Posiadasz znów całą siódemkę. Musisz obronić Vein Arnuth i zniszczyć obozy atakujących. Ze wschodu nacierają imperator (sam się tak nazwał choć Kanzaria wielka nie jest) Kanzar (ekscentryk nazwał państwo na swoją część) i jego sojuszniczka Dhervina (mroczna elfka, lubiąca jak każdy nasz miły wróg zadawać cierpienie i uwielbiająca wszelkie potwory (ma u siebie hydry, behemoty, cyklopy, wiwerny, trolle, beholderów i innych naszych ulubieńców)), zaś po pewnym czasie od zachodu ze statków zaczną napierać demony, nieumarli i fanatycy. Szykuje się niezła sieczka, co nie?


@A teraz co do poprzednich postów:

Tabris

A co powiesz na rozwiązanie z H4? Możnaby je zmodyfikować i zmniejszyć powiązanie miast i magii.


Agreed ;) Rozwiązanie z H4 było najlepsze.

Konquer

(...) że kiedy poznaję Lodowy pocisk to tak naprawdę jest tylko wersja demo owego pocisku, który może zyskać jeszcze efekt zamrażania, bonus do mocy i zadawać 300% obrażeń jeżeli skojarzymy go z odpowiednim żywiołem. Uff... za dużo kombinowania.


Mi się na przykład takie coś podoba. Zamiast 5000 czarów o tym samym działaniu jeden z efektem który można rozwijać umiejętnościami bohatera i logicznym myśleniem (a nie miotać jednym zaklęciem we wszystko co się rusza co miało miejsce przeważnie w HIII a co częściowo wyeliminowano w H4 (magia ładu rox))

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink
Do Ptakuby i innych "wizjonerów": nie rozumiem po co podajecie tyle konkretów jak i tak twórcy zrobią jak chcą. Skupmy się raczej na ogólnikach. Dalej - twoja wizja Drasilu jest kiepska - znowu zrobiłeś miasto z 5 identycznymi jednostkami. Na dodatek znowu opierasz się na tym przeklętym schemacie z H5. No i całkiem zabiłeś mnie tym opisem kampanii - po co on jest? Rozumiem że chciałbyś żeby takie było H6 ale szanse na to są takie jak na to, że nie będę miał żadnych zastrzeżeń do tej gry.

A twoja fabuła to (mam nadzieję) żarcik.

Ptakuba

Magowie z Akademii (na Ashan) stworzyli potężny portal. Przez przypadek wciągnęli pewnego człowieka, jak się okazało z Antagarichu. A raczej z tego co z Antagarichu pozostało... Człek opowiedział bowiem o zniszczonym przez dwa miecze świecie, którego powierzchnia została opanowana przez demony. Demony, które co gorsza odkryły portal do opuszczonego świata, gdzie zachowały się technologie Starożytnych.(...)



Po czym magowie otworzyli następny portal i przez przypadek wciągnęli Dartha Vadera i Geralta. Geralt postanowił walczyć przeciwko demonom, natomiast Darth Vader opowiedział się po stronie demonów. Prorok Quez'khaar przepowiada zniszczenie całego świata. Usłyszawszy to ork Verkunah z rozpaczy przeprowadza samobójczy zamach na Wieżę Magów Queersaazaar przez co Magowie tracą kontrolę nad portalem. Wykorzystują to demony - opanowują portal i zalewają świat. Aby Dobro zwyciężyło Geralt musi zdobyć pradawny artefakt ukryty w Świątyni Xazurah'khooorkhoh. Elfy z Illorian jednoczą się z reprezentacją Urugwaju w piłce nożnej i tak powstaje Kronos - nowa frakcja. Aha - Geralt też otwiera portal, kradnie pigułki antykoncepcyjne samym Starożytnym. Połyka je i zamienia się w demona, który otwiera portal... itd.

Nie da się połączyć Ashan i Might and Magic!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink
Powiem krótko: zabronisz? Może tego właśnie oczekuję. Jestem dzidzia i tak ma być jak mówię.
"5 takich samych jednostek" Które?
"schemat z HV" W którym miejscu?
"zabiłeś mnie opisem kampanii? Po co to jest?" Równie dobrze mógłbym spytać po co ktokolwiek zakładał to forum. W przypadku kampanii, opisałem ją dla zabawy. Tak sobie to wyobrażam i tyle. A to, że nikt tego nie zrobi to inna sprawa. Jeśli trzymać by się "nikt tego nie zrobi", można usunąć ten temat.
Nie widzę sensu w mówieniu komuś, że pisze zbyt dokładnie bo idealnie tak samo i tak nie będzie. Z tego co było kierowane w moim kierunku, wnioskuję, że każdy może tu pokazać swój pomysł związany z H6. Nie ważne jak bardzo jest dokładny i czego dotyczy.

@Down: Z prochu powstałeś, prochy wdychasz i w proch się obrócisz! Sorry za to, że cię wyganiałem ;P A teraz WYJAZD!!!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba

Permalink
Konqer
Jaskiniowiec


Rejestracja: 2004-03-17
Postów: 136
"H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." | 2008-02-06 17:30:36 | Do Ptakuby i innych "wizjonerów": nie rozumiem po co podajecie tyle konkretów jak i tak twórcy zrobią jak chcą. Skupmy się raczej na ogólnikach. Dalej - twoja wizja Drasilu jest kiepska - znowu zrobiłeś miasto z 5 identycznymi jednostkami. Na dodatek znowu opierasz się na tym przeklętym schemacie z H5. No i całkiem zabiłeś mnie tym opisem kampanii - po co on jest? Rozumiem że chciałbyś żeby takie było H6 ale szanse na to są takie jak na to, że nie będę miał żadnych zastrzeżeń do tej gry.
Drogi Konger Ptakuba ma racje po to jest te Forum by pisać szwoje wizje,każdy ma własne zdanie.
Z Prochu Powstałeś w proch sie obrócisz.
Permalink

Konquer

Nie da się połączyć Ashan i Might and Magic!


Powiedz to Nivalowi i Ubi.

Konquer

A twoja fabuła to (mam nadzieję) żarcik.


A ja mam nadzieję, że Nival ją zrealizuje. Szanse na to są równe temu, że to żarcik.
I nie nabijaj się ze starań połączenia tego. Wymyśl coś lepszego. Ja pokazałem przykład jak to zrobić, ty wyśmiewasz i mówisz że się nie da.
A twój pomysł z Geraltem i Darthem Vaderem jest całkiem fajny! Mogliby go umieścić w grze xP
Permalink
Jak dla mnie to też jest strata czasu. Inna sprawa, jeżeli twórcy następnej części wzięliby to na poważnie i przeczytali ten temat od deski do deski...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink
No cóz moja stara wizja jest nieco kiepska(na mojim forum)fabuła mogla byc ale troche namieszałem gry więc królestwa będą z H3 a ich armie będą takie(ps.Nocne Elfy przejeły państwo Demonów a ich królestwa będzie nazywać sie Akademia):
1.Zamek-1.Chłop-Strażnik2.Łucznik-Strzelec3.Rycerz-Paladyn4.Gryf-Hipogryf
2.Twierdza-
3.Forteca-
4.Akademia-1.Łucznicka-Kusznicka2.Gwardzistka-Wojownicka3.Łowczyni-Podróżnicka4.Tygrys-Biały Tygrys5.Druid Szponów-Druid Pazurów6.
5.Cytadela-
6.Lochy-
7.Nekropolis-
8.Bastion-
9.W.Żywiołów-
ps.potem skoncze