Imperium

Behemoth`s Lair

[mod]: Two Islands

Czy podoba ci się mod?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Gandalf

<[Tez kiedys mylalem o czyms takim ale w sensie jakichs latajacych wysp i wchodzilo by sie na nie przez specialne wieze podobnie jak do podziemi. Tylko wejscie na wieze pownno zabierac wmiare duzo pkt. ruchu



Drogi Gandalfku, a jak myślisz dzisiaj? Bo mnie chodzi po głowie takie coś, że odpowiednikiem ziemi w lokacji "Niebo" są chmury różnej wielkości oraz specjalne budowle, które będzie można stawiać tylko na tych chmurach i które będą odpowiadać np: za usunięcie lub stworzenie chmury w odpowiedniej lokalizacji na nieboskłonie. A co do twoich wież, to ja mam inną koncepcję. Mianowicie, że zamiast wież są cztery pary teleportów (jednokierunkowych):

1 para: kierunek ziemia => nieboskłon
2 para: kierunek nieboskłon => ziemia
3 para: kierunek podziemie => nieboskłon
4 para: kierunek nieboskłon => podziemie.

Tak ja to widzę, a ty Gandalfku też? ;)
Permalink
No coz wedlug mnie wieze bardziej pasuja... ale moglyby tez byc i te portale rownoczesnie. Co do chmurek i wysp to mysle ze mogloby istniec i to i to przy czym stawiac bunki moznaby tylko na tych wyspach, a na chmyrach tylko stawiac jakies elementy krajobrazu i chodzic po nich. A calosc powinna wygladac podobnie jak podziemie tylko zamiast czarnych skal powinny byc dziory przez ktore przeswituje to co na ziemi pod spodem.
Permalink
Co do tych portali, to zapomniałem dopisać, że powinny się zachowywać po wyjściu z nich bohaterów, tak samo jak podczas przesiadki z albo do łodzi, czyli że bohaterowie powinni przeczekać do następnej rundy.

Dobra, to na tyle z pobożnych życzeń. Czas na konkrety. Zadam teraz kilka pytań, a ten, kto je zna i chciałby nam na nie odpowiedzieć, to będzie super! A oto i one:

1. Jakie będą rozmiary map?
2. Będą jakieś jednostki neutralne (tylko)?
3. Ile będzie nowych miast i ile podmienionych?
4. Czy będzie tzw. zgodność wsteczna z podstawą H3 w edytorze?
5. Czy dojdą nowe alokacje, tzn. upiększacze terenu, tereny, surowce, artefakty dostępne tylko albo dla podziemi albo dla podłoża (ziemi)?
Permalink

Caar Xoffek

Co do tych portali, to zapomniałem dopisać, że powinny się zachowywać po wyjściu z nich bohaterów, tak samo jak podczas przesiadki z albo do łodzi, czyli że bohaterowie powinni przeczekać do następnej rundy.

Dobra, to na tyle z pobożnych życzeń. Czas na konkrety. Zadam teraz kilka pytań, a ten, kto je zna i chciałby nam na nie odpowiedzieć, to będzie super! A oto i one:

1. Jakie będą rozmiary map?
2. Będą jakieś jednostki neutralne (tylko)?
3. Ile będzie nowych miast i ile podmienionych?
4. Czy będzie tzw. zgodność wsteczna z podstawą H3 w edytorze?
5. Czy dojdą nowe alokacje, tzn. upiększacze terenu, tereny, surowce, artefakty dostępne tylko albo dla podziemi albo dla podłoża (ziemi)?


Już są.
2. Prawdopodobnie jedna lub dwie.
3. 0 nowych i 2 podmienione.
4. Edytor będzie ten sam.
5. Tylko upiększacze terenu i nowe obiekty.
Permalink
Uważam, że co do tych miast, to nie powinny być podmieniane, a dodane. Co to za frajda, jak się podmienia dwa w miarę udane miasta, na takie, które (chyba) nic nowego nie wnoszą, a stanowią jedynie facelifting obu miast. Co do reszty, to nie mam zastrzeżeń.
Permalink
Niestety nie mamy:
* funduszy, by zapłacić Slavie (czemu robi te cek-fony? Dla kasy. WoGa robi dla przyjemności) lub
* wersji zastępczej Slavy, by wprowadzić do gry nowe miasta.
więc miasta można tylko podmienić. W grze znajdą się jednak nowe kampanie, mapy i skrypty. Chciałbym wspomnieć, że cały czas poszukujemy grafików i mapmakerów.

Permalink
Podmienianie nie ma sensu wedlug mnie. Mysle ze jak beda pelne projekty to sie jakos dogadacie ze slava i je wprowadzi, znaczy mam taka nadzieje...
Permalink
Jest limit 256 jednostek (czarów, obiektów itd.). I nawet Mistrzowi nie udało się go zwiększyć.
Permalink
Czy macie jakiś pomysł na jednostkę 8 poziomu do Vori? A przy okazji, co to jest to 8-poziomowe z Regny?:)
Permalink
To znowu ja, czy macie jakiś pomysł na tło Warowni/Vori?

Permalink
8 poziomowe coś to Hydrożółw (nie ma nazwy, a ta pochodzi od części składowych). Na 8 poziomie prawdopodobnie będzie avatar Ziza lub coś nowego. To wszystko jednak jest w fazie dyskusji. Pomysł na tło jest – dużo śniegu, lodu i skał. Obrazka nie ma tylko. Naprawdę, jesteśmy otwarci na obrazy. Chciałbym też wspomnieć, że ten kto zrobi zamki (przynajmniej jeden z fortem i bez fortu) na mapie dostanie dostęp do wersji beta TI.
Permalink
Kiedy oglądałem galerie Bigjockera, zauważyłem ładne lodowe tło. Noże dogadacie sie z nim?

Ps. dać linka do tego tła?
Pps. Macie wersje beta?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.01.2008, Ostatnio modyfikował: Jaskier

Permalink
Z BigJockerem mamy zamiar się dogadać, ale aby pożyczył nam kilka jednostków. Dzisiaj powstała animacja pirata, ale pokażę ją, jak zostanie poprawiony pewien błąd.
Permalink
Jednostka ukaże się na waszej stronie? I dzisiaj??

PS. Jesteście moim ulubionym teamem od robienia modów:)
PPS. Pracuję nad tłem do Vori, w piątek mogę go przysłać.
Permalink
Podobno macie konkurencje ze strony ekipy Moorage town, miasta piratów. Dowiedziałem sie tego z forum Kwasowej Groty.;)
Permalink
Pragnę zauważyć że to kiepska konkurencja;P o ile miasto samo nieźle się prezentuje. To jednostki znacznie gorzej, część z nich nie nadaje się, bo mają inną perspektywę animacji. To będzie bardzo widać w samej grze. Poza tym projekt ten jest uzależniony od prac WoG teamu i dostępności kodu źródłowego gry, a z tym jak już wiemy może być różnie.
Permalink
Według mnie nie ma sensu na zamiany zamków, albo jest nowy zamek albo go nie ma. Mod ten mi się podoba. Mimo wszystko nic nie zastąpi WoG-a.
Permalink
Tu nowe miasto, tam nowe miasto, aż strach konserwę otworzyć, bo jeszcze jakieś nowe miasto wyskoczy... Tylko po co? Nie dość, że wszystko co na razie wymyślono ma się do świata M&M jak kapusta do akceleratora cząsteczkowego, to jeszcze wygląda paskudnie i nie rokuje żadnych szans na poprawę. Metodami innymi niż te, którymi tworzono oryginalne jednostki (render 3D z modeli o wysokiej szczegółowości, wykonany z zachowaniem odpowiedniej perspektywy) nie da się zrobić czegoś, co nie będzie wyglądać jak, wybaczcie porównanie, krowi placek na środku marmurowej posadzki. WoG osiągnął już chyba absolutny szczyt tego, co można zrobić "wyklejanką" z istniejących jednostek i wykorzystał większość kombinacji głów, nóg i innych elementów które jakoś do siebie pasują. No, chyba że ktoś chce, żeby dwie "różne" jednostki wyglądały, jakby dwóm dzieciakom dać tę samą kolorowankę, ale chyba nie o to chodzi? A do przeskoczenia tej bariery trzeba grafików i pomysłu, nie Painta i okrzyku "zróbmy miasto!". Już nie wspominając o planowaniu i projektach, bez których cokolwiek nie wyjdzie z tego wszystkiego, będzie po prostu mielonką.

Poza tym... Już taki Conflux nijak się ma do precyzyjnie zbalansowanej i dopracowanej mechaniki rozgrywki oryginalnych miast, a był robiony przez NWC. Fakt, trochę na szybko, ale jednak - oni. Jak, przy tym, zdezorganizowany tabun kompletnie niedoświadocznych fanów ma "na hurra" zrobić coś przynajmniej nie bardziej ułomnego - nie pojmuję. Szczególnie, jeśli ekipa tak sprawna i doświadczona w tym co robi, jak WoG Team, się nawet za to nie zabiera, bo widzą, że nie ma sensu.

Ja wiem, mógłbym i do ściany gadać, a to nic nie zmieni - ale po prostu szkoda patrzeć, jak ludzie, którzy mogliby zająć się czymś trochę skromniejszym a mającym szanse na powodzenie i uznanie, chociażby robieniem zwyczajnych, a dobrych map (dobrych, podkreślam, dobrych!), z uporem maniaka marnują czas i energię na coś takiego...
Permalink
Drogi Enlechcie

Dobre było. Braciak zrobił pod siebie ze śmiechu. ;)

A tak na poważnie, to:
Mamy ludzi, którzy wiedzą na temat skryptów ERM. Mamy też ludzi, którzy robią sporo w Photoshopie i innych kombajnach graficznych. No i mamy ludzi, którzy potrafią (chyba) wyczarować programiki, które edytują wszystko (widziałem takowe u "Gildia ERM"). Pewnie spytacie: "o co mi chodzi?". Otóż chodzi mi o to, żeby stworzyć własną wersję Heroes 3 i nie pi..szyć się z cudowaniem, jakim jest uptejdowanie i podmienianie oryginalnych przedmiotów, które ostatnimi czasy się dzieją ze wszystkimi kultowymi grami. Bo jak widzę i czytam wypowiedzi (swoje wcześniejsze też), to się zastanawiam, czy nim skończymy z tym tematem, to czy ten mod łącznie z WoG-iem nie umrą śmiercią naturalną z kilkanaście razy.

Permalink
Enlechcie, masz w zupełności racje. popieram twoje zdanie. ale można dać im szanse. jak nie będzie się podobało to odinstalujesz. proste.