Imperium

Behemoth`s Lair

Problemy z kampanią w H5

Permalink
Ja mam problem z ostatnią misją kampanii dla przystani. Na początku drugiego tygodnia przychodzi do mnie przeciwnik z inferno i wybija mia całą armię Godryka....
Jak pytanie się powtarza to sry...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.11.2007, Ostatnio modyfikował: Robal

Permalink
No na początek powiem że tych ataków z Inferno nie da sie powstrzymać... Ja bym radził postawić wszystko na defensywę, przekazać całą armię silniejszemu bohaterowi i zamknąć się w zamku (dobudować siedliska i wieżyczki) i po prostu bazując na jednostkach strzeleckich i wieżyczkach i czarach pokonywać siły piekieł. Jak już tak w miarę się rozbuduje zamek i będzie się miało silną armię, wtedy trzeba tak podzielić wojsko, żeby starczyło na obronę zamku i dla drugiego bohatera, którego wysyłasz po znalezienie Łzy Ashy. Dla bezpieczeństwa radzę poruszać się ostrożnie, aby ten drugi Heros powoli odsłaniał mapę i odkrywał obeliski, bo niekiedy można się natknąć na wojska Inferno, które i tak do znudzenia będą najeżdżać na twój zamek, dlatego trzeba wszystkim kierować tak, aby nie wejść wrogowi w drogę, bo wtedy może zaatakować (i pokonać) bohatera. jak sie już wybuduje Sanktuarium Ashy, wszystko powinno iść gładko.
To tyle z mojej strony, mnie sie to tak udało, na początku jest ciężko i prowadzi sie długie walki, ale potem wszystko jakoś sie układa...
Permalink
A ja siedze któryś dzień nad ostatnią misją ostatniej kampanii. Otóż pokonuje posterunek, poźniej w zamku władcy tą bramę i kiedy walczę z samym władcą jeden z moich bohaterów a mianowicie Elf nie może pokonac władcy :( Macie jakis pomysł ??
Permalink
A to akurat dziwne, bo u mnie to Findan daje sobie radę elegancko. Ja mam problem z Zehirem. Otóż jego statystyki ataku i obrony są w porównaniu z resztą są słabe, a na dodatek ta cała jego armia (sorry jeśli kogoś urażę) to nic nie potrafi, strasznie słabe te jednostki z Akademii. Dżinny giną prawie natychmiast, Gargulce, Golemy Gremliny za słabe do walki. Rakszasa i Tytani nie wystarczą. Magów dotyczy to samo co Dżinnów ( i tak słabo atakują). Próbowałem tworzyć fantomy, ale wróg niszczy je od razu. Jak przywołuje żywioły, to wrogowie nawet ich nie atakują, a i tak żywiołaki nie są zbyt silne, nie mam czaru "Wskrzeszenia". Biara na bank zbyt silnie atakuje (ej, 4 - 5 tytanów od razu do piachu?). Próbowałem zamieniać armie, ale wtedy ten Heros, który ma armie Zehira przegrywa.
Ma ktoś na to radę?
Permalink

Sezamek

a mianowicie Elf nie może pokonac władcy :( Macie jakis pomysł ??


Może to wyjdzie na gadanie o czymś co każdy wie ale:
Ograniczaj straty! Przy pokonywaniu posterunku nie powinieneś stracić ŻADNEJ jednostki. Przy walce z Biarą jest o niebo trudniej ale też ograniczaj straty... Wykonuj takie ruchy aby zabić za pierwszym razem albo nie oberwać kontry.
Nic więcej nie jestem w stanie Ci powiedzieć bo nawet nie wiem jakie twój bohater ma zdolności


Fentrir

Ja mam problem z Zehirem. Otóż jego statystyki ataku i obrony są w porównaniu z resztą są słabe


A czego ty chiałes od MAGA? Trudno żeby miał wyższe ststsy bojowe od Rycerza czy łowcy...

Fentrir

a na dodatek ta cała jego armia (sorry jeśli kogoś urażę) to nic nie potrafi, strasznie słabe te jednostki z Akademii.


Ja bym raczej powiedział że problem tkwi grdzie indziej... W kampani prawie nie było misji w której dowodziłeś armiami Akademii więc po prostu nie znasz technik.

Fentrir

Dżinny giną prawie natychmiast


bo one nie służą do frontalnego ataku!

Fentrir

Gargulce, Golemy Gremliny za słabe do walki.


-Tak się składa, że Gargulce przy słabych uszkodzeniach są niesamwicie wytrzymałe -> Idealne do blokowania sukkubów!
-Nie wiem jak w ogóle można uznać Golemy za słabe w walce! Jeszcze w takiej ilości jaką posiadasz w ostatniej misji... plzzz...
-A Gremliny? Ich głównym zadaniem jest naprawa golemów! Raczej trudno wymagać od jednostki 1-go poziomu aby zabijała po 5 daibłów na raz. To jest mięso armatnie!

Fentrir

Magów dotyczy to samo co Dżinnów ( i tak słabo atakują).


Ile razy grałeś Akademią? Przecież to jestobok Golema podstawowa jednostka Akademii

Fentrir

Próbowałem tworzyć fantomy, ale wróg niszczy je od razu.


trudno żeby było inaczej skoro może za jednym strzałem razem 30 tytanów zdjąć...

Fentrir

Jak przywołuje żywioły, to wrogowie nawet ich nie atakują, a i tak żywiołaki nie są zbyt silne, nie mam czaru "Wskrzeszenia".


Ja jestem ciekaw jaką mocą czarów ty dysponujesz skoro żywiołaki uważasz za słabe? A feniks?

Fentrir

Rakszasa i Tytani nie wystarczą (...) Ma ktoś na to radę?


Zacznij grać WSZYSTKIMI jednostkami!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 5.02.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink
Może sprecyzuje niektóre fragmenty:

Zehir walczy jako trzeci, a za trzecim razem na samym początku bitwy pojawiają się 3 oddziały Cerberów, po 60 jednostek każdy. Z racji dużej inicjatywy, one ruszają sie pierwsze, wszystkie rzucają się na Dżinny, uszkadzając przy tym tych, co stali obok nich. Brak kontraataku.

Gremlinami naprawiam Golemy, ale szybko schodzą (Sukkuby - ich strzały przechodzą z jednego oddziału na drugi, potrącają Gremliny podczas ataku)

Gargulce są wytrzymałe, ale jak te cerbery i Sukkuby zaczną atakować to nie zostaje ich wiele, uwierz mi...

Zanim będę mógł się ruszyć Magami, Biara, albo pozostałe jednostki uszkadzają magów na tyle, że jest ich za mało by wyrządzić większe szkody.

Co od fantomów, to liczę zawsze na ich niematerialność i czasem to działa, ale nic nie trwa wiecznie, Żywiołaki jak na razie mi nie pomagają, ale spróbuje z Feniksami...

Co do współczynników bojowych nie powiedziałem, że oczekuje by były większe, ale tak jeszcze o 2 punkty wyżej...

Golemy są silne, ale od kontraataków dostają tak mocno, że jest ich potem za mało, a Gremliny nie naprawią wszystkich.

Fakt, źle się wyraziłem o Żywiołakach, po prostu w moim przypadku nie czynią za wysokich strat - potworna siła demonów + współczynniki Biary.

Ogólnie to Biara ma strasznie wysokie statystyki, a jej ataki.. Spróbuje z feniksami, mam ten czar.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2007, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink
Udało mi się przejść ostatnią misję. Poszedłem za radą Dagona: Przywołałem Feniksa i Żywiołaki. W starciu z Biarą wezwałem Feniksa, nie wystawiłem do walki Dżinnów, naprawiałem Gremlinami Golemy. Golemy kilka razy zaatakowały, głównie walczyły Feniksy, Tytani, Raksasze Raje, Magowie tam parę razy rzucili kulę ognia. Reszta jednostek usiłowała blokować Sukkuby (Gargulce) i przeszkadzała (Golem). Po ostatnim starciu z Władcą Demonów zostało mi 10 Tytanów, reszta to były Żywiołaki, które pojawiły się na miejscu pokonanych oddziałów i jedna spora grupka, która została przeze mnie przywołana, oraz Feniks. Niemal wszystkie jednostki zginęły natychmiast, zaatakowały sobie 2 - 3 razy. Na Tytanów rzuciłem Tajemną zbroję, udało się.
Dzięki Dagon, dałeś mi trochę do myślenia, dzięki Feniksom oraz naprawianiu Golemów w pierwszym starciu z Biarą, została armia, która dała radę Władcy.
Permalink
Feniks to zdecydowanie kluczowe zaklęcie w całej pods. kampanii Zehira. Grając na heroic nie raz uratował mi tyłek:P zresztą nie tylko mnie, jak widzę.
Permalink
Cześć :)
Mam problem z ostatnią kampanią nekro w Dzikich Hordach.
Problem jest następujący: Nie mogę przedostać się przez garnizon blokujący dostęp do drogi na Flammerscheim zaraz po zjeździe z mostu. Drogę blokuje magiczna bariera. Pokonałam zabójców lorda broniących drogi do kilku portali wejścia, myślałam, że to odblokuje magiczną barierę ale nie.
Bardzo proszę o podpowiedź bo wyczerpałam już wszystkie pomysły.
Dziękuje i pozdrawiam - Julka
Permalink
Tak trudno "Q" nacisnąć?
Musisz w każdy z "świętych punktów" (kolumny koło każdego z zamków) wstawić nekromantę z siłą czarów nie mniejszą niż 8 (trzech kupionych w zamku i Ornellę). Ostrzegam, że wszyscy oni zginą, więc zanim to zrobisz przekaż wszystkie wojska Arantirowi, bo to do niego będzie należało ostatnie słowo w tej kampanii.
Permalink
Muszę powiedzieć, że ostatniej kampani Akademii w H5 najlepiej sprawował się Zehir, potem Godryk, Raelag, a na końcu Findan. I najgorsze było to, że ZAWSZE nim przegrywałem (nawet w walce z Markalem musiałem dać [prawie] całe wojsko Findanowi, by ten sobie poradził). Uważam Akademię za najsilniejszą frakcję dlatego Zehirem grało mi się najłatwiej ze względu na dużą ilość many i mocne zaklęcia (wszystkie szkoły magii + talent magiczny ;D). Później Gosryk ze względu na jego Magię Światła i Szczęście oraz Dowodzenie, co równa się z moralami, szczęściem i silnymi zaklęciami typu "Odbicie Pocisku", "Ochrona przed magią" i "Wskrzeszenie". Raelagiem obrałem inną strategię i postawiłem głównie na Magię Zniszczenia i Magię Mroku niszcząc jak najszybciej Sukkubusy i Cerbery, i używając zbawieńczej siły Czarnego Smoka (odporność na magię) w połączeniu z Tajemną Zbroją i Odbiciem Pocisku przedzierał się jak szalony przez zastępy Sukkubów i Arcydiabłów. Najgorzej było z Findanem, który miał szczęście i coś tam jeszcze, ale i tak w magii był za słaby. Tancerze Wojny i Rusałki są prawie bezsensu, bo "Rój Os" nic nie robi podobnie jak "Oczyszczenie", a żeby trafić na jednostki stojące obok sibie to potrzeba prawdziwego szczęścia. Głównym atutem były Enty i Srebrne Jednorożce, które mimo że są słabe w obronie mogą rzucić "Oślepienie" i szybko pozbyć się Sukkubów. Raz pozostał Jeden Arcydiabeł i jeden Ent. Gdyby nie to, że straciłem całą manę, a Władca używał tej "Fali" to bym wygrałem... ale cóż. Męczyłem się pół nocy, aż w końcu dałem trochę jednostek Findanowi, wymyśliłem inną strategię i wygrałem ;p.
Permalink

Witam jestem tu nowy i mam mały problem z kampanią necro a mianowicie misja inwazja co należy zrobić aby zamienić zamek na necropolie mam już artefakt i nie wiem jak to zrobić mam edycje kolekcjonerska HoM bodajże ciągle w wersji 1.0

Permalink

Przypadkiem gra się sama nie pyta, czy zamienić zamek po zdobyciu? Wprawdzie wieki temu grałem grałem tę kampanię, ale zamiana zamku wymagała chyba tylko twierdzącej odpowiedzi od gracza... Poza tym - bardzo polecam uaktualnić, 1.0 a 1.6 to niemalże inne gry.


Permalink

Jest pewien sposób, który bardzo ułatwia walkę w ostatniej misji: w misjach 3 i 4 kampanii Akademii szkolcie bohaterów w magii światła i nauczcie Wskrzeszenia. W misji trzeciej Akademii można łatwo poznać ten czar, budując w zamkach imperium Gildie Magów poziomu 5. Kiedy grałem w misję ostatnią, Godryk i Findan, którzy mieli czar (Zehir nie miał magii światła, a Raelag nie zdążył się nauczyć :P), ponieśli stosunkowo niewielkie straty (Godrykiem - pięciu archaniołów, kilkudziesięciu kuszników i pojedyncze jednostki, Findan stracił wszystkie rusałki, 20 druidów i też pojedyncze jednostki) właśnie dzięki wskrzeszeniu - u Godryka wskrzeszały dodatkowo archanioły. Zehir stracił całą armię poza paroma tytanami i częścią golemów i arcymagów, natomiast wygrałem dzięki Feniksowi i żywiołakom, które przywoływał jak opętany :D). Co do Raelaga, u mnie miał ciekawą zdolność wzmacniającą 2-3-krotnie magię zniszczenia, więc demony padały dziesiątkami :D.

Co do misji 3. Markala, musisz mieć 10 000 sztuk złota, a wtedy po wyjściu z miasta gra pyta się, czy zmienić w Nekropolię.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.07.2008, Ostatnio modyfikował: Macielos

Permalink

Witam jestem nowy na forum tak więc pozdrawiam.

To nie jest właściwie problem z kampanią ale się z nią wiąże.

Mam problem musiałem przeinstalować system a wraz z nim straciłem zapisany postęp w grze, ale nie o savy mi chodzi ... dorwałem ostatnio ToE i chciałem obejrzeć na nowo dialogi, cutscenki, przerywniki z kampanii podstawowej i HoF ale ich nie mam ...szukałem już na Youtubie itp. udało mi się znaleźć tylko jedną. A przechodzenie obu kampanii od nowa no to trochę męczące.

Więc jeśli ktoś ma jakieś linki do filmów albo może wrzucić pliki na jakiegoś rapidhera to bym o to poprosił.

Pozdrawiam.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2008, Ostatnio modyfikował: Madevil

Permalink

Czy dla niektórych, naprawdę takim problemem jest pisanie POLSKICH nazw potworów? Nie można się doczytać z czegoś takiego jak jakieś Pit lordy.Nie przeszkadza mi to ale, co to za problem napisać zamiast Pit lord to Czarci lord? Znam angielski ale takie nazwy kłują w oczy a dla tych co chcą sobie poczytać o taktykach a są nowi w HV to nic nie rozumieją...

Wracając do tematu.
Czy zna ktoś szybki sposób na przejście ostatniej misji Agraela? Bo jak dłużej poczekam to tych zielonych smoków jest ze sto...

Permalink

Witam :)

Chciałam zapytać czy moglibyście mi podpowiedzieć jak przejść druga kampanie Necro (Atak) ?
Bo zawsze ten mag w zamku ma lepszą armie niż ja. Dodam że biorę także jednostki z Haven (Przystań). Proszę o szybka odpowiedź. :)

Draptyrio
< Czy zna ktoś szybki sposób na przejście ostatniej misji Agraela? Bo jak dłużej poczekam to tych zielonych smoków jest ze sto...>

Czekać krócej? :P A na poważnie:
Przejść całe podziemia i powierzchnię nie zapominając o wracaniu na wyspę gdzie można rekrutować demony. Większość (jeśli nie wszystkie) demony będą się do Ciebie dołączały. Pamiętaj o minimalizacji strat podczas walk. Kiedy będziesz miał silną armie idziesz na smoki. Ja po takiej strategii nie miałam z nimi problemów ;)
No i jeszcze poczytaj wskazówki z poradnika ;)

Pozdrawiam ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.12.2008, Ostatnio modyfikował: Evelina

Permalink

Evelina

Ja ci radzę rozbudowywać armię Godryka. Bohaterami pozdobywaj kopalnie. W między czasie pokonaj (chyba) kolosy broniące dostępu do liszów. Jak będziesz mieć wielką armię (Przystani), to wyrusz Godrykiem. Niech pokona magów. Oczywiście magów ze słabszą armią możesz rozwalić Markalem. Jakby się stało, że magowie przypłyną do twojego miasta, to zaatakuj tym bohaterem, który ma większą armię. Kiedy już nie będzie magów na morzu lub będzie jeden to gońgo Godrykiem, a Markalem udaj się do Lorekeep. Zdobądz te miasto i rozbudowuj je. Spróbuj jak najszybciej zbudować cytadelę, to będzie większy przychód istot. W między czasie pójdz Markalem na zachodnią część wyspy. Tam powinien być skład siarki a koło niej grupa rycerzy śmierci. Na 99% się do ciebie przyłączą .Szybko Godrykiem po pokonaniu magów na statkach pójdz do Lorekeep i szybko zbuduj jakiś budynek umożliwiający "zamianę" żywych jednostek na te z Nekropolis. Te jednostki dołącz do Markala i od razu zaatakuj miasto Hikm (teleport już nie powinien być strzeżony przez tytanów).Ważne jest to, żebyś to wszystko zrobiła w krótkim czasie, bo inaczej mag będzie miał za dużą armię. Dużo razy też zapisuj stan gry. Dawno w to nie grałem. Jakby coś nie poszło to spróbuję przejść tę misję od nowa, to wtedy Ci napiszę nowy "plan".

Pozdro.

Permalink

Dzięki za podpowiedź. ;)
Może w tym tkwi mój problem, że wszystko zrobiłam w dość krótkim czasie tylko później b. długo zbierałam armię. I mag ma ogromną armię i mimo tego, że ciągle rzucam czar opętanie i zabijają się sami to ciągle miałam kłopot z wygraną. Jeszcze raz wielkie dzięki. Spróbuje to przejść w ten sposób.
PzDr :)

Eee... Jeszcze jedno drobne pytanie.
Nie za bardzo wiem jak zamienić te jednostki (Haven w Necro) :(

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.01.2009, Ostatnio modyfikował: Evelina

Permalink

Mam pewien problem. Otóż jestem w ostatniej misji kampanii nekromantów(Hordy). Umieściłem nekromantów na pozycjach: Ornella z mocą 9, Raven i Naadir z mocą 10, a Kaspar z mocą 8, czyli tak jak być powinno. I co? I nic. Nie wiem, co dalej zrobić. Teraz stoję Arantirem pod Chillbury(Miasto w lewym dolnym rogu) i nie mogę go zająć. Próbowałem wejść do miasta już wcześniej, ale nie dało się. Co robię źle? Czy muszę stanąć Arantirem w jakimś konkretnym miejscu? Dodam, że wszyscy czterej nekromanci mają naturalne 8, bez artefaktów. Czy to jakiś bug? A może muszę wcześniej zamknąć portal demonów? Boję się ruszyć Arantirem spod Chillbury, bo jest duże prawdopodobieństwo, że wychynie kolejny zawodnik z niebieską flagą i rozniesie mojego nekromantę(Nie Arantira oczywiście) na strzępy.

Z góry dziękuję za odpowiedź.